Määräaikainen

Anonyymi-ap

heip, olen tehnyt kolme määräaikaista sopparia ja ollut nyt kyseisessä työpaikassa yli puolitoista vuotta.
soppari loppuu tämän kuun lopussa ja huomasin työvuorolistasta, että tuntejakaan ole enää laitettu sen jälkeen.
sain itse jankkaamalla jankata tiedon esihenkilöltä, että ei tee siis uutta sopparia. muuten ei olisi varmasti itse edes maininnut asiasta. vastaanotto oli todella tyly ja keskustelun aloitti, että jatkoa ei tule. yritin ystävällisesti kysyä miksi, niin vastasi vain, että kun ei nyt vaan tule.
olen ollut mielestäni ahkera työntekijä ja monien muidenkin mielestä ja osaan muutenkin hommat.
esimieheni asenne ollut muutenkin minua kohtaan pidempään aika huonohko.
kyseisessä firmassa siis haku jatkuvasti päällä, etsitään työntekijöitä ja ei kuulemma edes löydetä. mitä tälläisessä tilanteessa pitäisi tehdä? hyväksyä vain kohtaloni ja etsiä muita töitä? olen ollut luottamushenkilöön yhteydessä ja yritän kyllä hänen kanssa asiaa puida.
onko siis totta että ei tarvitse mitään syytä kertoa ja jättää asia roikkumaan näin? fakta siis on, että kun lähden niin tulee todennäköisesti pula tekijöistä ja varsinkin hyvistä sellaisista. :)
en tiedä mitä haen tällä, mutta neuvokaa ihmeessä tyhmää!

3

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät halua palkata tehtävään ketään vakituisesti niin siksi ketjuttavat määräaikaisia soppareita, mutta koska ketjuttaminen on aika laitonta touhua niin joutuvat hakemaan uuden tekijän jolla taas teetetään se pari ehkä kolme sopparia. Aika yleistä suhmurointia työelämässä. Vakituiselle pitäisi maksaa kokemuslisiä ym niin monet firmat toimii sitten em. tavalla niin tulee halvemmaksi. Sinussa ei tekijänä välttämättä ole mitään vikaa mutta säästöjen vuoksi toimivat näin.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­­N­y­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18205401

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe