Sokeriton jäätelö

Eki

Tietääkö kukaan mistä saisi sokeritonta jäätelöä? Olen yrittänyt katsella jäätelöaltaista, mutta en ole onnistunut löytämään. Toki olisi voinut kysyä kauppiaalta.

19

18716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Light-puikot

Ainakin jäätelauton valikoimissa on Light-puikkoja (hyviä!!) joissa ei ole sokeria, makeutettu aspartaamilla. ovat myös vähäkalorisia 45kcal/puikko. Myöskin on Light-tuutteja missä ei ole sokeria, niitä en ole maistanut..

• ne....

kuinka pieniä puikkoja? Paljonko painaa yksi puikko?

• jäätelökesä

Valiolla on sokeroimatonta mansikkajäätelöä, semmoisessa pikku pahvikupissa.

Lisäksi kingis light.

Sitten oli jossain isommassakin pakkauksessa jotain ulkomaalaista jäätelöä, mansikanmakuista kai. Oli vain aika kallista.

Prismoista ainakin löytynee näitä kaikkia.

• Anonyymi

En ole löytänyt Linnainmaan Prismasta tai Citymarketista ensimmäistäkään sokeritonta jäätelöä.

• rki

Ja valiolta löytyy KevytToffee-jäätelöä 1 litran paketissa, täällä hinta on 2€/paketti.

• ...eroa tavallisesta...

....jäätelöstä kalorimäärällään

• Marja
        ...eroa tavallisesta... kirjoitti:

....jäätelöstä kalorimäärällään

jos on herkempi vatsainen niin en suosittele:(
        Menee seuraava yö kyllä vatsan kouristeluun ja vessassa istumiseen:(

• arkkivaari

Ingmanilta löytyy ainakin vanilja-vadelma pikari(aika hyvä), mutta tietojen
        perusteella pitäisi olla myös isompi 0,5 l vanilja-mansikka, mutta en ole löytänyt.
        Kauppiaalta olen kysynyt, mutta ei vaan tule kauppaan??

• mässäilijä

Carte d'or jääteöissä on nyt mansikkaa ja suklaata kevyenä. Ja sokerittomiakin löytyy.. reippaasti jätski altaalle tutkimaan niin kyllä löytyy :)

• Anonyymi

Ei löydy!!

• Kalle

Hei
      Minulla on sama ongelma kuin Ekillä. En löydä enään sokeritonta jätskiä muissa kuin pikkurillisissä paketissa. Aikaisemmin oli Ingmanin mokka mutta se on nähtävästi loppunut.
      Täytynee huomauttaa eetä "light" ei ymmärtääkseni tarkoita sokeritonta jäätelöpakkaksissa vaan viittaa vain rasvamäärään.
      Minulle saisi jäätelö olla normaalirasvaista hyvälaatuista jätskiä mutta sokeritauti kieltää sokerin käytön.
      Kalle

• sokeriton

Tältä jätskikiskalta saa ainakin sokeritonta suklaajätskiä

• Anonyymi

Diabetes (sokeritauti) ei kiellä sokerin käyttöä kunhan se on kohtuullista. Se on ollut minulla yli 20 vuotta ja syön tavallista jäätelöä mutta tietysti kohtuudella. Lääkkeet pitävät veren sokerin normaalina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diabetes (sokeritauti) ei kiellä sokerin käyttöä kunhan se on kohtuullista. Se on ollut minulla yli 20 vuotta ja syön tavallista jäätelöä mutta tietysti kohtuudella. Lääkkeet pitävät veren sokerin normaalina.

Kaikilla ei ole niin hyvä tuuri, että jokapäivä olisi lääkkeillä hyvät arvot vaikka söisi sokeria. Minä leivon stevialla enkä syö lähes koskaan mitään missä on lisättyä sokeria.

• hybridijäde

Jätskiauton valikoimassa näkyi olevan sokeriton vaniljatuutti. Ihmettelen kyllä... voihan toki jäde olla sokeroimatonta, mutta sitten siinä lisäksi suklaata ja keksitötterö, joissa luultavasti taasen on sokeria :)

• tehkääitse

Jäätelökoneeen ostoon ja itse tekemään. Ei ole vaikeaa.

• Anonyymi

Ei kyllä ole niin halpaa ja oletko muka itse tehnyt jäätelöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä ole niin halpaa ja oletko muka itse tehnyt jäätelöä

Kyllä ei.

• Anonyymi

Ei mistään enää saa kunnollista. Aiemmin muutaman vuoden oli parikin hyvää Magnum puikkoa stevialla makeutettuna. Pingviinikin lopetti sen ainoan sokerittoman tuutin valmistuksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      169
      3171
    2. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      63
      1985
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      33
      1955
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      198
      1890
    5. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      26
      1870
    6. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      83
      1303
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      91
      1245
    8. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1180
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      190
      1176
    10. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      24
      1137
    Aihe