Mukavaa perjantaita sinkuille!

Lämpöä ja voimia päivään, jos sellaista tarvitsette! 😊

Tässä konttoritöiden ohessa on hyvä välillä tehdä jumppaliikkeitä.

Pistän tulemaan jumppamusiikkia, eli Paul Van Dykin klassikko / For an angel

https://youtu.be/--3eIRSg2RY?si=EWU1nGlkwCc_JZ-0

59

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osaatko humppaliikeitä?

• Mikäli tarkoitat humppaliikkeillä oikeaa humppaa, niin en osaa paritansseja. Erilaisia improvisoituja tanssiliikkeitä osaa varmasti kuka vain.

• oskus oli joskus

• Haa.

Nyt päästiin asiaan! 😎
        Kyllä yksi kunnon teknobiisi aina stressin poistaa.

Kiitos Xena-183! 🤗

• Mu5tasydän kirjoitti:

Haa.

Nyt päästiin asiaan! 😎
        Kyllä yksi kunnon teknobiisi aina stressin poistaa.

Kiitos Xena-183! 🤗

Kyllä 😅
        Ja siitäkin selvittiin 👍
        Nyt Hockey Night kotona nojatuolissa 😁

Dua Lipa: Houdini
        https://youtu.be/suAR1PYFNYA?si=ybJhNEc44zYn-fC3

• Xena-183 kirjoitti:

Kyllä 😅
        Ja siitäkin selvittiin 👍
        Nyt Hockey Night kotona nojatuolissa 😁

Dua Lipa: Houdini
        https://youtu.be/suAR1PYFNYA?si=ybJhNEc44zYn-fC3

Tuo on hyvä biisi! Olen aina tykännyt Duasta, hänellä on sellainen kammariääni, jos nyt heteronaisena saa näin todeta.
        Kiitos linkistä. 😊

• Kiitos linkistä. 😊

• Anonyymi

Tämä on niin eeppinen "short-mix" että laitetaan toiseen kertaan tällä palstalla.
      Varsinkin ensimmäisen kappaleen laulajalla on hyvin taiteellinen, persoonallinen ja karismaattinen lauluääni, joka tietenkin on kaiken tositaiteen piirre.

The Great Reset and New World Order.

We are the people that rule the world 🎵
      Lay low hit the sun everybody have a real good time, real good time 🎵

https://www.youtube.com/watch?v=qguEGR5BK2k
      https://www.youtube.com/watch?v=EfWmWlW2PvM

• Anonyymi

Ensimmäisen remixaamaton alkuperäinen kappale.
        Empire of the Sun - We Are The People (Official Video)
        https://www.youtube.com/watch?v=a47Y1lCRHlM

Jos tarkkaan katsoo niin jälkimmäisen kappaleen musiikkivideolla on kohdassa 2:27 aurinkosymboliriipus ja ensimmäisen kappaleen alkuperäisen kappaleen musiikkivideolla laulajalla on aurinkosymboli-päähine, ei siksi ihme että kappaleissa henkii samanlainen maailmankaikkeuden iättömyyden henki, kuten kaikessa suuressa taiteessa, ja onhan myös maailma suuri taideteos. ☀️

• Noin yeensä kuuntelenkin sanoituksia kappaleista.

Tuo Tiëston biisin mollivoittoinen sävellys aukesi nyt ihan eri tavalla, kun aiemmin olen vain ihmetellyt sitä mollivoittoista sävellystä kiinnittämättä sanoihin huomiota.

Aina ei tietenkään ole jaksanut jokaista sanoitusta kuunnella niin tarkkaan, että ei mene ylinalysoinnin puolelle.

Kiitos linkeistä. 😊

• Mu5tasydän
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäisen remixaamaton alkuperäinen kappale.
        Empire of the Sun - We Are The People (Official Video)
        https://www.youtube.com/watch?v=a47Y1lCRHlM

Jos tarkkaan katsoo niin jälkimmäisen kappaleen musiikkivideolla on kohdassa 2:27 aurinkosymboliriipus ja ensimmäisen kappaleen alkuperäisen kappaleen musiikkivideolla laulajalla on aurinkosymboli-päähine, ei siksi ihme että kappaleissa henkii samanlainen maailmankaikkeuden iättömyyden henki, kuten kaikessa suuressa taiteessa, ja onhan myös maailma suuri taideteos. ☀️

Olet katsonut tarkkaan nuo musiikkivideot ja huomannut jatkumon. Tuo on arvostettava piirre. 👍

• Anonyymi
      • Kiitos paljon. No sieltä tulikin sitten kunnon kattaus ysäriä ja nollanollaa. 😊

• Anonyymi

Yritin tehdä musa-aloituksen ja teinkin. Lähti kuin kuppa Töölöstä. Kummallisia nämä poistot täällä... :D

Mut jos ujutan tänne.

Have a drink with me, pour a glass and open up your heart :)

https://www.youtube.com/watch?v=MuENEjbEaZs

• Kiva karhea ääni kaverilla. Tainnut juoda muutakin kuin limpparia. 😄
        Kiitos linkistä!

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiva karhea ääni kaverilla. Tainnut juoda muutakin kuin limpparia. 😄
        Kiitos linkistä!

Hänellä on kyllä aina ollut se raspi. Mutta on sille maistunutkin muu kuin limppari... :)

"Take my hand, there's my heart
        That's how easy life can fall apart..."

https://www.youtube.com/watch?v=2Q5x2TUiPsM

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on kyllä aina ollut se raspi. Mutta on sille maistunutkin muu kuin limppari... :)

"Take my hand, there's my heart
        That's how easy life can fall apart..."

https://www.youtube.com/watch?v=2Q5x2TUiPsM

Nostalgiatrippailua. Kuinka moni täällä muistaa kyseisen orkesterin?

Mutta joo. Näin tää hoidetaan. Nykyjonnet eivät enää osaa. Keskittyvät liikaa tekniikkojensa kehittämiseen ja tekoäly hoitaa loput. Eikä lopulta kenelläkään ole enää mitään sanottavaa, vaikka sanoja ja säveliä olisi käytettävissä hurumykke. Eivät vaan osaa tehdä niillä mitään.

Tesla- Love Song

https://www.youtube.com/watch?v=ZwKlI1yb838

• Anonyymi kirjoitti:

Nostalgiatrippailua. Kuinka moni täällä muistaa kyseisen orkesterin?

Mutta joo. Näin tää hoidetaan. Nykyjonnet eivät enää osaa. Keskittyvät liikaa tekniikkojensa kehittämiseen ja tekoäly hoitaa loput. Eikä lopulta kenelläkään ole enää mitään sanottavaa, vaikka sanoja ja säveliä olisi käytettävissä hurumykke. Eivät vaan osaa tehdä niillä mitään.

Tesla- Love Song

https://www.youtube.com/watch?v=ZwKlI1yb838

Kiitos tästä.
        Olet oikeassa tuosta nykyjonneilusta.

Mielestäni tällaiselle musiikille on oma paikkansa ja aikansa eikä se ole missään yökerhojen tanssilattioilla.

Tuossa linkissä olevan kappaleen sanoitus oli todella koskettava, niin pitihän se vähän silmiä huuhdella.

😥

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos tästä.
        Olet oikeassa tuosta nykyjonneilusta.

Mielestäni tällaiselle musiikille on oma paikkansa ja aikansa eikä se ole missään yökerhojen tanssilattioilla.

Tuossa linkissä olevan kappaleen sanoitus oli todella koskettava, niin pitihän se vähän silmiä huuhdella.

😥

Minua surettaa nykynuorison puolesta se, ettei heillä ole mitään kaunista enää elämässä. Jokaisella vuosikymmenellä jostain 50-luvusta lähtien on on ollut, mutta se väheni 2000-luvun alussa, kunnes loppui kokonaan.

Onneksi olen saanut oman osuuteni kauneudesta kun olin nuori. Ja olen ahminut sen kaiken kauneuden myös minua edeltäviltä vuosikymmeniltä.

https://www.youtube.com/watch?v=12KbOAc8vmk

• Anonyymi

Tietäisinpä kuka olet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua surettaa nykynuorison puolesta se, ettei heillä ole mitään kaunista enää elämässä. Jokaisella vuosikymmenellä jostain 50-luvusta lähtien on on ollut, mutta se väheni 2000-luvun alussa, kunnes loppui kokonaan.

Onneksi olen saanut oman osuuteni kauneudesta kun olin nuori. Ja olen ahminut sen kaiken kauneuden myös minua edeltäviltä vuosikymmeniltä.

https://www.youtube.com/watch?v=12KbOAc8vmk

Led Zeppelin ja Thank you ihana biisi, kiitos että laitoit hyvää musiikkia.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Kiitos tästä linkistä! 😊

• Anonyymi

Kuuntelen the easybetters fridey of my brien laulu ja toiseksi toisilla ei aikaa kun joutuu tekee töitä tai tekee töitä

• Tiedän. Joskus pitää tehdä lujasti töitä. Fyysinen työ kuormittaa kehoa niin, että palautumisessa voi mennä monta päivää. Kiitos vinkistä, kuuntelen. 😊

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tiedän. Joskus pitää tehdä lujasti töitä. Fyysinen työ kuormittaa kehoa niin, että palautumisessa voi mennä monta päivää. Kiitos vinkistä, kuuntelen. 😊

Ei kai nyt sentään jos työ on kuten kikan laulussa sukkula venukseen kai se rentouttaa ja haluaa lisää ja lisää siit työst nauttii

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai nyt sentään jos työ on kuten kikan laulussa sukkula venukseen kai se rentouttaa ja haluaa lisää ja lisää siit työst nauttii

En tiedä mitä tarkoitat kommentillasi, mutta mikäli viittaat maksullisiin naisiin, niin siinäpähän kuvittelet. En ole sellainen enkä myöskään mikään jakorasia. Ei sovi arvomaailmaani.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

En tiedä mitä tarkoitat kommentillasi, mutta mikäli viittaat maksullisiin naisiin, niin siinäpähän kuvittelet. En ole sellainen enkä myöskään mikään jakorasia. Ei sovi arvomaailmaani.

Tarkoitin seksiä eli mies ja nainen rakastelevat eli pariskunta eli pari tai aviopari rakastelee eli sullula menee venukseen ei kenellekkään tule mieleen maksullinen seksi vaan pariskunnan välinen seksi miksi sinulle tuli mieleen maksullinen seksi oletko tinderi tyttö tai korkeastikoulutettu

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Eikö seksi ja orgasmi rentouta eli kunnon parisuhteessa eli aviopari

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin seksiä eli mies ja nainen rakastelevat eli pariskunta eli pari tai aviopari rakastelee eli sullula menee venukseen ei kenellekkään tule mieleen maksullinen seksi vaan pariskunnan välinen seksi miksi sinulle tuli mieleen maksullinen seksi oletko tinderi tyttö tai korkeastikoulutettu

Niin juu. Tuskin täällä sinkut-palstalla roikkuisin, jos en olisi sinkku.
        Koulutusta löytyy moneen lähtöön kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö seksi ja orgasmi rentouta eli kunnon parisuhteessa eli aviopari

En lähde pulisemaan näitä seksijuttuja tuntemattomien kanssa sen enempää. 👍

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin juu. Tuskin täällä sinkut-palstalla roikkuisin, jos en olisi sinkku.
        Koulutusta löytyy moneen lähtöön kyllä.

Toivottavasti et ole korkeastikoulutettu jännäjenna nyt oli puhe tavallisista normaaleista kunnon naisista joille ei ikuna tule edes mieleen maksullinen seksi tai tinderit miksi sinulle tuli heti mieleen raha ja maksullinen seksi ja uralla eteminen niin miksi

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti et ole korkeastikoulutettu jännäjenna nyt oli puhe tavallisista normaaleista kunnon naisista joille ei ikuna tule edes mieleen maksullinen seksi tai tinderit miksi sinulle tuli heti mieleen raha ja maksullinen seksi ja uralla eteminen niin miksi

No jos kirjoitat kommentissa, että työ on kuten Kikan laulussa, niin miten muuten tuon voi käsittää vai oliko tuossa joku kirjoitusvirhe? Kaipa minulla on joku bitti poikittain, kun käsitin sen noin.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No jos kirjoitat kommentissa, että työ on kuten Kikan laulussa, niin miten muuten tuon voi käsittää vai oliko tuossa joku kirjoitusvirhe? Kaipa minulla on joku bitti poikittain, kun käsitin sen noin.

Kikka laulaa aviomieheni sukkula työntyy vaimonsa venukseen eli mies tyydyttää naisensa saan kuvan sinusta eli carolan herrojen kanssa pellon laidalla laulun korkeastikoulutettu herrojen herkku mutta kenen kanssa herrojen herkku lopulta kävelikään

• Anonyymi kirjoitti:

Kikka laulaa aviomieheni sukkula työntyy vaimonsa venukseen eli mies tyydyttää naisensa saan kuvan sinusta eli carolan herrojen kanssa pellon laidalla laulun korkeastikoulutettu herrojen herkku mutta kenen kanssa herrojen herkku lopulta kävelikään

Tiedätkö. Olen sitä mieltä, että rakkaus ei todellakaan katso tulotasoa millään tavalla. Minä kun rakastun, niin se on se ja sama onko rakkauteni kohde köyhä tai rikas. Se, että en halua keskustella julkisesti seksiasioista, ei tarkoita, että olisin jotenkin huonompi tai parempi ihminen kuin joku toinen. Jokainen tekee tavallaan ja minun tapani on säästää kaikki yksityiskohdat vain yhdelle ihmiselle.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tiedätkö. Olen sitä mieltä, että rakkaus ei todellakaan katso tulotasoa millään tavalla. Minä kun rakastun, niin se on se ja sama onko rakkauteni kohde köyhä tai rikas. Se, että en halua keskustella julkisesti seksiasioista, ei tarkoita, että olisin jotenkin huonompi tai parempi ihminen kuin joku toinen. Jokainen tekee tavallaan ja minun tapani on säästää kaikki yksityiskohdat vain yhdelle ihmiselle.

Vai onko raha on aito rakkaus ja raha puhuu rakkautta ja rakkaus asioita eli raha on yhtä kuin rakkaus

• Anonyymi kirjoitti:

Vai onko raha on aito rakkaus ja raha puhuu rakkautta ja rakkaus asioita eli raha on yhtä kuin rakkaus

Jos sinulle pitää kertoa mitä eroa on rakastamisella ja rahan rakastamisella, niin en jaksa edes aloittaa. Olet aivan toisella planeetalla. Kaikkien rakkaudenkieli ei ole Visa, vaan toiset voivat puhua kosketuksen kieltä.

• Gattino
      • Ohoijoi,

pitääpä heti seuraavalla kerralla toivoa tätä ja aiheuttaa pään raapimista. Monesti toivon niitä kappaleita, joita ei ole "varastossa". 😄

Kiitos tästä. 🙏

• Anonyymi

Tuure Kilpeläiinen ~ Rakastan sua niin et se sattuu

Ja Lumous.

Kuunnelkaa.

Tai duetto Jannan kanssa; Sä tuut niinku sateet.

Hyvää perjantaita ja viikonloppua!

• Kiitos paljon, hyvää lauantaita! 😊

• Anonyymi

Hyvää perjantaita ja viikonloppua myös sinulle.

• Kiitos ja sitä samaa, hyvää lauantaita! 😊

• Anonyymi

Kaikille palstalaisille minulta

Tiikeri Jäällä ~ Edu Kettunen 🌸

• Kiitos biisistä. 😊

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos biisistä. 😊

Kiitos että näet minut

Namaste

Näen valon sinussa

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos biisistä. 😊

Miltä kuulosti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos että näet minut

Namaste

Näen valon sinussa

Tottahan toki näet kun mulla on 2000 Lumenin otsavalo päässä. Laula mukana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottahan toki näet kun mulla on 2000 Lumenin otsavalo päässä. Laula mukana!

Voisitko välillä olla vähän vähemmän käytännönläheinen kun joku sanoo sulle jotain nättiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko välillä olla vähän vähemmän käytännönläheinen kun joku sanoo sulle jotain nättiä?

No eihän sitä tiiä, voihan se onnistuakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Miltä kuulosti?

Kuulosti oikein kivalta, nyt ennätin kuuntelemaan. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙄 hö eipä lähdetä syyttelemään…

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      377
      5068
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      358
      2908
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2551
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      94
      2189
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      474
      1916
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      36
      1623
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1466
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1419
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      35
      1353
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1253
    Aihe