Miehellä "monta rautaa tulessa".....

Anonyymi-ap

Olen tässä jonkin aikaa pitänyt yhteyksiä erään miehen kanssa. Treffit on viikon päästä. Nyt mua on alkanut ärsyttämään. Tää mies on ihan koko ajan aktiivisena whatsapissa ja välillä treffi-palstallakin. Eli hänellä taitaa olla "monta rautaa tulessa". Tosin hän myös viestittelee kanssani paljon , sinänsä ei ole mitään valittamista. Mutta silti ärsyttää. Toisaalta onhan hälle oikeus pitää yhteyksiä muidenkin kanssa. Itsellä ei oikein riitä energia monen kanssa viestittelyyn. Ja lisäisin vielä, että kyseessä ei ole mikään komea maalimies, vaan ihan tavallinen mies.

20

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hänellä on siihen oikeus. Älä kyttää.

      • Anonyymi

        On toki oikeus. Enkä edes kyttää, vaan sattumalta olen huomannut asian useamman kerran. Ei anna kovin luotettavaa ja vakuuttavaa kuvaa miehestä. Itse ainakin keskityn mieluiten yhteen kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toki oikeus. Enkä edes kyttää, vaan sattumalta olen huomannut asian useamman kerran. Ei anna kovin luotettavaa ja vakuuttavaa kuvaa miehestä. Itse ainakin keskityn mieluiten yhteen kerrallaan.

        Mikset kysy häneltä suoraan onko monta treffailu kumppania.
        Sillä pääset tuosta kalvavasta tunteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toki oikeus. Enkä edes kyttää, vaan sattumalta olen huomannut asian useamman kerran. Ei anna kovin luotettavaa ja vakuuttavaa kuvaa miehestä. Itse ainakin keskityn mieluiten yhteen kerrallaan.

        Ei kannata tuomita ennen kuin olet ollut silmäkkäin juttusilla ja jutusta on jotain oikeasti kehittymässä.


    • Anonyymi

      Oho. Mutta eikö tälläinen sitoutumattomuus ja avoimuus kuulu nykyajan trendikkääseen elämänmenoon? Oletko jotenkin vanhoillinen?

      Okei, vittuilu sikseen. Pohdippa nyt ihan ensin että mitkä ovat omat arvosi. Voisitko itse toimia samoin, kuuluuko tämä toimintatapa omaan pakkiisi mahdollisesti? Jos kuuluu niin silloin peilikuva on itsesi näköinen. (Oletan nyt että "yhtä kerrallaan" on jotain minkä koet juuri nyt olevan oikea tapa, etenkin kun olet itse sillä epävarmalla puolella. Mutta entä muulloin?).

      Jos kuitenkin sattuisit olemaan sellainen että haluat ottaa ihan oikeasti yhdestä kerrallaan selvää - ja odotat samaa kumppaniehdokkailta - niin silloinhan kyseessä on arvomaailmallinen ero joka on kirjattava hänelle miinukseksi. Itse ajattelen että potut pottuina, vaikka en hae kaltaistani niin tietyt asiat suhteen kannalta pitäisi olla kunnossa ja yksi niistä asioista on tämä.

      Kyse ei ole hänen oikeuksistasi vaan sinun oikeuksistasi - joiden pohjalta sinä voit tehdä valintoja joista yksi rationaalinen on että et jatka juttuja jotka eivät toimi sinun suuntaasi, tuomita tai pyrkiä vaikuttamaan ei tarvi, mutta pitää ymmärtää että oikea vaihtoehto voi olla lyödä luukut kiinni; todeta että not my type.

      On olemassa miehiä jotka eivät ole yhteyksissä yhteenkään naiseen. Moiset kummajaiset ovat tietenkin friikkejä ja heihin pitää oikeastaan panostaa ekstraa jos tutustuu koska he eivät lämpene pelkästään ajatukselle "jostakusta naiseesta".

    • Anonyymi

      Eikö whatsappissa voi olla kontaktissa muiden kuin treffikumppanien kanssa? Minä vietän paljon aikaa whatsappissa, juttelen tuötoverien, sukulaisten ja ystävien kanssa. Kuulun myös moneen eri whatsapp-ryhmään: entiset luokkatoverit, työpaikan puulaakijalkapallojoukkue, kameraharradtajat, serkut jne. Taloyhtiön osakkaillakin on oma whatsapp-ryhmänsä. En ikinä ole ajatellut että whatsappissa oleminen liittyy valtavaan määrään seksikumppaneita.

    • Anonyymi

      Whatsappia nyt voi tietenkin käyttää muissakin tilanteissa, kuin vain treffailuun. Se jos pyörii treffiapissa taas on tietenkin vähän, no miten sen kukakin ajattelee. Sinällään hänellä tietenkin on oikeus, mutta kyllä se mullekin tekisi tunteen, että ei ehkä ole riittävän samantyyppinen yksilö kuin itse olen. Vaikka toisaalta, jos olet asian huomannut, niin lienet sitten itsekin siellä joskus silleen "syyttäsuotta" ollut? Käyt nyt ne treffit kuitenkin ja katsot sitten miltä tuntuu. 🙂

    • Anonyymi

      Jotenkin koomista: naiset valittavat kun komeilla mallimiehillä on monta rautaa tulessa, vaikka naisten kiinnostus kohdistuu juuri nimenomaan niihin komeisiin mallimiehiin.

      Jos kyseessä ei olisi komea mallimies, niin miehellä ei todellakaan olisi monta rautaa tulessa, koska miehellä ei ulkonäkönsä takia olisi rahkeita pitää monta rautaa tulessa.

      Vain komeilla mallimiehillä on rahkeita pitää monta rautaa tulessa.

      • Anonyymi

        Oman henkilökohtaisen kokemukseni mukaan nimenoman rumemmanpuoleisilla miehillä tuppaa olemaan haaremi rakenteilla.


      • Anonyymi

        Heh, tulihan se mallimiesten morkkaajakin sieltä.. Ei vaan tainnut lukea aloitustani kokonaan.. Kyseessä on siis ihan TAVALLINEN mies....


    • Anonyymi

      Niin kauan kuin ette ole sopineet seurustelusta, miehellä on oikeus tavata keitä naisia tahansa ja miten paljon tahansa. Hän on vapaa mies. Jos sinulla ei energia riitä useamman miehen tapaamiseen saman viikon aikana niin se on sinun asiasi, mutta hänen ei tarvitse olla samanlainen eikä toimia samoin kuin sinä. Te kaksi ette ole vielä edes tavanneet.

      Jos mies jo ennen tapaamista alkaisi edes kysellä muista mätseistäni kuulustelevaan sävyyn, peruisin treffit.

      Sitä paitsi mistä päättelet että hän juttelee whatsappissa muiden naisten kanssa? Ne voivat olla myös sukulaisia, kavereita tai vaikka samaan harrastuspiireissä kuuluvia ihmisiä. Joillakin työpaikoilla työasioista sovitaan ja puhutaan whatsappissa. Esim. työvuorolistat tiedotetaan siellä, sanoin kokouksista ja muutoksista.

      • Anonyymi

        Minusta on erikoista, että nimeomaan oikeus on monelle niin iso juttu. Tietenkin on oikeus, mutta onko se se oleellinen juttu tässä. Ihmisellä on oikeus tehdä monenmoista, mutta kaikki mitä me teemme kertoo meistä ihmisinä ja yksilöinä. Jokainen asia, jonka yksilö tekee, kertoo hänestä jotakin, eikä kyse lainkaan tarvitse olla siitä, etteikö toisella olisi täysi oikeus toimia niin. Jos minä vaikkapa koen, että runsaasti alkoholia käyttävä yksilö ei ole minusta kiinnostava, niin ei se tarkoita etteikö hänellä silti olisi täysi oikeus ryyppätä niin paljon kun sielu sietää ja keho kestää. Tietysti ihmisellä on oikeus tapailla useita, jos ei muuta ole sovittu. Ihmesellä on täysi oikeus toimia miten tahtoo, mutta se tietenkin luo hänestä myös mielikuvia sille toiselle osapuolelle ja siihenkin on sillä toisella täysi oikeus. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on erikoista, että nimeomaan oikeus on monelle niin iso juttu. Tietenkin on oikeus, mutta onko se se oleellinen juttu tässä. Ihmisellä on oikeus tehdä monenmoista, mutta kaikki mitä me teemme kertoo meistä ihmisinä ja yksilöinä. Jokainen asia, jonka yksilö tekee, kertoo hänestä jotakin, eikä kyse lainkaan tarvitse olla siitä, etteikö toisella olisi täysi oikeus toimia niin. Jos minä vaikkapa koen, että runsaasti alkoholia käyttävä yksilö ei ole minusta kiinnostava, niin ei se tarkoita etteikö hänellä silti olisi täysi oikeus ryyppätä niin paljon kun sielu sietää ja keho kestää. Tietysti ihmisellä on oikeus tapailla useita, jos ei muuta ole sovittu. Ihmesellä on täysi oikeus toimia miten tahtoo, mutta se tietenkin luo hänestä myös mielikuvia sille toiselle osapuolelle ja siihenkin on sillä toisella täysi oikeus. 🙂

        Oletpa vainoharhainen kun kuvittelet miehen keskustelevan muiden naisten kanssa ja aivan normaaliahan se on tuossa vaiheessa kun ette ole vielä edes tavanneet ja ette välttämättä edes tapaa kun mies voi vielä laittaa, että ei halua nähdä.

        Tämä pariutuminen menee koko ajan vain hullummaksi ja hullummaksi. Alussa tavismiehet saivat tinderistä naista, mutta sitten naiset huomasivat, että hetkinen: miksi tykätä tavismiehistä kun saamme toinenen toistaan komeampia mallimiehiä mätsihaaremiin. Ne mallimiehet haluavat usein vain seksiä, mutta kuitenkin. Sula mahdottomuus, että jokainen nainen saisi mallimiehen, varsinkin kun naiset eivät suostu jakamaan mallimiehiä.

        Nyt niille komeille mallimiehille sitten sanellaan ehtoja ja komeita mallimiehiä pyritään rajoittamaan. Itsekin olen mätsännyt seksin toivossa alempitasoisia ja jotkut naiset ovat sitten sanelleet, että "ei seksiä ekalla kerralla" vaikka profiilissa on lukenut, että myös hauskanpito käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa vainoharhainen kun kuvittelet miehen keskustelevan muiden naisten kanssa ja aivan normaaliahan se on tuossa vaiheessa kun ette ole vielä edes tavanneet ja ette välttämättä edes tapaa kun mies voi vielä laittaa, että ei halua nähdä.

        Tämä pariutuminen menee koko ajan vain hullummaksi ja hullummaksi. Alussa tavismiehet saivat tinderistä naista, mutta sitten naiset huomasivat, että hetkinen: miksi tykätä tavismiehistä kun saamme toinenen toistaan komeampia mallimiehiä mätsihaaremiin. Ne mallimiehet haluavat usein vain seksiä, mutta kuitenkin. Sula mahdottomuus, että jokainen nainen saisi mallimiehen, varsinkin kun naiset eivät suostu jakamaan mallimiehiä.

        Nyt niille komeille mallimiehille sitten sanellaan ehtoja ja komeita mallimiehiä pyritään rajoittamaan. Itsekin olen mätsännyt seksin toivossa alempitasoisia ja jotkut naiset ovat sitten sanelleet, että "ei seksiä ekalla kerralla" vaikka profiilissa on lukenut, että myös hauskanpito käy.

        Missä olen sanonut kuvittelevani jotain? En tainnut sanoa sanaakaan juuri aloittajan tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on erikoista, että nimeomaan oikeus on monelle niin iso juttu. Tietenkin on oikeus, mutta onko se se oleellinen juttu tässä. Ihmisellä on oikeus tehdä monenmoista, mutta kaikki mitä me teemme kertoo meistä ihmisinä ja yksilöinä. Jokainen asia, jonka yksilö tekee, kertoo hänestä jotakin, eikä kyse lainkaan tarvitse olla siitä, etteikö toisella olisi täysi oikeus toimia niin. Jos minä vaikkapa koen, että runsaasti alkoholia käyttävä yksilö ei ole minusta kiinnostava, niin ei se tarkoita etteikö hänellä silti olisi täysi oikeus ryyppätä niin paljon kun sielu sietää ja keho kestää. Tietysti ihmisellä on oikeus tapailla useita, jos ei muuta ole sovittu. Ihmesellä on täysi oikeus toimia miten tahtoo, mutta se tietenkin luo hänestä myös mielikuvia sille toiselle osapuolelle ja siihenkin on sillä toisella täysi oikeus. 🙂

        Niinpä. Eihän näissä ole lainkaan kysymys siitä, että onko oikeus vai eikö ole. Kysymys on siitä millaista seuraa etsii. Minäkään en etsi seuraa, jolla olis monta rautaa tulessa yhtäaikaa. Tietenkin jokaisella on siihen oikeus ja minulla on yhtäläinen oikeus olla olematta kiinnostunut heistä. Ei tuossa mitään monimutkaista ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Eihän näissä ole lainkaan kysymys siitä, että onko oikeus vai eikö ole. Kysymys on siitä millaista seuraa etsii. Minäkään en etsi seuraa, jolla olis monta rautaa tulessa yhtäaikaa. Tietenkin jokaisella on siihen oikeus ja minulla on yhtäläinen oikeus olla olematta kiinnostunut heistä. Ei tuossa mitään monimutkaista ole.

        Kun ei niitä naisten haluamia komeita mallimiehiä voida pakkonaittaa naisille, niin naiset pyrkivät rajoittamaan mallimiehiä tai kritisoimaan mallimiesten toimintatapoja.

        Kun nainen mätsää pari pykälää tasokkaamman komean mallimiehen kanssa, niin sitten nainen kritisoi mallimiestä siitä kun mallimies keskustelee muidenkin naisten kanssa vaikka mallimies ei ole edes lupautunut naisen kanssa mihinkään suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei niitä naisten haluamia komeita mallimiehiä voida pakkonaittaa naisille, niin naiset pyrkivät rajoittamaan mallimiehiä tai kritisoimaan mallimiesten toimintatapoja.

        Kun nainen mätsää pari pykälää tasokkaamman komean mallimiehen kanssa, niin sitten nainen kritisoi mallimiestä siitä kun mallimies keskustelee muidenkin naisten kanssa vaikka mallimies ei ole edes lupautunut naisen kanssa mihinkään suhteeseen.

        Se on heidän ongelmansa. Mä en ole edes nähnyt elämässäni kuin yhden miehen, jota pidin komeana. Hän taas ei siinä mielessä kiinnostnut, vaikka olikin ihana silmäkarkki katella.

        Ja juu, ei tarvitse pakkonaittaa, kun en huolisi miestä, joka ei ihan itse osaa olla pitämättä useampaa rautaa tulessa. Ei tarvitse muuttua, ei kannata muuttua mun takiani, kun en huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on heidän ongelmansa. Mä en ole edes nähnyt elämässäni kuin yhden miehen, jota pidin komeana. Hän taas ei siinä mielessä kiinnostnut, vaikka olikin ihana silmäkarkki katella.

        Ja juu, ei tarvitse pakkonaittaa, kun en huolisi miestä, joka ei ihan itse osaa olla pitämättä useampaa rautaa tulessa. Ei tarvitse muuttua, ei kannata muuttua mun takiani, kun en huoli.

        Naisten kiinnostus kohdistuu pieneen miesjoukkoon ja nyt en ymmärrä minkä takia kritisoit miestä kerta et huoli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten kiinnostus kohdistuu pieneen miesjoukkoon ja nyt en ymmärrä minkä takia kritisoit miestä kerta et huoli?

        Miten niin kritisoin? Missä kohtaa olen kritisoinut ketään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten kiinnostus kohdistuu pieneen miesjoukkoon ja nyt en ymmärrä minkä takia kritisoit miestä kerta et huoli?

        se taas on ihan sun ongelmasi, jos tykkäät sellaisista naisista. Minä olen nainen ja mun kiinnostukseni ei ikinä ole kohdistunut sellaisiin miehiin, joista olisi tarvinut taistella. Eli naistne huomio ei kohdistu pieneen miesjoukkoon. Kuten totesin niin se on sinun ongelmasi, jos kerta tykästyt sellaisiin naisiin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7566
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4362
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2145
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1708
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe