Noo sinkut,mites meni eilinen perjantai?Olitteko kenties

Anonyymi-ap

tapailemassa uusia tuttavuuksia,joiden kanssa ehkä voisi pariutua?

21

251

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä se olin koko illan lampaiden seassa....bäääää...hyvää viikonloppua kaikille!
      -J

      • Anonyymi

        Minä jos olisin sinkku, niin en todellakaan missään lampolassa viettäisi perjantai-iltaa.
        Tietysti jos on joku rumaläskipersenaamaikisinkku, niin sittenhän viihtyy eläimien kanssa koko loppuelämän.
        Muut ne pariutuu ja saavat perheen.


      • Anonyymi

        Saitko villat kerittyå?


      • Anonyymi

        Kyllä oli taas niin hulvaton klippi, että sai kyllä nauraa niin paljon.Mikä myötähäpeä!
        Ei sun tartte edes pukeutua sketsihahmoksi, kun oot sellanen ihan itse!
        Putoushahmotkin jää sun varjoos...hehhehhehheheh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli taas niin hulvaton klippi, että sai kyllä nauraa niin paljon.Mikä myötähäpeä!
        Ei sun tartte edes pukeutua sketsihahmoksi, kun oot sellanen ihan itse!
        Putoushahmotkin jää sun varjoos...hehhehhehheheh.

        Täällä oot kuitenkin tasan sä varjonyrkkeilemässä multinikkimiehen eli ätmin kanssa, että


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oot kuitenkin tasan sä varjonyrkkeilemässä multinikkimiehen eli ätmin kanssa, että

        Todellisuudesta irtaantumisen seuraus- keskustelupalsta on yhtä kaikkeen ja kaikkiin liittyvää pikseliä, näinkö?


      • Anonyymi

        Onneksi olit siellä....etkä tullut erästä vastaan...huh helpotus. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olit siellä....etkä tullut erästä vastaan...huh helpotus. :D

        On sillä kamala työmatka!Otan osaa mies!Hei,mut nyt on viikonloppu...pari päivää helpompaa sulla.


    • Anonyymi

      "Kun pitäis olla lapsi, siskolla on kaksi
      Ettet löydä sun vierelle ketään
      Äiti kyynel poskella katsoo isää
      Aina kun sä saat vuoden lisää
      Eikä tytöstämme tullut mitään
      Mut sitäkin voi saavutuksena pitää".
      Wau, mikä saavutus!!!!

    • Anonyymi

      Pariuduin eilen ja tänään ja tänään lisää. Mut se on vanha juttu

    • Oi niin raskas viikko takana ja onnistuin saamaan kropan niin jumiin treenistä, että olin suosiolla kotona kuten olen tänäänkin. Ihan pelkäsin, että joku kysyy johonkin 😄 Rakastan nähdä ystävääiäni, mutta joskus on kiva vain olla kotona 😊

    • Anonyymi

      En usko siihen, et paras match löytyy varsinaisesti etsimällä. Silloin sitä alkaa helposti liikaa korostamaan ominaisuuksia, jotka ei sitten välttämättä oo pitkän suhteen kannalta olennaisia.

    • Siinähän se meni kotosalla. Parit tanssimuuvit ihan itsekseen. Taitaa mennä tänäänkin, ei kiinnosta tuonne pakkaseen painella bailaamaan, jos ei nyt joku ilta villi sitten iske päälle. 🤔

      • Ilta villi = iltavilli, ei iltaviili kuitenkaan.


    • Kotona meni, kun ensin töissä ja sieltä sitten suoraan esitteleen katumaa. Ja sitten kauppaan ja kotiin ja yrittää laittaa jotain syötävää ja lopulta nukuin siis sänkyyn peiton päälle päivävaatteissa. Mutta tänään on vähän siivouspäivää ja tässä kirjoitellessä löysin tälläsen.
      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010211449.html
      että lisää ongelmaa tähän kasvatustieteelliseen tilanteeseen. Ja siinä lopussa vielä sanottiin syy Sipilän hallitus.

    • Anonyymi

      Perinteinen rentoutusviikonloppu työviikon vastineeksi. Perjantai on mun "spailta", sauna lämpimäksi, hiustenhoitorutiini pitkän kasvan mukaan, kasvohoito, jalkahoito, kädetkin kuntoon. Siihen perään teetä, äänikirja ja piiiiiiitkät yöunet. 🙂

      • Anonyymi

        Sullapa ätmi pitkän kaavan rituaalit on, laskeks vaahtokylpyveden kans?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullapa ätmi pitkän kaavan rituaalit on, laskeks vaahtokylpyveden kans?

        Kylpyammeet eivät ole mun juttuni. Mä en ole oikein ikinä tajunnut niiden viehätystä. Jiskus muksuna olen lomareissulla kylpenyt hotellihuonees kylpyammeissa aina pitkän kasvan mukaan, mutta nyt aikuisena en tosiaan ole sen touhun ystävä. Mä viihdyn perisuomalaisessa saunassa, hius- ja kasvonaamioni kanssa.


    • Anonyymi

      Illanistujaiset ystäväperheen kanssa.

    • Anonyymi

      Ei yhtä jännää kuin jännämiehellä Tampereella.

    • Anonyymi

      Pelasin kotona yksin videopelejä koska naisille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe