Epävarmuudet

Anonyymi-ap

Suurin osa ihmisistä tuntee jotain epävarmuutta itsestään. Ulkonäköön, fyysisiin ominaisuuksiin, muiden tuntemaan arvostukseen jne. liittyen.
Mistä olet epävarma itsessäsi?

44

405

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hhm, olen epävarma siinä, että miten sopeydun vaikkapa uuteen työpaikkaan ja työkavereihin siellä. Aistin helposti ilmapiirissä negaatiot ja se vaikuttaa muhun oleellisesti ja sopeutumiseeni. Ahdistun negaatioista helposti.

      Jasu

      • Anonyymi

        Joskus on tullut paniikkikohtauskin jännityksestä. Työpaikkakiusaamisen traumojen myötä. Edelleen aina jännitän miten lumpsahdan porukkaan.

        Jasu


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­y­­m­­f­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Suurimmat epävarmuudet, tällä hetkellä, liittyy Sinkku-palstaan.

      Monesti jään miettimään, pitikö mun nyt näin höläyttää, että eihän tässä ole mitään järkeä ja joku voi vielä loukkaantua.

      • Anonyymi

        Kokeile välillä petankki-palstaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile välillä petankki-palstaa.

        Uinuva palsta, viimeisin kirjoitus vuodelta 2015... 😂

        Saattaisi toimia. Onhan nämä mun jutut enemmän sellaista kirjoittamisen harjoittelua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile välillä petankki-palstaa.

        Petankki-palsta on siitä hyvä, että sinne voi kirjoittaa mitä vaan että joku tikku perseessä tulee nillittämään että miten tämä liittyy petankkiin. Koska kaikki liittyy petankkiin. Muu olevaisuus on vain kehys, jonka petankki täyttää.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Uinuva palsta, viimeisin kirjoitus vuodelta 2015... 😂

        Saattaisi toimia. Onhan nämä mun jutut enemmän sellaista kirjoittamisen harjoittelua.

        Ota välis ja 34v. ätmi mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota välis ja 34v. ätmi mukaan.

        Kaipaan taukoa sinkkujuttuihin, joten mainitut herrat jääköön tänne.


      • 😂 Minulla taitaa olla samansukuista ongelmaa, no onneksi vastauksiaan voi aina editoida 🤔.


      • E-Lukka kirjoitti:

        😂 Minulla taitaa olla samansukuista ongelmaa, no onneksi vastauksiaan voi aina editoida 🤔.

        Viestin lähettämisen jälkeen sitä ei kai enää voi editoida, ei ainakaan tällä alustalla?

        Mulle riittäisi ihan katumusnappula, jota painamalla oma viesti katoaa. Viestiarkistoni kaipaisi siistimistä.


      • Gattino kirjoitti:

        Viestin lähettämisen jälkeen sitä ei kai enää voi editoida, ei ainakaan tällä alustalla?

        Mulle riittäisi ihan katumusnappula, jota painamalla oma viesti katoaa. Viestiarkistoni kaipaisi siistimistä.

        Aivan, lähetyksen jälkeen on syytä keskittyä pelkästään katumusharjoituksiin omantunnon mukaan 🙂


    • Anonyymi

      En mistään. Mä olen just täydellinen.

      • Anonyymi

        Pelkäät näyttää heikkouksiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäät näyttää heikkouksiasi.

        Vaikea näyttää kun niitä ei ole.


    • Aika monta kertaa on täälläkin tullut jo todettua, mutta toistan itseäni, että kokoni, eli fyysiset ominaisuudet/ulkonäkö on se, mikä on eniten ahdistanut elämässäni.
      Nykyään silti olen sen verran sinut asian kanssa, että ymmärrän, että näillä mennään. 🙂

      Vaikka olen asian johdosta epävarma ns. parisuhdemielessä, en anna sen millään tavalla haitata esimerkiksi tutustumista uusiin ihmisiin tai tarvittaessa jopa olemaan esillä.

      • Anonyymi

        Entä oletko jo oppinut rakastamaan hämppyjä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä oletko jo oppinut rakastamaan hämppyjä?

        En näe tarvetta sellaiselle. Eivät nekään varmaankaan kaipaa seuraani. 😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        En näe tarvetta sellaiselle. Eivät nekään varmaankaan kaipaa seuraani. 😄

        Hyvä vinkki miehelle, joka on tulossa luoksesi riiaamaan: tulee hämähäkin kanssa, päästää sen salaa vapaaksi ja kun huomaat sen, sankarillisesti pelastaa sinut hämiksen ikeen alta. Voi käydä sitten flaksi? ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vinkki miehelle, joka on tulossa luoksesi riiaamaan: tulee hämähäkin kanssa, päästää sen salaa vapaaksi ja kun huomaat sen, sankarillisesti pelastaa sinut hämiksen ikeen alta. Voi käydä sitten flaksi? ☺️

        En ehkä miehenä ottaisi sitä riskiä, että liiskaisin molemmat samalla kertaa. 🤔
        Joku tosin saattaa tykätä elää enemmän riskirajoilla 😄


    • Anonyymi

      Varmaan irl kaikesta. En halua kertoa mielipiteitäni tai ajatuksia koska ajatelen että muut pitävät tyhmänä. En halua liikkua oikein missään koska koen olevani ruma. En halua kertoa huolista koska ajatelen ettei ketään kiinnosta. En jaksa pitää yhteyttä ihmisiin koska koen olevani niin epäkiinnostava. En kehtaa kertoa elämäntilanteesta koska pelkään että muut tuomitsee. Täälläkin pelkään kirjoittaa kun muut nauraa esim. Mun kirjoitusvirheille. Välillä mietin että miksi edes olen olemassakaan.

    • Anonyymi

      olen koko elämän saanut kuulla, oppimis häiriöstä koulussa, kun liikenne korissa lensin tiehen leukaluu meni paloiksi, mutta kaiken kanssa oppii elämään,kunhan ota itseään liika vakavasti,

    • Anonyymi

      joku taisi palstalla mainita että näen yrttäisit auttaa jos on paha olo, mutta ei voi onnistua.

      t.
      ...fkin para-military hot-head.

      PS. Muistakaa tämä: ,ot' tummmemmat hiuket miehellä sitä huomompi seksi aina on

      • Anonyymi

        Luin kerran että evoluutiollisesti ihmistä ei ole suuniteltu penetraatioon vaan oikea seksi tehdään kylpyammeessa lirpuna
        t.tumma tukka


    • Anonyymi

      Erilaisuuden ja poikkeavuuden tunne suhteessa ihmismassoihin. Pitäisi olla olevinaan jotenkin luonnottoman pinnallinen. Huumorini ja persoonallisuuteni yhdistelmä ovat tehneet minusta outolinnun. Tämä myötävaikuttaa edelleen siihen kahtiajakoon minkä koen suhteessa muihin, eli ulkopuolisuuden tunteeseen. Sitäkin olen miettinyt että onko sosiaalisessa elämässä kyse osin siitä että haetaan hyväksyntää ja itsensä todistelua. Minulla ei ole sellaista tarvetta. Joko ystäviä tai ei suhteita ollenkaan. Pelkkä kaveruus ei riitä minulle.

    • Tunnen epävarmuutta uusia ja tuntemattomia tilanteita kohtaan. Jännitän uusia tapaamisia, vaikka pystyn pinnallisesti ja rutiinilla ne hoitaman malikkaasti, en osaa olla luonteva.
      Vasta, kun olen tavannut nämä uudet ihmiset ja perehtynyt uuteen asiaan, pystyn rentoutumaan ja olemaan luonteva. Joskus tulee näitä jännitystiloja, jotka johtuvat epävarmuudesta.

      • Anonyymi

        Ryhtiä nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ryhtiä nyt.

        Heh! Joo, yritän ryhdistäytyä. Kiitos rohkaisusta. 😃


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Heh! Joo, yritän ryhdistäytyä. Kiitos rohkaisusta. 😃

        Ulosanti joskus heikkoa

        JOs en turvallisessa ympäristössä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ulosanti joskus heikkoa

        JOs en turvallisessa ympäristössä

        Sellaista sattuu. Puhe kangertelee ja jännityksen takia ulosanti on joskus hankalaa. Tuota voi kyllä harjoitella. Itse teen rentoutumisharjoituksia.


    • Anonyymi

      En pahemmin oikein mistään, enää. Ehkä töihin liittyvät epävarmuudet joskus saavat mielen hermostumaan.

      - Sheena

    • Mulla epävarmuus iskee vasta sitten, kun rakastun.

      Sitä on vaikea selittää, mutta sitten iskee jokin, mikä on aikalailla mysteeri. Eikä siihen oikein mitään voi...pitäis elää yli sen, mutta se onkin monen mutkdn summa, onnistuisko se?

      Itse en järjissäni mielellään lähtis kokeilee. 😁

      • Anonyymi

        Pelkäät että nainen vieroksuu savon murretta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäät että nainen vieroksuu savon murretta?

        En toki... tämä epävarmuus liittyy siihen, kun on jo täystohina päällä...

        Eiköhän hän jo siinä vaiheessa ole tottunut mun 'viäntämiseeni'. 😄


    • Anonyymi

      hmm..niiin kun tuo ohjrlmakoodi, nimittelijä oli tyuodds... uudis nimiä boi..

      imunnimionses
      Pals
      Kei
      Munnimionhannen
      Sanorp
      Li

      t. Very fast computer aka Calculators.

    • Itseasiassa "epävarmuus" itsestä suhteessa muihin on niin yleistä ja tavallista, että ihminen, joka ei ikinä tunne mitään epävarmuutta suhteessa muihin luokitellaan luonnehäiriöikseksi, narsistiksi taikka suorastaan psykopaatiksi.

    • Tällä hetkellä en osaa sanoa muuta kuin että missään ei ole mitään järkeä. Toivottavasti joku saa edes kunnon naurut asian tiimoilta.

    • Anonyymi

      Että housut putoavat lunta kolatessa ja sammakkoalkkarit vilahtavat

      taas

    • Kyllä mä monesti live tilanteissa mietin saakohan tuo nyt selvää mitä tarkoitan. Lähinnä ne asiat ovat sellaisia joista en tiedä tuon taivaallista tai en löydä oikeaa sanaa…autot, putkityöt, sähköviat on ihan hepreaa..

      • Anonyymi

        Pyydä neuvoa Danielilta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä neuvoa Danielilta

        Kiitos vittuilusta!


    • Anonyymi

      minä en ainakaan ole sanonut, ollen sanonut että hauskoja ja ihhaa5r4u55aqcia kucia..

      varmaankin vainoajasi on tuo Disse jonka l3mmikki-seksikumppaqni on MCCuccho 2m lwqipwllw p4e5443weä

    • Olen aika pitkälti hyväksynyt itseni tällaisena kuin olen, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö epävarmuuksia olisi. En ole esim. koskaan pitänyt itseäni erityisen kauniina. Ulkonäköni kuitenkin on mitä on, eikä sille mitään mahda joten sitä on tietenkin turha sen enempää miettiä.

      Toinen asia, josta olen kokenut epävarmuutta, on taustani. Olen kasvanut alkoholistiperheessä, mikä tietenkin on vaikuttanut elämääni omalta osaltaan. En juurikaan puhu tästä irl ihmisille, sillä harva osaa suhtautua siihen neutraalisti. En halua tulla nähdyksi alkoholistien lapsena vaan omana itsenäni.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe