Minulle on hiukan epäselvää, että onko kokis vegaanista? Vai onko vegaanit käyttämättä sitä juuri tuon "Coca Cola" nimen takia?
Coca Cola
7
5842
Vastaukset
- Xveg
Käsittääkseni se sinällään on vegaanista.
Monet vegaanit kuitenkaan eivät käytä "kokista" muista syistä. Kokis ei ole mikään terveysjuoma -päinvastoin. Siinä on liikaa sokeria, kofeiinia, happoja ja väriaineita. Vastineeksi siinä ei ole yhtään ravinteita eikä sen kuluttamiselle ole siten syytä.
Coca Cola lisäksi harjoittaa melko kyseenalaista politiikkaa tuotannossaan kehitysmaissa. Sekään ei tee siitä suosittua vegaanien keskuudesta.- Jannes
Kansainvälinen vegaaniliitto suosittelee käyttämään Pepsi Maxia Coca Colan sijasta. Pepsi Max on tuotettu orgaanisesti ja yhtiöllä on puhtaat paperit tuotannostaan. Googlella löytyy lisää.
- Jannes.
Kansainvälinen vegaaniliitto suosittelee käyttämään Pepsi Maxia Coca Colan sijasta. Pepsi Max on tuotettu orgaanisesti ja yhtiöllä on puhtaat paperit tuotannostaan. Googlella löytyy lisää.
- Xveg
Jannes. kirjoitti:
Itse suosittelen juomaan puhdasta vettä kokiksen ja pepsien sijaan. Perusteita:
On nuo limsat tuotettu miten orgaanisesti tahansa, niin niiden peruspulmat pysyvät: Ei mitään ravinteita, liikaa puhdistettua sokeria, happoja,kofeiinia ja teollisuusväriä.
Niiden tuotantoon kuluu merkittävä määrä vettä. Litra kokista tai pepsiä vaatii aika lailla enemmän kuin litran vettä. - kola
Xveg kirjoitti:
On nuo limsat tuotettu miten orgaanisesti tahansa, niin niiden peruspulmat pysyvät: Ei mitään ravinteita, liikaa puhdistettua sokeria, happoja,kofeiinia ja teollisuusväriä.
Niiden tuotantoon kuluu merkittävä määrä vettä. Litra kokista tai pepsiä vaatii aika lailla enemmän kuin litran vettä.Jotain Olvin valmistamaakin kolajuomaa (ennen agricola nimellä) on vieläkin saatavilla, mutta vain osassa kauppoja ja muistaakseni jollakin toisella nimellä (en vain muista). Ainakin jonkin aikaa sitten oli. Itse kun en juo juuri muuta kuin vettä, niin en ole vähään aikaan katsellut limuja.
- Kalle Kustaa Korkki
Xveg kirjoitti:
Niiden tuotantoon kuluu merkittävä määrä vettä. Litra kokista tai pepsiä vaatii aika lailla enemmän kuin litran vettä.Coca Cola on erittäin terveellistä. Näin sanoo ainakin Herra Coca, joka vetäisee napaansa 6 litraa colaa päivässä. Itsekkin diggaan colaa, koska siinä on niin raikas maku... Varsinkin kokonainen possu on täytetty Colalla. Mikä makujen sinfonia! Possua on ensin riiputettu kolme kuukautta jolloinka lihan erinomaisuus tulee esille. Kääntykää L.I.H.A-puolelle = Liian Ihanat Hirven Ahmijat.
- daa....................
Kalle Kustaa Korkki kirjoitti:
Coca Cola on erittäin terveellistä. Näin sanoo ainakin Herra Coca, joka vetäisee napaansa 6 litraa colaa päivässä. Itsekkin diggaan colaa, koska siinä on niin raikas maku... Varsinkin kokonainen possu on täytetty Colalla. Mikä makujen sinfonia! Possua on ensin riiputettu kolme kuukautta jolloinka lihan erinomaisuus tulee esille. Kääntykää L.I.H.A-puolelle = Liian Ihanat Hirven Ahmijat.
hapannaama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063