heip, olen tehnyt kolme määräaikaista sopparia ja ollut nyt kyseisessä työpaikassa yli puolitoista vuotta.
soppari loppuu tämän kuun lopussa ja huomasin työvuorolistasta, että tuntejakaan ole enää laitettu sen jälkeen.
sain itse jankkaamalla jankata tiedon esihenkilöltä, että ei tee siis uutta sopparia. muuten ei olisi varmasti itse edes maininnut asiasta. vastaanotto oli todella tyly ja keskustelun aloitti, että jatkoa ei tule. yritin ystävällisesti kysyä miksi, niin vastasi vain, että kun ei nyt vaan tule.
olen ollut mielestäni ahkera työntekijä ja monien muidenkin mielestä ja osaan muutenkin hommat.
esimieheni asenne ollut muutenkin minua kohtaan pidempään aika huonohko.
kyseisessä firmassa siis haku jatkuvasti päällä, etsitään työntekijöitä ja ei kuulemma edes löydetä. mitä tälläisessä tilanteessa pitäisi tehdä? hyväksyä vain kohtaloni ja etsiä muita töitä? olen ollut luottamushenkilöön yhteydessä ja yritän kyllä hänen kanssa asiaa puida.
onko siis totta että ei tarvitse mitään syytä kertoa ja jättää asia roikkumaan näin? fakta siis on, että kun lähden niin tulee todennäköisesti pula tekijöistä ja varsinkin hyvistä sellaisista. :)
en tiedä mitä haen tällä, mutta neuvokaa ihmeessä tyhmää!
Määräaikainen
3
212
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät halua palkata tehtävään ketään vakituisesti niin siksi ketjuttavat määräaikaisia soppareita, mutta koska ketjuttaminen on aika laitonta touhua niin joutuvat hakemaan uuden tekijän jolla taas teetetään se pari ehkä kolme sopparia. Aika yleistä suhmurointia työelämässä. Vakituiselle pitäisi maksaa kokemuslisiä ym niin monet firmat toimii sitten em. tavalla niin tulee halvemmaksi. Sinussa ei tekijänä välttämättä ole mitään vikaa mutta säästöjen vuoksi toimivat näin.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268