Onko ainoat vaihtoehdot pettää tai erota?

Anonyymi-ap

Mies ei enää anna seksiä. Ei kosketa ei mitään hellyydenosoituksia. Pari vuotta ollut nyt todella vähäistä ja minä tarvitsen seksiä. Viime vuonna muutama kerta seksiä ja se oli siinä. Viime kerrasta yli puoli vuotta. Dildot ynnä muut alkaa jo tympimään, eihän ne oikeaa voita. Paitsi antaa ne kyllä orgasmin aina. Toisin ku miehet. Onko enää muuta vaihtoehtoa kuin käydä vieraissa, jos ei ole kuitenkaan halua erota?

13

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et tietenkään petä vain sanot että haluat seksiä ja jos ei onnistu niin sanot suoraan että et halua erota mutta aiot naida muita jos se hänelle käy näit muita ja jos ei niin eroat! Muuten teet väärin miestä kohtaan ja pahasti! Ja jos kerran haluat olla hänen kanssaan niin tuskin haluat tehdä hänelle niin!

• Anonyymi

No sepä, kun olen sanonut. Vaan ku ei tule mitään kommenttia vastaan.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍒 ­N­­­y­m­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18223679

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Eroa miehestä heti et selvästikään rakasta häntä! Koska ei kukaan joka oikeasti rakastaa tulisi edes kyselemään tuollaista. Mutta jos edes vähän välität niin säästät hänet pettymyksestä ja surulta kun kuitenkin joskus jäät kiinni!

• Anonyymi

No tuota. Seksittäkö sitte pitäisi olla? Alkaa nuo dildot jo vähän ärsyttämään, vaikka toki orgarmin saa joka kerta toisin, ku miehen kanssa.

Olen sanonut monta kertaa ääneen, että minä tarvitsen seksiä ja olen tehnyt kaikkeni sen eteen, että meillä sitä olisi, mutta ei. Mies kuitenkin sanoo, että olen hänelle maailman tärkein. Ja minä. Että ilman seksiä. En. Voi. Elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuota. Seksittäkö sitte pitäisi olla? Alkaa nuo dildot jo vähän ärsyttämään, vaikka toki orgarmin saa joka kerta toisin, ku miehen kanssa.

Olen sanonut monta kertaa ääneen, että minä tarvitsen seksiä ja olen tehnyt kaikkeni sen eteen, että meillä sitä olisi, mutta ei. Mies kuitenkin sanoo, että olen hänelle maailman tärkein. Ja minä. Että ilman seksiä. En. Voi. Elää.

Eroa ei kukaan mies halua olla pelle joksi hänet peittämällä tekisit. Hän vain alkaisi vihaamaan sinua eikä se asia koskaan korjaantuisi ainakaan täysin.

• Anonyymi

Tietysti riippuu myös siitä minkälainen ihminen olet! Jos olet uskollinen ja rakastat jäät ja raiskaat ukkosi😁 jos et niin eroa heti ja jos olet vähän pelinainen niin petä.ja.heirä huolet menemään!

• Anonyymi

Nainen, mies, nainen, mies....... HHaå

• Anonyymi

Miehesi voi olla väsynyt vaan.

• Anonyymi

Mikä sinun elämän tarkoitus on?

• Anonyymi

Tämän tyyppinen kohtaanta ongelma tuntuu nykyään olevan niin yleinen, että pitäisi olla jokin testi, että onko jommalla kummalla puolisoista taipumus haluttomuuteen. Haluttomuuteen taipuvaiset saisivat pariutua keskenään ja haluavat keskenään. Monta huonoa liittoa ja ikävää eroa olisi vältetty.
      Minä olen mies ja vaimoni on muuttunut haluttomaksi. Jos seksiä olisi vain silloin kun hän haluaa, seksiä ei olisi koskaan.
      Muutoin sovimme hyvin yhteen ja meillä on hyvä parisuhde. Eli vähän sama juttu kuin aloittajalla, että en tahdo erota.
      Kumpa olisi jokin ”Haluttomien uhrit” ryhmä, jossa halukkaat voisi kohdata ja hankkia itselleen kumppanin, jonka kanssa rakastella himokkaasti.
      Nyt kun aloin oikein miettimään, niin siitä on vuosia, kun olen kokenut sen, että olisin tuntenut tuottavani toiselle seksuaalista nautintoa. Vaimo on lähinnä velvollisuuden tunnosta antanut minun jyystää 1-2 kertaa kuukaudessa.

• Anonyymi

Keskustelua miksi miestä ei seksi kiinnosta. Pariterapiaa vaikkapa. Sekin hyvä selvittää onko testosteroni tasot kohdillaan, masennusta joku sairaus jne

• Hieman samanlainen ongelma itsellä, vaimon halut vähissä. Jos päädyt pettämisen kannalle, niin ota yhteyttä treffipalstalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe