Luin tätä Milan Jaffin juttua.

Anonyymi-ap

Otin lääkkeen ja avasin Instagramin niin Milan Jaffin juttu tuli ensimmäisenä.
Minä sitte Googletin hakusanalla ” Milan Jaff ”

Löyty tämä uutinen https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ac26d170-a040-436c-ab61-67aa7293f0b9

Siinä luki otsikossa näin ” Milan Jaff pitää tuomiotaan kohtuuttomana: ”Jos olisin tiennyt, olisin mennyt kouluun” ”

Luin sitä juttua eteenpäin ja siellä luki näin ” Milan Jaff kertoo saapuneensa Suomeen vuoden 2017 lopulla ja asunut nuorisotalossa Siuntiossa. Täytettyään 18-vuotta vuonna 2018 hän muutti Helsinkiin. ”

Milan Jaff on ilmeisesti Irakissa lähteny lintsaan koulusta ja huonon maantiedon taidon vuoksi on eksynyt vahingossa Suomeen ja haluaa ilmeisesti mennä Irakiin takaisin kouluun, kun on mellastanut Suomessa ummikkona ja PÄÄSSYT vankilaan jossa on paremmat olot mitä meillä suomalaisilla kotona.

Ei vankilassa tarvi tehdä mitään vaan kaikki hoidettu on hoidettu valmiiksi.
Jääkaapin ovessa oli meillä lukujärjestys josta katsottiin, että mitäs meillä tänään on ohjelmassa.

Silloin, kun oli ohjelmaa osaston ulkopuolella niin piti laittaa RISE:n puku päälle ja korkkarit jalkaan.
Kesä-sandaalit joissa oli vähän korkoa ja en kyllä semmosiin törky ronttosiin rahojani tuhlais, mutta kyllä ne vankilaan välttää!

Milan Jaff oli kyllä niin kalliin mustan puvun pistäny istuuntoon päälle, että mistähän se on nuo puku rahat oikein saanut!?

En tiedä luinko väärin, mutta tuossa jutussa oli vähän niin kuin epävirallinen kutsu syyttäjältä ” Täällä olis kunniattomalla panostajalle töitä ja ovat suostuvaisia ihan mihin vaan.”

Mun pitää vähän miettiä…

2

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ulkomaalaisia päihteidenkäyttäjiä Suomessa vankilat täynnä.

Onko nuo tulevaisuuden Rekka-kuskeja?
      AKT on ainut ammattiliitto joka on voittanut Kunnianloukkauksen. Antti Rinne SAK:ssa loukkas AKT:een kunniaa!

• Anonyymi

Kävin juomassa Ivalon ihmeellistä hana vettä ja katsoin vähän aikaa tuota Presidentti ehdokas ohjelmaa.

Minähän palasin Ivaloon jossa olen syntynyt ja isäkin on syntynyt eli toiminut oikein, koska heistä toinen jonka kunniaa loukkaus on myös syntynyt Ivalossa!

Ei he ole kumpikaan alkuperäisiä kemiläisiä, mutta mitäpä se minua haittaa koska kunniaa sekä syrjintää sentään pakolaiset vankilaan tarjoaa joten kyllähän tuo kannattaa ottaa vastaan.

Pääsen vaikuttaan ja oon hyvä tässä, koska olen käynyt vähemmän kouluja mutta olen asunut sekä Ruotsissa että Norjassa.

Voin käyttää vaikka mitä vaan lakeja niin loppuu tuo kansan rahojen ryöstely!

Oon alkuperäiskansan alkuperäiskansaa!
      Olen Pohjalan Nordenin SUOMALAINEN eli Ruijan suomalainen, Ruotsin suomalainen, Norjan suomalainen, Suomen Saamen suomalainen sekä myös Suomen ruotsalaistenalueen suomalainen ja ihan Suomen suomalainen!
      Ruotsiksi olen Fin jävel ja norjaksi finsk vaan ja Pärkele tulee perään!
      En ole Venäjällä koskaan käyny.
      Isä kulki ja serkkunsa poika opetti niin lähettiin äidin kanssa vastaiskuna Norjaan ruoka ostoksille!

Sanoin isälle, kun tultiin : Kato kommunisti sukukin on päässy Suomeen kotia takasin!
      Isäni kysy vuorostaan : Missä helevetissä te ootte päivän olleet?
      Sanoin : Käytiin hakemassa Norjasta lohta ja vähän muita herkkuja niin pärjätään vähän aikaa.

Kommunistit ei suostuneet viemään minua ja äitiä Murmanskin ostoksille. Väittivät meitä hulluiksi ja Venäjän tullimies oli tarjonnut yhdelle hullulle rajalta ambulanssi kyytiä kun oli tankkaamaan ollut menossa!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      143
      6082
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      184
      3734
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      29
      2693
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      469
      2674
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2335
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      184
      1978
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      129
      1479
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1284
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1274
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1056
    Aihe