Enpä ole ajatellut tätäkään. Oon kaatunut aina ihan tyylittömästi ja kiroillen.
Kannattaa harjoitella jo kotona vaikka televisiota katsellessa. Kokeile kauppakassin kanssa ja vauvanukke sylissä tyylejä.
https://www.iltalehti.fi/palat/1cbfaeb7-1ec4-4e2c-9791-5b5a9f5f4fad
Kaatumisenkin voi tehdä tyylikkäästi
19
233
Vastaukset
- Anonyymi
tyylikäs ja hengenvaarallinen kaatuminen, miwelipidekysymys.
Ajattelin kun niin jotain peliä, niin shKKakkia naapureille, vähän kuijn jotain kirjeshakkia, koska aika rauhallinen asuinpaikka, niin huvikseen pelata sellaista vaikka, EI kirjeillä vaan tietokoneiden avustuksella, viikkokin voi olla aikaa miettiä jotain nappulan siirtämistä.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18202909
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
niin kun sattumalta näkee naapureita niin joku hauska peli sellainen pitääpä ehdottaakin jos tulee mieleen tuollaista jotain huviksi..
säpinää kaupungille, joku musiikki jooh maukka perusjätkä... säpinää
https://www.youtube.com/watch?v=vUpsc8QicQE- Anonyymi
Kaatuminen ei kello kaulassa
Eikä se lovekaa
- Anonyymi
Joopa joo.
Liukkaalla minä kupsahdan aina pyllylleni, samaan tapaan kuin lapset.
Ei siitä tyylipisteitä saa, mutta joidenkin naisten mielestä se on hellyyttävää.- Anonyymi
Kerran meinasin kaatua, kun oli liukasta. Onneksi kerkesin heittäytyä.
>simiti<- Anonyymi
Kompastuminen voep estee kuatumisen.
Hah.
Oen kaatunut jo niin monesti henkisesti, roikkunut liaaneissa kuuliaisesti, että ei tunnu enää missään, vaikka tulisi lunta ovesta sissään.
Menen läpi kiven prse edellä puuhun tai jos eteenpäin kaadun, niin laitan naftaa polviin, jos en siis pysty muuhun.
Terveisiä vaan sinne toiseen kylään, että kyllä minä Kestän, vaikka joessa onkin äkkisyvää eikä pakkasessa vaatteitaan voi pestä!- Anonyymi
Eikö muka? Ainakin mattoja voi.
https://www.is.fi/asuminen/art-2000007849510.html
Kyllä meillä kaikilla on ollut ja tulee olemaan enemmän tai vähemmän kova elämä. Pää-asia, että hengissä pysyy.
>simiti<
- Anonyymi
pmlp nimesi marko eli tuo v3enäläisten tyyppin3n pojan nimi
? - Anonyymi
v'h'm hassua jos niin... joku älytön älypuhelin jää käteen sängyssä jo nukkumaankin valmistauessaa... sitten puhe-elikko tipahtaa peittojen aLLE JA MIJÄRDIMÄÄRIÄ Pyörittävä sängyssä joku on selän alla...
- Anonyymi
niin en koe mitään todella suurta mielenkiintoa opettaa jotain teinityttöjä pejelhmoinneissa....
- Anonyymi
pitää kaatua kuin humalaiset rennoisti,
- Anonyymi
niin tuollainen on kallisarvoista että jos pystyy aiheutamaan toisille hassuja ajatuksiAKIN..
- Anonyymi
mietin joskus nunta odotellessa eettä kun jossain avaruussarjassa näyttelemässä Brandi Ledford joo eli Doyle ha
- Anonyymi
arvaan että hauskaa oli näytellä sellaista supervoimakasts avruusjutussa.
- Anonyymi
Kannattaa ainakin huutaa ihan hirveän kovaa. Uaaa uaaa uaaaa siinä ilmassa olon aikana.
- Anonyymi
tuollainen aika hassua, joku älypuhelimen laturi löytyy peiton alta syynä miksi pitää kieriskellä kun joku vaivaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532