Hyviä valmisruokia - Onko niitä?!

Anonyymi-ap

Mä nostan Saarioisen maksalaatikon. Muita?!

Tv TimmyH

23

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokkikartanon makaroonilaatiklp ja lasagne maistuu melkein itse tehdyiltä. Hintaa kyllä on.

      • Anonyymi

        Oon joo ymmärtänyt että ihan syötäviä on..

        Tv TimmyH


    • Anonyymi

      Kun haluaa vaihtelua arkiruokiin, voi täräyttää pöytään kuumaa mustaa makkaraa, nautitaan puolukkahillon kera.

      • Anonyymi

        Saan nauttia poikaystävini mustasta makkarasta joka yö.

        Sebastian T.


      • Anonyymi

        Hävettää myöntää mutta myönnän etten ole koskaan syönyt. 😐

        Tv TimmyH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävettää myöntää mutta myönnän etten ole koskaan syönyt. 😐

        Tv TimmyH

        Tampereella asustellessa tuli joskus ostettua, kun sitä sai K-kaupan tiskistä lämpimänä. Muualla päin Suomesa asustellessa on tullut osteltua ryynimakkaraa, joka on melkein kuin musta, mutta veri puuttuu. Kivikylän ryynäri on parasta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereella asustellessa tuli joskus ostettua, kun sitä sai K-kaupan tiskistä lämpimänä. Muualla päin Suomesa asustellessa on tullut osteltua ryynimakkaraa, joka on melkein kuin musta, mutta veri puuttuu. Kivikylän ryynäri on parasta,

        Lahden torilla olleelta grililliltä ryynäriä sai. Sitä sipuli hakkeluksen kanssa. Hyvää oli.

        Tv TimmyH


    • Anonyymi

      Kivikylän Palvarin hernekeitto, nam.

      • Anonyymi

        Purkkisopista pidän eniten Kymppimaukkaiden hernarista. Tuossa Palvarin versiossa oli muistaakseni liikaa lisäaineita omaan makuuni.


      • Anonyymi

        Miten eroaa Jalostajaan?

        Tv TimmyH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten eroaa Jalostajaan?

        Tv TimmyH

        Jalostajassa on ötököitä mukana.

        Kannattaa muuten huomioida eräs muutos; Kotimaista-hernekeitto on nykyään Jalostajan (Lunden) ötökkäsoppaa. AIkaisemmin sen valmisti Kymppi-Maukkaat. Vihollisen (K-ryhmä) Pirkka-hernekeitto on myös Jalostajan matosoppaa, kun taas K-menu brändätty puolestaan Kymppi-Maukkaiden tekemää.


    • Anonyymi

      Ei ole en osta . Puoli valmisteita vain ostan kuten esim. Felix muussijauhetta sekä ranskalaisia perunoita ja lidlistä teema viikoilta sellaisia peruna juttuja, jotka vain ruskistetaan vähän pannulla, että lämpenevät.

    • Anonyymi

      Mä ostin semmoisia frikadellejä. Niitä maustetun majoneesin kaa. Ihan jees. Niitä on erilaisia. Oti semmoisia jossa kasviksia mukana. Ostan toistekkin. Lidlistä.

      Tv TimmyH

      • Anonyymi

        Ne on semmoisia lihapullien tyylisiä. Mut paaljon parempia.

        Tv TimmyH


    • Anonyymi

      Saarioisen kasvispihvit ovat hyviä. Mut ehdottomasti ketsupin kaa ja perunasalaattia mielellään kans.

      Tv TimmyH

      • Anonyymi

        Ketsupinkin voi tehdä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketsupinkin voi tehdä itse.

        Kyllä, kuten myös perunasalaatin.
        Yhdessä paikassa oli itse tehty ketsuppi ja se oli todella hyvää! Mut ei jaksa itse turata jos se alkaa tomaattien kalttaamisesta jne..

        Tv TimmyH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kuten myös perunasalaatin.
        Yhdessä paikassa oli itse tehty ketsuppi ja se oli todella hyvää! Mut ei jaksa itse turata jos se alkaa tomaattien kalttaamisesta jne..

        Tv TimmyH

        Voi tehdä myös tomaattimurskasta ja/tai -pyreestä.

        https://homesteadingfamily.com/homemade-fermented-ketchup/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti vinkistä. Mut tokkopa jaksan kokeilla. 😔 Mitenköhän tuo itse tehty säilyy?!

        Tv TimmyH

        Kyllä se jääkaapissa useamman viikon säilyy, jos hygieniasta edes hieman on huolta pitänyt. Ja tuota saa fermentoida huoneenlämmössä viikon verran, ennen kuin siirtää jääkaappiin.

        Isoin vaiva on umpiopurkin putsaaminen. Muutenhan tuo on vaan kokoon keittelyä. Semmoinen hillosuppilo helpottaa purkkiin tähtäämistä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se jääkaapissa useamman viikon säilyy, jos hygieniasta edes hieman on huolta pitänyt. Ja tuota saa fermentoida huoneenlämmössä viikon verran, ennen kuin siirtää jääkaappiin.

        Isoin vaiva on umpiopurkin putsaaminen. Muutenhan tuo on vaan kokoon keittelyä. Semmoinen hillosuppilo helpottaa purkkiin tähtäämistä....

        Pitää miettiä jos koklaisi. Kyllähän noi vie Heinzia ja Felixia 6 - 0.


        Tv TimmyH


    • Anonyymi

      Ei ole opettele itse kokkaamaan.

      • Anonyymi

        Sinä taas voisit opetella kirjoittamaan ei kaikkea yhteen putkeen on pisteet ja pilkut. 🤣


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1844
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      230
      1517
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1476
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      50
      1342
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1298
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1169
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      278
      1122
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1121
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1113
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe