Ulkona on vieläkin vähän vilpoista ja tuulee pikkasen. Pistäkäähän pitkät kalsarit jalkaan. Pysytelkää kuumina. 🥵
Ihmisjätteen aamunavaus.
10
192
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää huomenta.
En jaksa noita jätehommeleita kommentoida. Ratkiriemukasta päivää sinne ja muutamat kynttilät vaan tuuleen palamaan.
🕯️🕯️🕯️Kiitos. Kynttilät valaisee sopivan tunnelmaisesti. Liekin hiljainen lepatus luo kivasti häilyviä valon ja varjon yhteisiä tanssahteluita.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18197133B
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Oletko vihdoin lähdössä TÖIHIN?
Ei kai sitä viitsi mennä heti aamusta töihin jos on välivuoro vasta kymmeneltä alkamassa. Joku järki kuitenkin.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Ei kai sitä viitsi mennä heti aamusta töihin jos on välivuoro vasta kymmeneltä alkamassa. Joku järki kuitenkin.
😂...ihmiset olettaa, että kaikki on 7-15 tai 8-16.
Anonyymi kirjoitti:
😂...ihmiset olettaa, että kaikki on 7-15 tai 8-16.
😄 Nojuu sano. Jotkut ihmiset ei vain yksinkertaisesti näe sitä omaa näkökenttäänsä pidemälle.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
😄 Nojuu sano. Jotkut ihmiset ei vain yksinkertaisesti näe sitä omaa näkökenttäänsä pidemälle.
Ja niitä on kuule paljon. Välillä pitää päätä pyöritellä😂
- Anonyymi
Tuutko lämmittämään? 😊🥰
Muuten voisin tulla. Mutta siinä on muutama seikka matkassa.
1: Olen töissä tällä hetkellä.
2: Kuka olet ja missä olet?
3: Kuka olen ja missä olen?
Mutta ota lämpimiä ajatuksia näin telepaattisesti joltakulta jollekulle. "OoooMmmmm OooMmm" 👽
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894