Rysähdys kuuhun.

Anonyymi-ap

Yhdysvaltalainen kuu­laskeutuja pahoissa vaikeuksissa
Näyttää siltä, että se ei pysty laskeutumaan Kuuhun.
KOHTI Kuuta matkaava yhdysvaltalainen kuulaskeutuja on ajautunut pahoihin vaikeuksiin. Astrobic -yhtiö kertoi maanantaina, että laskeutuja on menettänyt kriittisen paljon polttoainettaan, mikä merkinnee sitä, ettei se pystyisi laskeutumaan Kuuhun.

– Yritämme vakauttaa toiminnan, mutta koska tilanne on tämä, olemme panneet etusijalle datan ja tutkimustiedon ottamisen talteen, yhtiö kirjoitti viestipalvelu X:ssä.

Yhtiö päivitti tilannetta uudelleen varhain tiistaiaamuna Suomen aikaan. Sen mukaan tämänhetkinen tavoite on saada laskeutuja mahdollisimman lähelle Kuuta.

Polttoainevuoto aiheuttaa sen, että avaruusaluksen asennonhallinta­järjestelmän työntömoottorit joutuvat toimimaan selvästi yli odotetun käyttöikänsä, jotta laskeutuja ei joutuisi hallitsemattomaan syöksyyn. Jos työntömoottorit pystyvät jatkamaan toimintaansa, uskomme, että avaruusalus voi jatkaa vakaasti vielä noin 40 tuntia nykyisen polttoaineen kulutuksen perusteella, yhtiö kertoi.

12

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      USA EI VAAN OSAA!

      • Anonyymi

        V ituks M än !


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­N­y­m­f­­­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18204426

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      aika hulluja täytyy olla niitten astronauttien, jokka meinaa Kuuhun mennä. Ei takuulla tule onnistumaan ainakaan usalaisilta.

    • Anonyymi

      Kui sinne taas valmiiksi romu lähetettiin.

    • Anonyymi

      Kuuhun lähtö tarkoittaa romunseassa lentämistä! Voi ottaa osumaa!

    • Anonyymi

      Albert Einstein oli Alien!

    • Anonyymi

      miten ihmeessä ne onnistuivat jo 1960-luvulla sinne kuuhun menemään? siitä eka reissusta sinne on kulunut jo yli 54 vuotta!

      • Silloin kun on käytännössä rajoittamattomasti rahaa ja resursseja tietyn tavoitteen saavuttamiseen oli siitä sitten mitään tieteellistä hyötyä tai ei, on paljon helpompi matkustaa sinne.

        Erityisesti kun tarvittavan polttoaineen määrä (suuri osa kustannuksista) ei ole juurikaan muuttunut


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Silloin kun on käytännössä rajoittamattomasti rahaa ja resursseja tietyn tavoitteen saavuttamiseen oli siitä sitten mitään tieteellistä hyötyä tai ei, on paljon helpompi matkustaa sinne.

        Erityisesti kun tarvittavan polttoaineen määrä (suuri osa kustannuksista) ei ole juurikaan muuttunut

        MENEHOITOON!


    • Anonyymi

      Gurujen Guru 😃.

    • Anonyymi

      Usan kannattaa ottaa se lakana siitä liitutaululta ja helmitaululta ja toimia kuten 60-luvulla kun siellä käytiin kuulemma harvasepäivä ihan huvikseen...
      Nasa on kertonut että 16v menee valmistella kuuhunmeno eli 1969-luvun kuussakäynti on aloitettu 50-luvulla eikä nykyisillä laitteilla ole mitään jakoa sen aikaisille?....

      Saataa kuulua top-5 maailman suurimmista huijauksista!
      Kärjessä pysyy edelleen itse Raamattu ja Jeesuksen julistus "olen jumalan poika"!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe