TORNIO KIVIRANTA (jyrätie)TAAS JOKU PÖSILÖ KOIRAN ULKOILIJA KUSETTI JA PASKOTTI PISKIÄ KOKO JYRÄTIEN KOKO MATKA.LIITTYMÄ MYÖS ON KOIRAN ULOSTEESSA.
SIINÄ KULKEE IHMISIÄ JA LAPSIA MYÖS,EI OLE MUKAVAA KUN SAA KOIRAN ULOSTEESTA TAUTIA .
T: lapsen kanssa kulkee
koira kakkaja
17
937
Vastaukset 17
- Anonyymi
niin se on järki ei kule vaikka hakkaa puulla.syntyessä tuli kusi päähän.(TORNIO kiviranta).NÄILLÄ KOIRAN KÄYTTÄJILLÄ
t:LASTEN LÄÄKÄRI - Anonyymi
oliikohan rlipuli koilalla ??? kuu kooko jylätie kakattu !!! :D
- Anonyymi
Mä en unta saa mä mietin vaan miksi Kivirannalla Jyrätiellä paskotaan
Mä menen katsomaan, onko totta ollenkaan - kadulla ei ollutkaan paskaa!
Koko tämä saastainen Kivirannan ulosteongelma on keksitty asia. Jos jonkun pentu pyörii paskakasassa, pitää vanhempien opettaa, että koiran ulosteisiin ei mennä kieriskelemään. Vastuu on kodeissa! Nyt menee hermot!!! - Anonyymi
Voisko Jyrätien nimetä "Koirien tieksi"?
- Anonyymi
Miksi tämä avaaja laittaa samasta monta ketjua? Ootko joku sekopää? Lapset pitää opettaa, etteivät pyöri ulostekasoissa. Kivirannalla ei ole ulostetta enempää varmaan kuin muuallakaan. En ole kuullut, että Jyrätie olisi mikään P****tie.
- Anonyymi
"SIINÄ KULKEE IHMISIÄ JA LAPSIA MYÖS"
Etkö pidä lapsia ihmisinä?- Anonyymi
Sekoita hommaa. Ei pidä mennä paskaan pyörimään. Kasvattakaa lapset ettei ole paskaan menossa! Hyvä äiti opettaa lapset, ettei mene paskakasaan syömään. Tornion Kiviranta ja Jyrätie ei ole enempää paskassa kuin muutkaan paikat. Miettikää vähän!
- Anonyymi
ap.. elä höpötä sinä ja akkas lasten kanssa sielä paskotta.
- Anonyymi
Antaa koirien paskoa ja kerää pois jos häiritsee haaa hhhaaaa hhhhhaaaaaa hhhhhhhhaaaaaaaa
- Anonyymi
NNI ENTÄS JÄNIKSET HIRVET POROT JA LINNUT ON SULLA HOMMAA VALITTAA
- Anonyymi
Kiviranta on kaunis alue, ei Paskaranta
- Anonyymi
Kivirannan tapahtuma?
- Anonyymi00015
Opetetaan kaikki lapset, että ei piehtaroida koirien ulosteissa!
OIKEASTI! OIKEASTI! - Anonyymi00016
"KOKO JYRÄTIEN"
Tehokas keino pudottaa asuntojen hintoja Jyrätiellä.
Onko jpku ostamassa ja näin tinkaa hintaa alas ?- Anonyymi00017
muuta keroputaalle asumaan🤣
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
muuta keroputaalle asumaan🤣
Keropudas suljettu !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411