Pitää kysyä täällä.

Anonyymi-ap

Minä eilen illalla klo 20 jälkeen S-marketissa kaupassa niin, kuin yleensäkin teen koska kaupoissa on rauhallisempaa tuolloin.
Siellä on aulassa niitä penkkejä joilla asiakkaat voi istua, kun tulevat kaupasta ostosten kanssa.
Minäkin toimin noin, koska odottelen kyytiä ja en jaksa aina pelata pelikoneilla joten istun kiltisti odottelemaan ja ILMAN KÄNNYKKÄÄ.
Jätän kännykän kotia, koska mitä helvettiä kännykällä teen kaupassa tai kylällä.

Olen usein huomannut, että S-marketin penkeillä istuu noin 8-12 vuotiaita lapsia.
En nähnyt kylttiä missä luki ” LAPSI PARKKI ”.
Nämä lapset istu eilen siinä penkillä jo, kun menin kauppaan. Kyllä mulla ainaki 30 minuuttia meni kaupassa, koska tapasin tuttuja joiden kanssa vaihtelin kuulumisia ja kaupassa me yleensäkin heidän tavataan.
Pelasin muutaman kolikon kaupasta tulon jälkeen ja voitin sen pelikoneen joten otin rahat ulos. Menin istuun siihen MUMMO PENKILLE joksi noita penkkejä kutsutaan.

Eli 45 minuuttia olin saanut aikaa kulumaan kaupassa. Istuin varmaan 10minuuttia penkillä ja odottelin, että kuski lopettaa pelaamisen niin päästään lähtemään.
Kello oli varmaan 20.55, kun lähettiin.

Lapset jäi siihen penkille istumaan ja olin toisen lapsen kuvan nähnyt IG:ssä. En nähnyt hänen äitiä enkä mummoa kaupassa.
Joku heidän tuttu kävi kyseleen toisen lapsen uusista NIKEN tennareista jotka hänellä oli jalassa.
Katsoin tuon jälkeen tarkemmin kyseisiä lapsia niin heillä oli molemmilla vaatetus päällä joilla ei tarkene edes -1 asteen pakkasella ulkona.

Eilen oli perjantai ilta joten istukohan ne odottamassa, että joku hakis heille viinaa, kaljaa, lonkeroa, siideriä, viiniä, tupakkaa ja nuuskaa.
Klo 21.00 loppuu alkoholin myynti ja koska satuin tunnistaan toisen näistä lapsista ja tiedän miten KUNNIALLISIA he ovat…

Mietin vaan, että pitäskö noista tehdä joku ilmoitus?
Mun tutut nimittäin käveli hymyssä suin ohi, kun näkivät tilanteen.
Olen loukannut iso-tädin kunniaa ja luonnollisesti kunnia sinkoaa iso-tädin kautta näihin lapsiin myös, koska en suostu syrjimään heitä.
Heidän ukki käy päissään kyseleen kyytiä meiltä jos on tuossa jossain naapurissa ollu juopottelemassa. Varastaa jonku pyörän jolla tulee meille ja jättää sen varastetun pyörän tuohon pihalle.

Olen vielä istunu sen kunnianloukkaus sakon vankilassa ja menny sinne poliisi-auton SIKA-KOPISSA -30 pakkasessa ja kopissa ei ollu edes lämmitystä!

Pitääkö minun vielä kunnioittaa tuollaisia?

8

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun mielestä kunnianloukkaus tarkoitti sitä, että minun pitää ottaa heistä esimerkkiä koska minulla on niin huonot käytöstavat.

      Eihän asiaa käsitelty facebookissa vaan facebookin ulkopuolella eli oikeassa elämässä.

      Mulla ei ole lapsia joita voisin jättää perjantai-iltana S-marketin penkille istumaan odotteleen, että joku alkoholia, tupakkaa ja nikotiini pusseja koska ikä ei riitä.
      En käytä alkoholia joten en kyllä noiden takia käyttään niin voisin varastetulla pyörällä polkea heidän vanhempien luo pyytämään kyytiä niin pääsen jonku luo päissään häiriköimään!

      Kyllä kotona voin olla vaatteissa joissa vesirotta voi vilahtaa, koska pikkuhousuja en ole jaksanut laittaa jalkaan. En suostu kylälle lähtemään tuossa asussa, koska se on julkista nöyryytystä ja voi täyttää ihan raiskauksenki. Tuo on tahallista, koska ei kukaan lähe vahingossa puoli alasti pillu paljaana kylälle tai muuallekkaan BAILAAMAAN!

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18236014

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Olen tehnyt tarkastuksen ja ilmoittanut VALVIIRALLE!

      Kyllähän mulle tietenkin korvaus kuuluu, koska estin sentään HUOSTAAN sekä EDUNVALVONTAAN ottamiset!

      Tässä oli vaarana romahtaa koko Lapin Hyvinvointialue, mutta onneksi minä sentään tajusin SKARPATA niin ei menty toista kertaa suoraan perse edellä puuhun.

      Ei voi kehittää kuntaa jos perusasiat ei ole kunnossa.
      Kehitys romahtaa ja meillä ole vara ottaa muiden maiden pakolaisia Suomeen, koska he vie meidän SOTE-varoja ja tuo aiheuttaa lisä velkaantumisen.

      Korona rajoitukset löystettiin niin pakolaiset lähti käymään kotonaan. Eihän pakolaisilla ole kotia eikä kotimaata jos he on hakeneet turvapaikkaa Suomesta.

      Petsamon evakot evakoitiin, koska heiltä lähti maat alta ja he oli Suomen kansalaisia. Suomen valtion velvollisuus on huolehtia oman maan kansalaista jos alueet luovutetaan joilla he asuvat.

      Suomen valtio perustettu virallisesti vasta 1917 ja 30vuotta Suomessa on eletty tuon jälkeen ns epävakaata aikaa. Rajaviivat vaihtui moneen kertaan ja ihmiset on hyppineet rajan molemmin puolin.
      Kaikki Suomessa on kärsineet tuosta, koska Suomen puolelle tulleet on pitänyt asuttaa jonnekkin ja suomalaiset on joutuneet majoittamaan heitä.

      Pakolaiset tekee samaa ja suomalaiset ajetaan taas ahtaalle ja maksatetaan kaikki.
      Suomalainen jos sanoo vastaan eli ilmoittaa : Helevettiin nuo pakolaiset Suomesta, koska ei noista vituista ole kuin kuluja ja harmia!
      Vastaus on : SOMALAINEN RASISTI ( selko suomeksi suomalainen on rasisti )

      Kunniaa kyllä ollaan vailla, mutta heidän teot on kuin lauma punaperse paviaaneja läpsyttää menemään banaanit kourassa!

      Kyllä punaperse paviaanitkin ansaitse elämän, mutta niitä ei ole luotu elämään SUOMESSA jos olis niin ei me oltas ihmisiksi koskaan synnytty!

    • Anonyymi

      Se on sitten vaan aivosiirtoa vaille.

      • Anonyymi

        Heidän kai tuo pitää tehdä koska he syrjii meitä muita. Suurin osa ivalolaisista käyttäytyy samalla tavalla kuin minä kylällä.


    • Anonyymi

      Rokote toimii

    • Anonyymi

      mitä jos pidät vaan huolen omista asioistasi?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe