Tuolta löytyy kysely miesten sukkahousuista, sekä mahdollisuus ostaa niitä. Blogissakin on ainakin pari kirjoitusta miesten sukkahousuista. Kannattaa vastata, jotta saadaan tietoisuutta niistä lisättyä, sekä myyjä puolikin saa tietoutta siitä, millaisia sukkahousuja ja mihin tarkoitukseen miehet niitä haluaa.
https://www.sukkavelho.fi/products/miesten-sukkahousut-musta-1
Kysely miesten sukkahousuista
9
822
Vastaukset
- Anonyymi
Käytän vasta kun on pakko !
- Anonyymi
Kiitos vinkistä! Kävin vastaamassa.
- Anonyymi
Kätevän näköiset ja varmasti paremmat pitää kuin pitkät kalsarit jotka ovat tuhannessa rytyssä farkkujen alla.
- Anonyymi
Näin on, huomasin sukkahousujen käyttökelpoisuuden jo aikoja sitten, ja sukkahousut ovat jo pitkään olleet eniten käyttämäni alusvaate. On minulla välillä jalassa tavallisia miesten pitkiä kalsareitakin, mutta kyllä sukkahousuja on kokonaisuutena mukavampi pitää.
Kävin muuten minäkin vastaamassa kyselyyn.
- Anonyymi
Minäkin innostuin kokeilemaan sukkahousuja ja nyt olen ostanut Capezion Canvas Cobra balettitossut.
- Anonyymi
Minäkin vastasin
- Anonyymi
Capezion miesten takasaumalliset nylon / lycra balettisukkahousut ovat mukavat. Vielä Capezion balettitossut niin kotiharjoitukset ovat valmiina.
- Anonyymi
Älkää unohtako sukkahousujen alta tanssivyötä !
- Anonyymi
Minulle on käynyt naisten mallit 44-48. Niitä saa jopa tarjouksesta kohtuu hinnalla. Joskus ostanut leeve miesten malliset sukkahousut , tosin en huomannut eroa . Kesällä tulee pidettyä ihonväristä stay uppia , nekun on helppo riisua sortsien alta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223