…että ihmiset keskustelevat syvällisiä vai pitäisikö olla vain toimintaa?
Pidätkö siitä
52
418
Vastaukset
En pidä siitä, että olisi vain toimintaa.
Kumpaakin sopivassa suhteessa, kiitos.Molempia tasapuolisesti.
- Anonyymi
Syvälliset keskustelut mukavan ihmisen kanssa voivat olla hyvin mielenkiintoisia ja auttavat ymmärtämään häntä paremmin.
Tykkään molemmista. Pitää olla toimintaa sopivasti, ja sitten sitä syvällistä keskustelua.
- Anonyymi
Oon ehkä enemmän keskustelija tyyppi. Mutta sekin oikeastaan rajoittuu sitten niihin läheisiin ja ystäviin. Toki muutama syvällinen keskustelu tullut käytyä vähän tuntemattomien kanssa hieman alkoa nauttineena joskus. Vaatii aina sen tietyn ajan ihmisten seurassa ennen kuin pääsen kuorestani. Tarkkailen muita aina jonkin aikaa. En niinkään nauti mistään toiminnasta.
- Anonyymi
Sunnuntai-aamuisin voidaan keskustella, muulloin mieluummin rytkäytetään :)
Näissä keskusteluissa on muistettava sitten, että kun niillä oletetaan muutettavan toista, niin harhassa ollaan.
-keinovaginamies-- Anonyymi
ai kavereidenkin kanssa?
- Anonyymi
On oltava eriäviä mielipiteitä, sekä keskustelua sen ympärillä. Se on itseis arvo, vapaalle sanan vapaudelle ja demokratialle. Muuten, joku muu taho päättää senkin kaiken. TYHJÄÄ TILAA EI OLE OLEMASSAKAAN.
- Anonyymi
Kysymys ei ole pitämisestä, vaan itseis arvon säilytyksestä. Älä luovu mistään, jos et ymmärrä mistä luovut.
- Anonyymi
miksi ystävien kanssa pitäis keskustella syvällisiä. Kyllä minä ystävien kanssa juttelen kuulumiset . Miksi ystävien kaa pitäis puhua syvällisä jotka on tuntenut 15 vuotta. kyllä mä tykkään puhua esim urheilusta jos menossa on kisoja
- Anonyymi
ystävillä saattaa olla syvällisiä asioita, ei toki aina, mutta nekin pitää käydä joskus läpi.
- Anonyymi
minä ainakin pidän... huvittaa kun olen säästänyt vähiä rahojani tietokone-juttuihin enkä samppa-kaljan juomiseen on kaikenlaisia. melko uusiaakin
- Anonyymi
oletko tyhmä kuin Timo?
- Anonyymi
Tyhmä kuin Timo tai Tomppeli kuin Teemu?
Vie aina aikaa tietokonejuttujen asentaminenkin sitten, niin ellei ole tyhnä kuin Teepu joka laittaa pistokkeita vääriin rasioihin. - Anonyymi
Verkoton Wilma eli joku netin asiantuntija muks
- Anonyymi
hallitus määrännyt että suomalaisen perusruoka on kaksi näkkileipää vuodessa.
- Anonyymi
tietystikin jos käy palkkatyössä niin on valtion ateriatkin... ruoan tarve vähenee, jo kelpa puolikas näkkileipä tai homehtunut ruispala vuoden ruoaksi..
- Anonyymi
jooh joku tyttö tekisi jututa jotain hänelle, näkee vain niin nopeasti jotenkin, eikä halua häiritä omissa toimissaan häntä.
- Anonyymi
itse ainakin suostun vain toimintaan ja suhteessa olevan naisen pitää suostua että saan maata muiden naisten kanssa mutta tyttöystäväni ei saa olla edes samassa työssä miehen kanssa. Mitä mieltä olette onko normaali suhde minulla?
- Anonyymi
niin tuollainen ehkä voi olla tyttöjenkin mielestä hauskaa joku kkk lohikäärme juttelee jotain tavallisia juttuja jotain..
- Anonyymi
mikä olisi joku oikein hucittava juttu mijotain nuorten naisten eli tyttöjen kanssa jutellut, sanalyhenne EKK = Elli-Kakka-Kikkeli
- Anonyymi
Syvälliset keskustelut ovat ystävien kanssa ehdottoman tärkeät. Oikeanlaisten ihmisten kanssa toiminta astuu kuvioon tarvittaessa, jolloin ystävyyssuhteesta tulee toimiva.
- Anonyymi
pidän todella paljon nuoryen naisten kanssa keskusteluistqw hassujakin kyllä
- Anonyymi
PP pm lyhenne sanoisra Poååeöorä Åpöooswoö---
olin huomaavcins huskss hsascweilija3i9 twhdä jotain peliä... - Anonyymi
Vähä liian dikotomiset vaihtoehdot, liikaa ja liian vähän liikkumavaraa
- Anonyymi
kai on asennoitu että sinkut vain keskustelee,
- Anonyymi
En tykkää toiminnasta. Ihmisyyden mitta on, kuinka syvällisiä pystyy keskustelemaan.
- Anonyymi
onko hauskaa höpöttää jotain asioista tyttejen kasndds js nimenä Ako Miniaivo..
- Anonyymi
sitten kun on höpöttänyt tarpeekdi nuorten naisten ewli tyttöjrn ksnss jotsin.. niin huomaa; tuolls on tuollsinrn dänkykin mihin voi kaartua nukkumaankin
- Anonyymi
jonkin huuruisen illan jälkeen jos herää niin; joku tyttö on nukkumassaq asunnossasi että mitä ihmettä...
- Anonyymi
siten yrittää herätellä mitä haluaisit aamupalaksi?
- Anonyymi
kaikki jo kuvitelee olevansa sinkku risteilyllä keskenään,
Olen kahvipöytäkeskusteluissa anarkisti.
Kiusaan ihmisiä kysymällä syvällisiä kysymyksiä, vaikka he niin mielellään kertovat tekemisistään , kuten missä ovat olleet ja mitä ovat siellä puuhailleet.
Tieto siitä, että jollakin on jääkaapissa neljä litraa maitoa, ei inspiroi minua osallistumaan keskusteluun.
Olisin kyllä kiinnostunut ihmisistä, mutta harva haluaa puhua omista ajatuksista.
Onneksi olen väsymässä ja erakoituminen etenee kivasti. 👍- Anonyymi
Esim. minkälaatuisia?
Minua voisi nyt keskusteluttaa. Olen kahvipöydässä.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Esim. minkälaatuisia?
Minua voisi nyt keskusteluttaa. Olen kahvipöydässä.
-keinovaginamies-Siis ihminenhän on tavattoman mielenkiintoinen olento.
Toisen ihmisen tietoisuus maailmasta ja omasta itsestään, on minulle kuin uusi todellisuus.
Keskustelun ei tarvitse olla korkealentoista tietoteoreettista analyysia. Minulle riittää ihan tunteista puhuminen.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Siis ihminenhän on tavattoman mielenkiintoinen olento.
Toisen ihmisen tietoisuus maailmasta ja omasta itsestään, on minulle kuin uusi todellisuus.
Keskustelun ei tarvitse olla korkealentoista tietoteoreettista analyysia. Minulle riittää ihan tunteista puhuminen.Kysy jotain? :)
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Keskustelun ei tarvitse olla korkealentoista tietoteoreettista analyysia. Minulle riittää ihan tunteista puhuminen.Olipa oiva vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy jotain? :)
Oletko omasta mielestäsi tietoinen? Jos olet, miten kuvailisit sitä muille?
Tein vastaavat kysymykset ChatGPT:lle ja sain vastaukseksi "error". Ensimmäinen kokemukseni tekoälyn kanssa oli siten pettymys. Anonyymi kirjoitti:
Kysy jotain? :)
Saatan vielä kysyä. :)
Nyt tarvittaisiin kahvia ja pullaa, on veto vähän lopussa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein vastaavat kysymykset ChatGPT:lle ja sain vastaukseksi "error". Ensimmäinen kokemukseni tekoälyn kanssa oli siten pettymys.Ihana kysymys!
Olen tietoinen sillä havainnoin itseäni sekä ympäristön toimintaa, syitä ja seurauksia. Itsessäni sekä muissa ja koko olemisen ulkopuolellakin. Olen tietoinen ettemme kykene tietämään kaikkea. Kyseenalaistan ja ajattelen myös eri lainalaisuuksia ja niiden toimintaa. Tiedon perusteella osaa toimia niin, että elän. Tiedän mihin sijoitun ruokaketjussa. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein vastaavat kysymykset ChatGPT:lle ja sain vastaukseksi "error". Ensimmäinen kokemukseni tekoälyn kanssa oli siten pettymys.Äläkä h…tissä kysele miltään tekoälyltä. Tekoäly….
En sano mitään. - Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Saatan vielä kysyä. :)
Nyt tarvittaisiin kahvia ja pullaa, on veto vähän lopussa.Joku kysyi jo, minä vastasin :)
No ota pullaa. Se piristää :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kysymys!
Olen tietoinen sillä havainnoin itseäni sekä ympäristön toimintaa, syitä ja seurauksia. Itsessäni sekä muissa ja koko olemisen ulkopuolellakin. Olen tietoinen ettemme kykene tietämään kaikkea. Kyseenalaistan ja ajattelen myös eri lainalaisuuksia ja niiden toimintaa. Tiedon perusteella osaa toimia niin, että elän. Tiedän mihin sijoitun ruokaketjussa. :)Olipa hauska vastaus kysymykseeni!
Tuosta tiedon perusteella toimisen ajattelen, että tunteilla on myös tärkeä osa tietoisuudessa. Ehkä "tietoisuus" sanana harhaanjohtaa ihmistä ajattelemaan tietoa, kun puhutaan tietoisuudesta. Pitäisikö käyttää myös sanaa "tuntoisuus"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hauska vastaus kysymykseeni!
Tuosta tiedon perusteella toimisen ajattelen, että tunteilla on myös tärkeä osa tietoisuudessa. Ehkä "tietoisuus" sanana harhaanjohtaa ihmistä ajattelemaan tietoa, kun puhutaan tietoisuudesta. Pitäisikö käyttää myös sanaa "tuntoisuus"?Ole hyvä! Tunne kuuluu pakettiin, kun tuntee, tuntee elävänsä; tunteva olento :)
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Keskustelun ei tarvitse olla korkealentoista tietoteoreettista analyysia. Minulle riittää ihan tunteista puhuminen.Kahvitunti ehti kyllä loppua, ennen kuin tämä vastaus tuli.
Mulla oli täällä vasta tunteista avaus. Se liittyi paidan napitukseen :)
-keinovaginamies-
- Anonyymi
yritin mennä nukkumssn mutt jotain niin hassuja asioit MIiwlwasä kohrtaq alkaa Suomen omituisin omituisin ohjelma eli li Kummali..
Pidän syvällisistä ja suoraan ytimeen menevistä keskusteluista, mutta äksönikin on kivaa.
En kavahda kumpaakaan, ainakaan hirveesti. Mutta suoruus ratkaisee kummassakin. En miehenä voi kummassakaan olla suunapäänä, koska se tulkitaan usein tungetteluksi. (Näin itse koen), joten odottrlen signaaleja...
Tai ehkä odottelin...nyt en liioin jaksa välitellä. Arki vie ja mä vikisen. 🤣- Anonyymi
”Signaaleja”? 😯
Anonyymi kirjoitti:
”Signaaleja”? 😯
Niin...
Miehenä pitää katsella, kuunnella, aistia ja ties mitä...
Jos olet liian suora jollekin, se homma loppuu siihen...toisen kohdalla liika varovaisuus kostautuu ja se on siinä.
Oikeasti on vaikeaa aistia naisia...
Naisilla taas tulee vastaan usesmpia, mistä valkata. Miesten ei pidä odotella oikeaa...se voi olla kuka vaan.
Jos haluaa jotain suhteentynkää, pitää olla herkillä.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Niin...
Miehenä pitää katsella, kuunnella, aistia ja ties mitä...
Jos olet liian suora jollekin, se homma loppuu siihen...toisen kohdalla liika varovaisuus kostautuu ja se on siinä.
Oikeasti on vaikeaa aistia naisia...
Naisilla taas tulee vastaan usesmpia, mistä valkata. Miesten ei pidä odotella oikeaa...se voi olla kuka vaan.
Jos haluaa jotain suhteentynkää, pitää olla herkillä.Aaa….🤔
Anonyymi kirjoitti:
Aaa….🤔
Miehillä ja naisiĺla on erilaiset lähtökohdat...se on selvä...
Ainskin minulle...
Mut mä sen hyväksyn...en mä sitä pifä epäoikeudenmukaisena.. se vaan menee niin...
- Anonyymi
hassua vähän joku haluaisi olla Wonder Woman, mutts sittrn voin olls ksi Super Girl rli trtädytyyyö...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947