ja sanoa mitä siinä on?
Yhdysvaltalaisten aavejahtaajien videolle saatiin tallennettua ensimmäiset pitävät todisteet kummittelusta ja henkiolennoista.
Tyhjässä huoneessa ollut videokamera kuvasi tapahtuman joka on varma todiste paranormaalista toiminnasta.
http://www.tekzoned.com/whatswrong/
voisiko joku katsoa tämän videon
9
3060
Vastaukset
- liian
jännä minulle. en voinut katsoa.
- just joo
naamariin verhotut kasvothan siinä vilahtaa. Todistaa niinkuin mitä??
Onks joku muuten joskus löytänyt pitäviä todisteita älyllisestä elämästä USA:ssa?
Mä en ainakaan!- selkeästi
skeptikoiden ja antiskeptikoiden reaktiot.
Aidot nauraa ja antiskeptikot miettii.
Hehheh. Huumoria, huumoria...
(ps. en ollut linkin laittaja)
- videon
mutta sen aitoutta ei voida todistaa.
- perhana!
LOL! Noo, naisen kasvot, joissa silmiä editointiin.
- MoZo_101
perhana! kirjoitti:
LOL! Noo, naisen kasvot, joissa silmiä editointiin.
Eikö kukaan ole kertonut teille ettei aaveita ole olemassakaan =)
Kun kattelin tota, mietin että mistä muistan ton kuvan. Sitten kun tulin siihen tulokseen, että en muistakkaan... Sitten tuli toi hauska tytsy siihen. Mukavaa. Sai kylmänväreet. Ihmettelen mitä tuo, vaikkakin todella huvittava kuvan vaihto pitäisi todistaa... no olihan se hauska.
- Misi
Vanha lämpöpatteri on oikealla ja aina on sanottu, että lämpöpatterin pitää olla ikkunan alla!
Selvästi paranormaali ilmiö, joka oli hyvä kun tuli ilmi! - yks vaa
tökerömpää trikkiä saa hakee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368