Puolisovaali

Anonyymi-ap

Ketä presidenttiehdokkaiden puolisoa äänestäisit, jos heistä äänestettäisiin erikseen?

36

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anttoonio ja Jussi Mäntyniemeen.

    • Eiköhän kristilliset vedä minua puoleen ainut edes jossa rauha lukee raamatussta

      • Anonyymi

        Yök


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yök

        Mitäh🤱🏻 kuulostat ihan mieheltäni kun näki kuvan reaktio oli ”näytät ihan teiniltä”😅 seuraava taas tatuointi kuva oli ”hyi”


    • Uimapukukierros ja intiimit paljastukset puuttuvat. Ilman faktapohjaa en äänestä.

      • Anonyymi

        Floresia sokkona?


      • Anonyymi

        Vaikea kysymys. Stubbin vaimo on miellyttävä, älykkö , samoin Olli Rehnin ja Jutta Urpilaisen mies miehekäs ja lämmin, 😋
        . Haaviston puoliso Antonio on kuin Teddy- Boy ei herätät mitään luottamusta, ei sovi Haavistolle lainkaan. .siis mun mielestä ..
        Haavistolle sopisi joku älykkö, ei Teddy Boy, harmi etteivät ole eronneet..ooohoooh...... 😲😮kui sää uskallat noi sanoo...😮 kauheaa....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Floresia sokkona?

        Flores oli niin herttainen toivoessaan vauvaa, ettei uimapukukierrosta tarvita.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Flores oli niin herttainen toivoessaan vauvaa, ettei uimapukukierrosta tarvita.

        Kuulemma ovuloi juuri kakkoskierroksen aikaan.


      • Leikin kuvilla taas.
        Voisinpa mieheni vaan ottaa haliin. Tämä kuva kuvasi mistä tykkään hänestä erittäin paljon saada kiihkeä lämmin hali.
        https://tenor.com/pfeM4zQt36X.gif


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Flores oli niin herttainen toivoessaan vauvaa, ettei uimapukukierrosta tarvita.

        Flores on ihana mussukka.


      • valtakunta kirjoitti:

        Leikin kuvilla taas.
        Voisinpa mieheni vaan ottaa haliin. Tämä kuva kuvasi mistä tykkään hänestä erittäin paljon saada kiihkeä lämmin hali.
        https://tenor.com/pfeM4zQt36X.gif

        Aika kiihkeä hali jo




      • valtakunta kirjoitti:

        Muistathan sitten siellä kuntosalilla tehdä sen kumppanin kanssa yhteistyötä olen jo vuosien ajan haaveillut miehen innokkuudesta minun kanssa harrastaa yhdessä.

        https://tenor.com/crOjtPpErot.gif

        https://youtu.be/_PoBCFGRcZ8?si=YusTvoJTEGxM2d0d

        Tuosta palautui muistiin se joskus mainittu tanssitanko ja kiinnitys solubetoniin. Kyllä tanko pitäisi saada kiinni käyttämällä vahvaa liimaa ja ehkä jotain pinta-alaltaan isompaa levyä tangon ja kiinnityspinnan välissä., Ilman ruuvejakin. Ei mulla kyllä ole tosin hajuakaan millaisella kiinnityksellä niitä tankoja myydään 🤔, kunhan juolahti mieleen


      • E-Lukka kirjoitti:

        Tuosta palautui muistiin se joskus mainittu tanssitanko ja kiinnitys solubetoniin. Kyllä tanko pitäisi saada kiinni käyttämällä vahvaa liimaa ja ehkä jotain pinta-alaltaan isompaa levyä tangon ja kiinnityspinnan välissä., Ilman ruuvejakin. Ei mulla kyllä ole tosin hajuakaan millaisella kiinnityksellä niitä tankoja myydään 🤔, kunhan juolahti mieleen

        Puristus voimalla😅


      • valtakunta kirjoitti:

        Puristus voimalla😅

        No liimaa avuksi vielä ja tangossa saa riekkua vaikka koko perhe kerralla 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        No liimaa avuksi vielä ja tangossa saa riekkua vaikka koko perhe kerralla 🙂

        Luulenpa ettei tuo mies suostu siihen🤔 enkä nyt painosta sitä minkä se on jo hyllyttänyt syrjää.

        Tuli etsittyä silloin sitä ruuvitonta mallia. Esim tuossa on nyt jotain lukemista jos omaasi huoneistoon olet suunnitellut.

        https://www.henriikkaroo.fi/blogi/tankotreeni/osta-oma-tanko-kotiin/


      • E-Lukka kirjoitti:

        No liimaa avuksi vielä ja tangossa saa riekkua vaikka koko perhe kerralla 🙂

        Muutenkin mies on etsinyt materiaalia että voidaan harrastaa vanhus jumppaa.🤱🏻 ei nyt kovin lihaksikkaita olla vielä. Saa kulutettua nivelet jos aloittaa liian isolla voimalla. 🥹


      • E-Lukka kirjoitti:

        No liimaa avuksi vielä ja tangossa saa riekkua vaikka koko perhe kerralla 🙂

        Treenamisessa on muistettava edetä oikeaan tahtiin. Tein jo virheen aiemmin kulutin polveni 2013 . Joten polvet rahisee rappusissa. Siis ei tarvinut kuin 3päivää liian tehokasta liikuntaa tyhjästä tehdä. Crosstraynerillä sain rikki.


      • E-Lukka kirjoitti:

        No liimaa avuksi vielä ja tangossa saa riekkua vaikka koko perhe kerralla 🙂

        Kevyin tottakai on uiminen mikä ei rasita niveliä sitä harrastin jonkin mutta sillä kertaa olin lasten kanssa kun tuli joku ulkomaalainen mies tekee tuttavuutta pukukoppiin ja ovi oli auki. niin lopetin sen. Olin kauhuissani onhan ne pukukopit molemman sukupuolen mutta se että sellainen on pelottavaa. Ehkä nyt vähän tuttavuus olisi ollut paremmin suotavaa uima-altaalla mutta pukuhuone oli vähän ahdistava.

        Pelkään muita.😅 tuntemattomat on pelottavia.


      • valtakunta kirjoitti:

        Treenamisessa on muistettava edetä oikeaan tahtiin. Tein jo virheen aiemmin kulutin polveni 2013 . Joten polvet rahisee rappusissa. Siis ei tarvinut kuin 3päivää liian tehokasta liikuntaa tyhjästä tehdä. Crosstraynerillä sain rikki.

        No joo, repimällä ei saa aloittaa, rikkoo vain paikkansa


      • E-Lukka kirjoitti:

        No joo, repimällä ei saa aloittaa, rikkoo vain paikkansa

        Niih. Joko olet saanut houkuteltua itselle treeni kaveria. Kuulen jo saipuan kuplien poksuttelua🫧
        Tai kokonainen joukkuueelinen https://tenor.com/bkfVT.gif


      • valtakunta kirjoitti:

        Niih. Joko olet saanut houkuteltua itselle treeni kaveria. Kuulen jo saipuan kuplien poksuttelua🫧
        Tai kokonainen joukkuueelinen https://tenor.com/bkfVT.gif

        Joukkue täytyy nyt unohtaa, tein nimittäin lupauksen keskittyä vain yhteen 😀, aika näyttää


      • E-Lukka kirjoitti:

        Joukkue täytyy nyt unohtaa, tein nimittäin lupauksen keskittyä vain yhteen 😀, aika näyttää

        Mahtavaa tykkää ihmisistä jotka ovat yhden ihmisen . Lääköriltä pyysin. 13 pullollista ja oli sitä mieltä että pitäisi kaikki erikseen tai soittaa ja sanoin olen ennenkin saanut vetosin tähän ja reseptiin vetosin ja löhetin kuvan hiuksistani kirjoitti 26 pullollista . Ehkäpä ymmärsi että hiuksiini ei mene yhtä. Mieskin sanoi näytän kuvassa möröltä takaa kuvassa, tuli niin tumma kuva ja hiukseni näyttää mustilta. Koittelin määrästä ja sanoin riittävät hyvin 2vkon päästä uudelleen käsittelyyn eikä tarvitse uusia. Oli vain minulle kirjoittamasa kun tajusi hiuksieni pituuden. 🙄


      • valtakunta kirjoitti:

        Mahtavaa tykkää ihmisistä jotka ovat yhden ihmisen . Lääköriltä pyysin. 13 pullollista ja oli sitä mieltä että pitäisi kaikki erikseen tai soittaa ja sanoin olen ennenkin saanut vetosin tähän ja reseptiin vetosin ja löhetin kuvan hiuksistani kirjoitti 26 pullollista . Ehkäpä ymmärsi että hiuksiini ei mene yhtä. Mieskin sanoi näytän kuvassa möröltä takaa kuvassa, tuli niin tumma kuva ja hiukseni näyttää mustilta. Koittelin määrästä ja sanoin riittävät hyvin 2vkon päästä uudelleen käsittelyyn eikä tarvitse uusia. Oli vain minulle kirjoittamasa kun tajusi hiuksieni pituuden. 🙄

        Ei niin mustilta näyttänyt vaan hyvin tummilta kohta voin piiloutua hiuksiini.😅
        Tuli mieleen serkkuko tuo on enkuksi.
        https://tenor.com/5dSD.gif


      • valtakunta kirjoitti:

        Mahtavaa tykkää ihmisistä jotka ovat yhden ihmisen . Lääköriltä pyysin. 13 pullollista ja oli sitä mieltä että pitäisi kaikki erikseen tai soittaa ja sanoin olen ennenkin saanut vetosin tähän ja reseptiin vetosin ja löhetin kuvan hiuksistani kirjoitti 26 pullollista . Ehkäpä ymmärsi että hiuksiini ei mene yhtä. Mieskin sanoi näytän kuvassa möröltä takaa kuvassa, tuli niin tumma kuva ja hiukseni näyttää mustilta. Koittelin määrästä ja sanoin riittävät hyvin 2vkon päästä uudelleen käsittelyyn eikä tarvitse uusia. Oli vain minulle kirjoittamasa kun tajusi hiuksieni pituuden. 🙄

        Puhun nix -shampoosta 😅 sitä pullollista kun taas löytyi täi huomasin että olin jättänyt kirjoittamatta, mitä pulloja mutta plääh . Eikä mikään ihme nyt ei pitäisi kiikastaan saada pulloja.

        https://aijaa.com/tOCN59


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei niin mustilta näyttänyt vaan hyvin tummilta kohta voin piiloutua hiuksiini.😅
        Tuli mieleen serkkuko tuo on enkuksi.
        https://tenor.com/5dSD.gif

        Aikoinaan joskus 2000 taitteessa porukka täälläkin sai täitartunnan ja voi pojat sitä pöyheyden määrää hiuksissa pesujen jälkeen, oppi erottamaan jo vastaantulijoista tukkamallin perusteella missä oli epidemia käynnissä 😁 ja sitten ne muut pesuoperaatiot kaupanpäälle useampihenkisessä perheessä 🙄🙄🙄, ex vaimo muutenkin siivousvimmainen yksilö. Todellinen sirkus.
        Voin vain kuvitella miltä näyttää https://tenor.com/fi/view/its-friday-cousin-it-gif-13598985 pienen hoitokuurin jälkeen 😂


    • Anonyymi

      Kirsin käsilaukkua.

    • Anonyymi

      Ohi meni mutta mielestäni Hilla on puolisoista tasokkain ja esiintyi hillityn hienostuneesti.

    • Anonyymi

      Pamela Andersonia tai Britney Spearsiä!

      Nyt Stybykkä ja Hinttanpuli valitsemaan niin ääni tulee!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kirjoita äänestyslappuun että nosse-muru. :)

        Iaskin..väärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita äänestyslappuun että nosse-muru. :)

        Iaskin..väärin

        Nää, hän on muutenkin meidän lauman miespäällikkö minun ollessa naispäällikkö. Ughha la bughala.

        Jasu


    • No Stubbin vaimo kyllä siinä tapauksessa vetäis pisimmän kortin. Oli eilen hauska katsoa, kun hän antoi suomeksi kommenttia Ylellä. Suomen kieli vielä hakusessaan, mutta selkeästi fiksu nainen. 😊

    • Anonyymi

      En ketään

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe