Naisilla yli kykyjä

Anonyymi-ap

Naisilla täydellinen laskupää ja aisti eli naiset aistii heti kenellä miehellä on rahaa ja kenellä ei oo ja nainen osaa laskea nano sekunneissa tarkalleen kuinka paljon miehellä on rahaa rahapussissa eli naisilla ilmiömäinen setelien tunnistus ja määrä

26

216

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keitä ne sellaiset matikkanero-naiset ovat? Itse en pärjäisi ilman kännykän laskinta. Oma päässälasku on kovin onnetonta. Peruslaiskan tottumiskysymys.

      • Anonyymi

        Ehkä noin mutta miehen rahoista kun kyse niin sinulla onkin erittäin terävä matikka pää


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18257482

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei ne mitään ylikykyjä ole, vaan psykologisia taitoja ja vainua. Sitä on etenkin niillä naisilla, joille raha merkitsee täysin eri asioita kuin sinulle.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Eli luonnollinen naisen vaisto ja taidot


    • Anonyymi

      sä tunnet kummallisia naisia. 😀

      • Anonyymi

        Kaikki naiset osaa ton homman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset osaa ton homman

        Minä en tunne yhtään tuollaista naista. Sinä tunnet siis hyvin kummallisia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset osaa ton homman

        Ylipäänsä nuo rahapakkomielteet ovat enemmän miesten juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tunne yhtään tuollaista naista. Sinä tunnet siis hyvin kummallisia naisia.

        Kyllä tunnet ja tiedät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tunnet ja tiedät

        En tunne, enkä tiedä. Sinä tunnet hyvin kummallisia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäänsä nuo rahapakkomielteet ovat enemmän miesten juttu.

        Ehkä toisille miehille niin ne miehet tietää miten saa naisia ja seksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne, enkä tiedä. Sinä tunnet hyvin kummallisia naisia.

        Kyllä tunnet katso äitiäsi mummojasi siskojasi jos muka muita naisia et tiedä tai tunne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä toisille miehille niin ne miehet tietää miten saa naisia ja seksiä

        Todella monille miehille. Miehissä muutenkin on paljon enemmän niitä, jotka yrittävät kerätä omaisuuksia ja omistuksia. Miehet ovat sellaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tunnet katso äitiäsi mummojasi siskojasi jos muka muita naisia et tiedä tai tunne

        Mainitsemistasi yksikään ei ole tuollainen pienimmässäkään määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä toisille miehille niin ne miehet tietää miten saa naisia ja seksiä

        Miehet arvottvat toisiaan omaisuuden ja omistusten perusteella. Miehet ovat kautta historian olleet sellaisia. Miehillä on juuri tuollaisia kykyjä, joita kuvailit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella monille miehille. Miehissä muutenkin on paljon enemmän niitä, jotka yrittävät kerätä omaisuuksia ja omistuksia. Miehet ovat sellaisia.

        Ne miehet saa pimppii ja naisia eli naiset tulee ehdottelemaan ja tarjoaa seuraansa ja köyhil miehil haistatetaan vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsemistasi yksikään ei ole tuollainen pienimmässäkään määrin.

        Onkohan noin nyt päästelet aivan mahottomia satuja ja palturia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne miehet saa pimppii ja naisia eli naiset tulee ehdottelemaan ja tarjoaa seuraansa ja köyhil miehil haistatetaan vain

        Miehet miettivät nimenomaan rahaa ja omaisuutta. Ei heille muulla ole väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan noin nyt päästelet aivan mahottomia satuja ja palturia

        Sinä olet se, joka puhuu houreita ja höpertelyjä. Normaaleihin naisiin sun juttusi eivät sovi lainkaan. Sä tunnet vain kummajaisia.


    • Aika huolestuttavaa, jos noin olisi. Kuka nykyään edes käyttää paljon käteistä enää? 🤔

      • Anonyymi

        Miehet käyttää ja kyllä tiedät onko miehellä rahaa ja varallisuutta vai eikö ole ja jos ei ole niin ei ole edes tervehdyksen arvoinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehet käyttää ja kyllä tiedät onko miehellä rahaa ja varallisuutta vai eikö ole ja jos ei ole niin ei ole edes tervehdyksen arvoinen

        No mutta höpö höpö. Minä tervehdin töissäkin kaikkia mennen tullen, vaikka kaipa siellä sitten hyvin maksetaan.🙂
        Oikeasti ihan turhaa puhetta tuollainen.
        Minun kumppanillani ei tarvitsisi olla yhtään korkeampi varallisuustaso kuin itsellänikään. Vähintään täytyy tulla omillaan toimeen.

        Sekin ajatus johtuu siitä tosiasiasta, että minun mielestäni parisuhde ei ole tasapainoinen, jos toinen elättää toista muuten kuin väliaikaisesti, jossakin muutostilanteessa.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        No mutta höpö höpö. Minä tervehdin töissäkin kaikkia mennen tullen, vaikka kaipa siellä sitten hyvin maksetaan.🙂
        Oikeasti ihan turhaa puhetta tuollainen.
        Minun kumppanillani ei tarvitsisi olla yhtään korkeampi varallisuustaso kuin itsellänikään. Vähintään täytyy tulla omillaan toimeen.

        Sekin ajatus johtuu siitä tosiasiasta, että minun mielestäni parisuhde ei ole tasapainoinen, jos toinen elättää toista muuten kuin väliaikaisesti, jossakin muutostilanteessa.

        Ehkä noin kaikki kelpaa kunhan ei ole köyhä duunari ja pienestä palkasta riippuvainen eli kunhan on rikas ja varakas mies joka tulee omillaan toimeen se xenan saa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä noin kaikki kelpaa kunhan ei ole köyhä duunari ja pienestä palkasta riippuvainen eli kunhan on rikas ja varakas mies joka tulee omillaan toimeen se xenan saa

        Mieheni ovat kyllä periaatteessa olleet duunareita. 🤔
        Mutta se onkin sitten ihan eri asia, kenet xena saa. Voi jäädä luu vetävän käteen. 😂


    • Ai kai sitä tartte kovin sherlokki olla, jos äijä viskoo virveleitään järveen, niin ei ihan persaukinen tyyppi. 🤣

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe