Nyt muistin yhden jutun.

Anonyymi-ap

Presidentti armahti yhden pakolais naisen joka veitsellä pisti miestään ja vissiin löikin.
Mulla on poliisilta yks paperi joka liittyy terä aseen käyttöön jota minä käytän.

Yhdenvertaisuuslain mukaan tuo armahdus jota haki koskee kaikkia pakolaisia sekä maahanmuuttajia jotka on Suomeen tulleet.
Kyllä he töitä saa tehdä, mutta he ei saa käyttää teräaseita, nyrkkejä eikä muitakaan teräviä sanoja tai vastaavia!

Pakolais nainen haki itse armahdusta Presidentiltä ja hän edusti samalla pakolaisia sekä maahanmuuttajia ja lupas kaikkien puolesta.

En ole kunnioita loukannut koska ei pakolaiset ja maahanmuuttajat ole noudattaneet antamaansa lupausta Presidentille!

En ole hakenut armahdusta, koska sana on vapaa Suomessa ja pakolaiset sekä maahanmuuttajat ei saa valittaa. He on äänettömiä kaikkia ja eihän he voi kirjoittaa tai sanoa, koska ei he saa käyttää mitään terävää jolla voi lähteä henki tai voi satuttaa toisia!

Ei kai me alkuperäiset suomalaiset pakolaisten ja maahanmuuttajien asioihin puututa.
Nuo heidän omia päätöksiä ja minä olen sitä mieltä, että pitäkööt päätöksensä ja kyllä heidän pitää kunnioittaa sekä noudattaa omia päätöksiä!

Nasima Razmyar edustaa kaikkia pakolaisia sekä maahanmuuttajia. Ei ollut silloin kansanedustaja vaan Helsingin apulaispormestari, kun Presidentti armahti joten kyllä saan hänet Ivalosta hienosti vastuuseen ja 10 kunnianloukkausta käännetään korvaukseksi.

Kunnianloukkaus, syrjintä sekä kaltoinkohtelu.

Istukaa itse siellä poliisiauton kopissa -30 pakkasella jossa lämmityslaite EHKÄ toimii.
Pääsette putkaan lämpimään jos leijaa oman kusen haju. Olisin takin mukaan putkaan, mutta oli kauhea kusi hätä niin riisuin takin käytävällä ja se jäi penkille.
Kumipatjalla istuin ensin ja kattelin putkaa.
Totesin, että ” Rovaniemen putkat on niin, kuin Venäjällä.”
Kävin Ivalon vanhimmassa putkassa ennen, kuin lähettiin. Sodankylässä istuin autossa ja odotin, että matka jatkuu.
Kemin poliisit Skodalla hakemaan ja sen verran vilasin sitä autoa, että teki mieli kysyä ” Mikähän Nisti Skoda se teillä oikein on käytössä.”
Sisätilat oli osa hajotettu poliisien siviiliautosta.
Loppu matka oli kylmää kyytiä.

Olin onneksi ostanut alennuksesta melkeen 500€ Helly Hansenin talvitakin. Testasin samalla, että takilla tarkenee sammua vaikka lumihankeen eikä tunnu missään.
Jalkoja paleli, koska en laita niitä snowbootseja jalkaan joita yleensä pakkasella käytin.
Oon kyllästynyt niihin, ku samat kengät pyöriny vissiin 5vuotta jalassa ja ei ne hajoa vaikka oon pessy ne pyykkikoneessa ja lingonnu 1200 kierroksella.

Sanoin : Maalaan nuo kengät magneetti maalilla ja testaan miten se magneetti maali toimii.

En ole vielä tehnyt tuota vaan se on vielä suunnittelu vaiheessa. En ole vielä päättäny, että maalaanko kengät vai housujen perseen niin näkee kummalla on parempi vetovoima. Maalla vai perseellä… Einstein ja Newton väittää molemmat, että maalla on suurin vetovoima.
En ole vielä lähtenyt toteuttamaan tutkimusta, koska on näitä muita asioita ensin!

Saadaan vähän paremmat korvaukset, kun pakolaiset ja maahanmuuttajat sotkee suomalaisen tutkimuksia ja vaikeuttavat RAHOITUKSEN saantia, koska heidän elatukseen menee kaikki NERON LEIMAUKSET ja tutkimukset jää tekemättä.
Tässä menee älykkyyskin ihan hukkaan suomalaisilta.

11

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt pitää oikeesti miettiä, koska nuo kunnianloukkaukset joista syytetään minua.
      Voin kääntää ne todisteiksi, koska ei tämä asia liity facebookkiin.
      Vaan Suomeen ja Ivalo minun mielestä on edelleen kylä joka on Suomessa ja oli jo Suomen suuriruhtinaskunnan aikaan, kun suku käveli Kittilän/ Sodankylän kunnasta Petsamoon.

      Kaikkihan sen tietää, että Ivalo nimi tuli siitä kun ihmiset näki valon ja sanovat : Ihvalo näkyy!
      Puhuvat hoon päälle, alle sekä väliin joten he näki Ivalon kylän valot.
      Minkä helvetin takia suku olis kävelly Kiistalasta Pokan kautta Inariin ja sieltä Ivaloon jos Kiistalasta päässy Sodankylään suoraan ja sieltä Ivaloon josta ovat jatkaneet matkaa Paatsjoki vartta pitkin Salmijärvelle jossa oli muitakin suomalaisia.

      Suomalaiset oli menossa Norjaan leviän leivän perässä, mutta raja on ollut siihen aikaan kiinni, koska Norja oli silloin vielä Ruotsi.
      Norjaa ei ollu edes olemassa tuolloin, mutta ruotsalaiset syrji eivätkä päästäneet meitä Ruotsiin 1800 luvulla!

      • Anonyymi

        Kaikki suomalaiset oli olleet Ruotsin kunikaalla töissä ja Ruotsi vaihto Suomen Norjaan Venäjän kanssa.
        Rasti sekä monet muut jotka oli olleet kuninkaan palveluksessa ei päässeet Ruotsiin suoraan.
        He oli tutkineet karttaa ja katsoneet mistähän Ruotsiin pääsee.
        Salmijärvi oli rajan pinnassa ja suomalaiset asettu siihen asumaan, koska oli asumatonta.
        Ruotsi syrji ja ei päässy eroon ennen, kuin anto Norjalle itsenäisyyden ja Norja jatko samaa syrjintää.

        Etelästä oli tutkijoita ja oli löytäneet kylällisen suomalaisia Ruotsin/ Norjan rajalta. Kyllä he on kysyneet mitä te täällä teette.
        Tutkijat on olleet lintu, kasvi sekä muita maasto tutkijoita, koska ei sinne saanut muut mennä kuin tutkijat.
        Suomen päättäjät kielsi koska ei sitä kukaan ollut tiennyt että siellä oli asumattomia alueita.

        Suomalaista tuli köyhiä tuossa vaihdossa ja tuo on ollut ihmisoikeusrikos jota ei ole koskaan käsitelty.
        Turha Suomeen on tulla huutamaan sekä haukkumaan rasisteiksi, koska ollaan ainut maa jonka ihmisoikeuksia on poljettu kautta historian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki suomalaiset oli olleet Ruotsin kunikaalla töissä ja Ruotsi vaihto Suomen Norjaan Venäjän kanssa.
        Rasti sekä monet muut jotka oli olleet kuninkaan palveluksessa ei päässeet Ruotsiin suoraan.
        He oli tutkineet karttaa ja katsoneet mistähän Ruotsiin pääsee.
        Salmijärvi oli rajan pinnassa ja suomalaiset asettu siihen asumaan, koska oli asumatonta.
        Ruotsi syrji ja ei päässy eroon ennen, kuin anto Norjalle itsenäisyyden ja Norja jatko samaa syrjintää.

        Etelästä oli tutkijoita ja oli löytäneet kylällisen suomalaisia Ruotsin/ Norjan rajalta. Kyllä he on kysyneet mitä te täällä teette.
        Tutkijat on olleet lintu, kasvi sekä muita maasto tutkijoita, koska ei sinne saanut muut mennä kuin tutkijat.
        Suomen päättäjät kielsi koska ei sitä kukaan ollut tiennyt että siellä oli asumattomia alueita.

        Suomalaista tuli köyhiä tuossa vaihdossa ja tuo on ollut ihmisoikeusrikos jota ei ole koskaan käsitelty.
        Turha Suomeen on tulla huutamaan sekä haukkumaan rasisteiksi, koska ollaan ainut maa jonka ihmisoikeuksia on poljettu kautta historian.

        Suomalaiset on menneet Salmijärvelle rajalle katsomaan, että onko tosi että ruotsalaiset teki suomalaista ryssiä.
        He näki myös sen, kun Ruotsi antoi Norjalle itsenäisyyden.
        Kai he näki vielä senkin, kun Suomi sai itsenäisyyden ja he jäi ryssiksi.
        Meän suvun näkijä ainakin kuoli 1917, mutta tarina ei kerro mihin hän kuoli.

        Voi olla, että anto henkensä Suomen itsenäisyyden puolesta koska tuli nähtyä niin paljon yhen elämän aikana.
        Jos on sinne saarelle haudattu mikä jäi Norjan ja Venäjän raja viivalle niin kyseessä on Diplomaatti kunnianloukkaus, koska sinne on haudattu mies joka näki kaiken.
        Näki oman kuoleman ja kerto ” En näe tulevaa.”

        Minä kyllä näen tulevaa ja rikkauksia, mutta myös köyhiä jotka yrittää käännyttää meitä koska he ei olleet tuolla meidän suomalaisten kanssa.

        Saamelaiset ja koltansaamelaiset ei osanneet edes suomea joten ei heidän kanssa ole suomalaiset edes keskustella asioista.
        Ei kai suomalaiset ole osanneet edes venäjää tuohon aikaan.
        Ruotsia ja suomea suomalaiset osanneet, koska kuuluttiin ensin Ruotsiin kunnes Ruotsi teki meistä kaikista ryssiä.

        Ei tuo vissiin saamelaisia ole haitannut eikä koltansaamelaisia, koska he ei halua olla suomalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset on menneet Salmijärvelle rajalle katsomaan, että onko tosi että ruotsalaiset teki suomalaista ryssiä.
        He näki myös sen, kun Ruotsi antoi Norjalle itsenäisyyden.
        Kai he näki vielä senkin, kun Suomi sai itsenäisyyden ja he jäi ryssiksi.
        Meän suvun näkijä ainakin kuoli 1917, mutta tarina ei kerro mihin hän kuoli.

        Voi olla, että anto henkensä Suomen itsenäisyyden puolesta koska tuli nähtyä niin paljon yhen elämän aikana.
        Jos on sinne saarelle haudattu mikä jäi Norjan ja Venäjän raja viivalle niin kyseessä on Diplomaatti kunnianloukkaus, koska sinne on haudattu mies joka näki kaiken.
        Näki oman kuoleman ja kerto ” En näe tulevaa.”

        Minä kyllä näen tulevaa ja rikkauksia, mutta myös köyhiä jotka yrittää käännyttää meitä koska he ei olleet tuolla meidän suomalaisten kanssa.

        Saamelaiset ja koltansaamelaiset ei osanneet edes suomea joten ei heidän kanssa ole suomalaiset edes keskustella asioista.
        Ei kai suomalaiset ole osanneet edes venäjää tuohon aikaan.
        Ruotsia ja suomea suomalaiset osanneet, koska kuuluttiin ensin Ruotsiin kunnes Ruotsi teki meistä kaikista ryssiä.

        Ei tuo vissiin saamelaisia ole haitannut eikä koltansaamelaisia, koska he ei halua olla suomalaisia.

        Kävin katsomassa televisiota ja eduskunnan keskustelu oli menossa. Purra paasas suu vaahdossa niin, kuin olis epilepsia kohtaus ollu päällä.
        Äänestä tunnistin, mutta en olis heti vaatteista tunnistanut valtiovarainministeriksi.
        Sanoin : Purrahan on vetassu kunnon puli-piri vermeet päälle istuntoon.

        Edustaa Kunniallisia suomalaisia.

        Kunniaton saa sentään kulkea missä vaatteissa huvittaa, koska ei kukaan halua kunniattomasta esimerkkiä ottaa.

        Jos kaikki olis yhtä kunniattomia, kuin minä niin maailmahan menis ihan hulluksi.
        Kyllä nyt ainaki nääkeri vitsit pitäs saada takasin.

        Näin musta miehen kävelevän Ivalossa valkonen takki päällä illalla tien yli. Osotti minua sormella ja nauro.
        Minä naputin rattia sekä sanoin : Näkyy ei näy näkyy ei näy…
        Kysyin lapselta : Joko se meni niin voidaan jatkaa matkaa?
        Lapsi sano : Oot rasisti!
        Sanoin : Jos olisin rasisti niin olisin ajanut päälle enkä jääny odottelemaan ja kysyny että menikö varmasti tien yli vai jäikö se renkaan viereen kytikselle.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­y­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­­N­y­m­f­­­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18259270

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Presidentti jos armahtaa jostain rikoksesta vangin ja yhdenvertaisuuslain mukaan jos samaan rikokseen syyllistyy niin sehän on maan petos ja ulkomaalaiset saa poistaa maasta jotka syyllistyy noihin samoihin rikoksiin.

      Ei suomalaisia voi poistaa Suomesta, koska me ollaan Suomesta.
      Ulkomaalaiset voi koska Suomen vankilat luotu suomalaisia varten.

      Miksihän avustajat jotka olleet käräjillä avustamassa ulkomaalaisia ei ole noihin vedonneet niin kaikki rikolliset olis saatu Suomesta pois.
      6000€ vangin ylläpito kuukaudessa ja asianajajat, lakimiehet, notarit ja varatuomarit puolustaa perkele rosvoja ja antaa varastaa suoraan Suomen valtion rahat!

      Onneksi minä sentään jotain tajuan.

      Holo Holomanämmä tietenkin joka osaa sentään laskea muutakin, kuin PERSEMÄKEÄ!

      Jos joku haluaa avustaa eli pitää virkansa johon koulutuksen käynyt niin saa KUNNIA MAKSAA, koska minä en maksa mitään eikä maksa Suomen valtiokaan!

      Kaikki jotka lukee tajuaa että isot rahat kyseessä ja meitä kustaan suoraan silmään!

      Presidentti jos armahtaa niin asia kääntyy kansan eduksi!

      Miksihän lain oppineet avustajat ei ole koskaan sanoneet, että kyseessä on myös maan petos.
      He kuittaa itse nimittäin valtiolta tilin koska ei noilla ulkomaan köyhillä ole rahaa.

      Kommunistejako nuo LAIN OPPINEET AVUSTAJATKIN ON!
      Paljokohan noita piilo kommunisteja oikein on?

    • Anonyymi

      Tässä on ne Armahdus rikokset https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/019f705e-0670-48a1-8cdd-3420bab12634

      En ole tuollaisiin edes syyllistynyt, mutta he jotka on syyllistyneet armahdusten jälkeen loukkaa kaikkien meidän suomalaisten kunniaa ja syrjivät myös koska he ei kunnioita Suomen Presidenttiä joka edustaa Suomen kansaa.
      Ainut jota kaikki suomalaiset voi äänestää.

      Kaikkien nimet kyllä löytyy Suomen valtion tiedoista ja korvaukset kyllä kuuluu maksaa.
      Armahduksen hakeminen vapaehtoista, mutta hän joka saa Armahduksen on myös vastuussa ettei samanlaisia rikoksia pääse Suomessa tapahtumaan. Ei saa myöskään vaikeuttaa meidän muiden elämää jotka ei olla tehty mitään.

      Minun pää ainakin sanoo, että Armahduksen hakija sitoutuu kantamaan vastuun ettei samanlaisia rikoksia tapahdu Suomessa. Presidentti on kaikista korkein arvoltaan ja edustaa myös poliiseja sekä tuomioistuimia.

      Armahdukset on julkista tietoa ja kannattaa ensin katsoa mistä on armahduksia tullut ja toimia vasta sen jälkeen.

      Rattijuopumus, huumeissa ajo, tappo, näpistys, puukotus ja autovarkaus oli ainakin mitä mieleen jäi.

      En ole tuommosia tehny. En ole kalassa käynyt vaan olen ostanu toisten tappamia kaloja sekä lihoja.

      • Anonyymi

        Inarin kunnassa porotkin on ihmisiä ARVOKKAAMPIA ja tappavat niitä vaikka pitäis suojata. Kunnianloukkaus, mutta Presidentti voi antaa poikkeusluvan jolla saavat tappaa poroja.

        Ei tämä ole rasismia eikä syrjintää vaan saamelaisten sekä koltansaamelaisten tukemista, koska he ei voi muuten saada itsenäisyyttä kuin anomalla Presidentiltä poikkeusluvan jolla saavat tappaa poroja jotka ovat ihmisiäkin suuremmassa arvossa Inarin kunnassa.

        Jos minä Holomanämmä en osaa lukea niin kuka sitte osaa!?


    • Anonyymi

      Kuka se nainen oii joka puukotti poromiestä js lähti hesaan pakoon?

      • Anonyymi

        Eikö holookaan muusta ketä ne oili.nainen ooi koltta ja mies saamrlainen.tapahtui 90 luvulla ivalossa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe