Linjaautojen pikataival

Anonyymi-ap

Olis kyllä korkea aika viranomaisten alkaa valvomaan Sevetintien bussirallia,ajetaan holtittomasti ylinopeutta, jalankulkijat hengenvaarassa, täytyykö tapahtua suuri onnettomuus ennen kuin joku puuttuu asiaan.

11

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä kulkeeko siellä busseja.

      • Anonyymi

        Oletpa tietämätön.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18256364

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Nää on näitä holon juttuja taas

      • Anonyymi

        Ei minun juttuja vaan Seppäskän ja hänen ystävänsä Nastin.

        Minähän loukkasin Seppäskän kunniaa, mutta ei sitä asiaa ole käsitelty vielä.
        Hän tuli myöhässä sovitteluun ja ei pyytänyt edes anteeksi vaan alko vaatimaan multa 500€:n korvausta.

        Kunnantalolla oli vaikka kuinka paljon ihmisiä ja lähtivät pois, kun kello oli 15.00 ja minä jäin sovittelijoiden kanssa odottamaan milloin Seppäskä saapuu.
        Tuli klo 15.03 ja sovitteluun tullaan sovittuna aikana eikä yhtään myöhässä.

        Voin unohtaa terveydenhoitoon liittyviä asioita, mutta nuo on vapaehtoisia.
        Jos sovitteluun, kuulusteluun tai käräjille on sovittu aika niin olen etuajassa paikalla ja kyllä senkin tiedän, että tuo aiheuttaa riitaa ja vastapuolella vituttaa koska hän ei tiedä miten toimin.

        Minä päätän itse olenko Vanhempi Panostaja vai Yrittäjä ammatiltani käräjä istunnossa.
        Jos alkaa vituttamaan niin OLEN YRITTÄJÄ, mutta jos ei vituta niin olen Panostaja Suomi 100vuotta!

        Ei ole käräjillä vielä Panostaja Suomi 100vuotta näkynyt, mutta YRITTÄJÄN kyllä ovat tavanneet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun juttuja vaan Seppäskän ja hänen ystävänsä Nastin.

        Minähän loukkasin Seppäskän kunniaa, mutta ei sitä asiaa ole käsitelty vielä.
        Hän tuli myöhässä sovitteluun ja ei pyytänyt edes anteeksi vaan alko vaatimaan multa 500€:n korvausta.

        Kunnantalolla oli vaikka kuinka paljon ihmisiä ja lähtivät pois, kun kello oli 15.00 ja minä jäin sovittelijoiden kanssa odottamaan milloin Seppäskä saapuu.
        Tuli klo 15.03 ja sovitteluun tullaan sovittuna aikana eikä yhtään myöhässä.

        Voin unohtaa terveydenhoitoon liittyviä asioita, mutta nuo on vapaehtoisia.
        Jos sovitteluun, kuulusteluun tai käräjille on sovittu aika niin olen etuajassa paikalla ja kyllä senkin tiedän, että tuo aiheuttaa riitaa ja vastapuolella vituttaa koska hän ei tiedä miten toimin.

        Minä päätän itse olenko Vanhempi Panostaja vai Yrittäjä ammatiltani käräjä istunnossa.
        Jos alkaa vituttamaan niin OLEN YRITTÄJÄ, mutta jos ei vituta niin olen Panostaja Suomi 100vuotta!

        Ei ole käräjillä vielä Panostaja Suomi 100vuotta näkynyt, mutta YRITTÄJÄN kyllä ovat tavanneet!

        Mulla voi olla vaikka 700 biljoona euroa korvaus vaatimuksia, koska olen toiminut niin, kuin Suomen hallituksen kanssa on sovittu!

        Kaikki sano mulle : Kyllä hienoon koulutukseen pääsit ja käy kunnilla loppuun niin, kuin on sovittu.

        Kävin ja en lähtenyt edes Rovaniemelle kahville vaan jäin suorittaan koulutuksen työssä oppijaksoa loppuun.

        Olen niin Pedanttiluonteeltani, että päättäjäiskahvit juodaan, kun koulutus on suoritettu loppuun ihan työssä oppijaksoa myöden.

        En ole juonut päättäjäiskahveja vieläkään vaikka olen todistuksen saanut sekä kuulustustelutodituksen.
        Hallitus ilmoitti : Koulutus jatkuu koska töitä ei ole.

        Nyt on varmaan näyttökoe tulossa, mutta Razmyarin Nasima SDP:n riveistä syrjii eikä kunnioita yhtään vaikka oli 2017 eduskunnassa päättämässä että koulutukset aloitetaan.
        Hän alkoi siinä vaiheessa apulaispormestariksi, kun olin jo Helsingissä.
        Hän astu virkaan kesäkuussa, mutta minä olin Helsingin Olympia Stadionilla jo toukokuun lopussa!

        Tarjoan sovittelua koska faktaa on se, että pakolaiset sekä maahanmuuttajat polkee Petsamon suomalaisten evakko sukujen oikeuksia ja minun kautta kaikki ulottuu myös Suomen valtioon.
        Heidän pitää maksaa korvauksia, koska ei minun kanssa tehtyyn sopimukseen liittyneet pakolaiset eikä siihen liittynyt myöskään sopimus jolla ulkomaalaiset saa hakea Suomen kansalaisuuksia vaikka he eivät edes ole alkuperäisiä suomalaisia.

        Minun sopimukseen liittyi vain koulutus ja Hallitus lupas töitä.
        Eduskunta kuuluu myös Hallitukseen.

        Työsyrjintähän tämä on, mutta Nasima Razmyar edustaa pakolaisia sekä maahanmuuttajia joten hän NISKOTTELEE oman porukkansa kanssa!

        Rahalla kyllä sopu saadaan Suomessa AINA AIKAAN!
        300 miljoona kultadollaria on minusta rahaa jota ei kannata jättää roikkumaan vaan kyllä minulla ainakin on oikeus saada omani pois vaikka toisten mielestä tuo on kunnianloukkaus.
        Omani tarkoitti kaikkien suomalaisten kultadollareita!

        Ei me mitään köyhiä olla vaan rikkaita, mutta köyhille ei kelpaa edes raha!
        Mulle kyllä raha kelpaa ja uskon että monille muillekin kelpaa!

        Minähän olen sentään tehnyt kaikki niin Suomen köyhät alko vittuilemaan porukalla! Eihän köyhien tarvi alkaa käräjöimaan sen takia jos YKS KÖYHÄ päättää, että köyhyys saa luvan loppua Suomessa suomalaisten osalta!
        Onneksi köyhät vielä syrjiikin niin Hallitus voi ottaa huoleti lisää velkaa ja meidät pihalle veloista, koska köyhät haluaa maksaa nuo velat!

        Ei kai Presidentti puutu tähän, koska kyse on meidän suomalaisten oikeudesta ja köyhät saa päättää itse köyhyydestään!


    • Anonyymi

      Onko Sevettiin muuta ko poropolku.

    • Anonyymi

      Pilkkaatte liikenneturvallisuutta.

    • Anonyymi

      Pittääkö se sina soittaa sitä suuta?tää meidän sukumme on kylän ylpeys..hyvä laulu

    • Anonyymi

      Laulu on varmasti Nils holgerson.

    • Anonyymi

      Hojo vastaus tähän kysymykseen korona jyllää eikä mitään erikoista ja silleen sekä myös paljon muuta ko lunta odotellaan ja silleen sekä myös paljon muuta mielenkiintoista nähdä miten on mahdollista saada korvauksia porojen laitumet loppu hyvin pienen ihmisen kokemuksista kannattaisi tehdä kyselyjä ja silleen sekä myös paljon muuta mielenkiintoista nähdä miten on mahdollista saada korvauksia porojen laitumet ja silleen sekä myös paljon muuta ko lunta odotellaan ja silleen sekä myös paljon muuta mielenkiintoista nähdä miten on auennut överiksi tai parissa vuodessa vaikka mitä nimiä ja silleen sekä myös paljon muuta ko ei ole vielä saapunut ja kohta on marraskuu myös paljon enemmän kun yksi asia jos paskoo kirkossa housut jalassa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe