Hei. mahtavaa palvelua ja reiluja katsastusmiehiä tässä kyseisessä paikassa. SUOSITTELEN Lämpimästi muillekkin. Asiallisia ja reiluja ! kiitos tästä päivästä ja nähdään taas ensivuonna -2025 :)
A-Katsastus Rovaniemi-Alakorkalontie 1
Anonyymi-ap
5
392
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tainu olla muita asikkaita,kuin sinä.
- Anonyymi
Asiakkaita ole ruuhkasti asti, vaan silti katsastajan toiminta oli ystävällistä ja kiireetöntä mikä viestitti laadukkaasta ammatinhallinnasta.
- Anonyymi
Toi reiluus ei mielestäni sovi aihepiiriin kun on kyse lakisääteisistä velvotteista. halusit vrmaan tuoda esille henkilökunnan sopivuuden asiakaspalvelutehtävään mielestänä sopivuus oli erinomainen jokaisen henkilön kohdalla.
- Anonyymi
Kule, mulle ei olla reeluti, sanoo hetti Etta verho ei maksatata
- Anonyymi
Ainoa paikka missä lintta on mennyt läpi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628