Nainen oletko synnynnäinen

Anonyymi-ap

Johtaja vai apumies tai apunainen eli kumpi olet suhteessa johtaja vai apulainen eli otatko johtajuuden ja emännyyden äkkiä vai annatko miehesi olla johtaja ja sinä ns apulainen esim jos menisitte retkelle niin oletko ns retki päällikkö ja otat ohjat teet sapuskat ym vai apulainen joka auttaa hyvin johtajaansa

44

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluan tasavertaisen kumppanin, sitä haluan olla itsekin. Kumpikaan ei päätä ominpäin yhteisiä asioita vaan yhdessä jahkaillen.
      Sitten on omaa elämää joissa tekee päätökset oman mielen mukaan. Niistäkin pitää keskustella jos liippaavat vähänkään syvemmin yhteiselämää.

• Anonyymi

Noinhan se on mutta kumpi haluaisit olla ennemmin tai kumman haluaisit ennemmin miehesi olevan

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­N­­­y­m­­f­­o­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

En kumpaakaan. Molemmat luontuvat yhtä hyvin, mutta apulaisena en kykene toimimaan yksilölle, joka luulee olevansa pomo. Mä autan pyytämällä, en komentamalla. En myöskään rupea olemaan passaaja ja palvelija kenellekään, eli toinen osapuoli ottakoon itse vastuun omista jutuistaan.

• Anonyymi

Naisena arvostan miehessä sitä, että

Kumppanina, hänellä olisi kykyjä toimia apulaisena sekä

Pariskuntana, hänellä olisi johtajuuden luonne

• Anonyymi

Oletko ikinä tavannut synnynnäistä johtajaa? Jos olet, minkälainen se on?

• Anonyymi

No nainen se on no joo kyllä naistaan haluaa miellyttää tai haluaa että hänen olis hyvä olla

• No kyllä varmaan ruoka-asioissa noudatan tasa-arvoa, kun on tuota kokin taipumusta. Muuten mies saapi sanoa tahtimarssin.

• Anonyymi

En ole johtaja, enkä seuraaja. Olen itsenäinen susi jo syntyessäni. 😂

Kuljen omia polkujani, enkä kaipaa laumaa jakamaan sitä. Poikkeus oma laumani eli perheeni. Muut voi mennä omaan leiriinsä ja pysyä siellä.

Jasu

• Anonyymi

Oletko perheessäsi johtaja vai seuraaja eikö aloituksessa juuri sitä kysytty

• Anonyymi

No on muutamia poikkeuksia, mutta hekin ovat tyyppiä itsenäisiä susia. Samansorttisia kun minä joiden kanssa viihdyn ja joita jaksan katsella omassa leirissänikin. Yleisen mittapuun mukaan vähän omituisia ihmisiä nämä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on muutamia poikkeuksia, mutta hekin ovat tyyppiä itsenäisiä susia. Samansorttisia kun minä joiden kanssa viihdyn ja joita jaksan katsella omassa leirissänikin. Yleisen mittapuun mukaan vähän omituisia ihmisiä nämä.

Jasu

Eli röllipeikon laulu sopii tähän eli omituisten otusten kerho laulu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko perheessäsi johtaja vai seuraaja eikö aloituksessa juuri sitä kysytty

En kumpaakaan. Mies välillä yrittää trhdä minusta seuraajaa, mutta huomaa aina yrittäessään etten alistu, mulla on oma tahto ja oma päätösvalta. Ja joustan vain kun se mullekin sopii. En käskystä, en vaatimuksesta.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kumpaakaan. Mies välillä yrittää trhdä minusta seuraajaa, mutta huomaa aina yrittäessään etten alistu, mulla on oma tahto ja oma päätösvalta. Ja joustan vain kun se mullekin sopii. En käskystä, en vaatimuksesta.

Jasu

Olen aivan liian tietoinen itsestäni ja kyvyistäni ollakseni käskyttäjä tai seuraaja.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Eikö parivaljakossa aina jompi kumpi ole pomomaisempi ja toinen seuraaja eli ei alistus jutuista kyse vaan kumpi on vähän se joka sanoo viimeisen sanan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö parivaljakossa aina jompi kumpi ole pomomaisempi ja toinen seuraaja eli ei alistus jutuista kyse vaan kumpi on vähän se joka sanoo viimeisen sanan

Yrittää olla, vaan ei se oikein toimi kaikkien kanssa. Minunkaan kanssa. Mun kanssa tpimii parhaiten kaksi itsenäistä ihmistä, joista kumpikin osaa ratkaista järkevästi molemmat huomioiden yhtälöt yksinkin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aivan liian tietoinen itsestäni ja kyvyistäni ollakseni käskyttäjä tai seuraaja.

Jasu

Tarkoitan kumpikin miettii mennäänkö cittariin vai prismaan kun kummassakin on hyviä juttuja mut kumpikin empii niin kumpi tekee silloin päätöksen ja sanoo mennään cittariin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittää olla, vaan ei se oikein toimi kaikkien kanssa. Minunkaan kanssa. Mun kanssa tpimii parhaiten kaksi itsenäistä ihmistä, joista kumpikin osaa ratkaista järkevästi molemmat huomioiden yhtälöt yksinkin.

Jasu

En tykkää käskyttää, enkä tykkää olla käskytettävänä. Kumpikin on nuijaa touhua. Ei toimi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tykkää käskyttää, enkä tykkää olla käskytettävänä. Kumpikin on nuijaa touhua. Ei toimi.

Jasu

Tietysti kun huomaan olevani taitamattomampi, niin mieluusti silloin opettelen toisen taidoista onkeeni ottaen ja annan taitavemman näyttää kykyjään säätämättä. Sama kun huomaan toisen olevan minuun verrattuna pihalla jostain mitä minä hallitsen, niin otan hänestä kopin ja ohjaan tietotaitoni jakaen. Jos hän on vastaanottavainen, en väkisin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan kumpikin miettii mennäänkö cittariin vai prismaan kun kummassakin on hyviä juttuja mut kumpikin empii niin kumpi tekee silloin päätöksen ja sanoo mennään cittariin

No meillä tuo ratkeaa sillä kummastako löytyy se mitä tarvitaan järkevällä hinnalla. Ei vääntöä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No meillä tuo ratkeaa sillä kummastako löytyy se mitä tarvitaan järkevällä hinnalla. Ei vääntöä.

Jasu

Eli prisma on teidän kauppanne eli olette prisman asiakkaita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli prisma on teidän kauppanne eli olette prisman asiakkaita

Ei vaan k-kaupat. 😃

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan k-kaupat. 😃

Jasu

Käyn myös eläintarvikekaupoissa, enimmäkseen mä olen postimyyntien kuluttaja, koska en tykkää yhtään kaupoissa käymisestä. Ne on nykyään niin älyttömiä halleja melkein kaikki. Tympeää. Jos ruoka tuotaisi kaupasta ovelle, tilaisin ostokset niin. Vaan ei maaseydulle mitään tuoda. Itse saa mennä hakemaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn myös eläintarvikekaupoissa, enimmäkseen mä olen postimyyntien kuluttaja, koska en tykkää yhtään kaupoissa käymisestä. Ne on nykyään niin älyttömiä halleja melkein kaikki. Tympeää. Jos ruoka tuotaisi kaupasta ovelle, tilaisin ostokset niin. Vaan ei maaseydulle mitään tuoda. Itse saa mennä hakemaan.

Jasu

Mies meillä useammin nykyään kauoassa jo käykin, kun hän viihtyy ostoksilla. Minä oon mielummin kotona omien askareiden ja eläinten parissa. Välillä sitten on minunkin käytävä, kun mies on töissä ja minulla on enemmän luppoaikaa, pääsee hän töistä suoraan kotiin eikä tarvi enää kauppaan lähteä väsyneenä. Silloin meen mieluusti, että saa toinen päästä kaupan käynnin helpommalla.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies meillä useammin nykyään kauoassa jo käykin, kun hän viihtyy ostoksilla. Minä oon mielummin kotona omien askareiden ja eläinten parissa. Välillä sitten on minunkin käytävä, kun mies on töissä ja minulla on enemmän luppoaikaa, pääsee hän töistä suoraan kotiin eikä tarvi enää kauppaan lähteä väsyneenä. Silloin meen mieluusti, että saa toinen päästä kaupan käynnin helpommalla.

Jasu

Joskus on mietittävä toisenkin olon helpottamista ja mentävä epämukavuusalueille. Parisuhde on sellaista.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli röllipeikon laulu sopii tähän eli omituisten otusten kerho laulu

Siinä mielessä, että ihmiset joiden kanssa mieluiten olen eivät kaipaa muita ihmisiä, mutta pärjäävät niin halutessaan ihmisten kanssakin. Enempikin omituisia siinä määrin, että on vähän erilainen luonne ja maailmankuva, kun laumautuvilla ihmisillä.

Jasu

• Johtajan homma on raskasta. Mielelläni jaan sen taakan puolison kanssa.

• Anonyymi

Olen johtaja kodin pyörittämisessä. Olen sitä myös kahdelle koiralleni.
      Puoliso on johtaja sitten laajemmin talousasioissa ja suuremmissa linjoissa.

• Anonyymi

Eli olet koti piika ja sinulle on ulkoistettu koirien ulos viennit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet koti piika ja sinulle on ulkoistettu koirien ulos viennit

Ei, vaan kerron, milloin kukakin käyttää koirat. Piikaa käsketään. En siis ole piika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan kerron, milloin kukakin käyttää koirat. Piikaa käsketään. En siis ole piika.

Ainoa mitä kysyt tai kerrot on laitnko kumisaappaat vai taviskengät ja puoliso sanoo sitten kummat laitat kun koiria ulos viet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa mitä kysyt tai kerrot on laitnko kumisaappaat vai taviskengät ja puoliso sanoo sitten kummat laitat kun koiria ulos viet

…Juuri näin se todellisuudessa menee 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

…Juuri näin se todellisuudessa menee 😂

No ei mene, vaan hyvä johtaja neuvottelee ja näkee vaivaa toisten hyvinvoinnin eteen. Eli teen ihan mielelläni asioita.

• Anonyymi

Yritän antaa johtajuuden miehelle, mutta ei se lopulta onnistukaan, menee pari päivää, esiin tulee suuri johtaja silmät leimuten, jota mies yleensä säikähtää sitten. Karjun miehen kanoottiin eteen ja hyppään perälle melomaan raivoisasti joka suuntaan ja ohjaan minne tahansa ja huudan samalla soututahtia ja kannustushuutoja, koskeen mennään suoraan hirvikärpäshattu silmillä ja siitä lähden käskyttämään 50 km:n ryteikköön täyspitkälle marssille, jossa ylitämme suot ja kiipeämme konkelot. Olen kyllä voimakas johtaja, ei siitä tule mitään ei ole sellaista miestä että mies pysyy vetovastuussa vaan miehet ovat olleet oudon heikkoja ja alkavat luuhottaa. Se ei kyllä ole kivaa, että joutuu aina kapteeniksi ja pelastamaan miestä.

• Anonyymi

Synnyin liikenteenohjausmerkki kädessä. Deal with it 😂

• Pois tuollaiset roolit suhteesta. Tasavertainen suhde on paras.

• Minä mieluusti tai tavan takaa alistun, mutta kun tulee tosipaikka kyseeseen otan ohjat. Samoin kriisitilanteet ovat minun juttuni. Vahvuuteni tulee esiin juuri silloin kun on oikeasti vaikeaa.
      Muutoin olen takavasemmalla.

Tämä on oikeastaan valintajuttu. En vällää gloriasta tai valta-asemasta. Olen hyvin sopeutuvainen. Ehkä liiankin kanssa. Niin ihmissuhteissa kuin työasioissakin.

• Anonyymi

Tasavertainen johtaja ehdottomasti, tai luulisin. Eväsretkelle ei lähdetä..

- Sheena

• Anonyymi

Johtajuutta riittää töissä, kotona olisi mukava älykäs ja vastuuntuntoinen mies. Mutta eipä sellaista ole :( tai ne sellaiset kaikki ovat varattuja.

• Vuorovedolla mennään. - Kyllä, olen varmaan omalla tavallani synnynnäinen johtaja, mutta en halua ottaa vetovastuuta kaikista asioista parisuhteessa. - Sapuskat toki syntyy, mutta en kiellä miestä tulemaan keittiööni muutenkin kuin vain syömään. - Retkellä hän saisi ainakin tehdä nuotion. Ja mielellään vaikka perata kalatkin. 😉

Olen myös hyvä apumies tai apunainen. 👍
      Ja joskus jopa vähän avutonkin..😁

• Anonyymi

Kyllä mä olen aika voimakastahtoinen suhteessa. Eli mäkään nysverö ei kanssani kyllä pärjää. Varmaan välillä toivoisin miehestä sellaista jämpteyttä. Inhoan sitä kun toinen sanoo päätä sinä.

• Anonyymi

Synnynnäinen yhteistoimija, syvällä kuuntelulla, sekä käsittämättömällä jääräilyllä. Mitä ihmettä. No, kerro idea, niin joko olen mukana tai ulkona. No ei helvetissä, minähän sen mahdollistan huumorilla höystäen ja kevyeksi tehden.

• Kyllä mä apulainen taidan pohjimmiltaan olla😄 Se jolle johtajuus sopii parhaiten toimii sitten siinä tekemisessä..

Otan mielelläni ohjat jossain muissa puuhissa.🖤

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3277
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2367
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      250
      2111
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2009
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1684
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      341
      1301
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1088
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1026
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1016
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      955
    Aihe