Kaatumisenkin voi tehdä tyylikkäästi

Anonyymi-ap

19

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tyylikäs ja hengenvaarallinen kaatuminen, miwelipidekysymys.

      Ajattelin kun niin jotain peliä, niin shKKakkia naapureille, vähän kuijn jotain kirjeshakkia, koska aika rauhallinen asuinpaikka, niin huvikseen pelata sellaista vaikka, EI kirjeillä vaan tietokoneiden avustuksella, viikkokin voi olla aikaa miettiä jotain nappulan siirtämistä.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­N­­y­­m­­­f­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18202909

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      niin kun sattumalta näkee naapureita niin joku hauska peli sellainen pitääpä ehdottaakin jos tulee mieleen tuollaista jotain huviksi..

      säpinää kaupungille, joku musiikki jooh maukka perusjätkä... säpinää

      https://www.youtube.com/watch?v=vUpsc8QicQE

      • Anonyymi

        Kaatuminen ei kello kaulassa

        Eikä se lovekaa


    • Anonyymi

      Joopa joo.

    • Liukkaalla minä kupsahdan aina pyllylleni, samaan tapaan kuin lapset.

      Ei siitä tyylipisteitä saa, mutta joidenkin naisten mielestä se on hellyyttävää.

    • Anonyymi

      Kerran meinasin kaatua, kun oli liukasta. Onneksi kerkesin heittäytyä.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Kompastuminen voep estee kuatumisen.


    • Hah.
      Oen kaatunut jo niin monesti henkisesti, roikkunut liaaneissa kuuliaisesti, että ei tunnu enää missään, vaikka tulisi lunta ovesta sissään.

      Menen läpi kiven prse edellä puuhun tai jos eteenpäin kaadun, niin laitan naftaa polviin, jos en siis pysty muuhun.

      Terveisiä vaan sinne toiseen kylään, että kyllä minä Kestän, vaikka joessa onkin äkkisyvää eikä pakkasessa vaatteitaan voi pestä!

    • Anonyymi

      pmlp nimesi marko eli tuo v3enäläisten tyyppin3n pojan nimi
      ?

    • Anonyymi

      v'h'm hassua jos niin... joku älytön älypuhelin jää käteen sängyssä jo nukkumaankin valmistauessaa... sitten puhe-elikko tipahtaa peittojen aLLE JA MIJÄRDIMÄÄRIÄ Pyörittävä sängyssä joku on selän alla...

    • Anonyymi

      niin en koe mitään todella suurta mielenkiintoa opettaa jotain teinityttöjä pejelhmoinneissa....

    • Anonyymi

      pitää kaatua kuin humalaiset rennoisti,

    • Anonyymi

      niin tuollainen on kallisarvoista että jos pystyy aiheutamaan toisille hassuja ajatuksiAKIN..

    • Anonyymi

      mietin joskus nunta odotellessa eettä kun jossain avaruussarjassa näyttelemässä Brandi Ledford joo eli Doyle ha

    • Anonyymi

      arvaan että hauskaa oli näytellä sellaista supervoimakasts avruusjutussa.

    • Anonyymi

      Kannattaa ainakin huutaa ihan hirveän kovaa. Uaaa uaaa uaaaa siinä ilmassa olon aikana.

    • Anonyymi

      tuollainen aika hassua, joku älypuhelimen laturi löytyy peiton alta syynä miksi pitää kieriskellä kun joku vaivaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe