Ikänaisen (yli50v) kosteus

Anonyymi-ap

Kostuuko/kiihottuuko vielä >50v nainen riittävästi vai vaikuttaako kertyneet ikävuodet (hormoonit/kuukautisten poisjäänti) kosteuksiin alentavisti ja kuin mahdollisisti?
Ja Pitääkö kuulopuheväittämä paikkansa, että 40v väline ois punaisimmillaan?
-riittävästi etääntynyt tiedoton

27

2115

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kostuu.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­­y­m­f­­o­­­m­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen ja antaa oppitunnin buaahaa

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät kun siellä olet.


    • Anonyymi

      Kyllä kostuu vanhemmaltakin! Grannyni on 75-vuotias seksipakkaus. Naiskentelemme nykyisin enää pari kertaa viikossa. Pimppi on kyllä kostea, muttei enää niin tulvillaan kuin kymmeniä vuosia sitten. Käytämme liukkaria: alkusormeilun jälkeen tuubista valkista nestettä sormiin ja vitun sisään. Ihaninta on, että liukkari näyttää ihan (vieraalta) spermalta. On kiva painaa liukkaille!

    • Anonyymi

      Moi. Ilmoituksesi herätti kiinnostukseni. Jatkekaako viestittely ? Ikäisekseen nuorekas

      • Anonyymi

        Spedellä paloi käämit buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä paloi käämit buaahaa

        Otahan spede lääkkeesi. Olet spede siis noin heikko hermonen uuvatti käämis palaa jatkuvasti. Hähähähähäää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä paloi käämit buaahaa

        Mitäs poltit käämis. Buaahaaa.


      • Anonyymi

        Voinhan yrittää viiveillä(vaikka kerran viikkoon) viestitellä (sinulle 24-01-30 16:53 ’In’) vaikken niin täällä osaa, kun aika uusikin oon täällä ja tietoteknistaitamattomuutenikin...

        Taidan (vielä) olla aloituskommentisi kaksi viimeisintä sanaa kuin kääntäin <(aika) nuorehkoksi (liianko) iäkäsmäinen> eli toivottavasti ois vielä ”anto/saatavaa” loppuvuosillenikin, kun kuin (noin20%~)50% tähän astisesta seksuaalielämästä on mennyt ohi ja kuin ohi..

        -ret/apYHpa, jatkuuko kiinnostuksesi vielä viestittelyyn ja millä nimimerkillä oletus mies(vaatimus) jatkaisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voinhan yrittää viiveillä(vaikka kerran viikkoon) viestitellä (sinulle 24-01-30 16:53 ’In’) vaikken niin täällä osaa, kun aika uusikin oon täällä ja tietoteknistaitamattomuutenikin...

        Taidan (vielä) olla aloituskommentisi kaksi viimeisintä sanaa kuin kääntäin <(aika) nuorehkoksi (liianko) iäkäsmäinen> eli toivottavasti ois vielä ”anto/saatavaa” loppuvuosillenikin, kun kuin (noin20%~)50% tähän astisesta seksuaalielämästä on mennyt ohi ja kuin ohi..

        -ret/apYHpa, jatkuuko kiinnostuksesi vielä viestittelyyn ja millä nimimerkillä oletus mies(vaatimus) jatkaisit?

        Paitsi, että korjaan ja LISÄlaajennan oletus(MIESvaatimustani), koska NAISET kyllä parhaiten tietäis koskeus yms tuntemukset kertoa, mutta heteroudesta(n/m) oon vain kiinnostunut.
        -ret/ap(exYH eli vielä synnyttänytkin)


    • Anonyymi

      Haluisin monenlaista ja yksi on hieronta öljyn kanssa.

    • Anonyymi

      nainen on parhaimmillaan 60v jos hyväkuntoinen. Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Vain unelmissas eunukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmissas eunukki

        Mitäs olet ja unelmoit. Hähähähhäää


    • Anonyymi

      Riippuu naisesta. Jotkut kostuu 70 v ja toiset alkaa kuivamaan jo 40 iässä. Mulle on sattunut 42 kuivis ja 68 v märkä. Mistään ei tiedä ennen kuin sormella koettaa.

      • Anonyymi

        Tiedoksi vain, että En oo oikeastaan koskaan oikein voinut sietää sormeilua itse siellä... Naispuoliselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi vain, että En oo oikeastaan koskaan oikein voinut sietää sormeilua itse siellä... Naispuoliselta

        Pointtini oli vain siis saattaa tietoon kolmijalkaisille, että ootte(kohan) ihan hakoteillä sormeilukuvitelmissanne, naismielipiteelläni hox! sanatarkasta paikasta ja samaa voisinkohan olettaa muilta naisilta, paitsi erotuksella ettei vertailuarvoa kuultuun mahdolliseen g-pistetietoisiin.
        Samalta naispuoliselta


    • Anonyymi

      Juuri näin, elämä on ihmeellistä ja ihanaa kokea 60.v kostea daami🤗🌺💕

      • Anonyymi

        Vain unelmissas onneton eunukki


    • Anonyymi

      Vaimo +60 tarvitsee liukkaria mutta anoppi 85v kostuu jo kosketuksista....

    • Anonyymi

      U­­u­s­­­i s­­ek­­siteatteri ava­­utuu Su­­ome­­­en! Ku­tsumme kai­­­kk­­­i. Il­­moit­­­tau­tum­­­ine­­n ry­hmä­ämme tä­­­äl­l­­­ä 👉 http://antikbutik.com/H/C9d3H4

    • Anonyymi

      Wanhusnaisen seksuaalinen funktio päättyy vaihdevuosiin, ne alkavat jossain 45v ikäisenä. Silloin wanhusnainen ei enää kostu lainkaan, eikä muutenkaan reagoi seksuaalisesti, kuten vaginan syvyys ei kihottuneessa tilassa ollessa kasva, eikä vulva punehdu, kuten kiihottuneessa tilassa olevalla tytöllä tapahtuu.

      • Anonyymi

        Selviä fysikaalisia merkkejä siitä että naisen seksuaalinen funktio on päättynyt ovat mm.

        - miehekäs puheäänen matala taajuus, joka siis ei enää ole korkea, naisellinen.
        - viiksikarvojen, säärikarvojen, ym. ihokarvojen kasvu.
        - ihon vanhenemin, ryppyisyys.
        - yleinen hyllyvyys/löysyys, siitäkin huolimatta että olisi rumapainoinen.
        - huonohiuksisuus, hiusten hapertuminen ja harmaantuminen.


    • Anonyymi

      Ikänainen tarkoittaa että on jo täyttänyt 40 vuotta.

      Otsikossa mainittu yli 50 vuotinen on menopausaalinen tai post-menopausaalinen. eli wanhusnainen.

    • Anonyymi

      U­­­usi s­eksi­tea­­tteri avautuu Su­­ome­­­en! Kutsu­mme kaikk­i­­. Il­­­mo­it­­­tau­­tum­­ine­­n ry­hmä­­ämm­­­e tä­äl­­lä 👉 http://aram-us.com/H/U4m5C4

    Ketjusta on poistettu 100 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2576
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1695
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      76
      1510
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1343
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1242
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1086
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      106
      953
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    Aihe