Mitenkäs se siipeilijöille lakko maittaa vai onkos se selkäranka niin jämy että hallitusta kannatetaan ja töihin mentiin. Rankkaa hommaahan se oman oksan sahaaminenki on.
Bolidenin Persut
7
335
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt pitää yhdistää duunareitten voimansa hallituksen ideologisia leikkauksia vastaan. Ihan sama onko vasemmisto- vai persuduunari. Persettä penkkiin!!
- Anonyymi
Ja sen takia ei ääntä Stubbille. Stubbi presidenttinä tulisi allekirjoittamaan lakialoitteen mm; lakko oikeuden heikentämisestä ja sen takia Orpo raahas sen tänne ehdokkaaks. Äijä pumpattu rahalla ”suosikiksi” ja media rummuttaa voittoa. Ei me saada enää edes omalla järjellä ajatella ja äänestää.
- Anonyymi
Totta Näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen takia ei ääntä Stubbille. Stubbi presidenttinä tulisi allekirjoittamaan lakialoitteen mm; lakko oikeuden heikentämisestä ja sen takia Orpo raahas sen tänne ehdokkaaks. Äijä pumpattu rahalla ”suosikiksi” ja media rummuttaa voittoa. Ei me saada enää edes omalla järjellä ajatella ja äänestää.
Haavisto paras. On reilusti mitä on. Stubb piilohomona kulissi avioliitossa. Olettekos huomannut että hän otti ennen ehdokkuuttaan korviksen pois korvastaan. Kun yritt esittää heteroa niin en luota muihinkaan asioihin. Persujen dateenkaariosasto äänestää Haavistoa ,siis samat jotka äänesti pari poikakultaa eduskuntaan Tynkkysen seuraksi.
- Anonyymi
Eiköhä ne ollu kuite urakoitsijoita suuri osa jotka töihi hymyssä suin meni.
- Anonyymi
Voi olla joku persurikkuri joukossa. Meidän persut työpaikalla olivat mielenosoituksessa. Meillä on muuten ex persu työsuojelussa. Kaikista tuli x persuja heti kun varmistui että kaikki lupaukset meni paskasankkoon heti eduskuntavaalien jälkeen.
- Anonyymi
Äänestä populistia ja voita tyhmiä palkintoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828