Maailman pelastaminen sähköautoilulla

Anonyymi-ap

Se tulee pelastajalleen kalliiksi.

YouTubessa oli yksi mies joka kertoi ajaneensa Teslalla 24 kuukautta ja ostohinnasta oli lähtenyt melkein 30 000 euroa. Syynä tähän ovat akkujen halventuminen sekä vakuutusmaksujen nouseminen. Teslan vakuutusmaksu oli ollut 1200 euroa vuodessa, sehän ei ole aivan pilvissä mutta sen odotetaan nousevan.

Uusien sähköautojen hinnat ovat laskusuunnassa mikä on hyvä asia.
Sähköauton tulisi maksaa 20 000 euroa uutena, tuon jälkeen suuret massat pääsisivät pelastamaan maailmaa. Akkuteknologian muuttuminen mahdollistaa hinnan lähentymisen kohti todellista massatuotantoa, hintojen ollessa kuluttajaystävällisempiä.

Videolla mies kertoi ettei hänellä ole laittaa rahaa yli tuhatta euroa kuukaudessa hinnan alennukseen, onhan tuo aika paljon jos ajattelee normaalia kuukausiliksaa.

18

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Auto on status symboli. Pahimmillaan ihmiset ottavat kalliin sähköauton rahoitusyhtiön rahoituksella, on myös kallis kaskovakuutus.
      Rahoitusyhtiölle 800 euroa, vakuutuksiin 60 euroa, sähkölatauksiin 100 euroa ja auton hinta alenee samaan aikaan sitä käytettäessä ajan kuluessa.

      Rikas ihminen on kun pystyy autoiluun panostamaan yli keskimääräisen nettopalkan.
      Elämäntyylinä käyn töissä jotta voin autoilla.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18250371

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      HILJAA PERSUT

    • Anonyymi

      Entä akkujen kuluminen, montako miljoonaa kilometriä kestää yksi uusi akku käyttöä -40 asteen pakkasessa käyttöä, akku on polttoaine, ellei ole lyijyakku.

    • Anonyymi

      Sähköauto ei taida olla ihan pro 30° pakkasille ja pitkille välimatkoille.

      Minä ajan dieselillä ainakin nykyisen autoni loppuun, sitten arvon bensiinin ja dieselin välillä, sen hetkisestä tilanteesta riippuen.

      Enkä minä koskaan sijoittaisi rahojani autoon, jollei olisi ihan pakko (laki vaatisi). Saati että ottaisin velkaa autoa varten 😱

      Kun ei ole velkaa, on vapaa.

      Enkä minä vielä usko sähköautojen maailmanvalloitukseen. Ehkä saadaan joku parempi vaihtoehto vielä.

      xLiner

    • Anonyymi

      Aina kaikki laitteet, autotkin pitäisi testata kunnolla äärimmäisissä olosuhteissa

    • Anonyymi

      hmm mikähän oli military-standardi IC-piireille, muistaakseni pitää toimia elektroniikan lämpöalueella -55...+125 lämpötilassa... jotain tuollaista

      military-versiot eri versioita mik4ropiir3issä

    • Anonyymi

      Joissain laitteissa on military-version mikropiirejä, esim. vanhoissa sähkömittareissa muovisen NE555 -ajastinpiirin sijaan on MIL. versio keraaminen chip SA555.

      Sähkömies vaihtoi uuden mittwrin vanhan mittarin tilalle, pyysin että saanko sen vanhan mittarin itselle, voi olla hyviä osia sisällä, sähkömies sanoi: ei saisi antaa mutta yleensä annan jos joku haluaa.

    • Anonyymi

      Sähköautot on huijaus, joka puolestaan perustuu ilmastokusetukseen. Valhetta valheen perään.

    • Anonyymi

      harrastuksenakin aika hauska joku digitaalielektroniikka, itsellä ollut hyvät opettajat, pystyy rakentamaan kaikenlaisia niistä "monijalkaisistaq ötököistä" eli IC-piireistä.

    • Anonyymi

      😂😂😂

    • Maailman "pelastumisen" kannalta on melko kohinaa ajetaanko sähköllä vai polttomoottorilla. Peli oli aika lailla menetetty siinä vaiheessa kun vallitsevaksi elämäntavaksi tuli koko ajan siirtyä paikasta A paikkaan B, koska asunto, ruoka ja korkeammat tarvehierarkian osaset sijaitsevat aina jossakin muualla.

    • Anonyymi

      Jos on monia paikkoja missä asuu milloinkin silloin myös tuhanwi4n eurojen ruokavarastotkin olla aina kaikkialla.

    • Anonyymi

      Maailma ei pelastu vaikka koko Suomen kansa pyyhittäis kartalta. Nyt olis korkea aika herätä ja nähdä että vihreä ideologia on vain syyllistämis- ja pakottamiskeino saada ihmiset alistettua globaaliin tyranniaan.

    • Anonyymi

      Teen työmatkat lentäen Helsinki-Bryssel, eli repikää siitä!

      Poliitikkona on hyvä olla. Köyhät kyykkyyn.

    • Anonyymi

      Minun bensaa auto kestänyt 11 vuotta. Ei mitään akkujen vaihtoja ole tarvinnut. 2 vuotta ajan sillä vielä ja sitten ostan uuden ja myyn vanhan.

    • Anonyymi

      Ei ole minun ongelma. Ajan diesel picupilla jonka arvo ei käytännössä ole alentunut lainkaan, kun se on minulla ollut. 1000km ajaa tankillisella ja pääsee mihin haluaa töissäni ja harrastuksessani.
      Jos vihreä ituhippi haluaa moraaliposeerata typerällä sähkökipollaan josta puolet lähtee uuden hinnasta ekana vuonna, niin ilmeisesti löysää rahaa on sitten ilmaan poltettavaksi moninkertaisesti mitä laittaisit aineena tankkiin.😅

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe