Saitteko seksiä viikonloppuna?
Sekstailu viikonloppuna
13
364
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se saamista jos ite järjestää asiat niin?
Vai onko vain se saamista, että kutsutaan kylään ja sanotaan että: Ota, ole hyvä? - Anonyymi
Joo olen mä saanut seksiä viikonloppuisinkin; mutt siitä on aikaa jo vuosia.
- Anonyymi
Kyllä tuli häärättyä.
Niih.. ehkäpä sain. Oli tuo rakastaja kyläilemässä. Hyvät treffit olikin.
- Anonyymi
olin hyvässä hieronnossa joka seksistä,
Kyllä, harrastimme rakastajattareni kanssa viikonloppuna muutakin liikuntaa seksin lisäksi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Onko reidet kipeänä? =D
Ei reidet, mutta vatsalihakset hivenen. Mites sinulla?
pujotteIija kirjoitti:
Ei reidet, mutta vatsalihakset hivenen. Mites sinulla?
Mulla hivenen takareidet.. varmaankin potkimisesta.. mutta oli hyvät treffit.. paljon läheisyyttä ja lempeä.. :)
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mulla hivenen takareidet.. varmaankin potkimisesta.. mutta oli hyvät treffit.. paljon läheisyyttä ja lempeä.. :)
Ja päätitte tulla siitä tänne palstalle ihan yhteisesti kertomaan, mikä jäi vajaaksi?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hyvät treffit oli juu. En tiedä kipeytyikö vatsalihakset siitä kun potkin huonossa asennossa, vai siitä kun vaihdoin seksissä asentoa
- Anonyymi
Ei ole seksiä sitten kesän ollut. Enkä kyllä kaipaakkaan. Pitäköön nakkinsa. 🙂
Jasu - Anonyymi
En saanut mutta panettaa kylläkin. Pimppini ei ollut saatavilla mutta hoidin homman itse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5601913- 91930
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18927Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2757Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65553