Venäjällä ollaan taas asian ytimessä

Anonyymi-ap

Venäjällä kauhistellaan Haaviston homoutta ja Stubbin homomyönteisyyttä. Tärkein asiahan tämä on tietenkin meidänkin aitouskoville.

120

955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä Suomessakin kauhistellaan. Mutta vihervassarit pelasivat näin ja saavat kakan käteensä 🤣

• Anonyymi

Stubb ja Haavisto ovat molemmat hyviä.

• Anonyymi

Se ja sama mitä Putten lätissä tehdään ja ajatellaan. ..venäläinen hehe hehe venäläinen on vaan venäläinen. Meille se ja sama . Nehän ei oo edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan. Eli olkoot siellä ja räksuttäkööt ku kylärakit lätissään.

• Anonyymi

Venäläisten Suomeen ja suomalaisiin kohdistama räksytys ei ole meille se ja sama. koska räksytys on tarkoitettu Venäjän omille kansalaisille ja sillä pyritään nostattamaan heissä suomivastaisuutta ja -vihaa.

Viha taas on oleellinen motivaattori mahdollisessa sotatilanteessa.

• Anonyymi

Muuten venäläisethän ei ole Euroopalaisia vaan juuriltaan mongolien sekajätteen jälkeläisiä. Tzingis Khan valloitti venäjän 400 luvulla. Raiskasi naiset ja lapset ja siatkin. Siitä kehitty tää nykykyinen venäläinen...venäläinen ja rajan takana on venäläinen ja tällä puolen Euroopalaisia ja EU ja Eurooppa. Näin se vaan menee...Vai mitä trolli... miltä Muuten tuntuu olla ei Euroopalaisia vaan venäläisiä ja mongolien jälkeläisiä??

• Anonyymi

Uusimpien geenitutkimusten mukaan suomalaiset eivät ole eurooppalaisia.
        Suomalaisten alkuperä on siis muualla kuin euroopassa. Missä se voisi olla?
        Kuka tahtoo tietä totuuden koska se voi olla suuri ullatus, ullatus, tarkoitan
        tietysti; yllätys, yllätys.

Minun ollessa kansakoulun 5 - 6 luokalla 1960 ja 70 -vuosikymmenen
        vaihteessa, opettaja puhui suomalaisten juurista. Hän kertoi, että me
        suomalaiset emme aina ole olleet täällä. Olemme vaeltaneet tänne
        Turkista, ensin Venäjälle, ja sitten Venäjältä nykyiselle asuinalueellemme,
        joka on tänä päivänä Suomi. Sitten opettaja sanoi, että Turkkiin
        olemme tulleet ETELÄSTÄ. Hän jätti tämän asian tähän eikä
        selittänyt ollenkaan mistä etelästä olemme tulleet. Minua tämä
        asia kiusasi koska silloin olisin tahtonut tietää, MISTÄ etelästä
        olemme lähtöisin ja keitä me suomalaiset olemme. Mutta sitä ei
        kansakoulussa kerrottu.

Tulin uskoon 31 vuotiaana. Luin Raamatusta Jeesuksen Sanoja:

"Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta.
        Niitäkin minun tulee johdattaa, ja ne kuulevat minun ääneni, ja on
        oleva yksi lauma ja yksi paimen" (Joh 10:16).

"Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teidän päällenne,
        ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että
        koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka" (Apt 1:8).

Näitä Sanoja lukiessa minulle tuli kummallinen ajatus: "Näissä jakeissa
        Jeesus puhuu meistä suomalaisista. ""Maan ääri" on Suomi". Olemme siis
        israelilaisia". Tämä ajatus tuli minulle hyvin voimakkaasti Raamatun Sanan
        äärellä kohta uskoon tuloni jälkeen. Mutta minun oma järki pani kovasti
        sitä vastaan: "Kuinka me voimme olla israelilaisia koska asumme kaukana
        Israelista ja olemme suomalaisia, emme israelilaisia??? Näin järkeilin itselleni.

Sitten luin Jeremian kirjasta Jumalan lupauksen tuoda kansansa
        "Pohjoisesta maasta". Minä hämmästyin koska tässähän puhutaan
        Pohjosesta maasta. Minä ajattelin, että tämä Pohjoinen maa, josta
        Jeremia näissä luvuissa ja jakeissä kirjoittaa, on Suomi. Kuka sen
        minulle sanoi koska kukaan ihminen ei ollut tehnyt minulle tällaista
        väitettä? En ollut kuullut enkä lukenut mistään mitään sellaista
        aikaisemmin. Siksikin minä en silloin voinut ymmärryksellä käsittää,
        enkä tietää, keitä suomalaiset ovat ja mistä me olemme. Kukaan ei ollut
        puhunut näistä asioista, ei varsinkan minun ollessa 11 - 12 -vuotias.

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=laajahaku&kaikki=pohjoisesta+maasta&jokin=&eiole=&kirjat=vt&kaannos=fi-38

Nämä asiat ovat tulleet minua vastaan uskoon tuloni jälkeen.
        Ja nyt viime vuosina olen saanut tähän yllättävää vahvistusta.
        Kerron tässä ja annan viitteet vahvistuksiin. Uskallatko klikata
        linkkejä ja katsoa ja kuunnella? Voit hämmästyä?

https://www.jumala-kanssamme.se/439652324/442174828

Mvh J - K

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusimpien geenitutkimusten mukaan suomalaiset eivät ole eurooppalaisia.
        Suomalaisten alkuperä on siis muualla kuin euroopassa. Missä se voisi olla?
        Kuka tahtoo tietä totuuden koska se voi olla suuri ullatus, ullatus, tarkoitan
        tietysti; yllätys, yllätys.

Minun ollessa kansakoulun 5 - 6 luokalla 1960 ja 70 -vuosikymmenen
        vaihteessa, opettaja puhui suomalaisten juurista. Hän kertoi, että me
        suomalaiset emme aina ole olleet täällä. Olemme vaeltaneet tänne
        Turkista, ensin Venäjälle, ja sitten Venäjältä nykyiselle asuinalueellemme,
        joka on tänä päivänä Suomi. Sitten opettaja sanoi, että Turkkiin
        olemme tulleet ETELÄSTÄ. Hän jätti tämän asian tähän eikä
        selittänyt ollenkaan mistä etelästä olemme tulleet. Minua tämä
        asia kiusasi koska silloin olisin tahtonut tietää, MISTÄ etelästä
        olemme lähtöisin ja keitä me suomalaiset olemme. Mutta sitä ei
        kansakoulussa kerrottu.

Tulin uskoon 31 vuotiaana. Luin Raamatusta Jeesuksen Sanoja:

"Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta.
        Niitäkin minun tulee johdattaa, ja ne kuulevat minun ääneni, ja on
        oleva yksi lauma ja yksi paimen" (Joh 10:16).

"Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teidän päällenne,
        ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että
        koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka" (Apt 1:8).

Näitä Sanoja lukiessa minulle tuli kummallinen ajatus: "Näissä jakeissa
        Jeesus puhuu meistä suomalaisista. ""Maan ääri" on Suomi". Olemme siis
        israelilaisia". Tämä ajatus tuli minulle hyvin voimakkaasti Raamatun Sanan
        äärellä kohta uskoon tuloni jälkeen. Mutta minun oma järki pani kovasti
        sitä vastaan: "Kuinka me voimme olla israelilaisia koska asumme kaukana
        Israelista ja olemme suomalaisia, emme israelilaisia??? Näin järkeilin itselleni.

Sitten luin Jeremian kirjasta Jumalan lupauksen tuoda kansansa
        "Pohjoisesta maasta". Minä hämmästyin koska tässähän puhutaan
        Pohjosesta maasta. Minä ajattelin, että tämä Pohjoinen maa, josta
        Jeremia näissä luvuissa ja jakeissä kirjoittaa, on Suomi. Kuka sen
        minulle sanoi koska kukaan ihminen ei ollut tehnyt minulle tällaista
        väitettä? En ollut kuullut enkä lukenut mistään mitään sellaista
        aikaisemmin. Siksikin minä en silloin voinut ymmärryksellä käsittää,
        enkä tietää, keitä suomalaiset ovat ja mistä me olemme. Kukaan ei ollut
        puhunut näistä asioista, ei varsinkan minun ollessa 11 - 12 -vuotias.

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=laajahaku&kaikki=pohjoisesta maasta&jokin=&eiole=&kirjat=vt&kaannos=fi-38

Nämä asiat ovat tulleet minua vastaan uskoon tuloni jälkeen.
        Ja nyt viime vuosina olen saanut tähän yllättävää vahvistusta.
        Kerron tässä ja annan viitteet vahvistuksiin. Uskallatko klikata
        linkkejä ja katsoa ja kuunnella? Voit hämmästyä?

https://www.jumala-kanssamme.se/439652324/442174828

Mvh J - K

Kaikki olemme peräisin Afrikasta, mistä homo sapiens vaelsi Lähi-idän kautta Eurooppaan ja Aasiaan.

Ensimmäiset eurooppalaiset olivat lukuisten geenitutkimusten mukaan tummaihoisia. Sittemmin väri vaaleni pohjoisessa, sillä tumman ihon läpi ei tule tarpeeksi auringon säteilyä, jolloin vaarana on riisitauti D-vitamiinin puutteesta.

Nykyiset suomalaiset vaelsivat tänne noin 3500 vuotta sitten Venäjältä. He syrjäyttivät täällä asuneen kivikautisen väestön, jonka geenejä meissä on jäljellä noin 10 prosenttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki olemme peräisin Afrikasta, mistä homo sapiens vaelsi Lähi-idän kautta Eurooppaan ja Aasiaan.

Ensimmäiset eurooppalaiset olivat lukuisten geenitutkimusten mukaan tummaihoisia. Sittemmin väri vaaleni pohjoisessa, sillä tumman ihon läpi ei tule tarpeeksi auringon säteilyä, jolloin vaarana on riisitauti D-vitamiinin puutteesta.

Nykyiset suomalaiset vaelsivat tänne noin 3500 vuotta sitten Venäjältä. He syrjäyttivät täällä asuneen kivikautisen väestön, jonka geenejä meissä on jäljellä noin 10 prosenttia.

Suomalaiset ovatkin Venäjästä? Nyt kaikki suvaitsevaiset tekee itsemurhan koska ovat Putinin sukulaisia. Harasoo!

• Anonyymi

Aitolaisten linjalla ovat Venäjällä

• Anonyymi

Ja linjat kuumina Venäjälle.

• Anonyymi

Ääestäjien tulee ottaa huomioon se tosiasia, etteivät venäläiset, varsinkaan Putin itse,
      tule hyväksymään homoseksuaalista presidenttiä neuvottelukumppanikseen missään asiassa. Haavist ei siksi pysty pitämään yhteyttä Venäjän kanssa eikä kykene hoitamaan Suomen suhteita Venäjälle eikä mahdollisesti moneen muuhunkaan maahan. Siksi Haavisto on täysin sopimaton presidentiksi. Mutta jos Haavistosta tehdään presidentti, Putin lähettää joukkojaan "pelastamaan" suomalaiset homojen käsistä.

Ehkä Stubb ei ole hyvä vaihtoehto, mutta kahdesta huonosta vaihtoehdosta ehdottomasti se parempi vaihtoehto.

• Anonyymi

Mistähän me Putinin kanssa neuvoteltaisiin?

• Anonyymi

Ranskan pääministeri on homo, eikä kukaan ole kieltäytynyt neuvottelemasta hänen kanssaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ranskan pääministeri on homo, eikä kukaan ole kieltäytynyt neuvottelemasta hänen kanssaan.

Elääkö hän miehen vai naisen kaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luxemburgin entinen pääministeri joka oli virassa 2013-2023 on homo. Tänä aikana Luxemburgista tuli yksi maailman turvallisimmista ja elintasoltaa parhaimmista maista elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elääkö hän miehen vai naisen kaa?

Ei tällä hetkellä kummankaan.

• Anonyymi

Vain sinä olet jotenkin kehityshäiröinen.

• Anonyymi

Latvian presidentti on homoseksuaali.
        Tällä hetkellä Andorran, Irlannin, Ranskan ja Serbian pääminiserit ovat homoseksuaaleja. Kuvitteletko ihan aikuisten oikeasti, että kulissien takana näitä johtajia ei oteta vakavasti?

• Sinusta siis Putinin tulee saada päättää kuka Suomessa toimiin presidenttinä?

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Sinusta siis Putinin tulee saada päättää kuka Suomessa toimiin presidenttinä?

Ehkä hän ei tiennyt aivopieruja möläytellessään, että Latviassa, joka on Suomea vanhoillisempi maa, on homo presidenttinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hän ei tiennyt aivopieruja möläytellessään, että Latviassa, joka on Suomea vanhoillisempi maa, on homo presidenttinä.

No eiväthän nuo kaappihomot kestä totuutta...

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tällä hetkellä kummankaan.

Elää miehen kanssa ja mies on samassa hallituksessa ministerinä jonka pääministeri Attal on .

• Anonyymi

Siksi ääneni hylätään tai en äänestä lainkaan ja olen fanaattinen ateisti 🤣

• Anonyymi

Venäjä onkin kehitysmaa.

• Anonyymi

Homoseksualisteilla on Venäjällä lain suoja. Se on täysin laillista, ainoastaan sitä ei saa mainostaa. Kaikissa suurimmissa kaupungeissa siellä on avoimesti homobaareja, joiden mainosvalo kyllä näkyvät kauas. Putin on viitannut siihen että homoilla on omat paikkansa missä voivat vapaasti kokoontua. Hän ei missään nimessä niitä kiellä. Kyllä Putin on valmis neuvottelemaan Haaviston kanssa. Siihen ei ole mitään estettä. Haavisto on tavannut myös monissa arabimaissa olevia johtajia vaikka joissakin niistä ei homoja suosita. Kyllä diplomatia pelaa antaa turvan. Asiat asioina.

• Ei ole valmis keskustelemaan ja homoille poliitikoille vain naureskellaan. Etkö sinä nyt usko näin kun tuossa uskonsoturi edellä noin toitottaa? Hän tietää kaikesta kaiken. Kuten nyt vaikka sen että aasi puhuu ja että aurinko kiertää maata...

• Anonyymi

Älä kirjoita väärää tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kirjoita väärää tietoa.

Ei hän mitään väärää tietoa kirjoitakkaan.

• Anonyymi

millään asialla venäjällä ei ole lain suojaa, ei tavaroilla, ei ihmisillä, se on rikollisten maa.

• Venäjällä on täysin laillista hakata homoja sairaalakuntoon. Kaikki in totta mitä Putin sanoo: hän ei hyökkää Ukrainaan eikä hyökännyt.

• Anonyymi

Venäjän media on sitä mieltä että kaikki kolme kärkiehdokasta, Stubb, Haavisto ja Halla-aho ovat äärimmäisen venäjävastaisia. Eroa on vain siinä, mistä ilmansuunnasta Äiti-Venäjää piestään.

• Anonyymi

Putinin porukka on tarkalleen samaa mieltä maailman asioista kuin aitolaiset.

• Anonyymi

Ei ne Ukrainaan ole hyökänneet hölmö!

• Anonyymi

Kun venäläiset on lähettäneet noita pakolaisia meille niin suomen pitäisi tehdä vastine ja lähettää niille aitolaisia. Tulisivat äkkiä toisiin ajatuksiin.

• Anonyymi

en usko että tulevat

• Anonyymi

Homot sinne pitäisi lähettää. Ymmärtäisivät sen jälkeen olla kiitollisia että Suomi on niin tasa-arvoinen maa kuin on. Ovat liian ylpeitä kun pitää kirkkokin kääntää perversion siunaajaksi. Joku raja sentään kerjätessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homot sinne pitäisi lähettää. Ymmärtäisivät sen jälkeen olla kiitollisia että Suomi on niin tasa-arvoinen maa kuin on. Ovat liian ylpeitä kun pitää kirkkokin kääntää perversion siunaajaksi. Joku raja sentään kerjätessä.

Olet ilmeisesti muslimi? Tässä nähdään miten muslimit ovat vaarallisia normaaleille ihmisille.

• Anonyymi kirjoitti:

"Homot sinne pitäisi lähettää. Ymmärtäisivät sen jälkeen olla kiitollisia että Suomi on niin tasa-arvoinen maa kuin on." Homot ovat siis niin tasa-arvoisia että heidät pitäisi lähettää jonnekin jossa eivät sitä ole? Onko tasa-arvo siis kerjäyksen takana ja kun on saanut normaalin ihmisarvon, siitä pitääkin olla kiitollinen? Pitääkö kaikkien vähemmistöjen ajatella että olemme armosta tasa-arvoisia?

• Anonyymi

Teille se on tärkeämpi. Ettehän te muuten olisi vaatineet avioliittolain muutosta tai nyt homojen kirkkovihkimisiä.

• Anonyymi

Venäjällä on kymmeniä miljoonia homoja. Haastatteluissa Putin tämän on tuonut esille. Hänen mukaansa homoseksuaalisuus on lailla suojattu. Sitä vain ei saa esittää julkisesti. Kaupungeissa on lukuisia homobaareja, joissa voi vapaasti kokoontua. Ne kyllä näkyvät katukuvassakin eivätkä ne ole mitenkään piilossa. Myös heteroja varsinkin nuorisoa niissä liikkuu.

• Anonyymi

Stubilla kuitenkin nainen vaimona, niin ääni Stubille.

• Anonyymi

Eräs tuttavani kertoi että hän vahingossa eksyi Pietarissa sellaiseen homobaariin kun ei osannut venäjää. Joi oluen ja lähti pois. Ei siinä ollut sen kummallisempaa.

• Anonyymi

Ihan uskottavaa. Eihän heterotkaan baarin mene kuin juomaan.

• >>Muuten venäläisethän ei ole Euroopalaisia vaan juuriltaan mongolien sekajätteen jälkeläisiä. Tzingis Khan valloitti venäjän 400 luvulla. Raiskasi naiset ja lapset ja siatkin. Siitä kehitty tää nykykyinen venäläinen...venäläinen ja rajan takana on venäläinen ja tällä puolen Euroopalaisia ja EU ja Eurooppa. Näin se vaan menee...Vai mitä trolli... miltä Muuten tuntuu olla ei Euroopalaisia vaan venäläisiä ja mongolien jälkeläisiä??>>

Minussakin varmaan siperialaista geeniperimää ja olen ylpeä siitä.

• Anonyymi

Keitä niihin ”aitouskoviin” kuuluu, joiden kohdalla asia on mukamas noin? Viittaatko vain yhteen henkilöön, vaikka kirjoitat monikossa?

• Anonyymi

Niin, eiköhän ne "aitouskovat" ole nykyään ihan tavallista kansaa, joka kannattaa perinteisiä perhearvoja. Tuskin he kuitenkaan sen vuoksi arvostavat kun Venäjälläkin niitä arvostetaan.
        Ei Venäjä ole hyvässä huudossa tavallisen kansan keskuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, eiköhän ne "aitouskovat" ole nykyään ihan tavallista kansaa, joka kannattaa perinteisiä perhearvoja. Tuskin he kuitenkaan sen vuoksi arvostavat kun Venäjälläkin niitä arvostetaan.
        Ei Venäjä ole hyvässä huudossa tavallisen kansan keskuudessa.

"...ole nykyään ihan tavallista kansaa, joka kannattaa perinteisiä perhearvoja."

ja sinulta varmaan löytyy jotain näyttöä tälle? Itse olen kyllä lukenut päinvastoin.

• ”Tärkein asiahan tämä on tietenkin meidänkin aitouskoville.”

Siltä se kuulostaa, että hyvin yksipuolisesti asioita ajatellaan.

Hämmästyttää on se, miten vielä puolustellaan Venäjän toimintaa ja levitetään suoranaisia valheista siitä, miten homoja kohdellaan siellä.

• Anonyymi

Putinin mukaan homous Venäjällä on laillista. Sitä ei vaan saa esittää julkisesti. Heillä on siis lain suoja.

• :D Ehkä sinun mielikuvituksessasi. Homoja saa vainota, pidättää ilman mitään syytä ja jos poliisi pahoinpitelee, ei siitä nosteta mitään oikeusjuttuja.

• Anonyymi

Hyvin uppoaa sinuun Venäjän propaganda. 😂

• Anonyymi

Ei homoja Venäjällä vainota. He saavat vapaasti liikkua omissa baareissaan ja klubeissa. Näitä paikkoja on lukuisia eri kaupungeissa. Niiden mainosvalot loistavat kauaksi ja niissä on rauhallista.

• Taidat olla joku propagandisti, kun väität perättömiä.

• Anonyymi

Nyt on kaksi vaihtoehtoa presidentiksi. Niin valitsen Stubbin.

• Anonyymi

Vaalit meni peliksi.
      Näin toimien saatiin kaksi ääri-ryhmien ehdokasta.
      Saattiin uusi elisabeth rehn folktinget, ja saatiin mister alhol.
      Näin ollen vaalit meni hukkaan.
      Pelkkää peliä ja tonttuilua.
      https://youtu.be/atHMKwK122A?si=B5dnT48paKCedI_D

• Anonyymi

Miksi hellarit inahhoi venäjää?

• Anonyymi

Venäjä toivoo epätoivoisesti Haavistosta presidenttiä.

• Anonyymi

Putin on sanoittanut tämän sodan länttä vastaan eräänlaiseksi ristiretkeksi, minkä tarkoitus on puolustaa kristillisiä arvoja wokettamisten rappiota vastaan, koska Putin on havainnut että wokettaminen on ihmisiä tuhoava voima. Länsi tulee pelastaa itseltään kuten itsemurhaa hautova pelastetaan itseltään.

• "Putin on havainnut että wokettaminen on ihmisiä tuhoava voima. "

Kiitos viikon nauruista :D :D

Putin "wokettaa" Ukrainassa ihan täysillä.

• Anonyymi

Todellakin väärinymmärretty ja lännessä turhaan inhottu Putin on taas kristillisen moraalin ytimessä.

Miksi tälläkin palstalla ei keskusteltaisi joskus homo-kysymyksestä. Minusta se on jäänyt aivan turhaan pimentoon.

• Anonyymi

Hyvin kuvaavaa on tapaus USAssa mistä julkinen media vaikenee eli "Transsukupuolinen käveli aseen (rifle) kanssa kirkkoon USA ssa ”vapauta Palestiina” lipun kanssa. Pysäytettiin onneksi kahden hyvän äijän toimesta joilla oli ase." Länsimaat tekevät itsemurhaa ja Putin on tämän huomannut ja käyttää tilaisuutta härskisti hyväkseen ortodoksikirkkolaitoksen avulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kuvaavaa on tapaus USAssa mistä julkinen media vaikenee eli "Transsukupuolinen käveli aseen (rifle) kanssa kirkkoon USA ssa ”vapauta Palestiina” lipun kanssa. Pysäytettiin onneksi kahden hyvän äijän toimesta joilla oli ase." Länsimaat tekevät itsemurhaa ja Putin on tämän huomannut ja käyttää tilaisuutta härskisti hyväkseen ortodoksikirkkolaitoksen avulla.

Toinen uutinen mistä ei taatusti uutisoida on että "Kaupassa äsken Kaksi naista, pettyneitä vaalitulokseen, juttelivat siinä hyllyjen välissä ja toinen tomera loihe lausumahan, "Kokoomuksen valta on saatava murrettua jollain keinolla, jos ei muuta, niin mennään vaikka Mannerheimintielle makaamaan"." Suomi tekee muiden länsimaiden ohella itsemurhaa! Jotenkin tämä "hyvinvointivaltio"-idea ei toiminutkaan, kun ihmiset laajasti ovat alkaneet voida pahoin kautta linjan ja jopa mielisairaus lisääntyy nopeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen uutinen mistä ei taatusti uutisoida on että "Kaupassa äsken Kaksi naista, pettyneitä vaalitulokseen, juttelivat siinä hyllyjen välissä ja toinen tomera loihe lausumahan, "Kokoomuksen valta on saatava murrettua jollain keinolla, jos ei muuta, niin mennään vaikka Mannerheimintielle makaamaan"." Suomi tekee muiden länsimaiden ohella itsemurhaa! Jotenkin tämä "hyvinvointivaltio"-idea ei toiminutkaan, kun ihmiset laajasti ovat alkaneet voida pahoin kautta linjan ja jopa mielisairaus lisääntyy nopeasti.

Länsi tarjoaa tuolla armottomalla wokettamisellaan ja homottamisellaan koko ajan aseita suoraan Putinin käteen, sillä yhä lisääntyvä määrä ihmisiä lännessä on alkanut inhota sitä "suuhun tunkevaa" wokettamista mitä lännessää mm. media harjoittaa.

• Anonyymi

"Miksi tälläkin palstalla ei keskusteltaisi joskus homo-kysymyksestä. Minusta se on jäänyt aivan turhaan pimentoon."

Aivan, aihetta käsitellään aivan liian niukasti, onhan se kuitenkin se keskeisin asia genitaaliteologiassa. Ylipäätään genitaaliteologiaa tulisi pitää enemmän esillä, uskovienkaan enemmistö ei ymmärrä asian tähdellisyyttä. Naiminen, miesten ja naisten, heteroiden ja homojen on asia, joka vetäisi kirkkosalit täyteen pervoja, joita muiden naimiset kiinnostavat.

-a-teisti-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi tälläkin palstalla ei keskusteltaisi joskus homo-kysymyksestä. Minusta se on jäänyt aivan turhaan pimentoon."

Aivan, aihetta käsitellään aivan liian niukasti, onhan se kuitenkin se keskeisin asia genitaaliteologiassa. Ylipäätään genitaaliteologiaa tulisi pitää enemmän esillä, uskovienkaan enemmistö ei ymmärrä asian tähdellisyyttä. Naiminen, miesten ja naisten, heteroiden ja homojen on asia, joka vetäisi kirkkosalit täyteen pervoja, joita muiden naimiset kiinnostavat.

-a-teisti-

"Naiminen, miesten ja naisten, heteroiden ja homojen on asia, joka vetäisi kirkkosalit täyteen pervoja, joita muiden naimiset kiinnostavat."

Tällaista sairasta puhetta Venäjä juuri toivoo omaan propagandaansa länttä vastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

-a-teisti-

"Ylipäätään genitaaliteologiaa tulisi pitää enemmän esillä, uskovienkaan enemmistö ei ymmärrä asian tähdellisyyttä. Naiminen, miesten ja naisten, heteroiden ja homojen on asia, joka vetäisi kirkkosalit täyteen pervoja, joita muiden naimiset kiinnostavat."

:D Siltä se välillä kuulostaa...

• Mummomuori2 kirjoitti:

"Ylipäätään genitaaliteologiaa tulisi pitää enemmän esillä, uskovienkaan enemmistö ei ymmärrä asian tähdellisyyttä. Naiminen, miesten ja naisten, heteroiden ja homojen on asia, joka vetäisi kirkkosalit täyteen pervoja, joita muiden naimiset kiinnostavat."

:D Siltä se välillä kuulostaa...

Mitenkäs sinusta on tullut mummo? Ilman genitaalejako?

• Anonyymi
        Heimo.Vesa kirjoitti:

Kaikkien ihmisten tulisi ottaa Jeesukseen uskovista mallia eikä puhua genitaaleista ollenkaan. Annetaan ne olla kirkon liberaalien heiniä ja meitä uskovia Jeesus lähetti evankeliumia julistamaan, missä armo uskoontulossa Jeesukseen on se keskeisin asia ja toinen yhtä tärkeä on tiedostaa Jumalan tahto eri tilanteissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien ihmisten tulisi ottaa Jeesukseen uskovista mallia eikä puhua genitaaleista ollenkaan. Annetaan ne olla kirkon liberaalien heiniä ja meitä uskovia Jeesus lähetti evankeliumia julistamaan, missä armo uskoontulossa Jeesukseen on se keskeisin asia ja toinen yhtä tärkeä on tiedostaa Jumalan tahto eri tilanteissa.

Ei genitaaleissa ole mitään hävettävää, ne on Jumala rakkaudella luonut.

• Anonyymi
        Heimo.Vesa kirjoitti:

Ei genitaaleissa ole mitään hävettävää, ne on Jumala rakkaudella luonut.

hyvä tiivistys

• Heimo.Vesa kirjoitti:

”Genitaaliteologiassa” ovat ihmisen genitaalit keskeisellä sijalla. On siis nostettu hengelliseen keskiöön ihmisten genitaalit sekä se, miten niitä käytetään.
        Näin jaetaan ihmisiä hengellisesti eri leireihin, sekä määrittellään mm. persoonallisuuden piirteitä, kyvykkyyttä hengellisiin toimiin, syntisyyttä jne. .

Erityisesti hengelliset johtajat määräytyvät genitaalien mukaan, jotkut jopa määrittelevät Jumalan niiden mukaiseksi.

Genitaaliteologia keskittyy poimimaan Raamatusta vain genitaalien käyttöä koskeviin kohtiin, tulkiten laajasti vähän niihin viittaaviakin kohtia. Niiden perusteella sitten päätetään, saako olla ”oikea” uskova eli käyttääkö genitaaleja oikein, suostuuko elämään niiden mukaista elämää ja erityisesti puhumaan jatkuvasti tästä asiasta.

Genitaaliteologiassa pyritään yhdenmukaiseen genitaalien käyttöön. Se joka ei käytä niitä määräysten mukaan, pidetään syntisinä. Voidaan jopa kieltää oikeus uskoa Jumalaan tai Jeesukseen.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

”Genitaaliteologiassa” ovat ihmisen genitaalit keskeisellä sijalla. On siis nostettu hengelliseen keskiöön ihmisten genitaalit sekä se, miten niitä käytetään.
        Näin jaetaan ihmisiä hengellisesti eri leireihin, sekä määrittellään mm. persoonallisuuden piirteitä, kyvykkyyttä hengellisiin toimiin, syntisyyttä jne. .

Erityisesti hengelliset johtajat määräytyvät genitaalien mukaan, jotkut jopa määrittelevät Jumalan niiden mukaiseksi.

Genitaaliteologia keskittyy poimimaan Raamatusta vain genitaalien käyttöä koskeviin kohtiin, tulkiten laajasti vähän niihin viittaaviakin kohtia. Niiden perusteella sitten päätetään, saako olla ”oikea” uskova eli käyttääkö genitaaleja oikein, suostuuko elämään niiden mukaista elämää ja erityisesti puhumaan jatkuvasti tästä asiasta.

Genitaaliteologiassa pyritään yhdenmukaiseen genitaalien käyttöön. Se joka ei käytä niitä määräysten mukaan, pidetään syntisinä. Voidaan jopa kieltää oikeus uskoa Jumalaan tai Jeesukseen.

Samaa idioottimaista valheellista p*askapuhetta sinulta taas vain.
        Tiedät p*skaksi, mutta jatkat vain samaa ilkeämielistä trollaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa idioottimaista valheellista p*askapuhetta sinulta taas vain.
        Tiedät p*skaksi, mutta jatkat vain samaa ilkeämielistä trollaamista.

Genitaaliteologi-mummomuori lukee Raamattunsakin alapään ehdoilla, Raamatun itsensä sijaan. Siksi hänen tuotoksetkin sen mukaisia. Kirkon iikiaikaiset opit pitäisi muuttaa hänestä alapään mukaan. Ihmisen halut tärkeämpiä mummolle, kuin Jumalan sana, joka pitäisi syrjäyttää ultraliberaalin epuskoon perustuvan genitaaliteologiansa tieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Genitaaliteologi-mummomuori lukee Raamattunsakin alapään ehdoilla, Raamatun itsensä sijaan. Siksi hänen tuotoksetkin sen mukaisia. Kirkon iikiaikaiset opit pitäisi muuttaa hänestä alapään mukaan. Ihmisen halut tärkeämpiä mummolle, kuin Jumalan sana, joka pitäisi syrjäyttää ultraliberaalin epuskoon perustuvan genitaaliteologiansa tieltä.

Genitaaleja tosiasiassa itse Jumalan Pyhän sanan yli korostavasta mummosta evankelisluterilainen kirkkokin on ollut ennen ”genitaaliteologinen kirkko”, kuten nykyisin ortodoksi- ja katolinen kirkkokin. Genitaaleihin perustuvien ja muiden ulkopuolelta tulevien ihmisten itsekkäiden toiveiden pitäisi mennä sen ohi mitä Jumala on asioista sanassaan ilmoittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Genitaaleja tosiasiassa itse Jumalan Pyhän sanan yli korostavasta mummosta evankelisluterilainen kirkkokin on ollut ennen ”genitaaliteologinen kirkko”, kuten nykyisin ortodoksi- ja katolinen kirkkokin. Genitaaleihin perustuvien ja muiden ulkopuolelta tulevien ihmisten itsekkäiden toiveiden pitäisi mennä sen ohi mitä Jumala on asioista sanassaan ilmoittanut.

Mummo on genitaaliteologi isolla G:llä, mutta uskovat välttävät kyseisen sanan käyttöä hänen kaltaisistaan, kun taas mummo tykkää kääntää asiat päinvastaisiksi, vääristellä ja haukkua nimitellen muita jopa siitä mitä itse tosiassa edustaa. Hän tykkää vastakkainasettelusta ja puhuu mielummin olkiukosta, kuin itse asiasta ja ilman omaatuntoa nimittelee muita kepeästi vain suurennellen ”rasisteiksi”, ”äärioikeistolaisiksi”, ”ihmisvihaajiksi” ja muuten mitä vain ilkeästi keksii vastoin tosiasioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummo on genitaaliteologi isolla G:llä, mutta uskovat välttävät kyseisen sanan käyttöä hänen kaltaisistaan, kun taas mummo tykkää kääntää asiat päinvastaisiksi, vääristellä ja haukkua nimitellen muita jopa siitä mitä itse tosiassa edustaa. Hän tykkää vastakkainasettelusta ja puhuu mielummin olkiukosta, kuin itse asiasta ja ilman omaatuntoa nimittelee muita kepeästi vain suurennellen ”rasisteiksi”, ”äärioikeistolaisiksi”, ”ihmisvihaajiksi” ja muuten mitä vain ilkeästi keksii vastoin tosiasioita.

Ketkään uskovat eivät suosi kyseistä sanahirviötä, ei vapaiden suuntienkaan uskovat, joilla on naispastoreita. He ymmärtävät oikein, kunnioittavat. Vain kuolleen uskon omaavat liberaaliteologit suosivat kyseisiä sanahirviöitä ja nostavat ne jalustalle rienatakseen ja toimien täysin Jumalan sanan vastaisesti, mikä ei heille merkitsekään, vaan sen vastaisesti toimiminen on heidän tavaramerkkinsä. Käyttävät hyväksi Raamattua vain kun se itselle sopii ja haluamallaan tavalla vääristellen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ketkään uskovat eivät suosi kyseistä sanahirviötä, ei vapaiden suuntienkaan uskovat, joilla on naispastoreita. He ymmärtävät oikein, kunnioittavat. Vain kuolleen uskon omaavat liberaaliteologit suosivat kyseisiä sanahirviöitä ja nostavat ne jalustalle rienatakseen ja toimien täysin Jumalan sanan vastaisesti, mikä ei heille merkitsekään, vaan sen vastaisesti toimiminen on heidän tavaramerkkinsä. Käyttävät hyväksi Raamattua vain kun se itselle sopii ja haluamallaan tavalla vääristellen.

"Ketkään uskovat eivät suosi kyseistä sanahirviötä, ei vapaiden suuntienkaan uskovat, joilla on naispastoreita."

Ei tietenkään kukaan sano noin, onhan se vähän negatiivinen ilmaisu.

Kun tosiaan näistä alapäänasioista tulee uskon keskeinen asia, niin voidaan sitä sanoa genitaaliteologiaksi. Siihen auttaa se, että puhuu välillä muistakin asioista.

• Anonyymi

SLAVA RUSSIA.

• Anonyymi

Ihmisillä on oikeus olla sitä mieltä mitä ovat. Suomessa on äänestysvapaus koska se kuuluu demokratiaan. Vaikea sanoa onko joku yksittäinen asia kuten homous ainoa tärkeä asia. Siitä ei ole mitään todisteita. Tärkeää voi olla myös perhe ja perinteinen kristillinen avioliitto. On parempi että on perheitä, joissa on toisiinsa sitoutuneet isä ja äiti. Lapsia tarvitaan myös uusina veronmaksajina. Hyvinvointivaltio ei ala homopareista vaikka he sen eduista nauttivat.

• Anonyymi

Tuokin on totta

• Hyvinvointivaltio ottaa mukaan myös kaikki vähemmistöt, arvostavat niitä.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Hyvinvointivaltio ottaa mukaan myös kaikki vähemmistöt, arvostavat niitä.

Riippuu sitä, mitä tuo "vähemmistö" touhuaa.
        Tuskin pedofiilejäkään tarvitsee ottaa huomioon.

• Anonyymi kirjoitti:

Riippuu sitä, mitä tuo "vähemmistö" touhuaa.
        Tuskin pedofiilejäkään tarvitsee ottaa huomioon.

Oletko ajatellut että itsekin saatat kuulua johonkin vähemmistöön?

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Oletko ajatellut että itsekin saatat kuulua johonkin vähemmistöön?

Uskovien kristittyjen vähemmistöasemaa Suomessa ei kovin kiitettävällä tavalla huomioida, vaan sallitaan heitä kohtaan suvaitsematon, syrjivä käytös. Tutkitusti evankelisluterilaisessa kirkossakin on uskossa olevia kristittyjä vain vähemmistö.

• Venäjällä vielä älytään asiat, miten sairasta meno on Suomessa.

• No sun kuule pitää sitten muuttaa nopeesti Venäjälle. Niin ja muista ottaa haulikko mukaan kun "pääset" Ukrainan rintamalle samantien sotimaan. Patriakka Kirill viitoittaa tietä....

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

No sun kuule pitää sitten muuttaa nopeesti Venäjälle. Niin ja muista ottaa haulikko mukaan kun "pääset" Ukrainan rintamalle samantien sotimaan. Patriakka Kirill viitoittaa tietä....

Muuta itse Pohjois-Koreaan!
        Siellä ei pelätä kristittyjä! 😺

• Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

No sun kuule pitää sitten muuttaa nopeesti Venäjälle. Niin ja muista ottaa haulikko mukaan kun "pääset" Ukrainan rintamalle samantien sotimaan. Patriakka Kirill viitoittaa tietä....

No ei minun kiitos tarvitse muuttaa mihinkään.
        Asia on se minkä ilmoitin.
        Sinunlaista homoa se harmittaa varmaan.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

No ei minun kiitos tarvitse muuttaa mihinkään.
        Asia on se minkä ilmoitin.
        Sinunlaista homoa se harmittaa varmaan.

No eihän sinusta olisikaan tuonne.

• Anonyymi

"Venäjällä vielä älytään asiat, miten sairasta meno on Suomessa."

Itseasiassa länsi wokettamisineen ja homottamisineen on syöttänyt kiekon Putinin lapaan suoraan ja näin länsi tarjoaa propagandavaltin Putinille kultalautasella johon monet moraalin vielä omivat ihmiset myös tarttuvat, myös muslimit saavat syyn tuhota länsimaat. Länsi ei taida oikein ymmärtää kuinka monta miljardia vihollisia ovat itselleen näin synnyttämässä. Kiina, Venäjä ja islam-maat käsittävät lähes kolme miljardia ihmistä. Lännellä ei ole mitään mahdollisuuksia selvitä tästä sodasta hengissä.

• Anonyymi kirjoitti:

"Venäjällä vielä älytään asiat, miten sairasta meno on Suomessa."

Itseasiassa länsi wokettamisineen ja homottamisineen on syöttänyt kiekon Putinin lapaan suoraan ja näin länsi tarjoaa propagandavaltin Putinille kultalautasella johon monet moraalin vielä omivat ihmiset myös tarttuvat, myös muslimit saavat syyn tuhota länsimaat. Länsi ei taida oikein ymmärtää kuinka monta miljardia vihollisia ovat itselleen näin synnyttämässä. Kiina, Venäjä ja islam-maat käsittävät lähes kolme miljardia ihmistä. Lännellä ei ole mitään mahdollisuuksia selvitä tästä sodasta hengissä.

Viisaasti kirjoitettu.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Viisaasti kirjoitettu.

Siinä kaksi Putinin saappaan kiillottajaa tohkeissaan höpisee. Jos sota tulee voitte olla varma että ensi töiksi annetaan rangaistus isänmaan pettureille mikä heille kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä kaksi Putinin saappaan kiillottajaa tohkeissaan höpisee. Jos sota tulee voitte olla varma että ensi töiksi annetaan rangaistus isänmaan pettureille mikä heille kuuluu.

"Siinä kaksi Putinin saappaan kiillottajaa tohkeissaan höpisee. "

Kyllä Putinin "saappaan kiillottajat" käytännössä ovat wokettajat ja homottajat jotka innostavat Putinia ja lannistavat lukemattomia länsimaisia ihmisiä turmeltuneisuudellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Siinä kaksi Putinin saappaan kiillottajaa tohkeissaan höpisee. "

Kyllä Putinin "saappaan kiillottajat" käytännössä ovat wokettajat ja homottajat jotka innostavat Putinia ja lannistavat lukemattomia länsimaisia ihmisiä turmeltuneisuudellaan.

Kiillottakaa, kiilottakaa Putin palkitsee teidät vielä.

• ”Venäjällä vielä älytään asiat, miten sairasta meno on Suomessa.”

Tämä on asia, jota en parhaalla tahdollanikaan kykene ymmärtämään, miten joku uskovaksi itseään sanova voi puolustaa pahuutta, mitä Venäjällä nyt tapahtuu?

Miten joku voi puhua moraalistaan ja samalla puolustaa täydellisen moraalitonta Venäjän hallintoa ja virkamieskoneistoa?

Etenkin tämä ”Anonyymi” 2024-02-25 15:06:21 tekee sellaisia väännelmiä, ettei kukaan rehellinen ihminen tällaiseen kykene ”…ja näin länsi tarjoaa propagandavaltin Putinille kultalautasella johon monet moraalin vielä omivat ihmiset myös tarttuvat, myös muslimit saavat syyn tuhota länsimaat.”

Eli kaikki nämä vapaudet, demokratia sekä ihmisten arvostaminen on jotain niin pahaa, ettei niitä saisi tehdä, koska Putin voi niitä käyttää hyväkseen?

”Länsi ei taida oikein ymmärtää kuinka monta miljardia vihollisia ovat itselleen näin synnyttämässä.”

Eli onko lännenkin alistuttava diktatuuriin, missä yksilöllä ei ole mitään arvoa, valheita tulee joka tuutista ja kaikkia vähemmistökansoja vainotaan ja tuhotaan?

En osaa keksiä juuri turmeltuneempaa valtiota, kuin Venäjä.

• Ja tämäkö on uskovan näkemys?

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Ja tämäkö on uskovan näkemys?

Ei ainakaan pitäisi olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan pitäisi olla.

Eipä niin.

Taitaa olla asia siten, että anonyymin takaa on helppoa huudella kaikenlaista. Kun sitten kyse tulee siitä, onko kommentoija uskova vai ei, helppoa on kieltää.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Ja tämäkö on uskovan näkemys?

"Sinä vaan toivot jonkun käyttävän edes kerran sinua hyväkseen ja talven iskiessä takaapäin tai edes ruoste raiskais"

Ja tämäkö on uskovan näkemys?""

Ihmettelen mummomuoria että hän on epätietoinen että tuollainen tokaisu edes voisi olla Jeesukseen uskovan näkemys. Kuvastaa epäsuoraan mummomuorin täydellistä tietämättömyyttä mitä elävä apostolinen kristinusko on.

• Anonyymi kirjoitti:

"Sinä vaan toivot jonkun käyttävän edes kerran sinua hyväkseen ja talven iskiessä takaapäin tai edes ruoste raiskais"

Ja tämäkö on uskovan näkemys?""

Ihmettelen mummomuoria että hän on epätietoinen että tuollainen tokaisu edes voisi olla Jeesukseen uskovan näkemys. Kuvastaa epäsuoraan mummomuorin täydellistä tietämättömyyttä mitä elävä apostolinen kristinusko on.

"Ihmettelen mummomuoria että hän on epätietoinen että tuollainen tokaisu edes voisi olla Jeesukseen uskovan näkemys. "

Ihmettelen minäkin. Kun pääasiassa jotkut eräät uskovat ovat minua kohtaan muutenkin vihamielisiä, en pidä tuota kuitenkaan mahdottomana.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

"Ihmettelen mummomuoria että hän on epätietoinen että tuollainen tokaisu edes voisi olla Jeesukseen uskovan näkemys. "

Ihmettelen minäkin. Kun pääasiassa jotkut eräät uskovat ovat minua kohtaan muutenkin vihamielisiä, en pidä tuota kuitenkaan mahdottomana.

Et kai kuvittele, että sinun valheesi saisivat aikaan kunnioitusta?

• Mummomuori2 kirjoitti:

Eipä niin.

Taitaa olla asia siten, että anonyymin takaa on helppoa huudella kaikenlaista. Kun sitten kyse tulee siitä, onko kommentoija uskova vai ei, helppoa on kieltää.

Ihan yhtä anonyymejä minä ja sinä olemme. 😺

• aito_Iainen kirjoitti:

Ihan yhtä anonyymejä minä ja sinä olemme. 😺

Kun käyttää nimimerkkiä johdonmukaisesti kaikessa kommentoinnissa, on helpompaa hahmottaa, mitä mieltä joku asioista on. Jos käyttää lukuisia nimimerkkejä ja etenkin välillä vastaa anonyymina, ei todellakaan ole selvää, keskusteleeko eri henkilöiden kanssa vai onko kyseessä aina sama henkilö.

• Mummomuori2 kirjoitti:

Kun käyttää nimimerkkiä johdonmukaisesti kaikessa kommentoinnissa, on helpompaa hahmottaa, mitä mieltä joku asioista on. Jos käyttää lukuisia nimimerkkejä ja etenkin välillä vastaa anonyymina, ei todellakaan ole selvää, keskusteleeko eri henkilöiden kanssa vai onko kyseessä aina sama henkilö.

Kyllä sinut muutenkin tuntee wikitykestä. 😹

• Venäjällä on ihmeidentekijä terapeutti Jan Goland, joka tuntuu parantavan ihmisiä melkein vaivasta kuin vaivasta.

Hän käyttää vahvoja manipulaatiokeinoja, mm, itsehypnoosia. Homoseksuaalit hän väittää ”parantavansa” 10–15 kuukaudessa.

Kolmivaiheinen ”eheyttämismetodi sisältää mm. ”Joka kerta kun potilas ilmoittaa, että vaikka hän alkaa uneksia "tarpeettomasta" jaksosta, hän hidastaa sitä käyttämällä oikean tai vasemman käden raskautta tai tunnottomuutta ja lausumalla motivoidun itsehypnoosikäskyn suoraan unessa.”

”..psykoterapian ensimmäisessä vaiheessa potilaat oppivat hallitsemaan mahdollisia homoseksuaalisia jaksoja unissa.”

Potilaalle näytetään seksivideoita ja upotetaan hypnoottiseen transsiin, sitten psykoterapeutti verbalisoi näkemänsä videokohtaukset.

Venäjällä on siis omat ”eheyttämis” projektit, samoin vankilaan pääsee vaikka sillä, jos käyttää sateenkaarikorviksia.

• Anonyymi

Venäjällä homoseksuaalisuus on laillista. Sen on Putinkin haastatteluissa myöntänyt. Ainoastaan kadulla jaa julkisella paikalla ei saa käyttää seksuaalisia merkkejä eikä avointa homoutta. Kuitenkin suuremmissa kaupungeissa on avoimesti homobaareja jossa voi vapaasti olla sitä mitä on. Tämän on myös Putin myöntänyt. Hän on sanonut että menkööt sinne omiin baareihinsa mutta pysykööt pois julkisista paikoista. Tavallinen homoseksualisti voi elää Venäjällä normaalisti ilman pelkoa kun vain muistaa nämä julkisuuden säännöt.

• Koetat kovasti olla Putinin puolella ja ihannoit Venäjää.

Ei, homoseksuaalisuus ei ole laillista. Jos vaikka käsikkäin samaa sukupuolta olevat kulkevat kadulla, he saattavat joutua vankilaan. Aivan samoin jos he puhuvat tai mitenkään siitä ilmaisevat muuten.

Homoja myös pidätetään mielivaltaisesti ja käytetään väkivaltaa.

• Anonyymi

Venäjällä homoseksuaalisuus on laillista. Heillä on omat paikat missä kokoontua. Ainoastaan homoseksuaalisuutta ei saa näyttää julkisilla paikoilla. Se on laissa kiellettyä. Kun sen he muistavat voivat elää normaalisti

• Höpö höpö. Miksi jaat tuota valhetta.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Höpö höpö. Miksi jaat tuota valhetta.

Mikä oli valhetta?
        Venäjällä homoseksuaalisuuden harjoittaminen ei itsessään ole rikos, mutta on kiellettyä rinnastaa eri ja samaa sukupuolta olevien suhteet sekä jakaa tietoa ”ei-perinteisistä” seksuaalisuhteista.

https://www.travelgay.fi/destination/gay-russia

• Anonyymi

Se on vanhentunutta tietoa että heitä uhattaisiin kaduilla jos kävelevät normaalisti. Kun heitä on kaikissa yhteiskuntaluokissa monissa työpaikoissa tiedetään heidän homoudestaan. Se ei ole suuri tapaus vaan heitä kohdellaan ystävällisesti niin kuin muitakin työtovereita kun vain esitä siellä julkisesti. Kun he tämän muistavat voivat he elää täysin normaalisti niin kuin muutkin. Tietysti Putin ei heitä rakasta mutta haastatteluissa hän on ilmaissut että homous on laillista kun ei esitä sitä julkisesti.

• Sinulla on erittäin vanhentunutta tietoa.

Venäjällä astui voimaan 2022 määräys, joka mahdollistaa homoseksuaalien tahdonvastaisen hoidon. Hoitoihin viedään mielivaltaisista syistä. Samoin kaikki tiedon antaminen on kiellettyä ja pienetkin viitteet samaa sukupuolta oleviin suhteisiin johtaa ongelmiin.
        Poliisit ratsaavat näitä suljettuja homobaarien ja yökerhojen asiakkaita, ottavat henkilötiedot ylös ja ne voivat johtaa mielivaltiaisiin pidätyksiin.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Sinulla on erittäin vanhentunutta tietoa.

Venäjällä astui voimaan 2022 määräys, joka mahdollistaa homoseksuaalien tahdonvastaisen hoidon. Hoitoihin viedään mielivaltaisista syistä. Samoin kaikki tiedon antaminen on kiellettyä ja pienetkin viitteet samaa sukupuolta oleviin suhteisiin johtaa ongelmiin.
        Poliisit ratsaavat näitä suljettuja homobaarien ja yökerhojen asiakkaita, ottavat henkilötiedot ylös ja ne voivat johtaa mielivaltiaisiin pidätyksiin.

Ok. Sodan jälkeen on tullut tiukennuksia.

• Anonyymi

Minä en ilmeisesti kuulu ”aitouskoviin”
      Niin harvoin nämä oudot syytteet osuvat lähellekään kohdalle.
      Kun syyllistät kirjoittaen monikossa, niin voinet täsmentää ketkä kaikki ovat väittämääsi mieltä, niistä, jotka ovat jotenkin nimeltä tunnettuja täällä?..?

• Juuri tuohan on se idea, että kun ei koe kuuluvansa johonkin mainittuun ryhmään, se voi ohittaa. :D

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Juuri tuohan on se idea, että kun ei koe kuuluvansa johonkin mainittuun ryhmään, se voi ohittaa. :D

Aloittaja kirjoittaa monikossa, vaikka pitäisi kirjoittaa yksikössä, ellei tiedä taustalla olevan useita. Eikä ole näyttöä, että olisi kyseessä tärkein asia, kuten aloittaja väittää. Asioista voi keskustella ilman, että kyseessä olisi tärkein asia. Olihan asiasta uutissivustollakin.
        Eiköhän muiden ajatuksista vastaa he itse, eivätkä he, jotka eivät omaa samanlaisia ajatuksia, vaikka heitä miten yritetään niputtaa ja nimetä muita yhden kirjoittajan mukaan.
        Aloittajan suorittama vääntäminen yksikkömuodosta monikkoon yhden kirjoittajan perusteella on epä-älyllistä yleistystä, pelkkää kiusantekoa. Tämä ”aitouskovien” epämääräinen porukka on heidän mielikuvituksensa tuotetta. Asiat, joihin Mnot ja muut viittaavat näillä asiattomilla aloituksillaan kohdistuvat yleensä vain yhden kirjoittajan kirjoituksiin, joista hänen tulisi vastata itse, eikä yrittää lapsellisesti väittää, että joku tietty isompi porukka ajattelisi samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja kirjoittaa monikossa, vaikka pitäisi kirjoittaa yksikössä, ellei tiedä taustalla olevan useita. Eikä ole näyttöä, että olisi kyseessä tärkein asia, kuten aloittaja väittää. Asioista voi keskustella ilman, että kyseessä olisi tärkein asia. Olihan asiasta uutissivustollakin.
        Eiköhän muiden ajatuksista vastaa he itse, eivätkä he, jotka eivät omaa samanlaisia ajatuksia, vaikka heitä miten yritetään niputtaa ja nimetä muita yhden kirjoittajan mukaan.
        Aloittajan suorittama vääntäminen yksikkömuodosta monikkoon yhden kirjoittajan perusteella on epä-älyllistä yleistystä, pelkkää kiusantekoa. Tämä ”aitouskovien” epämääräinen porukka on heidän mielikuvituksensa tuotetta. Asiat, joihin Mnot ja muut viittaavat näillä asiattomilla aloituksillaan kohdistuvat yleensä vain yhden kirjoittajan kirjoituksiin, joista hänen tulisi vastata itse, eikä yrittää lapsellisesti väittää, että joku tietty isompi porukka ajattelisi samoin.

kielioppia tarvitaan aina

• Anonyymi kirjoitti:

”Aloittaja kirjoittaa monikossa, vaikka pitäisi kirjoittaa yksikössä, ellei tiedä taustalla olevan useita.”

Taustalla taitaa olla aikoinaan käydyt keskustelut, jossa ”aidot” uskovat halusivat erottautua tavallisista uskovista. Heitä oli siis useampi. Itse käytän käsitettä ”jotkut uskovat”, eli kyse on omasta erityisjoukosta, eikä silloin tarkoita todellakaan kaikkia uskovia.

”Tämä ”aitouskovien” epämääräinen porukka on heidän mielikuvituksensa tuotetta.”

Ei ole, yhäkin täällä on kommentoijia jotka käyttävät itsestään tätä ilmaisua.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      66
      613
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe