Alkovat syrjimään minua Instagramissa.

Anonyymi-ap

Siellä oli Noisen nikotiinipussi kilpailu jossa voi voittaa 2x 13 purkkia.
Ohje oli :
Seuraa teampulu sivua, noise worldiä ja toimin noin.
Sen jälkeen piti kommentoida sekä tägäillä.
Toimin noin myös.

Eka tägäilin vain itseeni sekä varotin, että voin joutua estoon sekä saada kilpailu kiellon.
Kirjoitin perusteet eli syrjintäähän tuo on jos estoon laittavat, koska minä en tupakoitsijana markkinoi nikotiini enkä alkoholi tuotteita somessa missä pyörii alaikäisiä.
Minähän olen ulkoistanut vastuut lapsistani heidän iseille, heidän uusille vaimoille sekä yhteiskunnalle.

Molemmista löytyy faktaa ja en minä mainostaa Noisen enkä muidenkaan nikotiini tuotteita vaikka poltan tupakkaa, sätkää, sikaria ja olen välillä myös käyttänyt nikotiini pusseja sekä nuuskaakin.
Ei minun kanssa asu alaikäisiä ja en ole vastuussa lapsesta joka on huostattu tai jonka huoltajuus on isällään. Lasten kasvatus vastuut on ulkoistettu eli poistettu minulta ja annettu heille jotka on täydellisiä sekä esimerkillisiä aikuisia.

Jos olen huostalapsen äiti ja tapaava vanhempi joka on loukannut lapsen isän ja hänen vaimon kunniaa josta sain sakot jonka istuin vankilassa pois.

Kyllähän todisteet riittää siihen, että olen ÄITINÄ kantanut vastuun sekä tunnustanut ja myöntänyt, että en ole mikään hyvä esimerkki lapsilleni koska olen tupakoitsija ja saatan juoda jotain alkoholia josta siltä tuntuu.
Eihän tuollainen ole lapsille hyväksi vaan kyse on huonon esimerkin antamisesta omille lapsille sekä heidän kavereille.

Ei tarvi enää miettiä miten itse toimin, mutta toisilla olis kyllä aihetta miettiä.

6

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Some-sodan kyllä voitan!
      Kuva todisteessa luki ” Instagram ei liity kilpailuun”
      Tuohan oli vale, koska kilpailu oli siellä.

      Golden Ivalo nousee niin, kuin AURINKO!

      Tägäsin fiksuna Petteri Orpon, Oikeusministeriön sekä eduskunnan eli finnishgoverment!
      Kysyin mitä mieltä he oli tuosta kilpailusta.

      • Anonyymi

        Voitin tuosta vaan TUPAKKA KILPAILUN, koska nuuskaa käyttävät lasten vanhemmat todistettavasti pilaa kaikki!

        Alaikäisten lasten vanhemmilta/huoltajilta/hoitajilta saadaan kiellettyä nikotiini ja alkoholi tuotteet.
        Jos kissat sekä koiratkin joillekin lasten korvikkeita niin kielto ulottuu myös heihin.

        Ei minulla ole kissaa eikä koiraa ja jos olis niin kyllä nuo ei olis lapsia vaan eläimiä joilla olis kissan sekä koiran kova kohtalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitin tuosta vaan TUPAKKA KILPAILUN, koska nuuskaa käyttävät lasten vanhemmat todistettavasti pilaa kaikki!

        Alaikäisten lasten vanhemmilta/huoltajilta/hoitajilta saadaan kiellettyä nikotiini ja alkoholi tuotteet.
        Jos kissat sekä koiratkin joillekin lasten korvikkeita niin kielto ulottuu myös heihin.

        Ei minulla ole kissaa eikä koiraa ja jos olis niin kyllä nuo ei olis lapsia vaan eläimiä joilla olis kissan sekä koiran kova kohtalo.

        Syrjintää ja kilpailu kielto 53vuotiaalle naiselle, kun osallistuu Noisen nikotiini pussi purkkien arvontaan!

        Kävin katsoon Noisen sivun seuraajat niin näky olevan Ruotsin nuuska merkkejä ja Onlyfans sivustokin.

        Nyt kyllä pitää miettiä miten toimii, koska kyseessä todella ARVOKAS SYRJINTÄ ja kilpailua ei löytynyt Noisen sivulta.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­­N­­­y­­m­f­­o­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18197921K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ilta-Sanomat varmaan maksais hyvät rahat, kun vinkkaan heille hyvän jutun.
      Team pulu sais vähän kuuluisuutta ja nikotiini pussi kaupat nousuun.

      Heillä 35,5 tuhatta seuraajaa ja kilpailun säännöissä luki ” 1 kommentti on yhtä, kuin 1 arpalippu ”

      35,5 tuhatta kertaa syrjintä ja kyseeseen tulee vielä ikärasismiakin.

      Positiivista on se, että he on Pohjois-Pohjanmaalta ja Kärnä on kyseisessä läänissä yhden kunnanjohtajana ja ei ole korvannut edes kansanedustajana aiheuttamaansa kunnianloukkauksia joilla häpäs kaikki ivalolaiset.
      Ei hänen exäkään ole pitänyt meidän puolilla vaikka on Inarin kunnassa töissä ja edustaa meitä kaikkia alkuperäisiä Inarin kuntalaisia.

    • Anonyymi

      Samaa sarjaa, kuin Ivalon ylä-asteella tytöt oli olleet nurkan takana tupakalla. Opettaja oli tullu ja olivat ehtineet tumpata tupakat.
      Opettaja oli sanonut : Jos oli infrapuna valo niin näkisin et just tumpanneet nuo tupakat.
      Tytöt kerto mulle ja sanoin tytöille: Sanokaa sille juopolle opettajalle, että voi ilmoittaa asian suoraan mulle.
      Tytöt kysy multa : Mistä tiedät että opettaja on juoppo?
      Vastasin : Tuollahan tuo istuu naapurissa juopottelemassa ja käykää vaikka katsomassa.
      Olin käyny itse katsoon ketä siellä oli, koska naapurin lapsi ravas edes takas.
      Opettaja istu oppilaiden kanssa juopottelemassa ja en ihmettele yhtään vaikka olisivat muutakin vetäneet.
      Uhkasin naapurin lasta ja sanoin : Laitan oven lukkoon ja et pääse enää meille jos kotias meet. Saat jäädä kotias juoppojen kanssa.
      Alko itkemään koska ei halunnu olla juoppojen kanssa kotona.
      Me lohdutettiin sanomalla : Älä itke ruma lapsi ja syytön sie siihen oot jos äitis tykkää enemmän viinasta ja seksistä mitä sinusta, mutta sinusta saa rahaa…

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe