Lihoin juustosta pari kiloa.

Anonyymi-ap

Kyllä kaikki lihoneet tietää MISTÄ ovat lihoneet.
AINUT konsti on lopettaa KOKONAAN ne tuotteet mistä on lihonut.

Nyt lihomiseni syy oli PÄÄASIASSA juusto.ja jonkin verran ,proteenivanukkaat ja karkki

Ainut juusto mitä kestää näköjään syödä ON vähärasvainen raejuusto,söin aikaisemmin kun lihoin paljon Polarjuustoa ja leipäjuustoa.Lihomisen alkoi aivan välittömästi juustojen syömisen jälkeen.

Ainakin raejuustoa kannattaa syödä proteenin takia.
Tämä uusi kuuri minkä nyt suunnittelin sisältää paljon rautaa josta minulla on ollut aina puute.

60

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Natriumin (joka on suolan päähaitta-aine) vastavaikuttaja kalium lähes puuttuu juustoista, kun taas maidossa sitä on runsaasti

      Raejuusto, vähärasvainen 200 g:
      - kalorit 179 kcal
      - proteiinit 32,9 g
      - kalium 0,2 g
      - suola 1,5 g

      Rasvaton maito, 1 litra:
      - kalorit 339 kcal
      - proteiinit 30,6 g
      - kalium 1,6 g
      - suola 1,1 g

      • Anonyymi

        Kalium jää kurriin. K-Na-proteiini -suhde on maidossa näköjään todella hyvä. Lisäksi siinä on kalsiumia luustolle, ja lisättynä D-vitamiinia.


    • Anonyymi

      Kiitos aamun nauruista 😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Etkö kestänyt kuulla totuutta 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kestänyt kuulla totuutta 😱

        Avauksessa on totuutta kuten voissa on kuitua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kestänyt kuulla totuutta 😱

        Totuus löytyy kaurapuurosta, sanottiin mainoksessa kerran.


    • Anonyymi

      "Tämä uusi kuuri minkä nyt suunnittelin sisältää paljon rautaa josta minulla on ollut aina puute."

      😀😀😀

      • Anonyymi

        Tämä Massiivihöpöukko on ihan paras, laukoo tietämättään kuolemattomia lausahduksia.

        Hän on tämän foorumin Matti Nykänen - elämä on ihmisen parasta aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Massiivihöpöukko on ihan paras, laukoo tietämättään kuolemattomia lausahduksia.

        Hän on tämän foorumin Matti Nykänen - elämä on ihmisen parasta aikaa.

        Voisitko mulkku käyttää ihmisistä kunnioittavampia ilmauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko mulkku käyttää ihmisistä kunnioittavampia ilmauksia?

        Avaapa isäsi housut ja kysy sieltä.


    • Anonyymi

      Suunnittelit?

      Olkiluoto 3 valmistui 12 vuotta myöhässä ja 10 mrd€ liian kalliina.

      Sekin suunniteltiin. Olitko mukana?

    • Anonyymi

      "Nyt lihomiseni syy oli PÄÄASIASSA juusto.ja jonkin verran ,proteenivanukkaat ja karkki"

      Mutta täytyyhän sun lihoa, että saat taas laihduttaa?! Jos joudut sellaiseen tilanteeseen ettei ettei tarvitse laihduttaa niin sullahan katoaa koko elämän tarkoitus!

      Sun syömishäiriöinen maailma romahtaisi siihen että laihtuisit 59 (ali)kiloon. Joutuisit miettimään että mitä tavoitteita ja merkitystä elämässä sen jälkeen olisi. Kun ei ole mitään, niin se on sama kuin maailmanloppu. Toki voit asettaa uuden tavoitteen, vaikka 55 kiloa.

      • Anonyymi

        Nyt lihomiseni syy...

        Siis NYT.

        Edellisellä kerralla syy oli suola ja sitä ennen viljat ja sitä ennen kakut ja sitä ennen karkit ja lakritsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lihomiseni syy...

        Siis NYT.

        Edellisellä kerralla syy oli suola ja sitä ennen viljat ja sitä ennen kakut ja sitä ennen karkit ja lakritsa.

        ....Sitä ennen kahvi. Sitä ennen iltasyömisen puute....


    • Anonyymi

      Minä olen kaikista haukutuin henkilö,koska minä tiedän asiat kokemuksesta ja kirjoista.Olen myös paras työntekijä ollut aina.

      • Anonyymi

        Kyllä paras yhdellä kädellä hitsaaja ja hiihtäjä.


    • Anonyymi

      "Tämä uusi kuuri minkä nyt suunnittelin"

      Lähteekö se kipu uudellakaan kuurilla? Milloin suunnittelet lääkäriin menoa? Olis järkevämpää kuin taas uusien karkkikuurien, kestoltaan puoli vuorokautta, suunnittelu....

    • Anonyymi

      "josta minulla on ollut aina puute."

      Mistä tiedät ja milloin kävit tutkituttamassa hemoglobiinin? Paljon se olikaan?

    • Anonyymi

      Avaus on pakosti pilailijan tekemä.

    • Anonyymi

      Höpöukko on keksinyt juustodieetin, aikaisempi oli karkkidieetti.

      Luulin karkkidieettiä pilaksi, mutta olin väärässä. Yläkouluikäiset puhuvat sellaisesta ja käyttävät sitä. Tänään sain siitä todisteen.

      • Anonyymi

        Ei hänellä tietääkseni ole ollut varsinaista karkkidieettiä mutta karkki on kuulunut kaikkiin dieetteihin sallittuna poikkeamana.


    • Anonyymi

      Aloittaja onko sinulla jo poikaystävä?

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu pilailijalta. Parodiahorisontti iskee.


    • Anonyymi

      "Kyllä kaikki lihoneet tietää MISTÄ ovat lihoneet."

      Sinä näytät olevan ainut joka ei tiedä. Vedät päivittäin karkkia, leipomotuotteita jne ja kun syöt siihen palan juustoa, uskot juustonpalan olevan lihomisen syy.

      • Anonyymi

        Kyllä se oli se juusto millä aloin lihomaan.Juusto lihottaa ehdottomasti kaikkein eniten.Söin vähäsuolaista Polarjuustoa vain 200 grammaa ja leipäjuustoa noin 100 grammaa kymmenen päivän ajan,siihen kaikki muutkin syömisen päälle.
        Vyötärön ympärysmitta kasvoi 10:nessä päivässä 2 cm ja alavatsan pihtimitta 5 mm.
        Paino pysyi samassa,mutta rasva lisääntyi vyötärössä erittäin paljon lyhyessä ajassa.

        Viimeiset kolme kuukautta ennen lihomista herkuttelin vaikka kuinka paljon karkeilla ja kaikella lihottavalla ja en lihonut yhtään.
        Lihominen alkoi HETI kun aloin syömään juustoja.
        Sain nyt viimeiset juustot syötyä,enkä osta sitä jatkossa ollenkaan.Ainoastaan leipäjuustoa syön edelleen jonkin verran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli se juusto millä aloin lihomaan.Juusto lihottaa ehdottomasti kaikkein eniten.Söin vähäsuolaista Polarjuustoa vain 200 grammaa ja leipäjuustoa noin 100 grammaa kymmenen päivän ajan,siihen kaikki muutkin syömisen päälle.
        Vyötärön ympärysmitta kasvoi 10:nessä päivässä 2 cm ja alavatsan pihtimitta 5 mm.
        Paino pysyi samassa,mutta rasva lisääntyi vyötärössä erittäin paljon lyhyessä ajassa.

        Viimeiset kolme kuukautta ennen lihomista herkuttelin vaikka kuinka paljon karkeilla ja kaikella lihottavalla ja en lihonut yhtään.
        Lihominen alkoi HETI kun aloin syömään juustoja.
        Sain nyt viimeiset juustot syötyä,enkä osta sitä jatkossa ollenkaan.Ainoastaan leipäjuustoa syön edelleen jonkin verran

        Juustot on liian hyvää ruokaa.Jos sitä söisi vain 2-3 ohutta siivua siitä ei lihoisi.Ainakin minulla on niin että jos sitä vähääkään maistan en pysty lopettamaan vaan syön kerralla kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juustot on liian hyvää ruokaa.Jos sitä söisi vain 2-3 ohutta siivua siitä ei lihoisi.Ainakin minulla on niin että jos sitä vähääkään maistan en pysty lopettamaan vaan syön kerralla kaikki.

        Onneksi sinulla ei ole ahmintahäiriötä. Jos sinulla olisi sellainen, söisit samantien viisi pakettia, nyt vain yhden... Sinulla ei ole missään tapauksessa ahmintahäiriötä, siinä olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juustot on liian hyvää ruokaa.Jos sitä söisi vain 2-3 ohutta siivua siitä ei lihoisi.Ainakin minulla on niin että jos sitä vähääkään maistan en pysty lopettamaan vaan syön kerralla kaikki.

        "Ainakin minulla on niin että jos sitä vähääkään maistan en pysty lopettamaan vaan syön kerralla kaikki."

        Hyvä neuvoni sinulle, en muista mistä luin tämän mutta on loistava neuvo miten onnistuu laihdutus! :

        Laita juustosiivut yksittäin erillisiin pusseihin, kirjoita pussin päälle ELÄ OTA ja piilota kellariin. Kun näet pussin, luet tekstin ELÄ OTA, ja sitten voit olla syömättä. Näin laihtuu heti ja viikon kuluttua sinulla on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinulla ei ole ahmintahäiriötä. Jos sinulla olisi sellainen, söisit samantien viisi pakettia, nyt vain yhden... Sinulla ei ole missään tapauksessa ahmintahäiriötä, siinä olet oikeassa.

        Kyllä se niin on että se juusto mikä lihottaa eniten.
        Tein nyt mittaukset uudestaan ja olin lihonut vähän lisääkin.Vyötärönympärysmitta 3 cm 10: nessä päivässä
        ja ylävatsan pihtimittakin oli kasvanut monta milliä.

        Otan nyt vatsakuvat ja aloitan uuden kuurin.
        Nyt tällä kertaa syön erittäin paljon rautaa eli pääruokana pelkkää veriruokaa jota teen poron verestä.
        Verenpaineet sain jo parannettua kun olen syönyt jo kuukauden melkein suolatonta ruokaa ja en ole syönyt yhtään salmiakkia.
        Olen joutunut lopettamaan juuston syömisen ennenkin
        Viime kerralla pistin sitä reilusti keittoon.
        Lihoin vähän silloinkin,mutta tajusin lopettaa sen jo heti kuurin alkuvaiheessa.
        Se on pitsassakin juusto mikä siinä lihottaa ja suola mitä siinä on erittäin paljon aiheuttaa verenpainetta.
        Yhdestä isosta pitsasta saa suolaa kerralla viideksi päiväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ainakin minulla on niin että jos sitä vähääkään maistan en pysty lopettamaan vaan syön kerralla kaikki."

        Hyvä neuvoni sinulle, en muista mistä luin tämän mutta on loistava neuvo miten onnistuu laihdutus! :

        Laita juustosiivut yksittäin erillisiin pusseihin, kirjoita pussin päälle ELÄ OTA ja piilota kellariin. Kun näet pussin, luet tekstin ELÄ OTA, ja sitten voit olla syömättä. Näin laihtuu heti ja viikon kuluttua sinulla on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.

        Kumpuaako pilkkasi hyvästä mielestä vai jonkun puutteesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ainakin minulla on niin että jos sitä vähääkään maistan en pysty lopettamaan vaan syön kerralla kaikki."

        Hyvä neuvoni sinulle, en muista mistä luin tämän mutta on loistava neuvo miten onnistuu laihdutus! :

        Laita juustosiivut yksittäin erillisiin pusseihin, kirjoita pussin päälle ELÄ OTA ja piilota kellariin. Kun näet pussin, luet tekstin ELÄ OTA, ja sitten voit olla syömättä. Näin laihtuu heti ja viikon kuluttua sinulla on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.

        En ole lihonut yhtään karkeista,eikä toffee karkki aiheuta minulle mitään verenpainetta.
        Se on salmiakki ja muut kirpeät karkit jotka aiheuttaa verenpainetta.
        Tällä uudella kuurilla minkä nyt otan SYÖN jonkin verran karkkia ja kahvikakkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se niin on että se juusto mikä lihottaa eniten.
        Tein nyt mittaukset uudestaan ja olin lihonut vähän lisääkin.Vyötärönympärysmitta 3 cm 10: nessä päivässä
        ja ylävatsan pihtimittakin oli kasvanut monta milliä.

        Otan nyt vatsakuvat ja aloitan uuden kuurin.
        Nyt tällä kertaa syön erittäin paljon rautaa eli pääruokana pelkkää veriruokaa jota teen poron verestä.
        Verenpaineet sain jo parannettua kun olen syönyt jo kuukauden melkein suolatonta ruokaa ja en ole syönyt yhtään salmiakkia.
        Olen joutunut lopettamaan juuston syömisen ennenkin
        Viime kerralla pistin sitä reilusti keittoon.
        Lihoin vähän silloinkin,mutta tajusin lopettaa sen jo heti kuurin alkuvaiheessa.
        Se on pitsassakin juusto mikä siinä lihottaa ja suola mitä siinä on erittäin paljon aiheuttaa verenpainetta.
        Yhdestä isosta pitsasta saa suolaa kerralla viideksi päiväksi.

        Tuo läski on nyt pakko laihduttaa heti pois koska se vaikeuttaa erittäin paljon työn tekemistä koska kumartaminen on nyt entiseen verrattuna huomattavasti vaikeampaa kun silloin kun maha oli pienempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpuaako pilkkasi hyvästä mielestä vai jonkun puutteesta?

        Minä itsekkin ihmettelen näitä pilkka viestejä.
        JOS uskoo näitä varoituksia EI varmasti liho.😮
        Nämähän pilkkaajat tekee itselleen ja kaikille muille vahinkoa koska ei niitä lihottuja kiloja ole mikään helppo saada pois.
        Kolmen sentin laihtumisen mahasta pitää olla nälissään kaksi kuukautta ja lisäksi kova treeni päälle niin että paita kastuu likomäräksi.

        Jos pystyy syömään niin että EI liho PÄÄSEE 100 kertaa helpommalla.😱TYHMÄSTÄ PÄÄSTÄ KÄRSII KOKO RUUMIS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpuaako pilkkasi hyvästä mielestä vai jonkun puutteesta?

        Mikä pilkka? Luin kyseisen ohjeen täältä, löytyy kyllä viesteistä. 😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pilkka? Luin kyseisen ohjeen täältä, löytyy kyllä viesteistä. 😲

        Tässä neuvo! Otsikko "mansikkakakku ei käy laihdutukseen"


        "Minulla on 10 kiloa karkkia nytkin kellarissa ja maradou maitosuklaat 4 kiloa ,mutta nyt en niitä tällä hetkellä syö koska NYT pitää laihduttaa pois ne viimeiset 3-4 kiloa.Aion syödä karkkia ja ostan sitä sitten lisääkin.Yöllä käyn vain maistamassa muutama 100 dan gramman ja 1,42 den gramman pussin mihin pussitin karkit.Pussin päällä lukee ELÄ OTA.Aamulla pihtimitta alhaalta ja ylhäältä ja enää on 4,5 den kilon laihdutus ja vatsalihakseni on ensi kuussa VEITSENTERÄVÄT."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpuaako pilkkasi hyvästä mielestä vai jonkun puutteesta?

        Mistä pilkasta nyt oikein puhe?

        Selvästi tämä systeemi toimii!

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17350979/erityiskieltolistaliikuntahiilihydraatit

        "Jos sortuu toistuvasti syömään jotain mistä tulee valtavan suuret kalorit lyhyessä ajassa kannattaa laittaa laittaa lappu ELÄ OTA jos se ei auta ne kannattaa pakastaa ja laittaa illalla sulamaan sen verran mitä syö seuraavana päivänä.

        Itselläni on nyt fasupaloja kaapissa joita olen syönyt kahvin kanssa aina aamulla.JOS niitä napostelee vaikka illalla 6 kpl tulee jo siitä 300 kal eli jo se estää laihtumisen varsinkin jos ON syönyt jotain muutakin liikaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinulla ei ole ahmintahäiriötä. Jos sinulla olisi sellainen, söisit samantien viisi pakettia, nyt vain yhden... Sinulla ei ole missään tapauksessa ahmintahäiriötä, siinä olet oikeassa.

        Onneksi ei ole sitä.Viidestä paketista lihoisi monta kertaa enemmän.Kyllä niitäkin ON isoista mahoista päätellen.
        Mnulla on oikeastaan asiat hyvin,ei tarvi muuta kuin lopettaa juuston syönti ja laihduttaa muutama kilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole sitä.Viidestä paketista lihoisi monta kertaa enemmän.Kyllä niitäkin ON isoista mahoista päätellen.
        Mnulla on oikeastaan asiat hyvin,ei tarvi muuta kuin lopettaa juuston syönti ja laihduttaa muutama kilo.

        Joo älä missään tapauksessa jätä karkkia ja kakkuja ja fasupaloja pois! Niissä on runsaasti rautaa mutta ei yhtään rasvaa eikä kaloreita.


    • Anonyymi

      "TYHMÄSTÄ PÄÄSTÄ KÄRSII KOKO RUUMIS."

      Aloittajan päässä on niin paljon vajaata tilaa, että se tyhjä tila altistaa hyväntahtoiselle pilailulle. Siitä kärsii myös veitsenterävät vatsalihakset.

      Edellisen vuoksi on hiihdettävä, hitsattava ja pyöräiltävä kevyeen sisätyöhön yhdellä kädellä.

      • Anonyymi

        Ai pilkkaaminenko on hyväntahtoista pilailua? Koulukiusaajatkin aina hyväntahtoisesti nauravat, kyse ei ole koskaan kiusaamisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pilkkaaminenko on hyväntahtoista pilailua? Koulukiusaajatkin aina hyväntahtoisesti nauravat, kyse ei ole koskaan kiusaamisesta?

        Ketä pilkataan? Ei ketään.

        Parodiahorisontin rajat asettaa nimetön anonyymi, kasvoton, iätön, osoitteeton ja kaikille 100% tuntematon Massiivikalorihiihtäjä.

        Olet varmasti ymmärtänyt asian ja veitsenterävien vatsalihasten roolin täysin väärin. Viimeksi avauksessasi itse totesit toivoneesi, että MKH ei olisi jo menehtynyt ja samaa toivomme me kaikki.

        Sinulla on ylikehittynyt suojelutarve ja alikehittynyt oikeudentunto. Suojelet itse rakentamaasi olkiukkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pilkkaaminenko on hyväntahtoista pilailua? Koulukiusaajatkin aina hyväntahtoisesti nauravat, kyse ei ole koskaan kiusaamisesta?

        "Ai pilkkaaminenko on hyväntahtoista pilailua? Koulukiusaajatkin aina hyväntahtoisesti nauravat, kyse ei ole koskaan kiusaamisesta?"

        Onko sinulla jo poikaystävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ai pilkkaaminenko on hyväntahtoista pilailua? Koulukiusaajatkin aina hyväntahtoisesti nauravat, kyse ei ole koskaan kiusaamisesta?"

        Onko sinulla jo poikaystävä?

        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä pilkataan? Ei ketään.

        Parodiahorisontin rajat asettaa nimetön anonyymi, kasvoton, iätön, osoitteeton ja kaikille 100% tuntematon Massiivikalorihiihtäjä.

        Olet varmasti ymmärtänyt asian ja veitsenterävien vatsalihasten roolin täysin väärin. Viimeksi avauksessasi itse totesit toivoneesi, että MKH ei olisi jo menehtynyt ja samaa toivomme me kaikki.

        Sinulla on ylikehittynyt suojelutarve ja alikehittynyt oikeudentunto. Suojelet itse rakentamaasi olkiukkoa.

        Minä olen hieno ihminen. En suojele olkiukkoa, jota en ole itse tehnyt, vaan kaikkien erilaisten juustojen ja anonyymien kirjoittajien oikeuksia.

        On oikeus kirjoittaa höpötarinoita yhdellä kädellä ja valheita anonyyminä, eikä niistä tarvitse vastata kenellekään toiselle anonyymille. Myös juustoilla on oikeutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen hieno ihminen. En suojele olkiukkoa, jota en ole itse tehnyt, vaan kaikkien erilaisten juustojen ja anonyymien kirjoittajien oikeuksia.

        On oikeus kirjoittaa höpötarinoita yhdellä kädellä ja valheita anonyyminä, eikä niistä tarvitse vastata kenellekään toiselle anonyymille. Myös juustoilla on oikeutensa.

        Asiassa pitää huomioida fasupalat ja myös ELÄ OTA.


    • Lihoaksesi juustolla 2 kg niin sitä on pitänyt syödä 6 kg.

      • Anonyymi

        Aloittajalla on tunnetusti ahmintahäiriö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla on tunnetusti ahmintahäiriö.

        Minullakin on jonkinsortin ahmintahäiriö mutta lievempi kuin MKH:lla.


      • Anonyymi

        Sanoinkin tuossa aikaisemmin että painoni ei ole noussut yhtään,mutta läskiä tuli mahaan 4 cm ja pihtimittauslukemat KASVOI 5 mm
        Tässä todiste ENNEN JA JÄLKEEN KUVAT PÄIVÄMÄÄRINEEN.Päivämääriä ei ole voinut mitenkään väärentää KOSKA ne näkyy TV ruudussa.

        https://www.instagram.com/reel/C3JMMJ-N9J4/?igsh=ejJvenJlc25oZzQ3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla on tunnetusti ahmintahäiriö.

        Mikä ihmeen ahmintahäiriö.Onko se ahmintahäirö jos syö pienen 250 gramman paketillisen juustoa.
        OIKEA AHMINTAHÄIRIÖINEN SYÖ vähintään 5 paketillista ja siihen kaikki muutkin herkut päälle.
        Näitä isomahaisia syömähäiriöisiä on tässä maassa 70 %kansasta.
        Etkö ole lukenut,lihoin vain sairauttani.Verenpaine ja raudan puute.Ei siinä kunnossa voi mitenkään pitää yllä hyvää kuntoa kun on kovat kivut ja erittäin väsynyt.
        Verenpainetta ei enään ole ja rautaa syön erittäin paljon.
        Ferritiini pitää saada entisiin lukemiin 310 se on nyt vai264.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinkin tuossa aikaisemmin että painoni ei ole noussut yhtään,mutta läskiä tuli mahaan 4 cm ja pihtimittauslukemat KASVOI 5 mm
        Tässä todiste ENNEN JA JÄLKEEN KUVAT PÄIVÄMÄÄRINEEN.Päivämääriä ei ole voinut mitenkään väärentää KOSKA ne näkyy TV ruudussa.

        https://www.instagram.com/reel/C3JMMJ-N9J4/?igsh=ejJvenJlc25oZzQ3

        Olen ennenkin sanonut täällä tämän asian.
        Painosta EI NÄE ollenkaan laihtumista.Tuosta asiasta LÖYTYY samalta kanavalta filmi omastakin laihdutuksesta.Painoni EI laskenut yhtään MUTTA näytin 5 kiloa laihemmalta.

        Silloin KUN tasapaino MUUTTUU lihaspainoksi paino EI laske yhtään MUTTA näyttää laihemmalta.

        Nämä 9 kuvaparia osoittavat, että paino ei lopulta kerro kaikkea
        https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005151099.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ennenkin sanonut täällä tämän asian.
        Painosta EI NÄE ollenkaan laihtumista.Tuosta asiasta LÖYTYY samalta kanavalta filmi omastakin laihdutuksesta.Painoni EI laskenut yhtään MUTTA näytin 5 kiloa laihemmalta.

        Silloin KUN tasapaino MUUTTUU lihaspainoksi paino EI laske yhtään MUTTA näyttää laihemmalta.

        Nämä 9 kuvaparia osoittavat, että paino ei lopulta kerro kaikkea
        https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005151099.html

        Ruoka mitä nyt syön ON 15 kertaa enemmän proteenia ja puolet enemmän rautaa kuin kaupasta ostetusta ja siinä on suolapitoisuus erittäin pieni verrattuna kaupasta ostettuun,eikä siinä ole yhtään lisäaineita.

        Kaupasta ostetussa on paljon vehnäjauhoja ja rasvaa,se sitä nyt syön ei ole yhtään vehnäjauhoja ja rasvaa vain vähän.
        Syön kuitenkin rasvaa noin 60 grammaa päivässä KOSKA se tasoittaa veren sokeria ja lisää hormoonitoimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen ahmintahäiriö.Onko se ahmintahäirö jos syö pienen 250 gramman paketillisen juustoa.
        OIKEA AHMINTAHÄIRIÖINEN SYÖ vähintään 5 paketillista ja siihen kaikki muutkin herkut päälle.
        Näitä isomahaisia syömähäiriöisiä on tässä maassa 70 %kansasta.
        Etkö ole lukenut,lihoin vain sairauttani.Verenpaine ja raudan puute.Ei siinä kunnossa voi mitenkään pitää yllä hyvää kuntoa kun on kovat kivut ja erittäin väsynyt.
        Verenpainetta ei enään ole ja rautaa syön erittäin paljon.
        Ferritiini pitää saada entisiin lukemiin 310 se on nyt vai264.

        Kuukautiskiertosi vuoksi tarvitset rautaa enemmän kuin miehet muttei ferritiinin sentään taivaissa tarvitse olla. Oletko edes oikeasti käynyt mittauttamassa ferritiiniäsi vai puhutko taas sontaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukautiskiertosi vuoksi tarvitset rautaa enemmän kuin miehet muttei ferritiinin sentään taivaissa tarvitse olla. Oletko edes oikeasti käynyt mittauttamassa ferritiiniäsi vai puhutko taas sontaa?

        En minä mikään nainen ole vaan mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinkin tuossa aikaisemmin että painoni ei ole noussut yhtään,mutta läskiä tuli mahaan 4 cm ja pihtimittauslukemat KASVOI 5 mm
        Tässä todiste ENNEN JA JÄLKEEN KUVAT PÄIVÄMÄÄRINEEN.Päivämääriä ei ole voinut mitenkään väärentää KOSKA ne näkyy TV ruudussa.

        https://www.instagram.com/reel/C3JMMJ-N9J4/?igsh=ejJvenJlc25oZzQ3

        Laihtumista ei näe siis lievässä ylipainossa painosta jos ON tavallinen tallaaja.
        Se näkyy silloin painostakin jos laihdutettavaa on enemmän,mutta on tapauksia että jopa 15 kilon läskipaino ON muuttunut lihaspainoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihtumista ei näe siis lievässä ylipainossa painosta jos ON tavallinen tallaaja.
        Se näkyy silloin painostakin jos laihdutettavaa on enemmän,mutta on tapauksia että jopa 15 kilon läskipaino ON muuttunut lihaspainoksi.

        Tässä on hankittu lihasmassaa läskipainon tilalle.
        Paino sama.

        https://youtu.be/yCt4FRZO9zg?si=7tlV7roKyzZLSz3F


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla on tunnetusti ahmintahäiriö.

        Näinpä. Ongelmana liian suuret annokset ja liiat annokset.

        Saatan laittaa ensi viikonloppuna juustokeitto kun vierailen kavereiden luona.


    • Vaihdoin jossain vaiheessa kevyt juuston rasvaiseen juustoon.
      Minä olen laihtunut pari kiloa viimeisen 6kk aikana.

      • Anonyymi

        Sillä ei ole mitään tekemistä juuston kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään tekemistä juuston kanssa.

        On esitetty, että rasvainen maitotuote paradoksaalisesti suuremmasta kalorimäärästään huolimatta itse asiassa laihduttaakin, koska sillä on suurempi kylläisyysvaikutus.

        Myös Reijo Laatikainen kirjoittaa asiasta: http://tinyurl.com/48y44m5n


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe