Olin epävirallisella LAKKO VAHTI KIERROKSELLA.

Anonyymi-ap

Näin että KULJETUSALAN toimistossa oli valot…
Minä lähin yhen vanhan muorin kaveriksi niin sen ei tarvi yksin olla.
Avasin oven avaimilla niin alko väittämään, että minä olen siivoojaa. Sanoin : Olen siivoojaan apulainen ja tulin katsoon onko täällä kauhea siivoo.
Istu tietokoneella joten sanoin : Oot näköjään töitä tekemässä?
Aiko lähteä kotia niin sanoin : Eikös AKT ole tänään lakossa?
Sano ensin ettei lakko koskenut häntä!
Kuuluu kuulemma Loimaan liittoon.
Sanoin : Tämä LAKKO vittu just koskee teitä LOIMAAN LIITTOLAISIA ja YLÄ-LAPIN Auto- ja Kuljetusalan työntekijöitä, koska teillä entinen VOIMAA sekä KYKY NÄYTTÄÄ MILLAINEN TEHO LAKOLLA ON.

Kerroin hänelle, että olen lakkoilut Ivalossa ja VOITIN työtaistelun!

En viittiny paljastaa hänelle, että oon työttömänä oikeesti LAKOSSA ollut monta vuotta, koska JUOPOT EI VIITTI EDES EDISTÄÄ TÖISSÄ KÄYVIEN ASIOITA.
En sitäkään kertonut, että LAKKOILEN myös YRITTÄJIEN ja kaikkien meidän VANHEMPIEN IHMISTEN PUOLESTA jotka ajattelee asioista samalla tavalla, kuin minä!

Ei Suomen Kommunistikaan ORJUUTTA ajaneet vaan VAPAUTTA joka ollaan kovalla hinnalla maksettu moneen kertaan.
Eihän se meitä haittaa jos Suomen valtio velkaantuu, koska valtio velka on normaalia.
Se epänormaalia, että ensin maksetaan VAPAUDESTA ja me ollaan afrikkalaisten, Lähi-Idästä sekä muista köyhistä maista tulleiden ( esim Venäjä, Ruotsi, Norja ) ORJIA SUOMESSA!

Köyhiksi maiksi lasketaan KAIKKI MAAT joiden valuutan kurssi on heikompi mitä EURO on.

9

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mäkinen johtaa Loimaan liittoa, toivoo sak konkurssia sitä saa odottaa koko elämänsä vaikka SAK ei ole yhtään euroa piilottanut neitsytsaarille, muta nämä suomenruotsalaiset porvarit ovat vieneet kaiken sinne,ilman että verottaja puuttuu asiaan,se siitä isänmaallisuudesta mistä ne aina puuhaavat kun saavat mikin suun eteen.

      • Anonyymi

        Voisin kyllä tehdä SAK:sta rikosilmoituksen.
        Minä osaa hoitaa näitä SAK:n asioita myös ja mulla on sentään monelta alalta työkokemusta.

        Ei niitä TYÖNTEKIJÖIDEN asioita ole korkeastikoulutetut ennenkään hoitaneet vaan he vie työntekijöiden rahat!

        Kuulun KELAN KASSAAN eli olen puolueeton ja ei se SAK ja KÖYHÄT AMMATTILIITOT ainakaan konkurssiin mene jos minä ilmota rikosilmoituksessa omia mielipiteitä Ivalosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kyllä tehdä SAK:sta rikosilmoituksen.
        Minä osaa hoitaa näitä SAK:n asioita myös ja mulla on sentään monelta alalta työkokemusta.

        Ei niitä TYÖNTEKIJÖIDEN asioita ole korkeastikoulutetut ennenkään hoitaneet vaan he vie työntekijöiden rahat!

        Kuulun KELAN KASSAAN eli olen puolueeton ja ei se SAK ja KÖYHÄT AMMATTILIITOT ainakaan konkurssiin mene jos minä ilmota rikosilmoituksessa omia mielipiteitä Ivalosta!

        Kevitsan ja Kittilän kaivosten panostajat on 99% varmuudella olleet myös lakossa.

        Kävin kaivosalan vanhemman panostajan koulutuksen, mutta olin työssä oppijakson vesi- ja maanrakennuspuolella.

        Isäni oli tuo joka lipsautti, että on ollut myös panostajan apulaisena Ivalossa vesilaitoksen hommissa.
        Hain etelään suoraan ja omasta mielestä toimin oikein, koska sain olla mukana sellaisissa historiallisessa projektissa johon harva pääsi.

        Tutustuin uusiin ihmisiin ja olin tullut pois Helsingistä.
        Puhelimeen tuli kuva Olympia Stadionista ja yks automies kysy : Koska tää paska oikein valmistuu?
        Vastasin milloin piti olla valmis, mutta ei ollut valmis.

        Sain kulkuluvan Olympia Stadionille 2017 joulukuun loppuun, mutta olin jo viikossa kypsä koko työmaahan.

        Kevitsan kaivoksella olisin tappanu itseni varmaan jo kolmentena päivänä ja sano vielä : Voi vittu tämmöstä paskaa jos pitäs vuodesta tehdä niin mulle kyllä pitää maksaa 500€ tunti, että suostun astelemaan KESKITYSLEIRILLE töihin!

        Kyllä vankilassa voin olla kaltereiden ja kaiken maailman metalliporttien sisäpuolella VANKINA ja kävellä pihalla Juutalaisten kunniaksi kusirinkiä, mutta en kyllä vapaehtoisesti lähtis töihin tuollaiseen paikkaan paskalla palkalla!


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18248320

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Nero!!

      • Anonyymi

        Enkö ollutkin 😅

        Luin Loimaan liiton eli YTK:n sivulta aiheesta.

        Luki näin : Miten toimin, jos koen painostamista lakkoon liittyen?

        Vaikka työtaistelu voi kuumentaa tunteita, kannattaa muistaa, että jokaisella on oikeus osallistua tai olla osallistumatta lakkoon. Jos olet ammattiliiton jäsen, etkä osallistu lakkoon, voi liitto säännöistään riippuen erottaa sinut jäsenyydestään. Työttömyyskassan jäsenyyteen asialla ei ole vaikutusta, eikä kassan jäsenyyttä voida tämän perusteella päättää.

        Jos kohtaat epäasiallista kielenkäyttöä tai kohtelua, selvitä onko työnantajallasi toimintamalli siihen, miten tällaisessa tilanteessa tulee toimia. Voit ilmoittaa epäasiallisesta kohtelusta myös suoraan esimiehellesi ja työsuojeluvaltuutetulle tai ottaa yhteyttä työsuojeluun. ( https://www.ytkkassa.fi/tietoa-meilta/ajankohtaista/miten-lakko-vaikuttaa/ )

        Yritin parhaani ja onneksi tunsin hänet joten tästähän saadaan vielä hyvä juttu aikaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö ollutkin 😅

        Luin Loimaan liiton eli YTK:n sivulta aiheesta.

        Luki näin : Miten toimin, jos koen painostamista lakkoon liittyen?

        Vaikka työtaistelu voi kuumentaa tunteita, kannattaa muistaa, että jokaisella on oikeus osallistua tai olla osallistumatta lakkoon. Jos olet ammattiliiton jäsen, etkä osallistu lakkoon, voi liitto säännöistään riippuen erottaa sinut jäsenyydestään. Työttömyyskassan jäsenyyteen asialla ei ole vaikutusta, eikä kassan jäsenyyttä voida tämän perusteella päättää.

        Jos kohtaat epäasiallista kielenkäyttöä tai kohtelua, selvitä onko työnantajallasi toimintamalli siihen, miten tällaisessa tilanteessa tulee toimia. Voit ilmoittaa epäasiallisesta kohtelusta myös suoraan esimiehellesi ja työsuojeluvaltuutetulle tai ottaa yhteyttä työsuojeluun. ( https://www.ytkkassa.fi/tietoa-meilta/ajankohtaista/miten-lakko-vaikuttaa/ )

        Yritin parhaani ja onneksi tunsin hänet joten tästähän saadaan vielä hyvä juttu aikaan!

        En voi kuulua ammattiliittoon, koska olen koulutukselta vanhempi panostaja.
        Olen yrittäjänä toiminut niin monella eri yritys muodolla ja olen ollut töissä pääkaupunki seudalla sekä Inarin kunnassa.

        Ei duunari aloilla pysty kukaan yrittäjä toimimaan yrittäjänä vaan kyllä he on työntekijöitä myös.
        Tiedän myös senkin, että monet yrittäjät ei ole Suomen Yrittäjiin eivätkä edes alueen Yrittäjiin liittyneet.
        Tuo ei palvele yrittäjiä jotka toimii työntekijöiden kanssa töissä. He yrittäjiä jotka tekee 24/7 töitä ja heidän pitää olla valmiudessa jos työntekijä sairastuu tai sattuu jotain muuta vastaavaa.

        Inarin kunnassa yrittäjän kokemuksella voin kertoa, että töitä oli niin paljon että paloin lopullisesti loppuun.
        Olin yli 10vuotta 24/7 töitä ja olin yksinhuoltajana päälle ja lasten kaverit oli vielä tuohon päälle meillä.

        Pääsin ” imuun” joka vei mukanaan. Ivalossa kun asuttiin niin matkat oli ok, mutta muutin Inariin niin matkat piteni.
        Työmatkat saatto olla päivässä 150kilometriä.

        Olin loppuun palanut, että en muistanu huoltaa autoa, en katsastaa ja muutin etelään sekä vein muuttokuorman toisella autolla kesäkuussa.
        Mun äitille jäi mun auto. Soitti sekä sano: Sun autoa oli ajaa joten käskin isäs katsoa sitä.
        Mun isä oli sanonu : Perkele sillä on talvirenkaat vielä alla ja miten helvetti se on pystyny tällä edes ajamaan, ku lumet on lähteny jo huhtikuussa.
        Sanoin äidille : Siinä on ne vanhat talvirenkaat ja en enää muistanu, että ne pitää vaihtaa.

        2 autoa olen hylännyt pikku vikojen takia ja sanonut jos joku on kysynyt : Ihan käteisellä ostin omilla rahoilla joten ei kuulu sulle minne jäi ja kuka vei koska tarpeeseen nuo on menneet.

        En saa vakuutuksia, koska mulla on adhd vaikka en ole kolaroinut autoa, en polttanut taloa, en ole telonut itseäni enkä ole koskaan edes tarvinnut vakuutuksia mihinkään vaan oon maksanut pakolliset maksut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi kuulua ammattiliittoon, koska olen koulutukselta vanhempi panostaja.
        Olen yrittäjänä toiminut niin monella eri yritys muodolla ja olen ollut töissä pääkaupunki seudalla sekä Inarin kunnassa.

        Ei duunari aloilla pysty kukaan yrittäjä toimimaan yrittäjänä vaan kyllä he on työntekijöitä myös.
        Tiedän myös senkin, että monet yrittäjät ei ole Suomen Yrittäjiin eivätkä edes alueen Yrittäjiin liittyneet.
        Tuo ei palvele yrittäjiä jotka toimii työntekijöiden kanssa töissä. He yrittäjiä jotka tekee 24/7 töitä ja heidän pitää olla valmiudessa jos työntekijä sairastuu tai sattuu jotain muuta vastaavaa.

        Inarin kunnassa yrittäjän kokemuksella voin kertoa, että töitä oli niin paljon että paloin lopullisesti loppuun.
        Olin yli 10vuotta 24/7 töitä ja olin yksinhuoltajana päälle ja lasten kaverit oli vielä tuohon päälle meillä.

        Pääsin ” imuun” joka vei mukanaan. Ivalossa kun asuttiin niin matkat oli ok, mutta muutin Inariin niin matkat piteni.
        Työmatkat saatto olla päivässä 150kilometriä.

        Olin loppuun palanut, että en muistanu huoltaa autoa, en katsastaa ja muutin etelään sekä vein muuttokuorman toisella autolla kesäkuussa.
        Mun äitille jäi mun auto. Soitti sekä sano: Sun autoa oli ajaa joten käskin isäs katsoa sitä.
        Mun isä oli sanonu : Perkele sillä on talvirenkaat vielä alla ja miten helvetti se on pystyny tällä edes ajamaan, ku lumet on lähteny jo huhtikuussa.
        Sanoin äidille : Siinä on ne vanhat talvirenkaat ja en enää muistanu, että ne pitää vaihtaa.

        2 autoa olen hylännyt pikku vikojen takia ja sanonut jos joku on kysynyt : Ihan käteisellä ostin omilla rahoilla joten ei kuulu sulle minne jäi ja kuka vei koska tarpeeseen nuo on menneet.

        En saa vakuutuksia, koska mulla on adhd vaikka en ole kolaroinut autoa, en polttanut taloa, en ole telonut itseäni enkä ole koskaan edes tarvinnut vakuutuksia mihinkään vaan oon maksanut pakolliset maksut.

        Sanon nykysin vakuutus myyjille : Mulla on jo kaikki diagnoosit joten en tarvi vakuutusta.
        Mulle kaupattu väkisin syöpä vakuutus vaikka oon sanonut : Mulla normaalia suurempi riski saada syöpä ja se on tutkittu joten en voi tuommosta vakuutusta ottaa.
        Kyllästyn niin sanon : Joo joo! Laitan luurin kiinni.
        Postissa tulee vakuutus lasku jota en maksa, koska se on vakuutuspetos jos tiedän ja saan syövän.

        Nykysin sanon kaikille puhelin myyjille : Mulla on adhd joten en muista kuitenkaan laskua maksaa joten turha tilata.

        Tilaan ja maksan samantien pois.
        En tarvi edes autoa, koska TUEN VIRHEÄN PUOLUEEN PÄÄSTÖTÖNTÄ LINJAA IVALOSSA YKSIN!
        Elokuusta 2017 olen antanut IVALOSTA HALLITUKSELLE TUKEA PÄÄSTÖJEN VÄHENNYKSEEN YLÄ-LAPISSA!

        Tuon voi todistaa Inarin poliisikin, että en omista autoa joten en voi aiheuttaa täältä turhia PÄÄSTÖJÄ!
        En kyllä pysty töihinkään menemään, koska täällä tarvii autoa.
        Polttoaineilla täällä ajellaan, koska ei sähköautot toimi näillä pakkasilla ja latauspisteet pitää olla joka paikassa sekä kaikille joten ei noin kalliita investointeja vaatia edes täällä.

        Meinas lähteä henki näiden Hallituksen päätöksien sekä kokeilujen kanssa.
        Kyllähän minä pystyin tahtia kirimään ennestään, mutta tein työstä laskuja niin loppu kaverit!
        Tein 8 tunnin työt 4-5tunnissa niin kokeilin et saanko tehtyä 2-3tunnissa. Onnistuin, mutta lasku oli sen verran iso ku tekasin miestenkin työt aliaikaan ja miesten palkat on aina isommat.
        Laitoin laskuun että kenen jättämiä töitä oli.
        Olivat lähteneet kyllä muihin hommiin, mutta he jätti kaikki työnsä mulle.
        Ei menny läpi vaikka olin perustellut tuon.

        Timpuri vainaa ampu naulapyssyllä minut ulos ja sairaslomalle niin voivat laskuttaa häntä, koska hän tuon aiheutti etten enää töihin menny!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon nykysin vakuutus myyjille : Mulla on jo kaikki diagnoosit joten en tarvi vakuutusta.
        Mulle kaupattu väkisin syöpä vakuutus vaikka oon sanonut : Mulla normaalia suurempi riski saada syöpä ja se on tutkittu joten en voi tuommosta vakuutusta ottaa.
        Kyllästyn niin sanon : Joo joo! Laitan luurin kiinni.
        Postissa tulee vakuutus lasku jota en maksa, koska se on vakuutuspetos jos tiedän ja saan syövän.

        Nykysin sanon kaikille puhelin myyjille : Mulla on adhd joten en muista kuitenkaan laskua maksaa joten turha tilata.

        Tilaan ja maksan samantien pois.
        En tarvi edes autoa, koska TUEN VIRHEÄN PUOLUEEN PÄÄSTÖTÖNTÄ LINJAA IVALOSSA YKSIN!
        Elokuusta 2017 olen antanut IVALOSTA HALLITUKSELLE TUKEA PÄÄSTÖJEN VÄHENNYKSEEN YLÄ-LAPISSA!

        Tuon voi todistaa Inarin poliisikin, että en omista autoa joten en voi aiheuttaa täältä turhia PÄÄSTÖJÄ!
        En kyllä pysty töihinkään menemään, koska täällä tarvii autoa.
        Polttoaineilla täällä ajellaan, koska ei sähköautot toimi näillä pakkasilla ja latauspisteet pitää olla joka paikassa sekä kaikille joten ei noin kalliita investointeja vaatia edes täällä.

        Meinas lähteä henki näiden Hallituksen päätöksien sekä kokeilujen kanssa.
        Kyllähän minä pystyin tahtia kirimään ennestään, mutta tein työstä laskuja niin loppu kaverit!
        Tein 8 tunnin työt 4-5tunnissa niin kokeilin et saanko tehtyä 2-3tunnissa. Onnistuin, mutta lasku oli sen verran iso ku tekasin miestenkin työt aliaikaan ja miesten palkat on aina isommat.
        Laitoin laskuun että kenen jättämiä töitä oli.
        Olivat lähteneet kyllä muihin hommiin, mutta he jätti kaikki työnsä mulle.
        Ei menny läpi vaikka olin perustellut tuon.

        Timpuri vainaa ampu naulapyssyllä minut ulos ja sairaslomalle niin voivat laskuttaa häntä, koska hän tuon aiheutti etten enää töihin menny!

        AKT:lla vissiin joku ongelma mitä eivät osaa ratkaista.
        Kyseessä on miesten ala ja he on kypriintyneet rajoituksiin joita kokoajan tulee lisää.

        Teoriassa osaan ratkaista millä nuo saa purettua, mutta käytäntö on eriasia eli toimiiko tuo.
        Minun mielestä se toimii ja varmistetaan vielä sopimuksella.
        Työsopimukset menee uusiksi, koska tämä ei muuten toimi.
        Uskon että AKT on valmis kokeilemaan, koska he ei häviä mitään vaan työntekijät voittaa ja työnantajat saa hyviä työntekijöitä.
        Työnantajat pärjää myös, koska vähennetään kuluja niin loppuu valitukset siitä kun kaikki on niin kallista.

        Ei tuo AKT hommaa ole tehdä säästöjä, mutta minun pitää olla sekä työnantajan että työntekijöiden puolella.
        Ei ne palkat nouse jos ei Isännällä ole rahaa niin Rengit saa palkkaa joka heille kuuluu.

        Sopimukselle haetaan Patentti niin sillä tehdään rahaa, koska se on miljoonasta triljoonan euron arvoinen.
        AKT on valitettavasti ammattiliitto joka voi laittaa koko Suomen tarvittaessa kiinni.
        Suomesta ei voi edes poistua eikä tulla maahan jos AKT alkaa kunnolla lakkoilemaan.

        Suomessa on paljo raskastakalustoa, että niillä saadaan rajat sekä satamat kiinni. Ulkomaalaiset rekat ei pääse laivasta ulos ja sen jälkeen seisoo laivat satamassa.

        Jos eivät ala muissa liitoissa saamaan asioita kuntoon niin tekevät tuon ja voi olla viikon lakko jos minun on tarkoitus mennä AKT:n asioita hoitamaan kuntoon niin he voi tehdä tuon.

        Ei se liity AKT:heen vaan johonkin muuhun ja minä joudun taas olemaan kusipää joka sanoo: Vittu kerta te ette saa niin ei ajele toisetkaan!

        Ei valtio puutu asiaan, koska se ei AKT lakko vaan toisten ammattiliittojen jotka aiheuttaa AKT lakon.

        Kulut alas ensin niin isännät voi hoitaa ja minä voin taas neuvoa sekä ilmottaa ” Minä lähen teidän puolesta istumaan vankilaan niin loppuu nämä, koska ammattiliittojen tehtävä on hoitaa omien työntekijöiden asiat kuntoon.”

        En kyllä ala hoitaan PAM:n asioita vaan Mikkel Näkkäläjärvi hoitaa nuo.

        En minä tarvi autoa vaan he tarvii autoa.
        Minä hoidan PÄÄSTÖ asiaa samalla, koska ei mulla ole autoa. 1% saadaan päästö säästöä tuolle alalle ja ollaan asiaa alettu hoitamaan vastuullisesti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe