Ihmisen perusterveys on suhteessa lepoaikaan eli nukkumiseen.
Unirytmi on tärkeä omalle virkeydelle ja hyvinvoinnille.
Arkena ja vkl olisi tärkeää pitää unirytmistä kiinni eikä muuttaa sitä vkl aikan erilaiseksi! Sisäisen "kellon" tahdissa eläminen on parasta!
Itse herään kun herään ja kellon on n. 9.30 viikonpäivästä riippumatta eli ei kesken unien herätyskellolla heräten kuten työssä ollessa vuosikymmenet 4 tuntia aiemmin!
Työttömyys on myös laskenut verenpaineen ihannelukemiin joten pelkkää hyvää! Työttömänä saa tukia ja tiliä joten alle 3000€/kk ei kannata terveyttään uhrata! Tosin en mene töihin edes 4000€/kk kun elämässä pääsee vähemmälläkin ja terveys kiittää!
Työttömyydellä on runsaasti terveydellisiä etuja!
Anonyymi-ap
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenterveydelle ei näytä tekevän
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048