Kannattaa kokeilla, mainio tuote ja valmistaja on Naapurin maalaiskana. Miksi sanon johtuu siitä että toivoisin tuotteen pysyvän valikoimassa.
Jos pidät Eurooppalaisista klassisista kanaohjeista, kannattaa kokeilla kokonaista kanaa. Maku parempi ja myös liemestä tulee parempi. Nahaton ja luuton paistileike ei ole lainkaan sama asia.
Kokonaisen kanan paloittelu ei ole vaikeaa ja siivistä ja selkärangasta voi tehdä myös liemen ja tai laittaa ne pataan mukaan. Itse teen tuplaliemen eli siivistä tehtyyn liemeen laitaa juureksia ja selkärangan ja sitä saa hieno liemen.
Jos kiinnostaa ranskalaiset klassikot, youtubesta löytyy french cooking academysta löytyy hyviä ohjeita.
Lidilin tuore kokonainen broileri
7
576
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuote maustamaton. En ole sattunut stadin lidlissä ainakaan sellaista näkemään.
- Anonyymi
Maustettu on, kun löytyisikin jostain kokonaista broileria maustamattomana, heti ostaisin.
Nämä mausteliemessä lilluvat ei oikein maistu, itse maustamalla esim. grillimausteella saa paljon parempaa. - Anonyymi
Kyllä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maustettu on, kun löytyisikin jostain kokonaista broileria maustamattomana, heti ostaisin.
Nämä mausteliemessä lilluvat ei oikein maistu, itse maustamalla esim. grillimausteella saa paljon parempaa.Pk seudulla on maustamatonta ainakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä mausteliemessä lilluvat ei oikein maistu, itse maustamalla esim. grillimausteella saa paljon parempaa.Citymarketissa olen nähnyt ja Helsingissä Hakaniemen hallista saa sekä Kontulan halal kaupasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä mausteliemessä lilluvat ei oikein maistu, itse maustamalla esim. grillimausteella saa paljon parempaa.Kokeile seuraavan kerran mustapippuria ja santa Maria currya sekä vähän sitruunanmehua niin tulee herkullista broileria. Suolana merisuolaa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18254214
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757304
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803119- 572275
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671445Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681389- 571323
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201276Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010