Mies ei enää anna seksiä. Ei kosketa ei mitään hellyydenosoituksia. Pari vuotta ollut nyt todella vähäistä ja minä tarvitsen seksiä. Viime vuonna muutama kerta seksiä ja se oli siinä. Viime kerrasta yli puoli vuotta. Dildot ynnä muut alkaa jo tympimään, eihän ne oikeaa voita. Paitsi antaa ne kyllä orgasmin aina. Toisin ku miehet. Onko enää muuta vaihtoehtoa kuin käydä vieraissa, jos ei ole kuitenkaan halua erota?
Onko ainoat vaihtoehdot pettää tai erota?
13
519
Vastaukset
- Anonyymi
Et tietenkään petä vain sanot että haluat seksiä ja jos ei onnistu niin sanot suoraan että et halua erota mutta aiot naida muita jos se hänelle käy näit muita ja jos ei niin eroat! Muuten teet väärin miestä kohtaan ja pahasti! Ja jos kerran haluat olla hänen kanssaan niin tuskin haluat tehdä hänelle niin!
- Anonyymi
No sepä, kun olen sanonut. Vaan ku ei tule mitään kommenttia vastaan.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18223679
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eroa miehestä heti et selvästikään rakasta häntä! Koska ei kukaan joka oikeasti rakastaa tulisi edes kyselemään tuollaista. Mutta jos edes vähän välität niin säästät hänet pettymyksestä ja surulta kun kuitenkin joskus jäät kiinni!
- Anonyymi
No tuota. Seksittäkö sitte pitäisi olla? Alkaa nuo dildot jo vähän ärsyttämään, vaikka toki orgarmin saa joka kerta toisin, ku miehen kanssa.
Olen sanonut monta kertaa ääneen, että minä tarvitsen seksiä ja olen tehnyt kaikkeni sen eteen, että meillä sitä olisi, mutta ei. Mies kuitenkin sanoo, että olen hänelle maailman tärkein. Ja minä. Että ilman seksiä. En. Voi. Elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuota. Seksittäkö sitte pitäisi olla? Alkaa nuo dildot jo vähän ärsyttämään, vaikka toki orgarmin saa joka kerta toisin, ku miehen kanssa.
Olen sanonut monta kertaa ääneen, että minä tarvitsen seksiä ja olen tehnyt kaikkeni sen eteen, että meillä sitä olisi, mutta ei. Mies kuitenkin sanoo, että olen hänelle maailman tärkein. Ja minä. Että ilman seksiä. En. Voi. Elää.Eroa ei kukaan mies halua olla pelle joksi hänet peittämällä tekisit. Hän vain alkaisi vihaamaan sinua eikä se asia koskaan korjaantuisi ainakaan täysin.
- Anonyymi
Tietysti riippuu myös siitä minkälainen ihminen olet! Jos olet uskollinen ja rakastat jäät ja raiskaat ukkosi😁 jos et niin eroa heti ja jos olet vähän pelinainen niin petä.ja.heirä huolet menemään!
- Anonyymi
Nainen, mies, nainen, mies....... HHaå
- Anonyymi
Miehesi voi olla väsynyt vaan.
- Anonyymi
Mikä sinun elämän tarkoitus on?
- Anonyymi
Tämän tyyppinen kohtaanta ongelma tuntuu nykyään olevan niin yleinen, että pitäisi olla jokin testi, että onko jommalla kummalla puolisoista taipumus haluttomuuteen. Haluttomuuteen taipuvaiset saisivat pariutua keskenään ja haluavat keskenään. Monta huonoa liittoa ja ikävää eroa olisi vältetty.
Minä olen mies ja vaimoni on muuttunut haluttomaksi. Jos seksiä olisi vain silloin kun hän haluaa, seksiä ei olisi koskaan.
Muutoin sovimme hyvin yhteen ja meillä on hyvä parisuhde. Eli vähän sama juttu kuin aloittajalla, että en tahdo erota.
Kumpa olisi jokin ”Haluttomien uhrit” ryhmä, jossa halukkaat voisi kohdata ja hankkia itselleen kumppanin, jonka kanssa rakastella himokkaasti.
Nyt kun aloin oikein miettimään, niin siitä on vuosia, kun olen kokenut sen, että olisin tuntenut tuottavani toiselle seksuaalista nautintoa. Vaimo on lähinnä velvollisuuden tunnosta antanut minun jyystää 1-2 kertaa kuukaudessa. - Anonyymi
Keskustelua miksi miestä ei seksi kiinnosta. Pariterapiaa vaikkapa. Sekin hyvä selvittää onko testosteroni tasot kohdillaan, masennusta joku sairaus jne
Hieman samanlainen ongelma itsellä, vaimon halut vähissä. Jos päädyt pettämisen kannalle, niin ota yhteyttä treffipalstalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984