Määräaikainen

Anonyymi-ap

heip, olen tehnyt kolme määräaikaista sopparia ja ollut nyt kyseisessä työpaikassa yli puolitoista vuotta.
soppari loppuu tämän kuun lopussa ja huomasin työvuorolistasta, että tuntejakaan ole enää laitettu sen jälkeen.
sain itse jankkaamalla jankata tiedon esihenkilöltä, että ei tee siis uutta sopparia. muuten ei olisi varmasti itse edes maininnut asiasta. vastaanotto oli todella tyly ja keskustelun aloitti, että jatkoa ei tule. yritin ystävällisesti kysyä miksi, niin vastasi vain, että kun ei nyt vaan tule.
olen ollut mielestäni ahkera työntekijä ja monien muidenkin mielestä ja osaan muutenkin hommat.
esimieheni asenne ollut muutenkin minua kohtaan pidempään aika huonohko.
kyseisessä firmassa siis haku jatkuvasti päällä, etsitään työntekijöitä ja ei kuulemma edes löydetä. mitä tälläisessä tilanteessa pitäisi tehdä? hyväksyä vain kohtaloni ja etsiä muita töitä? olen ollut luottamushenkilöön yhteydessä ja yritän kyllä hänen kanssa asiaa puida.
onko siis totta että ei tarvitse mitään syytä kertoa ja jättää asia roikkumaan näin? fakta siis on, että kun lähden niin tulee todennäköisesti pula tekijöistä ja varsinkin hyvistä sellaisista. :)
en tiedä mitä haen tällä, mutta neuvokaa ihmeessä tyhmää!

1

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eivät halua palkata tehtävään ketään vakituisesti niin siksi ketjuttavat määräaikaisia soppareita, mutta koska ketjuttaminen on aika laitonta touhua niin joutuvat hakemaan uuden tekijän jolla taas teetetään se pari ehkä kolme sopparia. Aika yleistä suhmurointia työelämässä. Vakituiselle pitäisi maksaa kokemuslisiä ym niin monet firmat toimii sitten em. tavalla niin tulee halvemmaksi. Sinussa ei tekijänä välttämättä ole mitään vikaa mutta säästöjen vuoksi toimivat näin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6178
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2098
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1808
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1068
    Aihe