Helvetti sentään.

Anonyymi-ap

Menin kauppaan ja ostelin koko perheelle ruokaa niin sain ostettua ne.
Ostin itselle cashew pähkinöitä pussin niin ei löyty tuoterekisteristä ja kauhean ruuhkan sain aikaan.

Helevetti oli PAKKO tupakka aski merkiksi KALTOINKOHTELUSTA ja SYRJINNÄSTÄ!

Eläkeläisiä ja yhden entisen asiakkaan poika oli varmaan ostamassa vanhemmilleen ruokaa.
Enhän minä voi mennä heille siivoamaan, koska en saa olla TYÖNTEKIJÄ enkä YRITTÄJÄ REKISTERISSÄ!

14

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      He oli Inarin koulun opettaja ja talonmies jotka on eläkkeellä jo.
      Talonmies kerto mulle : Petsamossa kumarrettiin AURINGOLLE koulussa, kun se ensimmäisen kerran näky!

      Ei me saada nousta Suomen valtiota vastaan, koska ollaan Ruijan suomalaisia eli ALKUPERÄISKANSAA SUOMESSA!

      Kyllä ollaan oltu jo täällä ennen saamelaisia ja koltansaamelaisia.
      Me ollaan niitä Kivi- ja Jääihmisten jälkeläisiä, mutta Kivi- ja Jääkauden jälkeen meistä tuli KVEENEJÄ koska ollaan vähän isompia mitä PYGMIT!

      • Anonyymi

        Minä kirjotan kuitin taakse, että ” Cashew pähkinät ei olleet tuoterekisterissä, mutta Camel tupakka oli!”

        En viittiny kysy ” Ei sattus olemaan TYÖMIESTÄ?”
        Ehin miettimään, että mitähän POLIITTISTA TUPAKKAA on myynnissä!?
        Muistin, että Kamelihan poliittista tupakkaa joten otan sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjotan kuitin taakse, että ” Cashew pähkinät ei olleet tuoterekisterissä, mutta Camel tupakka oli!”

        En viittiny kysy ” Ei sattus olemaan TYÖMIESTÄ?”
        Ehin miettimään, että mitähän POLIITTISTA TUPAKKAA on myynnissä!?
        Muistin, että Kamelihan poliittista tupakkaa joten otan sitä!

        Äitini on syntynyt Runebergin päivänä ja Runebergintorttu kahvit on minun luoma perinne.
        Toiset leipoo tai ostaa kakun jos haluavat muistaa äitiä/mummoa.

        Leivon äitienpäivänä, koska on myös juhla vaikka LAPSENI EI HALUA TUOTA EDES MUISTAA!

        En viitti edes kuunnella heidän valituksia, koska he sanoo ” Mee töihin!”
        Yritän auttaa lapsia niin heidän verorahat menee edes ASIALLISEEN kohteeseen eli ÄITIIN joka on sentään suomalainen sekä käynyt aikoinaan töissä myös!

        Ei tässä muuten pärjää kukaan jos mun pitää vielä toimia niin, kuin lapset sanoo jotka on perineet TYHMYYDET ihan selvästi iseiltään!
        Jos olis minun perineet niin eiköhän asiat olis toisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitini on syntynyt Runebergin päivänä ja Runebergintorttu kahvit on minun luoma perinne.
        Toiset leipoo tai ostaa kakun jos haluavat muistaa äitiä/mummoa.

        Leivon äitienpäivänä, koska on myös juhla vaikka LAPSENI EI HALUA TUOTA EDES MUISTAA!

        En viitti edes kuunnella heidän valituksia, koska he sanoo ” Mee töihin!”
        Yritän auttaa lapsia niin heidän verorahat menee edes ASIALLISEEN kohteeseen eli ÄITIIN joka on sentään suomalainen sekä käynyt aikoinaan töissä myös!

        Ei tässä muuten pärjää kukaan jos mun pitää vielä toimia niin, kuin lapset sanoo jotka on perineet TYHMYYDET ihan selvästi iseiltään!
        Jos olis minun perineet niin eiköhän asiat olis toisin!

        Suuri Valvoja ei tee yhtäkään virhettä. Hän on häikäisevä majesteettisuudessa ja kunniassa.” ”Luoja Jumala on kokonaan vailla pelkoa ja vihollisuutta. Hän on kuolematon, ikuinen, itsestään olemassa oleva, jumalallinen ja antelias.” ”Kuinka puhdas ja kaunis, kuinka syvä ja mittaamaton onkaan kaiken olevaisen ylivertainen Alkuisä!” ”Infiniittinen on ylivertainen siinä, että hän antaa itsensä ihmisille. Hän on alku ja loppu, jokaisen hyvän ja täydellisen tarkoitusperän Isä.” ”Jumalalle on kaikki mahdollista; iankaikkinen Luoja on aiheuttajien aiheuttaja.”


      • Anonyymi

        Havonan servitaalit ovat Seitsemän Valtiashengen ja heidän työtoveriensa, Seitsemän Korkeimman Voimanohjaajan, yhteinen luomus. Tämä luova yhteistyösuhde tulee lähimmäksi sitä, että se on esikuvana evolutionaaristen universumien kaksinaista alkuperää olevien olentoluokkien lisääntymistapaa edustavalle pitkälle olentosarjalle, joka alkaa Luoja-Pojan ja Luovan Hengen yhdessä suorittamasta Kirkkaan Aamutähden luomisesta


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­N­­­y­m­­f­­o­­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­N­y­­­m­­f­o­­­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18252993

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Taitaa olla päreet polteltu aika loppuun.

    • Anonyymi

      Ei ihme!

    • Anonyymi

      Mä kävin myös kaupassa. Ostin viikon sapuskat ja keskikaljaa 3 tölkkiä saunakajoiksi.

    • Anonyymi

      Taka-Lapin kaupassa on KIUSAAMIS kielto.
      Mulle tuo kauppa on aina Taka-Lappi vaikka kuinka yrittävät vaihtaa kaupan nimeä

      • Anonyymi

        Takaapäin Lappi


    • Anonyymi

      Sitten kun teistä on tullut peruuttamattomasti ja aidosti jumalatietoisia, kun olette todellakin löytäneet majesteettisen Luojan ja kun olette alkaneet kokea sisimmässänne asuvan jumalallisen valvojan läsnäolon tajuamista, silloin te oman valaistumisenne mukaan ja sen mukaan, miten ja millä keinoin jumalalliset Pojat tekevät Jumalaa tunnetuksi, löydätte sellaisen nimen Universaaliselle Isälle, joka käsityksiänne heijastaen tuo julki ymmärryksenne Ensimmäisestä Suuresta Lähteestä ja Keskuksesta. Ja näin Luoja tulee eri maailmoissa ja eri universumeissa tunnetuksi erilaisin nimityksin, jotka keskinäissuhteiden hengessä merkitsevät kaikki samaa, mutta jotka sanoina ja symboleina edustavat sen kunnioituksen määrää ja syvyyttä, jolla hänet on asetettu valtaistuimelle jossakin tietyssä maailmassa asuvien luotujen sydämessä.

      • Anonyymi

        Nairobissa Pekka tunnetaan, Alex taas on "man with nikels and dimes"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe