Katkottiinko huhuilta siivet? Kukaan ei ole tehnyt mitään väärää tai laitonta. Meillä menee hyvin.
Katkottiinko huhuilta siivet?
12
1023
Vastaukset
- Anonyymi
En tuntenut ketään kunnan työläisistä. Outoja naamoja oli paljon. Ovatkohan edes pelkosenniemeläisiä?
- Anonyymi
Mikset kysynyt jos olit paikalla?
- Anonyymi
En tiedä,en tunne täällä ketään koska olen tullut kairalaan kuumailmapallolla.Laskeuduin kentälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä,en tunne täällä ketään koska olen tullut kairalaan kuumailmapallolla.Laskeuduin kentälle.
Aa, se sateenkaaren värinen pallo. Sai ilmaista kaasua, kun haisevan paskapuheen keräsi pulloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa, se sateenkaaren värinen pallo. Sai ilmaista kaasua, kun haisevan paskapuheen keräsi pulloon.
Ei se se ollut.Enkä lähtenyt minnekään ,koska huomasin että kairala on niin rytmikäs kylä ,tänne jäin. Täällä sitä löytyy sanansäilää .Sillä lämpeää moni huusolli
- Anonyymi
Ne on niitä kuntaan laittomasti palkattuja lähipiiriläisiä, vanhoja kavereita ja uusi kavereita, kermaa, parempaa väkeä, johtajaksi haluavia peruskoulun käyneitä ja siippoja... Siksi en tuntenut, kun eri piireissä pyörit...ehkä hyvä niin.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyllä siipiveikkojen huhuja yritettiin katkoa.
Huonosti kävi, siipiveikkojen tarina ei uponnut. - Anonyymi
Mikä siipiveikko sielä siipeili, pöllö, harakka vaiko laululintu?
- Anonyymi
Laulukotka hörisi omiaan. Koko kunnalle taas tarjosi hupia.
- Anonyymi
Onko sielä Kairalassa kenelläkään eläimiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sielä Kairalassa kenelläkään eläimiä?
On on!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917452
- 403602
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652