Onko ainoat vaihtoehdot pettää tai erota?

Anonyymi-ap

Mies ei enää anna seksiä. Ei kosketa ei mitään hellyydenosoituksia. Pari vuotta ollut nyt todella vähäistä ja minä tarvitsen seksiä. Viime vuonna muutama kerta seksiä ja se oli siinä. Viime kerrasta yli puoli vuotta. Dildot ynnä muut alkaa jo tympimään, eihän ne oikeaa voita. Paitsi antaa ne kyllä orgasmin aina. Toisin ku miehet. Onko enää muuta vaihtoehtoa kuin käydä vieraissa, jos ei ole kuitenkaan halua erota?

13

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et tietenkään petä vain sanot että haluat seksiä ja jos ei onnistu niin sanot suoraan että et halua erota mutta aiot naida muita jos se hänelle käy näit muita ja jos ei niin eroat! Muuten teet väärin miestä kohtaan ja pahasti! Ja jos kerran haluat olla hänen kanssaan niin tuskin haluat tehdä hänelle niin!

      • Anonyymi

        No sepä, kun olen sanonut. Vaan ku ei tule mitään kommenttia vastaan.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­­­y­m­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18223679

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Eroa miehestä heti et selvästikään rakasta häntä! Koska ei kukaan joka oikeasti rakastaa tulisi edes kyselemään tuollaista. Mutta jos edes vähän välität niin säästät hänet pettymyksestä ja surulta kun kuitenkin joskus jäät kiinni!

      • Anonyymi

        No tuota. Seksittäkö sitte pitäisi olla? Alkaa nuo dildot jo vähän ärsyttämään, vaikka toki orgarmin saa joka kerta toisin, ku miehen kanssa.

        Olen sanonut monta kertaa ääneen, että minä tarvitsen seksiä ja olen tehnyt kaikkeni sen eteen, että meillä sitä olisi, mutta ei. Mies kuitenkin sanoo, että olen hänelle maailman tärkein. Ja minä. Että ilman seksiä. En. Voi. Elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota. Seksittäkö sitte pitäisi olla? Alkaa nuo dildot jo vähän ärsyttämään, vaikka toki orgarmin saa joka kerta toisin, ku miehen kanssa.

        Olen sanonut monta kertaa ääneen, että minä tarvitsen seksiä ja olen tehnyt kaikkeni sen eteen, että meillä sitä olisi, mutta ei. Mies kuitenkin sanoo, että olen hänelle maailman tärkein. Ja minä. Että ilman seksiä. En. Voi. Elää.

        Eroa ei kukaan mies halua olla pelle joksi hänet peittämällä tekisit. Hän vain alkaisi vihaamaan sinua eikä se asia koskaan korjaantuisi ainakaan täysin.


    • Anonyymi

      Tietysti riippuu myös siitä minkälainen ihminen olet! Jos olet uskollinen ja rakastat jäät ja raiskaat ukkosi😁 jos et niin eroa heti ja jos olet vähän pelinainen niin petä.ja.heirä huolet menemään!

      • Anonyymi

        Nainen, mies, nainen, mies....... HHaå


    • Anonyymi

      Miehesi voi olla väsynyt vaan.

    • Anonyymi

      Mikä sinun elämän tarkoitus on?

    • Anonyymi

      Tämän tyyppinen kohtaanta ongelma tuntuu nykyään olevan niin yleinen, että pitäisi olla jokin testi, että onko jommalla kummalla puolisoista taipumus haluttomuuteen. Haluttomuuteen taipuvaiset saisivat pariutua keskenään ja haluavat keskenään. Monta huonoa liittoa ja ikävää eroa olisi vältetty.
      Minä olen mies ja vaimoni on muuttunut haluttomaksi. Jos seksiä olisi vain silloin kun hän haluaa, seksiä ei olisi koskaan.
      Muutoin sovimme hyvin yhteen ja meillä on hyvä parisuhde. Eli vähän sama juttu kuin aloittajalla, että en tahdo erota.
      Kumpa olisi jokin ”Haluttomien uhrit” ryhmä, jossa halukkaat voisi kohdata ja hankkia itselleen kumppanin, jonka kanssa rakastella himokkaasti.
      Nyt kun aloin oikein miettimään, niin siitä on vuosia, kun olen kokenut sen, että olisin tuntenut tuottavani toiselle seksuaalista nautintoa. Vaimo on lähinnä velvollisuuden tunnosta antanut minun jyystää 1-2 kertaa kuukaudessa.

    • Anonyymi

      Keskustelua miksi miestä ei seksi kiinnosta. Pariterapiaa vaikkapa. Sekin hyvä selvittää onko testosteroni tasot kohdillaan, masennusta joku sairaus jne

    • Hieman samanlainen ongelma itsellä, vaimon halut vähissä. Jos päädyt pettämisen kannalle, niin ota yhteyttä treffipalstalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2184
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      156
      1419
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe