Tein videoklipin musalla faceen, omalle tilille. Sit päätin jakaa sen ryhmään, mutta yksityisyysasetukset esti sen näkymisen. Noh...minähän ajattelin, että muutan vaan yksityisen julkiseksi....no?
V.tu 50 000 kertaa katottu vuoroksudessa😱😳😲🥸🤯
On tää nykydomemaailma vaan niin älytöntä...ei tajua edes....🙄
Siis mitä js vtua?
62
526
Vastaukset 62
Sorppa typot...
Mutta heität vitsillä jonkun pätkän, niin ihmiset katsoo ja jakaa sitä..ja se levii eksponentaalisti...nyt jo tulee jotain viestejä, että joku ulkomaan elävä on jakanut videon...
Jos biisi ois ollut englanninkielinen, niin varmaan jaettaisiin enempikin....🤪
Käsittämätönttä tää nykymaailma. 😁- Anonyymi
Mitä teit videolla?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teit videolla?
Kuvasin vaan hsnkis ja kun kiuas lämpes hankien keskellä. Musana oli jvg:n kyllä tarkenee. 😄
Disseisback kirjoitti:
Kuvasin vaan hsnkis ja kun kiuas lämpes hankien keskellä. Musana oli jvg:n kyllä tarkenee. 😄
Hitto... hankia...kuvasin hankia.sori typot...🫡
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Sehän on eksoottista. No pian ne pyytää sulta haastattelua :D
- Anonyymi
Nyt vaan taot kun rauta on kuuma (tai siis se kiuas:)
Uutta videoo vaan! - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Hitto... hankia...kuvasin hankia.sori typot...🫡
Taitaa olla 2,5 promillee nyt
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vaan taot kun rauta on kuuma (tai siis se kiuas:)
Uutta videoo vaan!Sìis en mä haikaile näkyvyyttä tai siitä rahaa...
Mutta cahingossa repes ykskaks hommat käsistä...yksi ruksi vaan yksityisasetuksissa toiseen kohtaan ja PAM!
Kertoo vaan siitä, mikä tään somen voims on...🤯Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla 2,5 promillee nyt
Klo 10-12 tänään pitäis olla 4-divarisäbäotteluiden toimarina. 😁
Ehkä pitää vetää unta vielä ennen sitä. 😆
Genu... en oikeesti asu sielläpäinkään. 😁
Tokko sielläpäin kukaan tekee vuorotyötä, ainakaan kausittaista ja valvontahommaa... metsäman taisi tehdä jotain vuorotyötä saippuatehtaalla pehkuvedellä....mutta ei se vois nukkuu töissään tai kirjotelka tänne. 😁
Oliko baarissa kiva fiulis? 😊Oikeesti...muuten...
Mä oon hönössä klo 4:12 ja klo 10:00 pitäis olla skarppina kellolaitetta käytämässä. 🤣
Eivithu näitä mun sekoiluja...
Noh, ei se ole mikhään...🤣Disseisback kirjoitti:
Itepähän pyysivät...🤣
Saan kyydin aamupeleihin ja takas, mutta jännä miettiä miten hoidan 18--20 pelit? 😁
Nooh... enköhän jotain sumpli....en kyllä oo selvinpäin ihan...🤣🤣🤣🤣Disseisback kirjoitti:
Saan kyydin aamupeleihin ja takas, mutta jännä miettiä miten hoidan 18--20 pelit? 😁
Nooh... enköhän jotain sumpli....en kyllä oo selvinpäin ihan...🤣🤣🤣🤣Huomenta taasen...tunnin päästä menossa jo... 😁
Pikkusen vilahti muuten facessa, että vidillä +100 t katsojaa jo. 😂
Jotenkin naurettavaa....😁
Naurattaakohan mua tunnin päästä, kshden...😁- Anonyymi
Mietipä tuota sun alkoholin käyttöäsi.
Äijä vetää lärvit vaikka on sovittua menoa. Alkoholismin merkkejä.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
xLinerLärvit?
No ehkä pienet...
Joop... ehkä vois vähän mietiskelläkin...totta.
Mä näen vaan monesti hommsn niinpäin, että mun on etsittävä se väli ottaa...sìiyä johtuu tälläset...mut ehkä ois voinut jätää välistä...
Hyvä huomio...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Lärvit?
No ehkä pienet...
Mä näen vaan monesti hommsn niinpäin, että mun on etsittävä se väli ottaa...sìiyä johtuu tälläset...mut ehkä ois voinut jätää välistä...
Hyvä huomio..."Mä näen vaan monesti hommsn niinpäin, että mun on etsittävä se väli ottaa..."
Alkoholia ei tarvitse käyttää.
Tuo sun selityksesi juopottelulle on aika hyytävä. Huomaat varmasti itsekin.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
"Mä näen vaan monesti hommsn niinpäin, että mun on etsittävä se väli ottaa..."
xLinerDiks mä sen sanoinkin.
Näen sen ihan toisellatapaa...
Mut kohta pitää liitää...
Thänks taas...😊- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Diks mä sen sanoinkin.
Näen sen ihan toisellatapaa...
Mut kohta pitää liitää...
Thänks taas...😊Jos täällä jotkut ruinaavat selkäänsä, niin sun tarvitsisit saada selkääs!
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerMietin samaa. Pakko päästä ottamaan vaikka on sovittuja menoja. Sitä se riippuvuus teetättää…Itselleenhän tuota ottamista selittää aina parhain päin, tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerHyvä kun sanoit Disselle. Ei usko minua.
Ei pysy miehellä homma lapasessa. Eikä ole koskaan naurattanut vaan harmittanut. - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Lärvit?
No ehkä pienet...
Hyvä huomio...Ei noi ollut pienet. Herää siihen asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin samaa. Pakko päästä ottamaan vaikka on sovittuja menoja. Sitä se riippuvuus teetättää…Itselleenhän tuota ottamista selittää aina parhain päin, tietenkin.
Hyvä esimerkki nuorisolle kun vanhalta ja tuoreelta viinalta haiseva toimari siellä pyörii. Disse kun itse on aika kova muita arvostelemaan niin voisi kyllä vähän tosiaan miettiä noita ottamisiaan, että miten ne kenties muihin vaikuttaa.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Jos täällä jotkut ruinaavat selkäänsä, niin sun tarvitsisit saada selkääs!
xLinerJäkäjäkä! 😁
Hyvin meni eka pelit...ei heikkookaan. Nyt syömässä. Jälkkäriks okut. 😋- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä esimerkki nuorisolle kun vanhalta ja tuoreelta viinalta haiseva toimari siellä pyörii. Disse kun itse on aika kova muita arvostelemaan niin voisi kyllä vähän tosiaan miettiä noita ottamisiaan, että miten ne kenties muihin vaikuttaa.
-harmiseikirj-Viinan otanta näkyy jos on ollut vielä viisi tuntia ennen kännissä.
Ja muutenkin on surullista se, että suorittava urheilu ja viina viimeisenä kuuluu yhteen.
Ei hyvä. Ei ottajalle itelleen eikä penskoille. Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun sanoit Disselle. Ei usko minua.
Ei pysy miehellä homma lapasessa. Eikä ole koskaan naurattanut vaan harmittanut.Minuahsn ei komennella... miettimään voi saada...
- Anonyymi
Itse sanoit. ”Sekoiluja”.
Ehkä olet huomannut. :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Niin, muihin 😥
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Minuahsn ei komennella... miettimään voi saada...
Mieti sitten!!
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Itepähän pyysivät...🤣
Pyytäjä ei kaada alkoholia alas kurkusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerAlkoholi on hermomyrkky. Etanoli on AINA myrkky, mikä ei missään tapauksessa kuuluu elimistöön.
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitten!!
Pitäiskös sun miettiä oman elämän sisältöä?
Sinäkö kokoajan työnnät tästä juttua mun inboksin täyteen?
Keksippäs nyt jo muuta...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Keksippäs nyt jo muuta...Kukas se tämän on esittelyllään täällä aloittanut? Pitäskö pitää asiat sitten ihan vaan itsellään??
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Keksippäs nyt jo muuta...Tuossa sulle pari testiä joilla voi tsekata alkoholiriippuvuutta:
https://paihdelinkki.fi/testit-ja-laskurit/alkoholi/
Muutenkin hyvää asiaa tuolla päihdelinkin sivuilla :)
-harmiseikrj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Eipä muut ihmiset jaksa niin paljoa toisia huomioida että niiden mielipiteitten perusteella pitäisi elää omaa elämäänsä. Kaikki ihmiset keskittyy aina itseensä.
Alkoholi tekee hetken hyvän mielen mutta rikkoo kehon. Se on sen ongelma. - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Jäkäjäkä! 😁
Hyvin meni eka pelit...ei heikkookaan. Nyt syömässä. Jälkkäriks okut. 😋Juoppo! ☝️
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoppo! ☝️
xLinerValittaakohan nyt sulle kun sanoit noin.
- Anonyymi
tuo voi toimia paremmin videoissa kun teet omsn youtube-ryhmän ja sinne laitst vinkeitä vidiksiä.
- Anonyymi
pelit ja epelit, e-pelitkin... mutts niin typerää kun veikkauskin laittaa nettin pelitkin niin että tulee vain joku ennalta tallennettu video kuvana voitostakin... tympeää tuollasiset.
Yli 200000 katsojaa jo 👍😂
Disseisback kirjoitti:
Ai on? 🤣
Hauska juttu kävi, mutta on älytöntä. 😁Vähän sattumasta lähti aikanaan myös ne yhden paikallisen pariskunnan YouTube videot, missä hydraulipuristin murskaa erilaisia asioita.
- Pian sullakin vois olla oma YouTube-kanava näille. 😁
- Anonyymi
Mitenköhän noissa menee nuo teostomaksut, kun musiikin oikeudet omistaa kuitenkin artisti?
Kohta jvg:n juristi soittaa sulle.
-keinovaginamies-Tuo on mielenkiintoinen kysymys, mutta esimerkiksi Insragram tarjoaa vaikka mitä biisejä lisättäväksi julkaisuihin. Menisiköhän ne teostomaksut sitten sitä kautta, käytön mukaan? 🤔
Minulta on joskus poistettu somen nuotiovideo, missä taustalla kuului biisi livenä päällä olleesta radiosta, mutta kaikki sellaiset jukaisut pysyy, mihin biisi on lisätty sovelluksen omasta listasta.- Anonyymi
Vilkaisin googlella, yksityishenkilö voi jakaa ja työasioissakin onnistuu, niissä vain tapauksesta riippuen voi vaatia luvan pyytämistä kustantajalta. Yllättävänkin joustavaksi on homman tehneet.
https://www.teosto.fi/usein-kysyttya/musiikin-kaytto-videolla/olen-yksityishenkilo-ja-haluan-julkaista-youtube-videon-jossa-on-musiikkia-tarvitsenko-luvan/
-harmiseikirj- - Anonyymi
Höpö höpö. Se ei ole mikään hätä Dissellä ne ei soittele, mutta viina on. :(
No luultavasti joku insta sopinut systeemit, kun ehdottaa musiikkia. Tuskin muuten sais..
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Tuo on mielenkiintoinen kysymys, mutta esimerkiksi Insragram tarjoaa vaikka mitä biisejä lisättäväksi julkaisuihin. Menisiköhän ne teostomaksut sitten sitä kautta, käytön mukaan? 🤔
Minulta on joskus poistettu somen nuotiovideo, missä taustalla kuului biisi livenä päällä olleesta radiosta, mutta kaikki sellaiset jukaisut pysyy, mihin biisi on lisätty sovelluksen omasta listasta.Minä kun olen vaalinut tätä poikuuttani some-maailmassa, niin en tiedä näistä mitään.
Youtube-kanavilla, joita seuraan, tekijät ovat useinkin tarkkoina noista taustalla soivista. Ja videoiden taustamusiikkina on usein jotain samantyyppistä koneen tekemää? humppaa.
Jos noissa on jotain sovellusten omia listoja oikeiden artistien musiikista, niin sitten asia lienee selvä ja jo ennalta pulitettu.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No luultavasti joku insta sopinut systeemit, kun ehdottaa musiikkia. Tuskin muuten sais..
Hyvä homma sitten.
Mutta jos oikeasti tuntuu siltä, että aina pitää etsiä rako tai syy tärpätin kanssa lotraamiseen, niin kannattanee jo vähän huolestua.
-keinovaginamies-
Koska pistät linkin tänne.
- Anonyymi
tuntuukohan tytöille hauskalle jossain noissa alppihiihdoissa kun jos epäonnistuu ja kaatuu niin sitten liukuu sellaisen puvunkin avulla kaikkiin pehmustettuihin aitohin....
- Anonyymi
Antakaa toisen vetää lärvit jos tahtoo. Oma asiansa. Huolehtikaa omistanne.😠
- Anonyymi
Ei anneta. Se on välittämistä.
- Anonyymi
Liian usein alkoholismi ehtii kehittyä pahaksi juuri siksi kun kukaan ei puutu ja sano asiasta vaikka ongelma olisi huomattukin. Yhteisönä meidän tietenkin tulee yrittää tukea ja auttaa disseä kohtaamaan ongelmansa :)
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian usein alkoholismi ehtii kehittyä pahaksi juuri siksi kun kukaan ei puutu ja sano asiasta vaikka ongelma olisi huomattukin. Yhteisönä meidän tietenkin tulee yrittää tukea ja auttaa disseä kohtaamaan ongelmansa :)
-harmiseikirj-nimenomaan tuemme tässä. yhtenä rintamana.
- Anonyymi
Oletko tyhmä kuin Tinii=
- Anonyymi
Eihän Facebook maksa videosta mitään, vai????
Lataa se youtubeen, niin saat siitä rahaa.
https://socialblade.com/youtube/
Tuolta sit näet mitä tubettajana tienaat... - Anonyymi
Joku Neville *Newton Lontoosta on hakkeroinut tilisi..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741165
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan78909Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli78880Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti411855- 62780
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52773- 67737
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10728Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35672Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16560