Saamelaisten riitely se kukoistaa.

Anonyymi-ap

on hy vä, että uutiset näyttää moneen kertaan näiden röyhkimysten vaatimukset ja "tavoitteet", Kyse on yksinkertaisesti taloudellisista hyödykkeistä ja etupäässä ilmaisista taloista ,rahasta, avustuksista , maista, kalastus ja metsästysalueista. Otettas kaikki maksulliset hyödykeet pois näiltä loisijoilta eikä kelleen annettas mitään. valtaosa suomalaisista ei saa ilmaisia taloja, maita, joutuvat itse kustantamaan talonsa ja muita mitä näille loisijoille on annettu riitakapuloiksi kymmeniä vuosia. Nyt oikeudenmukaisuus kunniaan ja saamelaiset ja saamelaisiksi yrittävät maitojunaan ja kaikilta avustukset pois ja kaikki samalle viivalle.

38

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      poliitikot ovat suuria syyllisiä tähän epäsopuun.

      • Anonyymi

        Persut pelastaa saamelaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut pelastaa saamelaiset.

        Mutta persut tietää että kustannukset maksetaan veronmaksajien rahoista 80-90 prosenttisesti


    • Anonyymi

      Riitelyn ne osaavat. Saamelaiset.

      • Anonyymi

        saamelaiset ja koltat ovat eri asemassa kun muut suomen kansalaiset. Näille ja tulevaisuudessa syntyville saamelaisille ja koltille tehdään veronmaksajien ja valtion velkarahoilla omakotitalot ja kalakämpät, että ei se ihme jos riidellään jo vaikka keskenään puhumattakaan tavallisten suomalaisten kesken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saamelaiset ja koltat ovat eri asemassa kun muut suomen kansalaiset. Näille ja tulevaisuudessa syntyville saamelaisille ja koltille tehdään veronmaksajien ja valtion velkarahoilla omakotitalot ja kalakämpät, että ei se ihme jos riidellään jo vaikka keskenään puhumattakaan tavallisten suomalaisten kesken

        sehä nuot riijat alkoko net jo kauan sitte ku Pekka Aikioko se oli pomona korjatkaa jos muistan väärin ja nykysten riijat vain kiihtynneet ku uudet lukeneet naamat ovat tulleet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saamelaiset ja koltat ovat eri asemassa kun muut suomen kansalaiset. Näille ja tulevaisuudessa syntyville saamelaisille ja koltille tehdään veronmaksajien ja valtion velkarahoilla omakotitalot ja kalakämpät, että ei se ihme jos riidellään jo vaikka keskenään puhumattakaan tavallisten suomalaisten kesken

        joutilaille jotakin, eikö se kepu auta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saamelaiset ja koltat ovat eri asemassa kun muut suomen kansalaiset. Näille ja tulevaisuudessa syntyville saamelaisille ja koltille tehdään veronmaksajien ja valtion velkarahoilla omakotitalot ja kalakämpät, että ei se ihme jos riidellään jo vaikka keskenään puhumattakaan tavallisten suomalaisten kesken

        näiden konstit ja vinkeet on , onko opittu Putinin rosvovaltiosta


    • Anonyymi

      Hei onko teillä hyvä ehdotus mitä näille netti kiusaajille Lahti voisi tuomion antaa. Tiina Metsäketo nettikiusattu yli neljä vuotta. Olisiko jollain Facebook et kirjoittaisi sinne tästä aikeesta. Kiitos paljon avusta!!

      • Anonyymi

        oletko koltta vai joku kiusaaja?


      • Anonyymi

        Ei näitä Suomi24 asioita tarvi Facebookiin jaella vaan tulkoot tänne kirjoittamaan.

        Facebookissa ei voida me kommentoida jotka ei olla siellä, koska facebookissa pitää olla rekisteröitynyt käyttäjä.
        Minä saanut olen kunnianloukkaus syytteitä ja lisää on menossa syyttäjälle ja aiheet on just samanlaisia.

        Facebookin käyttäjissä on KOMMUNISTEJA jotka on omineet META yhtiön Facebook osion.
        Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki on kommunisteja jotka facebookkia käyttää ja luo omia sääntöjä joita ei löydy edes Suomesta.

        Kunnianloukkaus syytteet sekä rikosilmoitukset saa aikaan sen, että minä en voi käydä missään jos kyseinen paikka on liitetty Facebookiin.
        Minä loukkaan heidän kunniaa ja he syrjii sekä rajoittaa minun elämistä, koska KOMMUNISTIT toimii noin.
        Stalin ja Hitler oli henkeen ja vereen Kommunisti johtajia joiden piti saada määrätä.
        He tuli keskenään toimeen oikein hyvin, mutta Stalin ei halunnut asua Hitlerin naapurissa.
        Hitler oli tulossa Suomeen asumaan, mutta tuo ei sopinut Stalinille.


    • Anonyymi

      Asiat ne vain riitelee.

      • Anonyymi

        tietyt etupiirit ja kuten virkamiehet ja varsinkin poliitikot hyötyvät sivutuoteena näiden riitelystä ja kyse on etujen tavoittelusta


    • Anonyymi

      Saamelaisten riitely on keeneissä.

      • Anonyymi

        raha ja avustukset, maaomaisuudet, talot ja muut hyödykkeet ne saavat saamelaisista kaikkein röyhkeimmät riitelemään ja valehtelemaan omaksi ja sukulaistensa eduksi ja kun ovat saaneet kansanedustajat saamelaisuskovaisiksi niin valheet ja väärydet vannotaan todeksi ja vaikka kielipesä avustukset varastetaan. Kävikö City- saamelaisten kielipesä rahavaroille juuri näin?


    • Anonyymi

      Ei tässä kyllä yhdenvertaisuuslaki toimi vaikka Saamelaiskäräjät tuon lain loi.

      Eriarvoisuutta he tuon yhdenvertaisuuslain avulla ajaa, koska me suomalaiset ollaan huonommassa asemassa.

      Ei saamelaisten ja muiden vähemmistöjen ajama demokratia tue meidän suomalaisten demokratiaa, koska mm pakolaiset kuuluu saamelaisten kanssa samaan ryhmään.
      Meillä menee demokratiat ristiin, koska saamelaiset ja muut vähemmistöt elää enemmän tuki varassa mitä me suomalaiset.

      Hallituksen leikkaukset kohdistuu suomalaisiin ja meidän suomalaisten demokratialla näitä tukia on luotu, mutta saamelaiset sekä muut vähemmistöt elää näillä ja käyttää niitä väärin ja tuo kostautuu meille suomalaisille jotka ollaan enemistöinä omalla demokratialla luotu näitä sekä veroilla kerätty varoja.

      Jos meillä olis kaksi eri kassaa joista tukia maksettais eli suomalaisille oma ja saamelaisille sekä muille vähemmistöille oma niin meidän kassa tuottas plussaa ja me voitas saada ns osinkoja vuosittain, mutta saamelaisten sekä muiden vähemmistöjen kassa olis reilusti miinukselle, koska he tarvii enemmän tukia mitä suomalaiset.

      Saamelaiset on vähemmistöä Suomessa joten heidän kuuluu hyväksyä muutkin vähemmistöt omaan vähemmistö ryhmäänsä ja käsitellä kaikki yhtenä ja samana asiana.
      Yhdenvertaisuuslain mukaan toimitaan noin.
      Suomalaiset hoitaa omat asiansa ja meitä suomalaisia evakko sukuja kuuluu myös suomalaisiin.

      Saamelaiset ajaa kansan kahtia jakoa omalla demokratiallaan. He tulee vaatimaan korvauksia vaikka he on itse velkaa suomalaisille.

      Kaikki vähemmistöt on velkaa suomalaisille, koska he rikkoo sopimuksia joita on luotu suomalaisten turvaksi.

      • Anonyymi

        jaaleta tappoamaaSaamelaisten petokorvaukset on jotain sellaista luokkaa ettei petoja ole niin paljon että pystyisivät syömään sellaisen määrän. Lappalaisten omat syömämsä porot jääneet vatmasti kaikki auton alle. Ovatko ilmoittaneet omat syömänsä porot. Kerron tosi asian. Eräs lappalainen kysyi syönkö minä kalaa. Kyllä. Lähdetään kalaan. ota suolaa ja tummaa leipää mukaan. Entäs jos ei saadakaan kalaa: Tapetan poro.No ei me nyt sinun poroja aleta tappamaa. Sanoinko minä että minun poroja. Meillä on tapana tappaalantalaisten poro ja jos ei ole niin sitten naapurin poro ja viimeisenä oma poro. Ei vielä koskaan ole tarvinnut tappaa omaa poroa.


    • Anonyymi

      Hololle tuhannen taalan paikka nyt!oulun kaupunginjohtajan paikka auki!ouluhan on tuttu paikka ja ystäviäkin siellä.virman koneilla pääsisit facebookkiin.vanhemmatkin sais omaa rauhaa.

      • Anonyymi

        Mitäpä jos hakisit itse Oulun kaupunginjohtajan paikkaa, koska mulla on muita suunnitelmia.
        Facebookiin en ole menossa, mutta Suomi24 on myös muitakin käyttäjiä jotka ei ole facebookissa ja haluaa pitää keskustelut Suomi24:ssa jossa saadaan kaikki naamattomat kirjoitella sekä kommentoida ilman, että joku KOMMUNISTI vie asioita poliisille ja syyttelee kunnianloukkauksesta vaikka ei kunnioita itsekkään ketään eikä mitään.

        Ei ole varmaan tarvetta pyrkiä kaupungin- tai kunnanjohtajiksi, mutta jos he haluaa noihin tehtäviin niin POLIISILTA kyllä osoitteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos hakisit itse Oulun kaupunginjohtajan paikkaa, koska mulla on muita suunnitelmia.
        Facebookiin en ole menossa, mutta Suomi24 on myös muitakin käyttäjiä jotka ei ole facebookissa ja haluaa pitää keskustelut Suomi24:ssa jossa saadaan kaikki naamattomat kirjoitella sekä kommentoida ilman, että joku KOMMUNISTI vie asioita poliisille ja syyttelee kunnianloukkauksesta vaikka ei kunnioita itsekkään ketään eikä mitään.

        Ei ole varmaan tarvetta pyrkiä kaupungin- tai kunnanjohtajiksi, mutta jos he haluaa noihin tehtäviin niin POLIISILTA kyllä osoitteen!

        Kiitos kunniasta ja voin toki miettiä tuota asiaa, koska Oulun kaupungin kanssa kyllä tehtäis tiliä sekä siivottas rikostilastoja.

        Siellä ei kestä edes saada sakkoja, koska sakot pitää istua vankeutena pois.
        Tuo on se vanha malli jota monet on kaivanneet Suomeen takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kunniasta ja voin toki miettiä tuota asiaa, koska Oulun kaupungin kanssa kyllä tehtäis tiliä sekä siivottas rikostilastoja.

        Siellä ei kestä edes saada sakkoja, koska sakot pitää istua vankeutena pois.
        Tuo on se vanha malli jota monet on kaivanneet Suomeen takaisin.

        Mulla on vain terveyteen liittyvät tutkimukset täällä kesken ja keskityin niihin, koska minulla on oikeus miettiä omaan terveyteen liittyviä asioita.
        Nuo vaikuttaa nimittäin myös minun jaksamiseen.

        Minun pitää kaivaa vankilapassi ja voin laittaa sen hakemukseen.
        Vankilan henkilökunta on tuttuja ja olen tavannut psykitrinki joka oli Oulusta.
        Hänestä olin ihan normaali ja ei määrännyt mitään lääkkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vain terveyteen liittyvät tutkimukset täällä kesken ja keskityin niihin, koska minulla on oikeus miettiä omaan terveyteen liittyviä asioita.
        Nuo vaikuttaa nimittäin myös minun jaksamiseen.

        Minun pitää kaivaa vankilapassi ja voin laittaa sen hakemukseen.
        Vankilan henkilökunta on tuttuja ja olen tavannut psykitrinki joka oli Oulusta.
        Hänestä olin ihan normaali ja ei määrännyt mitään lääkkeitä.

        Oululaiset on kaikki syrjittyjäkin niin, kuin minäkin!
        Me ei saada sanoa mistään omaa mielipidettä vaan kaikki haukkuu rasistiksi!

        Tynkkynen homo-ministerinä oli ensimmäisenä viemässä televisio ohjelmat!

        Minä vankilassa odotin, että Tynkkynen tulee tarjoamaan kansanedustaja ehdokkaana kahvit niin ei näkynyt Syrjinnän ja Rasismin vastaisella viikolla!

        Minä sanoin vangeille : Äänestäkää Tynkkystä, ku ootte Oulussa kirjoilla.
        Minä jätin äänestämättä, koska en voinu äänestää Tynkkystä.

        En mikään idiootti sentään ole, kun vankilaan pääsen.
        Puuha-Peten kaveri Puuha-Pirkko kyllä osaa toimia ilman nettiäkin jos oikeassa paikassa oikeaan aikaan on!
        Perussuomalaisilla kyllä rahaa pitäs olla jos on varaa syrjiä!

        Kunnianloukkaus sakko vangit on harvassa nykysin ja vielä vaalien alla!
        Homo syrjii suoraan Suomessa!

        8 vaatii kunnianloukkaus korvauksia ja vankeutta vaikka minä oon tehnyt KUNNIA VANKILASSA ja onnistunut aktiivisena poliitikan seuraajana tulemaan homo kansanedustaja ehdokkaan syrjimäksi!

        En lähe korvauksena istuun toista kertaa Ivalosta Ouluun -30 pakkasella poliisiauton juoppo-kopissa, että Tynkkynen tarjoaa kahvit.


    • Anonyymi

      Onko yhtään mustalaisia pääsyt saamirekisteriin.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Saamelaiset puhuu ikiaikaisista nautintaoikeuksista. Sellaisia ei ole. Ruotsin kruunu antoi lain 1552 että maa josta ei maksa veroa kuuluu ruunulle. Sen jälkeen joille henköillle annettiin elinaikainen nautintaoikeus, mutta se ei periytynyt. Mainitulla lailla kumottiin kaikki maahan koskevat nautintaoikeudet. Maan omistusoikeus annettiin paljon myöhemmin, oliko 1780 jolloin maahan tuli perintö ja myynti oikeus.

      • Anonyymi

        kyllä tämä saamelaisus on räikeästi yliampuvaa. Tämä käräjien klikki johon kuuluu tämä riitainen ja omahyväinen porukka on saanut paljon pahaa aikaiseksi paljon saaamelaisia on poistettu saamelaisrekisteristä sehän on jo oma rikoksensa ja tunnusmerkistö on rikoksen osalta täyttynyt. Nyt jonkun pitäis laittaa nämä rikolliset lailliseen edesvastuuseen.


      • Anonyymi

        Nautinta oikeus on varmaan nykyinen Jokamiehen oikeus, mutta Saamelaiset on jumineet fossiilikauteen.

        Petsamossa oli Tsaariin aikaan samat oikeudet ja siellä maksettiin 5 Norjan kruunua/ savupiippu vuodessa.
        Petsamossa ei kukaan omistanut maita vaan maat kuulu valtiolle, mutta vuokramaksulla he sai maa oikeuksia.


    • Anonyymi

      Jaa olihan siellä maatiloja ja tontteja ihmisillä. Älä höpise joutavia. Ookko hömötiainen vai lehtokurppa.

    • Anonyymi

      nyt net yrittää yllyttää ja ovatkin saaneet jopa hallituksen ja kansanedustajat mukaan tuohon kehittämäänsä riitelyyn saamelais rodusta

    • Anonyymi

      eduskunta ja hallitus sais kaiken riidan ainakin vähenemään jos ei kokonaan loppumaan kun laitettas kaikki samalle viivalle, jos jollekkin annettaan rahaa tai omaisuutta kiinteää tai irtainta niin annetaan kaiklle samalla mitalla tai ei sitten kelleen. Nämä kaksi instanssia ovat aikaan saaneet riidan siemenet ja ihmiset eriarvoiseen asemaan.

      • Anonyymi

        kyllä tämä saamelaiskouhotus johon kuuluu myös koltat , pitäs lopettaa, tukiaiset lakkauttaa, valtion perittävä takaisin avustukset jotka annettu asunnon ja kalatukikohtien hankintaan nyt kun omaisuuksia myydään , myynnistä saanut tulot palautettava valtiolle takaisin.


    • Anonyymi

      Asiaa!!!

    • Anonyymi

      No kertokaa jotka tiedätte,miksi nämä "ei" saamalaiset/koltat pöljäilee sitten lapintakki päällä eduskuntatalon rappusten eessä ? Mitä nämä haki ja halus?

      • Anonyymi

        loppus tämä saamelaisten höpötys kun ei annettas niille mitään. Menköön työvoimavirastoon ja töihin. Harrastelkoot porojon kanssa kun aikaa jää, opettakoon penikoilleen kielensä joka katsoo tarpeelliseksi, ei siinä välissä tarvita kielipesä rahoja joita saa sitten varastella tai kavaltaa omaan taskuun. Eli kaikki tukiaiset pois, talot tehdään omilla hankkeilla ja ostetaan omaisuudet niillä rahoilla mitä itse tienaa. niin tekee jokainen tavis suomalainen, ei se saa tukiaisia tai avustuksia vain henk.koht. pankkilainaa joka on yleensä kiinnelainaa. Pantas nämä marisijat saamelaiset ja koltat samaan lähtöruutuun kuin muutkin.


    • Anonyymi

      Ei vieläkään auennut,mitä ja miksi nämä feikki-koltat hyppeli siellä helsinkissä ?

      • Anonyymi

        kait se hyppely oli reklamia omalle asialle


    • Anonyymi

      Saamelaisia tuetaan verorahoilla. Ovat jo muutenkin rikkaita, kun hinnat ym ei ole enää tavallisten suomalaisten tavoitettavissa vaan kaikki on tehty ökyrikkaita ulkomaalaisia varten.
      Luonnossa melskataan kaikenlaisten koneiden kanssa ja jopa ralliratoja suunnitteilla.
      Ovat jo katsoneet että autiomökeistä pitäisi periä maksu turisteilta.
      Kumma kun ilmastoaktivistit eivät ole puuttuneet.
      Mutta eihän ne olekaan oikeiden asioiden puolesta mieltä osoittaneet.

    • Anonyymi

      puuropata se porisee taukoamatta myös eduskunnassa ja narrien kabneteissa, teemana saamelaisuus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe