Tuo on kunnianloukkaus väittää minua Inarin kunnan tie vastaavaksi.

Anonyymi-ap

Jos olisin Inarin kunnan teistä vastuussa niin monet tiet olis käyttökiellossa ja asukkaat edunvalvonnassa, koska eivät ymmärrä edes omaa parastaan!

Suomen valtio ei ole koskaan kieltänyt rahoittamasta ihmisten henkeen sekä terveyteen liittyviä asioita joihin kuuluu myös teiden kunnossa pito!

Saamelaiset sekä koltansaamelaiset ei ole halunneet kunnollisia teitä joiden avulla saadaan myös turvallisuutta syrjäseuduille!

Saamelaiset sekä koltansaamelaiset haluaa vain oikeuksia vaikka heillä ei riitä edes perusteita oikeuksien saantiin!
He väittää, että suomalaiset aiheuttaa heille paskaa!
Jos osaavat YK:hon tehdä valituksia ihmisoikeusrikoksista niin kyllä he osaa silloin hoitaa myös omat tie asiansa sekä terveydenhoitoon ja muuhun turvallisuuteen liittyvät asiat myös kuntoon!

Minä edustan meitä suomalaisia ja TUEN saamelaisia sekä koltansaamelaisia vaikka ALAMÄKEEN jos he sinne ovat menossa!
Minä hoitanut velvollisuuteni suomalaisena ja en edes tiennyt, että saamelaiset ja koltansaamelaiset oli tehneet valituksen YK:hon heidän ihmisoikeuksista ja väittäneet, että me poljetaan heidän ihmisoikeuksia.

Sanilan Toini oli hoitamassa kolttien asioita kunnanhallituksessa/valtuustossa.
Minut käski äitini palaamaan kotia, koska asuin etelässä silloin ja facebookista nähnyt että minä seuraan poliitikkaa ja ymmärinkin tuosta jotain.

Olin aika järkyttynyt, kun ei saanut edes sairaalaa tänne vaikka perusteita oli vaikka kuinka paljon.
Tein panostaja koulutuksen jälkeen AVI:lle ilmoituksen.
Ilmotin siinä rasituksia jotka kuuluu ottaa huomioon Inarin kunnassa.
Matkailu, lentokenttä sekä Kevitsan kaivoskin vaikuttaa Inarin kuntaan rasitteena.

Suomen suurin kunta ja surkein sekä pienin kalusto. Ei voi laskea Rajavartioston varaa, koska heillä on omat tehtävät vaikka tarvittaessa he tulee avuksi.

Kevitsan kaivoksella oli joku palo. Sinne meni Inarin, Sodankylän sekä Kittilän palokunnat.
Utsjoen kunta paikkas Inarin kunnan kalustoa joka oli Kevitsalla!

Onneksi ei sattunut mitään koska henkiä olis mennyt!
Utsjoelta Ivaloon menee tunti joten on sama, kuin ei sais mitään apua.
Palomiehiä kyllä koulutetaan ja koulutetaan vaikka kuinka paljon, mutta heiltä puuttu työpaikat sekä kalustot!
Ensiapu henkilökuntaa koulutetaan myös palokunnan kautta, mutta hekin tarvii työpaikan sekä kaluston millä toimia.

Heidän työn edistämiseksi tarvitaan SAIRAALA, koska kyseessä on erityisalue ja näin meidän lääkärit sekä hoitajat voi erikoistua työn ohessa jotka tekee töitä sairaalassa.
Täällä lääkärit opettaa hoitajia tarvittaessa niin he voi hoitaa osan tehtävistä ja lääkäri on vastuussa potilaasta eli hoitaja ei hoitele omilla luvilla potilaita.

En ole mistään vastuussa vaikka ilmoituksia olenkin tehnyt.
Päättäjät on vastuussa myös laiminlyönneistä.
Asukkaiden pitää vaatia ensin kunnollista tietä ja he ei ole vaatineet tuota niin ei päättäjätkään ole vastuussa vaan asukkaat itse, koska heidän mielestä tie on turvallinen eikä vaadi peruskorjauksia joilla voidaan mm leventää tietä jos on liian kapea.

Näin että tuohon tehtävään haetti työntekijää joka tuntee Inarin kunnan tiet, mutta en koe olevani noin pätevä vaikka tulisinki heidän toimeen jotka teitä hoitaa Inarin kunnassa.
Tulee riitaa, koska minä näen asiat toisella tavalla.

En haen tuollaisiin tehtäviin töihin enkä edes yritysneuvojaksi vai mikä se paikka oli, koska minä käytän omaa päätäni ja saatan sanoa vaikka : Vittu joo minä kyllä neuvon!
Näytän karttaan sekä sanon : Ollaan tässä nyt ja tänne, kun ajelet niin eiköhän löydy hyvä paikka missä voit yrittää mitä huvittaa, mutta täällä et saatana yritä mitään ennen kuin meidän kunnassa perus asiat on kunnossa.
Ei mulla ole autoa ja en kyllä ajeliskaan vaan sanosin : Tule tänne toimistolle, koska en kuule puhelimessa mitä sanot!
Toimistolla sanosin : Puhu ääneen niin minäkin kuulen, koska mulla on HUONO KUULO ja näillä palkoilla ei pahemmin pattereita ostella kuulolaitteeseen!

5

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voiko TVH : n tiekarhu loukata jonkun kunniaa?

    • Anonyymi

      Olet aika viisas

    • Anonyymi

      En ikinä edes ajanut poron kanssa kolari ja tuo poro vakuutus on MAAILMAN TURHIN VAKUUTUS mitä autossa voi olla.

      Hevoset juoksi yli, kun ajoin autoa ja toisen kerran juoksi kettu auton alle.
      Liikennevakuutus korvas tuon, kun hevoset juoksi yli.
      Ketun auton alle juoksu oli verrattavissa kissaan tai pieneen koiraan.
      Kuulu vaan tumps tumps ja minä sanoin : Vitun kettu!
      Lapset kysy : Mitä ketulle tapahtu?
      Vastasin äitinä rehellisesti : Kuoli, kun tyhmä juoksi alle.

      Lapset sano : Pitää lähteä hautamaan se kettu.
      Rekka tuli perästä niin sanoin : En lähe ku jäi tuon alle ainaki 3 kertaa joten se on ihan mössönä.
      Illalla joskus klo 22.00 jälkeen talvella joten mihin sen olis haudannut ja ei ollu edes lapiota mukana.

      Vakuutus yhtiö ei olis korvannut mitään ja minä olin ainut joka joutu kärsimään, koska nuorin tyttö alko itkemään sitä kettua joka oli tyhmä ja juoksi meidän auton alle.
      Isänsähän se vastuussa oli koska olis voinut itse huolehtia tapaamisen kuskaamisen niin kettu olis vielä hengissä.

      Poronhoitoalueella yleensä ajetaan porojen päälle, mutta minä olen onnistunut jäämään autolla hevosten alle ja kettu juoksi auton vierestä suoraan alle.
      Minä näin ketun silmät ja hiljensin vauhtia niin näen mikä siellä juoksee vastaan. Sanoin : Koira juoksee ei ku se on kissa. Ehin sanomaan : Kattokaa kettu juoksee vastaan!
      Sen jälkeen sanoin : Vitun kettu!
      Tyhymä juoksi alle, kun sanon katsokaa kun kettu juoksee vastaan.

      Mulla oli tapana sanoa lapsille aina autossa jos näky erikoista. Saatto olla erikoinen auto tai joku muu vastaava.

      Ajettiin kerran Traktrori tapaamisen traktoreiden kulkueessa ja heidän tapaaminen oli huoltoasemalla.
      Me jatkettiin matkaa, mutta oltiin vähän aikaa mukana siinä ajossa. Oli hauska nähdä erikoisia traktroreita, kun kääntyvät huoltoasemalle.

      Sannin Keikkabussin näkeminen oli 12vuotiaalle fanille iso juttu, koska minä ymmärsin sanoa hänelle : Sannin keikkabussi joutuu odottamaan, että me mennään ensin joten voit vilkuttaa heille.
      Fani oli siltä mieltä, että minun olis pitäny ajaa eteen niin olis saanut käydä bussista hakemassa nimmarit.
      Ei menny kauaa tuon jälkeen niin nähtiin Jasper Pääkkönen ja kuiskasin : Jasper Pääkkönen tulee joten voit pyytää nimmarin.
      Ei pyytänyt vaan me katsottiin vain ja Jasper Pääkkönen varmaan katso meitä yhtä ihmeissään, koska oli varmaan hänestäkin outoa.

      Kyllä minun lapsi saa vaikka joka päivä minulta nimmarin jos pyytää ja voin sanoa : Tämä on todella harvinainen nimmari ja ei kellään sinun kaverillakaan ole tämmöstä nimmaria.

    • Anonyymi

      Totuus Universaalisesta Isästä oli alkanut sarastaa ihmiskunnalle sinä hetkenä, kun profeetta sanoi: ”Sinä, Jumala, olet ainoa, sinun rinnallasi ei ole muita jumalia. Sinä olet luonut taivaan ja taivaitten taivaan kaikkine taivaallisine sotajoukkoineen. Sinä varjelet ja hallitset heitä. Jumalan poikien kautta luotiin universumit. Valolla Luoja kätkee itsensä ikään kuin vaatekappaleella ja levittää taivaat niin kuin harson.” Vasta käsitys Universaalisesta Isästä – yhdestä Jumalasta monien jumalten sijasta – mahdollisti kuolevaisen ihmisen käsittää Isä jumalalliseksi luojaksi ja infiniittiseksi valvojaksi.

    • Anonyymi

      Että o niin ruma nii on niin v.n tyhmäki!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe