Mies kysyis sinulta maistuiskos pitsa ja tilaisko hän teille pitsat ja kun pitsat valmiina pöydällä ja nautitte ne niin roskiksessa huomaat atrian kinkku tai jauheliha taikka metwursti pitsa kuoret ja mies sanoi sinulle että sinulla mexikana tai hawain pitsa mut olikin atrian pitsat k marketista
Nainen maistuiskos
15
234
Vastaukset
Tämä on nyt varmaankin sellainen monikakkupäältäkaunis -kyssäri?
Kun toinen voi yrittää esittää, että olisi parempi tehdäkseen johonkin vaikutuksen.
Miksi pitäisi esittää? Eihän kukaan meistä ole täydellinen. Kaikkia meistä harmittaa, nälättää, janettaa (tai tartsanittaa) ja väsyttääkin joskus.
Jokainen voi halutessaan oppia käsittelemään tunteitaan, kommunikoimaan ja jopa rakastamaan itseään rakastaakseen muita.
Minulle ainakin olisi ihan sama olisiko lähikaupan roiskeläppä, omatekoinen vai pizzeriasta. Vastasin kuin hänelle ja itse ainakin olen kiukkuinen nälkäisenä.
Missäs kaikki haarukat on? / Atria
https://youtu.be/Mo9BwKGtjSM?si=2P1HtoRUHZECjKjA- Anonyymi
Hyvä että maistuu no voit saada jälkkäriksi oman fazerin sinisen suklaa levyn ja mies osti itselleen tupakki askin eli atrian ja pitserian pitsan hinnan erolla ja jos jää vieläkin rahaa niin mies kysyy mitäs sitten tehdään tai haluaisitko jotain eli täytyykö lähtee tavara taloon shoppailemaan
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että maistuu no voit saada jälkkäriksi oman fazerin sinisen suklaa levyn ja mies osti itselleen tupakki askin eli atrian ja pitserian pitsan hinnan erolla ja jos jää vieläkin rahaa niin mies kysyy mitäs sitten tehdään tai haluaisitko jotain eli täytyykö lähtee tavara taloon shoppailemaan
No en kyllä lähtisi shoppailemaan. Laittaisin rahan johonkin säästöön ja tekisimme varmaan yhdessä jotain kivaa, kun olisi tarpeeksi säästöjä.
- Anonyymi
jos nainen kysyisi ruokafetisistiltä maistuisikos amerikan piirakka ja sitten nainen leipoisi sellaisen ja ruokafetisisti saisi tehdä amerikan piirakalle mitä ikinä haluaa niinkuin siinä elokuvassa ja työntää siihen vaikka kikkelinsä ja sitten syödä sen niin mitä ruokafetisisti tekisit
- Anonyymi
Ei tarvii hienostella tai mitään, halpis pakastepitsat on muuten hyviä.
Mutta siitä pitsasta, mies vois vähän tarkemmin miettiä mun pitsaani.
Tästä on puhuttu joskus.
Ja piirakasta, koko piirakalle saa mies tehä mitä haluaa.
Se mies voisi olla ihan oma ittesä. - Anonyymi
En voi vastata kysymykseen koska en huoli tupakoivaa miestä.
- Anonyymi
"No Comment", silence is Golden, speakin is so silver,
Mutta mikä on Platinum, arvokkaampaa kuin kulta? - Anonyymi
joku veli joskus ajatteli että hopea ei tummu, piti ohjeistaa, kyllä tummuu, metalilt joku niin no titaani tai no platina ei tummu....
- Anonyymi
Ei maistu nyt pitsa. Eilen oli pitsaa ja se riitti sitä lajia.
Jos mies toimisi noin, niin pitäisi miestä huonokäytöksisenä. Itse en ikinä toimisi noin. Kysyisin minkä toinen haluaa, enkä vain päättäisi hänen puolestaan. - Anonyymi
Kunnon rasvainen pitsa kyllä nyt maistuisi. Hetken aikaa ollut kauhea rasvan ja proteiinin hinku päällä.
Jasu - Anonyymi
Oi miten eroottista! Kunpa mies vielä runkkaisi tulikuumat spermat pitsan päälle ja söisi sen samalla siteeraten kommunistista portaaliteoriaa.
- Anonyymi
Oma-aloitteisuus on kyllä hyve
- Anonyymi
Pitäisin hyvin outona jo sitä, jos aikoo "tilata pitsat" eikä sitten edes kysy millaisen haluan. Aika moukkamaista käytöstä.
- Anonyymi
minulle maistuu vain kuiva ruoka eli 500-euron setelit twi perunalastut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906