Olisiko hyvä iskutaktiikka?

Anonyymi-ap

Miten naisena suhtautuisit siihen, jos ventovieras mies lähestyisi sinua takaa päin ja kuiskaisi korvaasi kysymyksen: "pst...miten sun pillu voi?" Suhtautuisitko huumorilla, löisitkö korville, lähtisitkö karkuun vai pitäisitkö vaan muuten outona?

45

612

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käskin painua helvettiin. En ymmärrä tollasta huumorina. Edes lähestymistapana.

      Jasu

      • Anonyymi

        Tai jos kysyjä rikas ja varakas korkeastikoulutettu jännämies niin sanot onks sul kumeja työnny jo oih ihana mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai jos kysyjä rikas ja varakas korkeastikoulutettu jännämies niin sanot onks sul kumeja työnny jo oih ihana mies

        Valitettavasti muhun ei tehdä vaikutusta maallisella pääomalla, vain henkisillä ominaisuuksilla. Pääkuutin pääomalla.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti muhun ei tehdä vaikutusta maallisella pääomalla, vain henkisillä ominaisuuksilla. Pääkuutin pääomalla.

        Jasu

        Pärjään niin pienellä omaisuudella ja rahalla, etten tarvi ketään toista hommatakseni sen ihan itse.

        Jasu


    • Anonyymi

      Käskisin...ja olen käskenytkin vähän vastaavassa lähestymisessä.

      Jasu

    • En arvostaisi. Ei yksikään fiksu mies lähesty naista tuollaisella taktiikalla.

    • Kääntyisin ja katsoisin miestä kuin paska- tai oksennuskasaa katsoisin, voitte kuvitella ilmeen. Otsa kurtussa ja nenä nyrpeänä. Sitten lähtisin samantien miestä karkuun nopein askelin. Todennäköisesti säikähtäisin ja ahdistuisin tuollaisesta tilanteesta.

      • Anonyymi

        Entäs jos mies olis aito oikea rikas ja varakas mies ja oikea korkeastikoulutettu jännämies eli olisko ihanaakin ihanampi mies ja rakastuisit heti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos mies olis aito oikea rikas ja varakas mies ja oikea korkeastikoulutettu jännämies eli olisko ihanaakin ihanampi mies ja rakastuisit heti

        Jos noin käsittämättömän typerästi käyttäytyy, niin se on aivan yhdentekevää mulle, kuinka rikas ja varakas mies on. Meistä ei mitään tule, jos miehellä ei ole käytöstapoja ja on minua kohtaan noin inhottava.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jos noin käsittämättömän typerästi käyttäytyy, niin se on aivan yhdentekevää mulle, kuinka rikas ja varakas mies on. Meistä ei mitään tule, jos miehellä ei ole käytöstapoja ja on minua kohtaan noin inhottava.

        Jos teillä kummallakaan ei oo kumeja niin sinusta tulee äkkiä äiti ja rikkaan miehen vaimo ja jännä elämä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos teillä kummallakaan ei oo kumeja niin sinusta tulee äkkiä äiti ja rikkaan miehen vaimo ja jännä elämä

        Tuollaisen miehen kanssa ei kumeillakaan tee mitään, en antaisi edes hipaista.


      • Anonyymi

        Ei siis poikkea mitenkään naisten normaalista käytöksestä jos mies ei ole vähintään 6/10


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siis poikkea mitenkään naisten normaalista käytöksestä jos mies ei ole vähintään 6/10

        Käytöstavat ja se kuinka naista lähestyy ja kohtelee, ovat kaiken perusta. Tuollainen lähestymistapa pilaa kaikki mahdollisuudet.


    • Anonyymi

      En voi kuvitella noin typerää miestä.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Ja se lisää vielä nyt saat rikasta sapelii nauti korkeastikoulutetusta taika sauvasta


    • Anonyymi

      ”Kiitos kysymästä, ihan hyvin :)”

    • Anonyymi

      Joo hulluksi leimaisin, sanoisin pyh ja jatkaisin matkaa.

    • Anonyymi

      Olisin luultavasti tämäyttänyt kyynärpääni tyypin mahaan jo ennen kuin ehtisi kuiskimaan mitään.

    • Ei se ole kohteliasta eikä hyvä iskurepliikki myös omalta mieheltäkin voisi ottaakin romanttisena eleellä jos on muutenkin ilmassa sähköä mutta tuntemattoman saisit poliisit peräti perään.

      • Se on raja en siedä miehelläkään edes naamaria leikkimielisesti tehnyt niin tai esim ajatunut parran en sietänyt kun hetkessä muuttui kuin tuntemattomaksi olen erittäin säikky ihminen vaikka mielikuvituksessa vapaa.


    • Anonyymi

      Meillä oli töissä joskus vanhempi leskirouva, joka tarjoili monena perjantaina karjalanpiirakoita kahvitunnilla jotta sai kysyä meiltä nuoremmilta miehiltä: Mites munavoi?

      Olisko pitänyt vastata, että hyvin kiitos?

      • Anonyymi

        Tai yllättävä perjantaivastaus: Puutteessa se on ja ikävöi vanhemman leskirouvan seuraa.


    • Anonyymi

      Pitäisin outona. Se on liian suora.

    • Aloittajalla on vakavia mt-ongelmia.

    • Siis jonkun naisen kohdalla voisikin olla oiva iskutaktiikka. Esimerkiksi palstan Trollikka vetäisisi sellaisen iskun päin sun näköä, että spittarit suorina makaisit 1,5 ms tuon sanottuasi maassa. 🤣

      Linukka heittäis sut ukemilla Latviaan ja Xena vois kopsauttaa ylhäältäpäin sellaisen Bud Spencermäisen nyrkkinukutuksen, mikä lyhentäisi sua pari nikamanmittaa. 😀

      Pirppis muksauttais kivet kitalakeesi alaviistosta. 😁

      Ois toisaalta kiva katsella näitä variaatioita sivusta. 😀

    • Anonyymi

      On kyllä hyvä taktiikka jos uutta purukalustoa kaipaat.

      Ps. Tiesin kyllä että täällä osataan alittaa rima aloituksien suhteen, mutta että näinkin pahasti...

    • Anonyymi

      Naiset tykkää roiseista ja suorasukaisista puheista yhdistettynä itsevarmaan toimintaan. Siksi tuo iskurepliikki voi joidenkin kanssa toimiakin!

      • Anonyymi

        Taatusti toimii joidenkin kanssa. Mikä tahansa toimii joidenkin kanssa. Joihinkin toimii myös "mä olen niin kännissä, että säkin näytät jo hyvältä".


    • Anonyymi

      Ostin niitä 4 pakettia. Ohuita ja eri makuisia

    • Anonyymi

      Ottaisin lukko-otteen ja sanoisin sanopa vielä toisen kerran.

    • Anonyymi

      Mennään ja pyörrytään siihen nautintoon

    • Anonyymi

      Olisi niin ennalta arvaamaton ja absurdi tilanne, että todennäköisesti pokeri pettäisi merkillisten kulmakarvojen nostojen lomassa.

    • Anonyymi

      Itse kysyisin monenko litran motti sitä rouvalla on alapäässä?

    • Anonyymi

      Kokisin tuon KÖMPELÖNÄ ja myötähäpeää aiheuttavana aloitteena, joka on myös samalla seksuaalista ahdistelua. Tuollaisia sanotaan vain kun ollaan jo tuttuja ja on tiedossa, että toinen tykkää ja pitää sitä ok;na.

      Pitäisin tuota myös parisuhteessa kömpelönä aloitteena, ellei sitä edellä jo flirttiä ja muuta lämmittelyä ja noita sanoja ennen on jo kumpikin ehtinyt lämmetä…

      Aloittaja ei selkeästikään osaa toimia naisten kanssa ollenkaan. Kukaan nainen ei tykkää kun kuivaan alapäähän käydään käsiksi suoraan joko sanallisesti tai fyysisesti. Se on seksuaalista ahdistelua ja kertoo miehestä, että miehelle nainen on seksiobjekti, eikä ihminen.

      • Anonyymi

        Unohdin sanoa: reagoisin rikosilmoituksella.


    • Anonyymi

      Muuten ihan hyvä iskurepliikki, mutta itse korvaisin tuon 'pillu' sanan jollain vähän hienotunteisemmalla, kuten tussu tai vittu niin ei särähdä tuo pillu niin negatiivisena korvaan

    • Anonyymi

      Kannattaa nyt ensin ehkä tiedustella naiselta, että tuoksuukohan tämä nenäliinasi kloroformille. Kun olette jatkaneet iltaa yhdessä tuumin sinne synkään kellariin keskellä metsää jossa kukaan ei kuule mitään, SITTEN voit lyödä herrasmiesvaihteen sisään ja siirtyä aloituksen kaltaisiin eroottisromanttisiin ehdotuksiin.

      Pidä kuitenkin huoli siitä, että olet oikeasti rikas ja komea.

    • Jos todellakin minulle täysin tuntematon henkilö toimisi yllättäen noin, olisi tilanne minusta ahdistava ja jopa nöyryyttävä. Se olisi ehdottomasti vakavaa seksuaalista häirintää, minkä varmasti ilmaisisin hyvin selvästi tuolle henkilölle ja mikäli hän ei välittömästi pyytäisi anteeksi SEKÄ ajatustakin nopeammin luikkisi tiehensä, syyttäisin häntä seksuaalisesta ahdistelusta, mikä olisikin sitten jo rikoslain mukaan tuomittavaa.- Eli en suosittele edes haaveilemaan saati kokeilemaan tuollaista käytöstä. - Se on sairasta.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että siinäpä yksi asia josta sinä et tiedä mitään

    • Anonyymi

      Kyllähän tuo on iha selkeä rikosasia, seksuaalinen ahdistelu, joten välitön soitto poliisille heti kun se on turvallista. Aika mielenvikainen pitää olla, jos noin tekee!

    • Anonyymi

      Kyllähän se nyt niin on, että eihän pillusta voi puhua naiselle kuin jostain ehtoollisleivästä! Jonkinlaiset käytöstavat pitää olla!

    • Anonyymi

      Aika munaton iskutsktiikks jos unohtsas vssararn js variskin jos unohtaa yksittäisenh naulan mihbnin iski, näin

    • Anonyymi

      Up!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe