Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Uskonto kieltää tanssimisen vanhojen päivänä, koska tanssi voisi johtaa esiaviolliseen seksiin

Anonyymi-ap

37

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lestapoikia. Liminka on lesta-aluetta.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­y­­­m­­f­­o­­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kauheeta on pikkulasten Kin kohtalo kun eivät saa katsella pikkukakkosta !

      • Anonyymi

        Eikä pyykkiä saa pestä edestä täytettävällä rumpukoneella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pyykkiä saa pestä edestä täytettävällä rumpukoneella

        Aina löytyis manuaalikoneeseen joku hyödyllinen tollo kampea Vääntämään


    • Anonyymi

      Oikein! Hienoa että joku muukin ajattelee noin..mimustakin on väärin että tyttäristämme tehdään ihan h:n näköisiä
      Ei ole kunniallista meininkiä
      👍👍👍👍👍👍👍
      Nuoret voi itse muuttaa suunnan
      Ei tässä tarvitse vanhoja 60v miehiä viekotella kenenkään lasten

      • Anonyymi

        Sulla taitaa olla ätmi aika ristiriitaisia ajatuksia lapsista ja naisista. I smell satula


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa olla ätmi aika ristiriitaisia ajatuksia lapsista ja naisista. I smell satula

        Maailma kuolee paskaan sunlaisten sikojen takia. Tiesitkö että olet sitä mitä syöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma kuolee paskaan sunlaisten sikojen takia. Tiesitkö että olet sitä mitä syöt

        Mut oon lähinnä pescovegetaari? 🤔


    • Anonyymi

      Jos ei aiheuta nuorelle mitään harmia se ettei osallistu vanhojen tanssiin niin ok. Ettei ole esim. vanhempien pakottama.
      Toisaalta on hyväkin ettei ole laumasielu. Aloittajan artikkelissa pojat vaikuttavat järkeviltä mielipiteiltään. Vaikka perus-uskonnolliselta ta uskonnottomalta se vaikuttaa liioittelulta. Ei minulla ainakaan tavallisesti tanssiessa syty mitään hinkuja seksiin. Vanhojen tanssien tanssiaskeleetkin pitää opetella, enemmän keskittyisin niihin. Ei tosin ole omaa kokemusta kun suoritin yo-tutkinnon iltakoulussa.
      Siitä olen samaa mieltä että tytöt pukeutuvat turhan paljastavasti, vähän kuvottaa.
      Poika tanssitti minua vanhaintansseissa. Se oli ihana kokemus.

    • Anonyymi

      Muuta erittäin sexittömään ympäristöön, niin pysyy sullaki ätmi housut jalassa

      • Anonyymi

        Jätä pikkuhousut rauhaan pedari


    • Anonyymi

      Muslimit eivät saa edes katsoa silmiin eivätkä koskea vastakkaista sukupuolta. Taleban kieltää musiikin ja alkoholin. Somalit ja muut Afrikan muslimit kieltävät naiselta seksuaalisen nautinnon amputoimalla tytön alapään. Ei ole iloja eikä mitään muutakaan niillä harvoilla abeilla. Sairasta!

      • Anonyymi

        Puhutko suomimiehestä? Paremman tyydytyksen on muslimi mulle antanut kuin yksikään suomisika joka vähät välittää naisen tyydyttämisestä.


      • Anonyymi

        Säännöt koskee vain musliminaisia. Muslimimiehet tekee mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko suomimiehestä? Paremman tyydytyksen on muslimi mulle antanut kuin yksikään suomisika joka vähät välittää naisen tyydyttämisestä.

        Onko alapääamputoitu musliminainen antanut sinulle paremman tyydytyksen? Ilmeisesti et kelpaa suomalaiselle.

        -sivusta


    • Anonyymi

      Islam kohtelee rumasti naista eksyy aidan väärälle puolelle!Suomalainen nainen joka antautuu ja antaa tavaransa kuten myös oikeuteensa rajaamisensa islamin ja muslimin hallittavaksi ei ole mieleltään terve.
      Mutta toisaalta kyllähän se naisenkin on saatava tyydytystä himoihinsa vaikka joutuu tunnustamaan miehen päälimäisekseen?

    • Mun inttikaveri oli lestaadiolainen. Jossainvaiheessa hän erosi kirkosta ja sanoi välinsä isäänsä olevan nyt parempi, kun "jesse" lähti välistä.

      Tunnen hänen isänsäkin hyvin ha hieno mies. Vakaumuksellinen, mutta ei ankara siinä.

      Minusta uskonnot on ok, kunhan kaikkia ei siihen pakoteta, eikä hylätä, jos luopuu uskonnostaan.

    • Anonyymi

      Kaikella tavoilla ne ihmiset rajoittavat elämäänsä. Ei voi, kun ihmetellä.

    • Anonyymi

      Ole hiljaa senkin de3mentia-alzheimer vanhuss jos ikäsi on yli 27-vuotta!

    • Anonyymi
      • Noh sinä aikakin löysit sen verta huvittavan
        ”Frans Frangén ja hänen parinsa Valo Hytönen vuorottelevat tanssin mukaan, kumpi vie ja kumpi vikisee”

        Noh niih. Toivottavasti esiaviollinen seksi onnistuu noista tapauksilta.🥰 sen verta toistensa vasta kappaleita vielä on . Palapelin osan liitokset osuvat ja pysyvät.


      • Ehkä valo halunnut vähän kiusia yleisöä että kumppaninsa saa huomiota ja näihän hän sai💁🏻‍♀️


    • Anonyymi

      Totta toinen puoli. Olen syntynyt juuri tuollaiseen perheeseen. Se että sinulla on vakaumus,on hyvä asia. Mutta se ,onko se aidon okeasti sinun valitsemasi,vai sinut siihen valintaan aivopesty,on aivan eri asia. Sen pitää lähtä omasta halusta,ei lesta pomojen vaateista. Monet lestat on lahkossa ainoastaan siksi että,siihen ovat syntyneet. Suku on,vanhemmat on, ystävät on, lapset on, koko sosiaalinen verkosto on. Se ei mielestäni ole aito halu,vaan aivopesty ja manipuloitu sellainen. Lahko uskovaisuus.💩

      • Anonyymi

        Suureen ääneen toitotetaan kuin ei tahdota viettelyksiä tanssiin tai pettämisiin, ja se ei lähde omasta aidosta halusta,ilman lahkolaisuutta. Lähtekääpä lahkosta ja tehkää nuo lupaukset ilman sitä. Omasta tahdosta,omasta vakaumuksesta. Saa ajatella. Ja kun kaikki on lahkossa kiellettyä, haetaan itselle erityis oikeuksia ,koska ollaan omastamielestä parempia ihmisiä ja siksi heidän jumala sallii sen ,mitä maanpäällinen jumala ei salli. Nämä on nähty👎
        💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suureen ääneen toitotetaan kuin ei tahdota viettelyksiä tanssiin tai pettämisiin, ja se ei lähde omasta aidosta halusta,ilman lahkolaisuutta. Lähtekääpä lahkosta ja tehkää nuo lupaukset ilman sitä. Omasta tahdosta,omasta vakaumuksesta. Saa ajatella. Ja kun kaikki on lahkossa kiellettyä, haetaan itselle erityis oikeuksia ,koska ollaan omastamielestä parempia ihmisiä ja siksi heidän jumala sallii sen ,mitä maanpäällinen jumala ei salli. Nämä on nähty👎
        💩

        Näen niin läpi. Kyllä nämä nuoret aivopestyt todella syötettyyn agendaan uskookin. Mutta kun elämän todellisuus lyö vastoin kasvoja niin siinä olet puun ja kuoren välissä. Et aidosti elä omaa vakaumustasi,vaan tunnet siitä syyllisyyttä satayksinolla ja aina on paha olla. Ja sekin että vaikka kuin hyvin olisit lestameriittien mukaan elänyt,niin on aina tunne ettet koskaan kelpaa. Et lestadiolaisille ' riitä' Samalla sinun jopa kuuluu olla huono ja kelpaamaton. Sillä syntiset heidän mukaansa saa anteeksi ja syntistä jumalansa rakastaa. 💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näen niin läpi. Kyllä nämä nuoret aivopestyt todella syötettyyn agendaan uskookin. Mutta kun elämän todellisuus lyö vastoin kasvoja niin siinä olet puun ja kuoren välissä. Et aidosti elä omaa vakaumustasi,vaan tunnet siitä syyllisyyttä satayksinolla ja aina on paha olla. Ja sekin että vaikka kuin hyvin olisit lestameriittien mukaan elänyt,niin on aina tunne ettet koskaan kelpaa. Et lestadiolaisille ' riitä' Samalla sinun jopa kuuluu olla huono ja kelpaamaton. Sillä syntiset heidän mukaansa saa anteeksi ja syntistä jumalansa rakastaa. 💩

        Kyllä se on oma valinta minusta kunnioittaa uskontoa on hyvä syy kieltäytyä epämukavasta alueesta kuin vieraan kanssa tanssia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen niin läpi. Kyllä nämä nuoret aivopestyt todella syötettyyn agendaan uskookin. Mutta kun elämän todellisuus lyö vastoin kasvoja niin siinä olet puun ja kuoren välissä. Et aidosti elä omaa vakaumustasi,vaan tunnet siitä syyllisyyttä satayksinolla ja aina on paha olla. Ja sekin että vaikka kuin hyvin olisit lestameriittien mukaan elänyt,niin on aina tunne ettet koskaan kelpaa. Et lestadiolaisille ' riitä' Samalla sinun jopa kuuluu olla huono ja kelpaamaton. Sillä syntiset heidän mukaansa saa anteeksi ja syntistä jumalansa rakastaa. 💩

        Nämä nuoret vielä sinisilmäisesti uskoo ,ja se on vilpitöntä. Mutta kun elämä etenee,tulee vastoinkäymisiä, se oma puoliso on kymmenen lapsen synnyttämisen jälkeen harmaa varpunen. Jo alkaa pervoilu nostaa päätään ja ollaan aivan jotai muuta kun noissa lapsuus uskon vakaumuksissa. Jopa lesta papit ja saarnaajat. Ja juurikin ne. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä nuoret vielä sinisilmäisesti uskoo ,ja se on vilpitöntä. Mutta kun elämä etenee,tulee vastoinkäymisiä, se oma puoliso on kymmenen lapsen synnyttämisen jälkeen harmaa varpunen. Jo alkaa pervoilu nostaa päätään ja ollaan aivan jotai muuta kun noissa lapsuus uskon vakaumuksissa. Jopa lesta papit ja saarnaajat. Ja juurikin ne. 💩

        Uskoin minäkin. Satasella uskoinkin. Mutta että isä piiskasi ja löi, sanoin sitten yhtään mitään omaa,ei minulla ollut sananvapautta. En edes tiennyt että minulla saa olla omia mielipiteitä ,muutakuin hiljaa mielessäni. Isäni otti valtuuden olla minun ääneni ja sen tukahduttaja. Nyt minua ei tukahduta mikään
        💩


    • Hmm.. 🤷🏻‍♀️ onpas tiukka uskonto mutta tykkäisin kovasti tuollaisesta että esim vakava suhde sit voi tanssia vapaasti, omistaa vapaasti🥰

      • Harmi kun minua ei suojellut tuollain uskonto nuorena. Ne on puhtaita mitkä uskoo ja pitkää.


    • Anonyymi

      viisauden alkuja tuollainenkin että jos itse tajuaa sen että itse voi olla itsekäs ja kukaan ihminen ei olwe sinua parempi.

      • Jokainen voi olla itsekäs mutta minä kokisin kovia tunne tuskia jos olisin.


    • Anonyymi

      Todella epätodennäköistä ja epäilen että johtaa seksiin vaikka luonnollinen asia eikä kuulu muille ollenkaan.

    • Anonyymi

      minä joskus seurasin lukiokavereiden sitä autoa hetken , olin hommissa, töissä välillä, niin auutolla seurasin hetken heitä, mutta sittemmin suoritin kyllä lukion loppuun.

    • Anonyymi

      Kahelien lahkolais hihulien uskonto se tommosen kieltää,vaikka itse ovat jopa pedofiilejä.

    • Multa jäi muuten sekä yläasteen että lukion vanhojen tanssit tyystin väliin, koska yksikään ikäluokkamme pojista ei olisi suostunut mun tanssiparikseni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe