tapailemassa uusia tuttavuuksia,joiden kanssa ehkä voisi pariutua?
Noo sinkut,mites meni eilinen perjantai?Olitteko kenties
21
276
Vastaukset
- Anonyymi
Minä se olin koko illan lampaiden seassa....bäääää...hyvää viikonloppua kaikille!
-J- Anonyymi
Minä jos olisin sinkku, niin en todellakaan missään lampolassa viettäisi perjantai-iltaa.
Tietysti jos on joku rumaläskipersenaamaikisinkku, niin sittenhän viihtyy eläimien kanssa koko loppuelämän.
Muut ne pariutuu ja saavat perheen. - Anonyymi
Saitko villat kerittyå?
- Anonyymi
Kyllä oli taas niin hulvaton klippi, että sai kyllä nauraa niin paljon.Mikä myötähäpeä!
Ei sun tartte edes pukeutua sketsihahmoksi, kun oot sellanen ihan itse!
Putoushahmotkin jää sun varjoos...hehhehhehheheh. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli taas niin hulvaton klippi, että sai kyllä nauraa niin paljon.Mikä myötähäpeä!
Ei sun tartte edes pukeutua sketsihahmoksi, kun oot sellanen ihan itse!
Putoushahmotkin jää sun varjoos...hehhehhehheheh.Täällä oot kuitenkin tasan sä varjonyrkkeilemässä multinikkimiehen eli ätmin kanssa, että
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä oot kuitenkin tasan sä varjonyrkkeilemässä multinikkimiehen eli ätmin kanssa, että
Todellisuudesta irtaantumisen seuraus- keskustelupalsta on yhtä kaikkeen ja kaikkiin liittyvää pikseliä, näinkö?
- Anonyymi
Onneksi olit siellä....etkä tullut erästä vastaan...huh helpotus. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olit siellä....etkä tullut erästä vastaan...huh helpotus. :D
On sillä kamala työmatka!Otan osaa mies!Hei,mut nyt on viikonloppu...pari päivää helpompaa sulla.
- Anonyymi
"Kun pitäis olla lapsi, siskolla on kaksi
Ettet löydä sun vierelle ketään
Äiti kyynel poskella katsoo isää
Aina kun sä saat vuoden lisää
Eikä tytöstämme tullut mitään
Mut sitäkin voi saavutuksena pitää".
Wau, mikä saavutus!!!! - Anonyymi
Pariuduin eilen ja tänään ja tänään lisää. Mut se on vanha juttu
Oi niin raskas viikko takana ja onnistuin saamaan kropan niin jumiin treenistä, että olin suosiolla kotona kuten olen tänäänkin. Ihan pelkäsin, että joku kysyy johonkin 😄 Rakastan nähdä ystävääiäni, mutta joskus on kiva vain olla kotona 😊
- Anonyymi
En usko siihen, et paras match löytyy varsinaisesti etsimällä. Silloin sitä alkaa helposti liikaa korostamaan ominaisuuksia, jotka ei sitten välttämättä oo pitkän suhteen kannalta olennaisia.
Siinähän se meni kotosalla. Parit tanssimuuvit ihan itsekseen. Taitaa mennä tänäänkin, ei kiinnosta tuonne pakkaseen painella bailaamaan, jos ei nyt joku ilta villi sitten iske päälle. 🤔
Kotona meni, kun ensin töissä ja sieltä sitten suoraan esitteleen katumaa. Ja sitten kauppaan ja kotiin ja yrittää laittaa jotain syötävää ja lopulta nukuin siis sänkyyn peiton päälle päivävaatteissa. Mutta tänään on vähän siivouspäivää ja tässä kirjoitellessä löysin tälläsen.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010211449.html
että lisää ongelmaa tähän kasvatustieteelliseen tilanteeseen. Ja siinä lopussa vielä sanottiin syy Sipilän hallitus.- Anonyymi
Perinteinen rentoutusviikonloppu työviikon vastineeksi. Perjantai on mun "spailta", sauna lämpimäksi, hiustenhoitorutiini pitkän kasvan mukaan, kasvohoito, jalkahoito, kädetkin kuntoon. Siihen perään teetä, äänikirja ja piiiiiiitkät yöunet. 🙂
- Anonyymi
Sullapa ätmi pitkän kaavan rituaalit on, laskeks vaahtokylpyveden kans?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullapa ätmi pitkän kaavan rituaalit on, laskeks vaahtokylpyveden kans?
Kylpyammeet eivät ole mun juttuni. Mä en ole oikein ikinä tajunnut niiden viehätystä. Jiskus muksuna olen lomareissulla kylpenyt hotellihuonees kylpyammeissa aina pitkän kasvan mukaan, mutta nyt aikuisena en tosiaan ole sen touhun ystävä. Mä viihdyn perisuomalaisessa saunassa, hius- ja kasvonaamioni kanssa.
- Anonyymi
Illanistujaiset ystäväperheen kanssa.
- Anonyymi
Ei yhtä jännää kuin jännämiehellä Tampereella.
- Anonyymi
Pelasin kotona yksin videopelejä koska naisille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212368Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2152008Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611513Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551248
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751046Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa64970Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31865