Kävin tänään kaupassa. Ihmiset katselivat pitkään ja pitelivät nenäänsä. Mistähän tämmönen ilmiö levinnyt Inariin.
Poromies 47
Olen taas ihmetellyt
29
647
Vastaukset
- Anonyymi
Na ne sinun kalsarit käryää...
- Anonyymi
Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.
- Anonyymi
Minä, minä, minä ,minä minä egoisti nro 1 teen havaintoja, öhöm
- Anonyymi
Olosuhteet ihmisten kodeissa on monet, ei tarvitse olla joku tietty ihmisryhmä kun ihminen on köyhä. Peseytyminen voi olla iso ongelma syrjäseudun taloissa kun veden lämmitys makssa. Pyykin pesu mahdotonta kun koneet tarvitsee virran lisäksi tietyn paineen veden menolle.
Hyvin ymmärtää tilanteen. Joillain rikkaimmilla on jokin säälimätön ihanuus arvostella ihmisten peseytymisistä. Mitä huomannut pienemmillä paikka kunnilla nauretaa makiasti kun joku vaikka kaatuu, nauravat kuin räkättirastaat. Pahoja tietysti on isommillaki paikkakunnilla. - Anonyymi
Ehkä et täysin väärässä.
Monilta saamelaisilta puuttuu geneettisesti kyky sulattaa suolistossa lehmänvalkuainen ja saattaa muuttua loppumatkassa rikkiyhdisteiksi.
Onneks oon vaan puolisaamelainen äänioikeutettu.
HUOM
ei ole vitsi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä et täysin väärässä.
Monilta saamelaisilta puuttuu geneettisesti kyky sulattaa suolistossa lehmänvalkuainen ja saattaa muuttua loppumatkassa rikkiyhdisteiksi.
Onneks oon vaan puolisaamelainen äänioikeutettu.
HUOM
ei ole vitsilehmänmaidon valkuainen
- Anonyymi
Yks pizzan pyörittäjä joka kuuluu uusiin koltansaamelaisiin sillä on tapana hilata itsensä viereen ja haistella toisia, koska ei ymmärrä sitä että hän itse haisee.
Koltta-alueella, kun muuttaa sellainen asumaan joka ei ole alkuperältään koltansaamelainen niin alkaa haisemaan sekä turpoamaan.
Saamelaisilla ja koltansaamelaisilla on luonnosta niitä kirouksia joilla he sairastuu itse jos toimivat väärin ja itseään vastaan.- Anonyymi
Ovat kyllä taikauskoisia mutta ovat kuitenkin fiksumpia kuin nämä parlamentti saamelaiset että sinun tietämys on aika huonolla pohjalla.
- Anonyymi
Muslimi arabit miehet haistelee ja seuraa sekä näpistelee myös Venäjältä tulleet ihonväristä riippumatta ylimielisyys. Tiettyyn uskontoon kuuluu myös ilkeys. Rahaa ei kannata antaa kuin suomalaisille.
- Anonyymi
Noita rummut on kai shamaaneilta budhan vaikutusta etiäiset. Idästä siellä on noitia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita rummut on kai shamaaneilta budhan vaikutusta etiäiset. Idästä siellä on noitia.
Hekin toimii itseään vastaan samalla tavalla niin, kuin saamelaiset/koltansaamelaiset.
Suomihan on maantieteellisesti enemmän lännessä mitä idässä joten itämaista tulevat ihmiset luonnollisesti sairastuvat ns itsensä mädättämiseen, koska heidän tavoite on käännyttää kaikki hyväksymään heidät ja tehdä meistä muista Suomessa kakkosluokan kansalaisia jotka toimii heidän tahdon mukaan.
Eli he kiroaa itse itseään ja sairastuvat, koska länsimaissa itämaiden ideologia ei toimi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hekin toimii itseään vastaan samalla tavalla niin, kuin saamelaiset/koltansaamelaiset.
Suomihan on maantieteellisesti enemmän lännessä mitä idässä joten itämaista tulevat ihmiset luonnollisesti sairastuvat ns itsensä mädättämiseen, koska heidän tavoite on käännyttää kaikki hyväksymään heidät ja tehdä meistä muista Suomessa kakkosluokan kansalaisia jotka toimii heidän tahdon mukaan.
Eli he kiroaa itse itseään ja sairastuvat, koska länsimaissa itämaiden ideologia ei toimi.Eipä tosiaan toimi. Hyvä että huomautit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli he kiroaa itse itseään ja sairastuvat, koska länsimaissa itämaiden ideologia ei toimi.Mutta hajut toimii erinomaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli he kiroaa itse itseään ja sairastuvat, koska länsimaissa itämaiden ideologia ei toimi.No onpa outo ideologia!
- Anonyymi
Oliko ne hienosto frouvia jotka nyrpistelivät nenäänsä. Otan osaa.
- Anonyymi
Jotku muuten käyttää aivan hirmuisia määriä hajuvesiä. Äijät haisee teräville hajusteille kuin olisivat kaataneet teräviä päälle. Naiset, varsinki kassaneidit joskus hajuvesi tulvii jo ovesta sisääntullessa jollekki myskihärän rauhaselle tai muulle kiimaisen pehmeän voimakkaalle hajusteelle. Siinä kovin usein saman suuntainen naisten hajuvesi tukevien ikäihmisen käyttäessä vaikutelma kuin haisisi hikoileva vaippa sukkalemuineen. Sitä samaa käyttävät noin 18-32vuotiaat tyttömäiset naiset, hajusteilla joilla hikoiluttavat paikallisia miehiä kuin kukat houkuttelevat kesällä kiimaisia lenteleviä pörriäisiä.
- Anonyymi
Myski kuuluu eroottisiin tuoksuihin joilla saadaan miehet kiimaan ja näin pääsevät hallitsemaan miesten taloutta.
Useat tyttömäiset on yli 40vuotiata jotka kusettaa miehiä esittämällä nuorampaa mitä oikeesti ovat.
Suurin osa heistä on vielä mummoja.
- Anonyymi
No älä padkanna enää housuihin.
- Anonyymi
Miten ne koltat kehtaa käyä ees kaupassa kun yx porukasta on koko kylän puhutuin hlö eikä syyttä.
- Anonyymi
No kuka se on?
- Anonyymi
Valssaako perä. Kiristysrengas tai tappi reikään.
- Anonyymi
Mikään tappi pysy kun reikä on niin melto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään tappi pysy kun reikä on niin melto!
Ei mikään tappi sonnassa pysy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulkijalihas on täysin menettänyt flexibiliteetin, eli joustavuuden, turha sinne on enää tappeja sovitella. Poromiehillä se joustavuus on menetetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulkijalihas on täysin menettänyt flexibiliteetin, eli joustavuuden, turha sinne on enää tappeja sovitella. Poromiehillä se joustavuus on menetetty.
Jortikkaa vipuvarteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M* halutaan olla n**k*r*itä me halutaan pitää k*kk*reitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M* halutaan olla n**k*r*itä me halutaan pitää k*kk*reitä.
On muute sallittujen kipaleiden listoilla youtubessa.
Milloinka sensuroivat lapinihmisistä tehtyjä joikukappaleet?
- Anonyymi
Inarin Lions Club jakaa 6.2.2024 puhtaita alushousuja poromiehille Sajoksen pihalla klo 12.00. Näin kertoivat Tsiuttajoen hevosmiehet.
- Anonyymi
Tieto olikin kremlin trollien keksintöä. Paikallaolijat kyllä vaihtelivat kalsareita keskenään. Voi kamala sitä näkyä!😵💫
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1494009Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso143788Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai633021Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122992Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1472585- 632433
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282133"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1121528- 261439
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es651360