Tupakan polttaminen on vähän niin kuin jälkiruoka, pakkohan sitä on saada. Aloittelin vuonna 2003 ja kolmen vuoden päästä poltin jo säännöllisesti.
Kysyn nyt että kumpi tapa vetää savut keuhkoihin asti on tehokkaampi. Suun vai nenän kautta?
Suun kautta alkaa yskiminen ja nenän kautta menee pehmeästi.
En ole juuri tupakoitsijoiden kanssa kehdannut kysyä, koska syöpäkäärylettä olen vetänyt siis parikymmentä vuotta.
Meneekö suun kautta savua enemmän mahaan ja nenän kautta vähemmän?
Teini-iässä kaverit veti poskisauhuja, mutta minä olin urheilija.
TUPAKKA000
10
244
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et tähän ikään mennessä ole jo huomannut niin ei voi mitään.
- Anonyymi
Niin mutta kiinnostaa että miten muut? Minulla on omat tavat joka asiaan. Paskalla käyntikin on omalla tavalla :D
- Anonyymi
Niin että kyllähän sen kaikki tietää, ettei se suussa oleva savu mene keuhkoihin, jos sitä ei hengittele. Poskisauhut ovat sitten eri asia.
- Anonyymi
Pitänee kysyä Marttakerholta, kun teistä paskiaisista ei ole mihinkään!
- Anonyymi
Vetää savu nenän kautta keuhkoihin? Jos et työnnä tupakkaa sieraimeesi, keuhkoihisi ei mene savua. Luultavasti vedät savua vähän kurkkuusi asti, ja sitten hengität nenän kautta. Se on järkevämpi vaihtoehto, nikotiini imeytyy myös suun limakalvon kautta, ja jos savu koskettaa nieluasi, tuntuu että oikeasti vedät savua keuhkoisi, eli tuntuu "oikealta".
Tupakointi ei tietenkään ole järkevää, mutta tietenkin on järkevämpää, jos et hengitä sisään savua keuhkoihin asti.
Ensin poltin tupakkaa, sitten vaihdoin sähkikseen. Muutaman vuoden jälkeen sähkis hajosi, ja lopetin kokonaan.
Sitten, muutaman vuoden jälkeen, ajattelin että vähän voi poltella pikkusikaria. Ja sitten enemmän.
Aloitin siis udelleen, polttamalla vain "vähän". Nyt on taas sähkötupakka.
Toivottavasti en enää koskaan ole riittävän tyhmä mihinkään muuhun, kuin lopettamaan taas.- Anonyymi
Siis olen toiminut niin, että hengitän savun suun kautta keuhkoihin tupakan ollessa huulilla. Sitten kun savuke on taas ulkona suusta, niin hengitän suussa olevat savut suun kautta ilmaa vetäen keuhkoihin. Mutta pitäisikö ennemmin vetää ilmat nenän kautta? Tähän edelliseen lauseeseen en mielestäni saanut vielä vastausta.
- Anonyymi
Tupakointi on tyhmee hommoo. Tehkää kaikkenne että pääsette sen ikeestä. 😐 Mä pääsin sähköröökin avulla kun nikotiini nesteitä sai. Thank you Finnvape very fuckin much!!!
- Anonyymi
Tv TimmyH
- Anonyymi
Tupakointi on typerä sairaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125