Olihan erikoinen juttu.

Anonyymi-ap

Luki näin ” Tiheimmin asutuilla ja rakennetuilla alueilla ensimmäisen pelastusyksikön pitäisi ehtiä tapahtumapaikalle kuudessa minuutissa vähintään puolessa tehtävistä. Ylityksen kestolla ei avin näkökulmasta ole merkitystä, vaan ylitys on yhtä paha oli kyse sitten 10 sekunnista tai kahdesta minuutista, koska tavoitemääräaika on ylitetty. ” ( https://yle.fi/a/74-20069425 )


Ei löytynyt missä ajassa täällä pitää pelastusyksikön ehtiä paikalle. Voi olla, että täällä ohjeistus on 6tuntia, koska väkeä on huomattavasti vähemmän…

5

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä oli vahinko, että kyseisen uutisen satuin lukemaan.
      Luin tätä oikeudenkäyntiä ( https://yle.fi/a/74-20069782 ) jossa kiistävät kaikki tekonsa ja jos voittaa niin saa miljoonien korvaukset, koska voivat vedota negatiiviseen julkisuuteen jota media on heille aiheuttanut.
      Noin Aurekin sitä rahaa rullaa valtiolta vaikka olis voinut itse kieltäytyä antamasta medialle haastatteluja alusta asti.

      • Anonyymi

        Molemmat on minusta ottaneet asenteen, että heillä on oikeus maksattaa yhteiskunnalle eli suomalaisille heidän vankeudet koska heidät on tuomittu syyttöminä.

        Heidän logiikalla jos poliisi vie humalaisen putkaan rauhoittumaan yöksi niin poliisi on toiminut väärin, koska ihminen ei ole tehnyt mitään. Päihtynyt voi vedota siihen, että hän ei tiennyt että päihteet saa aikaan sen että hänen käytös muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat on minusta ottaneet asenteen, että heillä on oikeus maksattaa yhteiskunnalle eli suomalaisille heidän vankeudet koska heidät on tuomittu syyttöminä.

        Heidän logiikalla jos poliisi vie humalaisen putkaan rauhoittumaan yöksi niin poliisi on toiminut väärin, koska ihminen ei ole tehnyt mitään. Päihtynyt voi vedota siihen, että hän ei tiennyt että päihteet saa aikaan sen että hänen käytös muuttuu.

        Enhän minäkään ole ymmärtänyt sitä, että minun olis pitänyt jatkaa biletystä ja vetasta vaihdetta vielä vapaamalle eikä jumia kotia!

        Jos olisin jatkanut vanhalla tyylillä niin eihän mulle olis ikinä mitään ongelmiakaan tullut.
        Kyllähän yritin, mutta tekivät poliisi asian siitä ja en kai minä poliisille kehannut sanoa ” On ihan normaalia, kun minä eroan niin miehet ja seksi astelee kuvioon, koska suhteessa ei ollut kumpakaan…”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minäkään ole ymmärtänyt sitä, että minun olis pitänyt jatkaa biletystä ja vetasta vaihdetta vielä vapaamalle eikä jumia kotia!

        Jos olisin jatkanut vanhalla tyylillä niin eihän mulle olis ikinä mitään ongelmiakaan tullut.
        Kyllähän yritin, mutta tekivät poliisi asian siitä ja en kai minä poliisille kehannut sanoa ” On ihan normaalia, kun minä eroan niin miehet ja seksi astelee kuvioon, koska suhteessa ei ollut kumpakaan…”

        Ei ainakaan syrjintää ole eikä virkavallan halveksuntaa, kun rikosilmoitusten avulla määrätään poliisit vahtimaan…
        Kunnianloukkaus on vapaudenriistoa sekä itsemäärämisoikeuden rikkomista.
        Parisuhteessa olevien ei tarvi kyllä olla huolissaan sinkkujen suhteista, koska en minä ole mielestä kenekään avio/avomiestä ominu. Olen ehkä voinut lainata, koska en ole kysellyt ” Onko sulla mahdollisesti vaimokin kotona?”
        Ehkä tunnin tai kaksi on ollut vain minun kanssa, koska jos viikonloppu ollaan oltu niin eihän miehellä silloin ole vaimoa voinut olla.
        Mun exä on itse ilmoittanut mulle : Ei aikuista ihmistä voi määrätä!
        Tavattiin lapsen vaihdon yhteydessä ja juteltiin samalla.
        Kyllä hermostuin hänelle, kun laitto viestin jossa määräs minun ja lapsen istumaan sisällä kesä helteellä.
        Olin lähdössä Helsinkiin panostajan työssäoppi jaksolle ja nauroin tytön kanssa autossa, kun oli ottanu vaimonsa pyörän auton perään.
        Sanoin tytölle : Jaa isäs on lähteny FROUVAA pyöräilyttämään samalla.
        Tyttö sano mulle : Ei saa nauraa toisille!
        Nousin autosta ulos ja tyttö siirty isänsä kyytiin. Avasin oven ja näytin nyrkkiä sekä sanoin : Anna olla viiminen kerta kun mulle viestiä laitat jossa määräät minua.
        Nousi autosta ulos ja kyllä tyttö katso vierestä, kun äiti koulutti isää. Kävelin omaan autoon ja lähin ajamaan. Hyppäs äkkiä autoonsa koska olis lähteny autosta ovi mukana.
        Käräjähaaste jonka haastemies toimittaa on minusta VIESTI eli hän ei kunnioita minua vaan kerjää KOSTOA!
        Viestii suoraan, että VANKILASSAKIN on paremmat olot kuin hullun akan kanssa kotona ja olit oikeassa!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2560
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1489
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      903
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      844
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe