Tai lapsi. Eli, kun harmis ja simiti menivät kännissä sänkyyn niin siitä syntyi minä. Ei se minua haittaa sillä tämä oli pelkkä fiilispohjainen toteamus, "heitto" 🙂. Noh, virheitä sattuu virheitä sattuu. "Rapatessa roiskuu" kuten Halme pirihaastattelussaan mainitsi. Olenko siis sairas kun ajattelen tällaisia? Logiikka vattuun 🙃. Paitsi lännen ja idän välinen kyseenalaistus on mielestäni tervettä sillä se osoittaa että jonkinlaista aivotoimintaa on vielä siellä yläpäässäkin. Ps. Parasta varmaan etten palaa tarkistamaan jos joku on vastannut tähän ja haukkunut minut lyttyyn. Aloitukseni on puhdasta (sairasta) huumoriani. Itke jos itket.
Alter ego selvästikin
17
291
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi ettei ”Harmis” ollut sitten totta. Loppulauseesi on totta.
- Anonyymi
buub hijUB2B 4uni r4qu twwny ib öktr4lb ugnubw3b,,, hia hijaub3b runi ib UVIRIB,, hiw já kTRAOIRR3TU ro1N tkinaon rrutöö kauttaa hit´kUTTaa suus hitAUB Ttttlheb hitaub oujjyhusuja päälle jotta pääsisi uimABBB
- Anonyymi
igtaw olwn aika iloinen kun ei nyt sattunut jodsyyunuy hirveän vaarallists tytöiller, hrlpotuksen huokaus.
- Anonyymi
Ei kyllä ikinä olla oltu noin kännissä :D
-harmiseikirj-- Anonyymi
Ehket vain muista niitä sekoimpia juttuja ;D? simiti kilahtaa mulle jos lukee aloitukseni. Oon alkanut epäilemään että onko tuo yksi kommentoija joku hakkeri tai tekoälyn botti kun tuntuu aina siltä että kommentoi minun juttujani 😬. Täällä muuntuu pikkuhiljaa hulluksi. Mitä pidempään täällä liikkuu niin sitä provommaksi oma ulosanti kehittyy. Tolet kasvaa. Täytyy siis provota yhä enemmän ja enemmän jotta omat kicksinsä saa tyydytettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehket vain muista niitä sekoimpia juttuja ;D? simiti kilahtaa mulle jos lukee aloitukseni. Oon alkanut epäilemään että onko tuo yksi kommentoija joku hakkeri tai tekoälyn botti kun tuntuu aina siltä että kommentoi minun juttujani 😬. Täällä muuntuu pikkuhiljaa hulluksi. Mitä pidempään täällä liikkuu niin sitä provommaksi oma ulosanti kehittyy. Tolet kasvaa. Täytyy siis provota yhä enemmän ja enemmän jotta omat kicksinsä saa tyydytettyä.
Vaikka sanovat ettei kerta vielä homoksi tee kyllä sen ainakin karvaasti muistaisi :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sanovat ettei kerta vielä homoksi tee kyllä sen ainakin karvaasti muistaisi :D
-harmiseikirj-Aamulla heräät jäätävässä kännikrapulassa siihen kun ovesi naksahtaa perässään kiinni ja missään ei näy ketään. Kukas se oikein mahtoi olla? Muistikuvat niin hatarat että luulet postimiehen kolkutelleen oveasi sekä nukkuneesi yksin. Sitten huomaat kuinka lattiallasi on vieraan miehen alushousut jotka eivät ole omasi. Sitten alkavat ne flashbackit ;). Tää homma taisi mennä täysin trollailuksi ja pimeälle puolelle. Welcome to the dark side 😎. Huvinsa kullakin. Family guyn jutut vetoavat minuun joten eiköhän se kerro kaiken olennaisen. - Ap.
Anonyymi kirjoitti:
Aamulla heräät jäätävässä kännikrapulassa siihen kun ovesi naksahtaa perässään kiinni ja missään ei näy ketään. Kukas se oikein mahtoi olla? Muistikuvat niin hatarat että luulet postimiehen kolkutelleen oveasi sekä nukkuneesi yksin. Sitten huomaat kuinka lattiallasi on vieraan miehen alushousut jotka eivät ole omasi. Sitten alkavat ne flashbackit ;). Tää homma taisi mennä täysin trollailuksi ja pimeälle puolelle. Welcome to the dark side 😎. Huvinsa kullakin. Family guyn jutut vetoavat minuun joten eiköhän se kerro kaiken olennaisen. - Ap.
Harmittaa vietävästi että kuulen hänen juovan vielä. Jostain kumman syystä saatte hänestä poimittua jutuillanne yksityisyydestä tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ällös nyt. En minä mikään tosikko ole. Joskus kännissä tulee vain kirjoitettua rumasti.
Provoaminen on maailman siisteintä. Varsinkin, kun tekee sen niin ettei toiset ensin sitä edes tajua.
Hassua, kun teistäkin monet menevät aivovammaisen asettamaan ansaan. Mitä se kertoo teistä?
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Ei kerta homoksi tee. Toinen kerta on vahinko ja kolmas kerta nollaa...🤣
Ainoastaan itsestään epävarmat eivät uskalla laskea leikkiä moisesta.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kerta homoksi tee. Toinen kerta on vahinko ja kolmas kerta nollaa...🤣
Ainoastaan itsestään epävarmat eivät uskalla laskea leikkiä moisesta.
>simiti<South parkissa kun Cartman teki hieman "läheisempää tuttavuutta" uinuvalle Buttersille niin Stan ynnä muut neuvoivat Cartmania että hänen gaylailunsa nollautuisi jos hän saisi Buttersin hoitelemaan hänet. Siinä vaiheessa kun on ehtinyt mennä jo laskuissa sekaisin niin sillähän ei ole enää mitään merkitystä jatkaako sitä hommaa vai ei 🤣. Mietin sitä jos tämä gayhypetys johtaa vastareaktioihin useilla ihmisillä, niin ehkäpä kyse on käänteisestä psykologiasta: Ihmisiä halutaan provosoida jotta he itse kääntyisivät vihansa kohteen kaltaisiksi. Paras keino lienee vitsailla koko aiheella. Ainahan joku loukkaantuu huolimatta siitä miten päin olet 🙃 mutta se on niin helppoa sivuuttaa kun ei vain välitä muiden vastareaktioista. - Ap.
- Anonyymi
yritäpä sitten pukeuyua jotenkin joihinkin ty5ttöjen pikkuhousuihin no hq
- Anonyymi
Ne eivät varmaankaan mahtuisi ylleni. Reiteni ovat suhteellisen paksut, mahdollisesti perua nuoruuteni futisharrastuksesta. Goprokypäräkameroiden kanssa saa olla tarkkana, myös tytöt rinteessä. Schumin onnettomuus aiheutui käsittääkseni osittain siitä kamerasysteemistä. Joskus eurosportilla näytettiin ilmaiseksi kun kuuluisuudet pelasivat futsalia ja schumi oli siellä parhaimmistoa :). - Ap.
- Anonyymi
tip ,oyyaromo m'yttää aika hyvin kyllä lämmöt antureillAN..
- Anonyymi
noissa lämpltilami5rreisswa jos on ju55ujq kuten jossain dluke3weewkin, niin 3ifät ol3e tw4rkoiettuja johon sellaisiin 4li jo6ain kuin swääolow3id3n mit6tqqmiw44n winänwä.
- Anonyymi
Myönnetään, että aika kummallinen olet, mutta itsenikin rakennelmiin käy noista sopii jotkut osat. Aina pitää epäillä. Ei voi koskaan luottaa sokeasti. Ei siitä voi ketään moittia. Päinvastoin 😀
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291