Lihasheikkous & keppipinna trolli keksinyt uuden hokeman: spandex.
Trollin uusi lällätys
31
486
Vastaukset
- Anonyymi
Lihasheikkous&keppipinna ovat kaksi eri henkilöä, tämä spandexvouhotttaja on uusi kellofoorumilta karannut kestotrolli.
- Anonyymi
Vouhotetaanko kellofoorumillakin spandexeista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vouhotetaanko kellofoorumillakin spandexeista?
Siellä on eri trollaukset mutta käsialanäyte on aina sama. Kolme pistettä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on eri trollaukset mutta käsialanäyte on aina sama. Kolme pistettä…
Sinäkö se siis olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö se siis olet?
En myönnä en kiellä minä totean
- Anonyymi
Näyttää olevan. Meillä ihmisillä on kaikilla omat fetissimme. Peräkammarissakin.
- Anonyymi
Mitäs ne sinun fetissit on?
- Anonyymi
Taitaapi tykätä pukeutua spandexiin. Useita ja erivärisiä vieläpä omistanee. Voihan ne päällä käydä kaupassa tai baarissakin jne.
- Anonyymi
Tai nautinnollisesti hivellä itseään pyörän selässä.
- Anonyymi
Lihasheikkous aivoissa saattaa aiheuttaa kaikenlaista oireilua.
- Anonyymi
Keppi pinnojen väliin niin rauhoottuuu
- Anonyymi
Ei pääse eroon spandex mieltymyksestään. Pitänee niitä yllään 24/7.
- Anonyymi
Ei ihminen voi valita sairauksiaan. Ja mt-palveluista taitaa olla pulaa.
- Anonyymi
Kukapa tosipyöräilijä ei pitäisi? Taidat olla amatööri tai vasta harrastusta aloittamassa, kun et ymmärrä nyansseja ja sitä, mikä on oikeasti tärkeää. Kyllä se vielä siitä ystävä hyvä.
- Anonyymi
Mun spandexit ratkesi haaroista
- Anonyymi
Markettispandexit ei kestä massiivisia pakaralihaksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markettispandexit ei kestä massiivisia pakaralihaksia.
Käyttää samoja kuin ammattilaiset niin ei pitäis ratketa ainakaan heti.
- Anonyymi
Spandexit pinnojen väliin
- Anonyymi
Siitä seuraa pinnaremontti ja spandexien pesu.
- Anonyymi
Nnaisen valitus
- Anonyymi
Meillä ihmisillä näyttää olevan kaikenlaisia fetissejä. Yksi kiihottuu puhelinpylväästä ja toinen taas spandexeista.
- Anonyymi
Kumpi se sulla on ja miksi?
- Anonyymi
Minä ja Simo kumpikin tykätään puhelinpylväistä, joten on meitä enemmän kuin vaan yksi.
- Anonyymi
Määrä ei korvaa laatua trollauksessakaan
- Anonyymi
Eikä tuollaisissa toteamuksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tuollaisissa toteamuksissa.
Keppiapina ja lihasheikkousmies eivät täytä palstaa trollauksillaan eli osaavat laadukkan trollauksen taidon. Spandexmies vaan floodaa
- Anonyymi
Hörhö kuitenkin kuvittelee sellaista. Pääsee aina välillä hoitajan koneelle ja sen kautta trollaamaan.
- Anonyymi
Tuliko stoppi tällä spandex kaverille, kun ei uusia ketjuja enää ilmesty?
- Anonyymi
Luin aluksi otsikon, että: trollin uusi lääkitys.
- Anonyymi
Trollin uuden lääkkeen sivuvaikutuksista:
"saattaa aiheuttaa pakonomaista tarvetta kertoa mieltymyksestä joustokangasmateriaalista valmistettuihin pyöräilyasusteisiin".
- Anonyymi
Onhan nämä trollaukset huomattavasti viihdyttävämpiä ja älykkäämpiä kuin kaiken maailman "sähköpyöräsanttujen" sepustukset siitä, onko spandeksien haarovälin micropore-pehmuste pinnoitettu jollain uudella näennäistä hyötyä tuottavalla Peflon g2:lla ( reg. trademark) vanhan g1:n (reg. trademark) sijaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615