Esim tiskaat tai imuroit ja miehesi tulee luoksesi ja sammuttaa hanat tai sammuttaa imurin ja sanoo pimppi paljaaksi ja tiedät saat suukivat tai kikkelii ja orgasmin kun olet ollut kiltti ja mukava
Nainen oliskos kivaa
41
535
Vastaukset
- Anonyymi
Minua ei kohdella noin typerästi, en suosittele muillekaan. Mikä sinua vaivaa?
- Anonyymi
Jaa katotaan sit vuonna 2025 jos oot kivempi ja mukavampi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa katotaan sit vuonna 2025 jos oot kivempi ja mukavampi
Katsotaan sit 2025 jos sinä et olisi noin tyhmä enää.
- Anonyymi
Ajattelepas, Thaimaassa tuo on ihan normaalia naisten kohtelua ja siellä epänormaalia on pitää kyseistä naisten kohtelua typeränä.
Eihän suomessa naiset tyrkytä itseään, kuten Thaimaassa.
Suomessa naislla on sentään oikeus koskemattomuuteen toisin, kuin Thaimaassa ja tämä
tuli selvästi esille erään henkilön liveähetyksissä Thaimaalaisessa yöelämässä kadulla. - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18199681I
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Jos joku ei ole sinulle koskaan sanonut suoraan että juttusi ovat erittäin lapsellisia, niin ne ovat. Ilmeisesti luet tai katselet jotain fantasia juttuja paljon etkä oikeasti tiedä paljoakaan! Onhan siihen varmasti syy miksi olet nyt kotonasi yksin
- Anonyymi
Miäs rauhoitu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miäs rauhoitu
Juuri niin. Lortto yh 36 siellä taas kirjoittelee fantsujaan
- Anonyymi
Mies olisi mukana siivoamassa ja siivoius hoidetaan kerralla valmiiksi. Muunlainen mies ei olisi minun mieheni.
- Anonyymi
jEAiurji juwqjji.i-ottelua joku TRwwmu tuhoai koko suomen pelin omalla maalillaan
- Anonyymi
Palstalta saadut naiskokemukset eivät vastaa todellisuutta.
- Anonyymi
Mun mielestä aloitus on pikkuisen koominen…
- Anonyymi
teemu-niminern ei kelps jääkekkoxrrn rfrd kskkoc-kr5yjuun...
miikä itseäni tod4ell pwljon pelottss ksytdos nasitn jo - Anonyymi
Imurointi ja tiskaaminen on molemmat hommia, jotka tässä taloudessa ovat perinteisesti kuuluneet miehelle.
- Anonyymi
Liikalihavan siiderivalaan päiväfantasioita koko aloitus. Menisi TÖIHIN.
- Anonyymi
finest niin joku nintendon joku vanh PELIKONE OHjIMINEEN PELAILLA JOSKUS JOULUN AIKANA SITTEN PERVEEHKIN VOIMIN JOTAIN VANHOJA PELEJÄ, LEGENDAARISIA... PING PONG.
- Anonyymi
Voisitko ensin auttaa tiskaamisessa tai siinä imuroinnissa?
- Anonyymi
Jäätävän kammottava äijä, ei kiitos. Sen sijaan mies, joka auttaa siivoamisessa on tervetullut.
- Anonyymi
Välis on syntynyt peräreiästä.
- Anonyymi
kysyisin siltä mieheltä, että "haluatko, että oon tuhma tyttö"
;-) - Anonyymi
Kokisin tuollaisen alentavana. En tykkäisi yhtään.
Siinä tilanteessa, kun minä siivoan, tiskaan ja imuroin, jos joku tulisi sammuttamaan sähkot ja kääntäään hanat kiinni, saisin hepulin.
Vastuu siivoamisesta siirtyisi välittömästi häiritsijälle. Minulle ei tarvitse edes puhua, kävelen tilanteesta pois muihin hommiin.- Anonyymi
Kyllä kunnon siivoaminen aina huonon panon voittaa:)
Jaa, riippuu varmaan kuka kysyy.
- Anonyymi
pydtytkö ajattelemaan niin että itsellekin tulee mukava olo jos pystyt tekemään toisen ihmisen iloiseksi`?
mutta joku päivittäinen siivoaminenkin jotta ei yhtään polyhiukkastakaan ole ikinä 1243-neliöisessä asunnos-kokopäivätyötä. Kuule parempi antaa mun tehdä se homma loppuun mitä olen tekemässä. Voin sanoa että muuten nousee aikamoinen v käyrä tuohon otsaan..
- Anonyymi
Taitaa olla lempipuuhaasi:)
Siivoaminen vaatii kyllä täyttä keskittymistä ja rauhaa. Parempi jos asunnossa ei olisi ketään toista kun alkaa siivoamaan. Edessähän ne toiset olisivat. Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla lempipuuhaasi:)
Siivoaminen vaatii kyllä täyttä keskittymistä ja rauhaa. Parempi jos asunnossa ei olisi ketään toista kun alkaa siivoamaan. Edessähän ne toiset olisivat.No siis huomaan itsessäni, että mitä tahansa teenkin niin haluan pystyä keskittymään siihen 100% muuten se mun siivoaminen on esim sitä että 🤔 teen tätä nyt kohta jotain toista ja sitten mistään ei perkele tule mitään.. siihen päälle kaikki häiriöt..
Eli todellakin itsekseen ilman häiriöitä. Mutta ei ole mahdollista tässä elämässä.. ehkä sitten vanhana..- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No siis huomaan itsessäni, että mitä tahansa teenkin niin haluan pystyä keskittymään siihen 100% muuten se mun siivoaminen on esim sitä että 🤔 teen tätä nyt kohta jotain toista ja sitten mistään ei perkele tule mitään.. siihen päälle kaikki häiriöt..
Eli todellakin itsekseen ilman häiriöitä. Mutta ei ole mahdollista tässä elämässä.. ehkä sitten vanhana..Meillä aina vedettiin pitkää tikkua Lauantaisin kuka lähtee 2-3 tunniksi lasten kanssa ulos ja kumpi jää siivoamaan.
Kyllä sitä toivoi mieluummin ulkoilua lasten kanssa mitä siivoamisrastia. - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No siis huomaan itsessäni, että mitä tahansa teenkin niin haluan pystyä keskittymään siihen 100% muuten se mun siivoaminen on esim sitä että 🤔 teen tätä nyt kohta jotain toista ja sitten mistään ei perkele tule mitään.. siihen päälle kaikki häiriöt..
Eli todellakin itsekseen ilman häiriöitä. Mutta ei ole mahdollista tässä elämässä.. ehkä sitten vanhana..No onko paha juttu jos saat seksiä ja orgasmin ja vaikka istut miehesi vieressä katsomassa tv tä vaik piti siivota ei kai maailma siihen kaadu nyt o lauantai ja otat relax
Anonyymi kirjoitti:
Meillä aina vedettiin pitkää tikkua Lauantaisin kuka lähtee 2-3 tunniksi lasten kanssa ulos ja kumpi jää siivoamaan.
Kyllä sitä toivoi mieluummin ulkoilua lasten kanssa mitä siivoamisrastia.Riippuu varmaan vähän ilmasta😉
Ärsyttävää todella jos tuollaisella asialla tullaan häiritsemään ja keskeyttämään mun tekemiset. Alentavaa ja inhottavaa. Mies vaihtoon, jos ei osaa naista tuon vertaa kunnioittaa.
- Anonyymi
Mitä alentavaa on että saat seksii ja nautinnon ja orgasmin eli kyllä sinua silloin arvostetaan ja kunnioitetaan eli silloin mies haluaa kiittää sinua ja kertoa siten että rakastaa sinua
Anonyymi kirjoitti:
Mitä alentavaa on että saat seksii ja nautinnon ja orgasmin eli kyllä sinua silloin arvostetaan ja kunnioitetaan eli silloin mies haluaa kiittää sinua ja kertoa siten että rakastaa sinua
Alentavaa on se, jos mies ajattelee että naisen pitää olla hänelle valmiina silloin kun mies itse haluaa.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Alentavaa on se, jos mies ajattelee että naisen pitää olla hänelle valmiina silloin kun mies itse haluaa.
Ei noin tarkoitettu aloitusta vaan tarkoitettiin että haluaa yllättää toisen iloisella ja kivalla asialla ja tehdä hyvää rakkaalleen
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin tarkoitettu aloitusta vaan tarkoitettiin että haluaa yllättää toisen iloisella ja kivalla asialla ja tehdä hyvää rakkaalleen
Pointtina olikin se, että se ei välttämättä ole naiselle kovin mukava ja iloinen yllätys. Toista täytyy osata lukea, milloin voi sanoa että ota housut pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän takia suomalaset tantat on niin ällötäviä. Ulupanoisia valaita.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Pointtina olikin se, että se ei välttämättä ole naiselle kovin mukava ja iloinen yllätys. Toista täytyy osata lukea, milloin voi sanoa että ota housut pois.
No joo mut en ajatellut nyt noin pitkälle ja kai parisuhteessa oppii toisen tuntemaan eli tämä oli yleisesti mielikuva mut nyt tupakille ja ottelun pariin no en osannut paremmin kirjoittaa tai sanoa mutta en tarkoittanut mitään loukkaavaa vaan hemmotella toista eli hyvää tarkoitin en alistaa
Anonyymi kirjoitti:
Tämän takia suomalaset tantat on niin ällötäviä. Ulupanoisia valaita.
Sitten se on voivoi ja kättä housuun🫵🏻
- Anonyymi
minä lattan aina välillä akkujani rentoutuessa jotta jaksan taas sittern suunnitella viisaita järjesrjestelmiä...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37229Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3821991Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2661702Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291653Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2911372- 731112
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61799- 47786
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749