Tällä pasltalla roikkujat eivät voi olla normaaleja ihmisiä. Jotain puuttu, jos täällä päivästä toiseen, viikonpäivään katsomatta aikaansa viettää aamusta iltaan. Missä on teidän ystävät, perhe ja sosiaalinen elämä? Miksi ihmeessä täällä hengailette?
Jotain vikaa täällä kirjoittelevissa on pakko olla
47
543
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka täällä hengailee koko päivää? Välillä joku on aktiivinen ja sitten taas toinen.
- Anonyymi
No tuo aloittaja tuntuu tietävän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo aloittaja tuntuu tietävän...
Varmaan näitä maalittajia eiku mallintajia heh heh hee…
Mulla on tässä kaks tietokonetta, toisessa on tää auki ja toisella teen muuta. Esim. nyt löyty tosi hieno tutkimus, Åbo akademissa tehty: Den svenska skolslöjden. Tästä tulee hyvää taustatietoo mun kirjaan.
- Anonyymi
"Tästä tulee hyvää taustatietoo mun kirjaan."
Ote kirjata, mä hetken tavailin sitä.... ja putosin täysin kärryiltä.
"Akateeminen käsityöopettajan koulutus ovat tärkeitä käsityön kehittymiselle ja selviytymiselle koulussa".... Painotus puu ja metallityössä jne.
Ihan mielenkiinnosta, silkasta uteliaisuudesta; Mitä oppikirjaa sinä työstät?
trollikka Anonyymi kirjoitti:
"Tästä tulee hyvää taustatietoo mun kirjaan."
Ote kirjata, mä hetken tavailin sitä.... ja putosin täysin kärryiltä.
"Akateeminen käsityöopettajan koulutus ovat tärkeitä käsityön kehittymiselle ja selviytymiselle koulussa".... Painotus puu ja metallityössä jne.
Ihan mielenkiinnosta, silkasta uteliaisuudesta; Mitä oppikirjaa sinä työstät?
trollikkaEi tää nyt oppikirja oo. Mulla on kovasti paljon materiaalia jo koostettuna ja kuvia otettuna. Kirjottamisen haaste on sen punaisen langan löytäminen. Kunnianhimoinen ajatus on tietenkin löytää yhteys koulun käsityön, ammattikoulun ja työelämän välille. Ja sitä kautta miettiä, mikä tässä viimeaikoina suomessa ja yleisestikin länsimaissa on menny väärin. Ja erityisesti siksi, kun mulla töissä työharjoittelijoissa tosi suuri hajonta. Toiset on todella hyviä ja osalla ei onnistu mikään. Just oli taloussanomissakin mieleenkiintoisia juttuja ammattiopetuksen ongelmista, niin oppilaiden ooettajien kuin vanhempienkin kannalta.
- Anonyymi
No, ei siihen tarvi kahta tietokonetta, voit tehdä samalla tietokoneella työtä ja avata toisen välilehden, jossa on toinen sivu.
Tai sitten kaks näyttöä, jossa toisessa on auki tämä sivu ja toisella näytöllä työsivu.
Yleensä pidän tätä taustalla auki kun teen muuta tietokoneella.
Ja sä kyttäät kirjoittelijoita. 🤣🤣🤣🤣
Hanki elämä!!!!😄- Anonyymi
Tämä ja aina nää täällä käyvät kyylät toteaa ylimalkaisesti jotain tyhmää muista, vaikka itse ovat tasan sillä samalla palstalla ja kirjoittelevat näitä törähdyksiään tänne. Kuin tyyppi joka naureskelee muille ja sahaa omaa oksaansa samalla sitä edes tajuamatta. Malka omassa silmässä ei sokealle näy, mutta luulis tuntuvan. 😂
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Tämä ja aina nää täällä käyvät kyylät toteaa ylimalkaisesti jotain tyhmää muista, vaikka itse ovat tasan sillä samalla palstalla ja kirjoittelevat näitä törähdyksiään tänne. Kuin tyyppi joka naureskelee muille ja sahaa omaa oksaansa samalla sitä edes tajuamatta. Malka omassa silmässä ei sokealle näy, mutta luulis tuntuvan. 😂
JasuJoo. Nämä sankarit ovat kyllä hauskoja. Tuosta aloituksesta jäi mainitsematta, että piiitkästäaikaa kun vilkaisin palstaa, niin....🤣
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo. Nämä sankarit ovat kyllä hauskoja. Tuosta aloituksesta jäi mainitsematta, että piiitkästäaikaa kun vilkaisin palstaa, niin....🤣
Haha, hyvä huomio! 🤣👍
Jasu Haaveilija39 kirjoitti:
Hitto mua nauratti tää jo yöllä, mutta ajattelin jättää naurut aamuun😂😂😂🙈
Tiijätkö muuten mitä savolainen sanoi, kun anoppi tippui veneestä?
"Nyt ei naarata!" 😁Disseisback kirjoitti:
Tiijätkö muuten mitä savolainen sanoi, kun anoppi tippui veneestä?
"Nyt ei naarata!" 😁Plumps 😂😂😂
Haaveilija39 kirjoitti:
Plumps 😂😂😂
Ei tarvii hommata anopille bengihyppyä liian pitkällä köydellä. 😄
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Plumps 😂😂😂
Nousko sulla äijä kikke pystöön ku sua luultiin naiseksi oliko hehkeää?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Hitto mua nauratti tää jo yöllä, mutta ajattelin jättää naurut aamuun😂😂😂🙈
Onko sun vitseilles mies kukaa nainen koskaan livessä nauranu? Tuskinpa
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun vitseilles mies kukaa nainen koskaan livessä nauranu? Tuskinpa
Mene terottamaan niitä kynsiäsi muualle. Kiitos
- Anonyymi
Lapinlahti on purkukunnossa ja kaikki potilaat täällä.
- Anonyymi
Mistäs sulla kyseinen paikka mieleen tuli? 😱
Noh, palsta on auki 24/7,
Koneilla, ja puhelimilla...
Mitäs sitte?
Pelikunnossa kun on isoksi osaksi ajasta niin tulee kytättyä..- Anonyymi
Miltä tuntuu esittää useita eri naisia netissä mies ja joskus jopa samassa aloituksessa?
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu esittää useita eri naisia netissä mies ja joskus jopa samassa aloituksessa?
Miltä se tuntuu olla harhainen ja väärässä?
Aina vaan...
Miltä se tuntuu olla vainooja ja k*usaaja?
Miltä se tuntuu kun saa k*usata ihmistä joka
Saattaa kuolla ens viikolla? Tai vaikka tänään.
- Anonyymi
Miltä se tuntuu olla ylimielinen? Kysyn, kun en tiiä.
Jasu - Anonyymi
Sulla tuntuu olevan pitkä ja syvällinen kokemus palstasta kun tuollaisia päätelmiä teet.
xLiner Sama se kai on missä sitä roikkuu? Ei tämä kuitenkaan koko elämä ole,
- Anonyymi
Se on ihan totta, että tässä ryhmässä yksinäisyys on yhdistävä tekijä. Siitä syystä tämä on sinkku -palsta, vaikka ekhän täältä kukaan tosiasiassa elämänkumppania varmasti löydäkään. Pikemminkin tällainen symppausryhmä, jossa aidot ihmissuhteet yritetään eptoivoisesti korvata etänä virtuaalisuhteilla! Hieman kuin kylmä korvike, mutta pitää hengissä paremman puutteessa!
- Anonyymi
Pakko olla vikaa! On pakko olla! Aivan varmasti! :) ei voi olla normaaleja! Eii saa olla! *varmana hyppii tasajalkaa* jotakin vikaa varppina! - cu-
- Anonyymi
Palsta on turinatiimin oma yhteiskunta.
- Anonyymi
Eli sen yhden tkdinpuliseban miehen? Kerro jotain uutta kuoma hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sen yhden tkdinpuliseban miehen? Kerro jotain uutta kuoma hyvä
Yksinpulisevan* mut minä mä olen sanomaan, jos miehen feikki sosiaalinen elämä aiheuttaa osattomuuden kokemuksia
- Anonyymi
Siis miksi haluta jotain sosiaallista elämää. Täälläkin näkee kuinka p* rseestä ihmiset ovat. Ilkeitä, kiusaajia tarkoitus vaan satuttaa muita. Omat läheiset riittää.
- Anonyymi
" Anonyymi-ap
2024-02-10 22:49:29
Missä on teidän ystävät, perhe ja sosiaalinen elämä? Miksi ihmeessä täällä hengailette?"
++++
entä sun oma ns sosiaalinen elämä?
Sehän vois olla sulla vaikka:
fase
insta
X &
tik tok
Kukin meistä on oikeutettu roikkuu täällä jos siltä tuntuu.
Kuten teet siis itsekki.
Vai tuliko vaa käymää vinettää täällä ? - Anonyymi
Miten niin "roiku"? Palsta on harrastus, jokainen panostaa siihen sen minkä haluaa ja parhaakseen näkee. Itse "hengailen" täällä tänään, koska on kotitöitä ja muuta tekemättä. Tässä voi mietiskellä muuta väliin. Aikuisilla lapsilla, ystävillä ja muilla läheisillä on myös oma elämä, ei ole tarvetta olla sosiaalinen kokoajan.
- Anonyymi
Tietenkään minulla ei ole perhettä, kun olen sinkku. Kavereita oli viimeksi lapsena, joten varmaan jotain vikaa, joo. Olen erakko.
Rekkautuneista en tiedä mikä heidän ongelmansa on, he ovat oma porukkansa. Minä olen anonyyminä täälläkin yksin. Ihmisten, yhteiskunnan ja jumalan hylkäämä yksinäinen soturi vihamielisessä maailmassa, joka haluaa tuhota minut. Identiteettini on tuollatavoin ajateltuna dramaattinen kuin Batman tai Conan Barbaari, eikä mikään naisia saamaton rumilus. Mutta ihan vain omaksi viihdykkeeksi, koska en omaa sosiaalisia kontakteja joille tarvitsisi esittää yhtään mitään, enkä edes tunne enää yksinäisyyttä. (On minulla työ jossa viihdyn, ja ihan kohtuu hyvä palkkakin.)
Selaimessa voi muuten olla auki monta ikkunaa, joten ei kukaan täällä pelkästään hengaile. No minä näen palstaajat hyvinkin normaaleina ihmisinä. Eivät ole sen kummempia kuin ei-kirjoittelevatkaan. Erittäin inhimillisiä ihmisiä.
Osa osaa sanoittaa tekemisensä, ajatuksensa, mielipiteensä. Tarjoaa sen luettavaksi. Onko sillä yleisöä vai ei. Mutta siinä se silti on. Mikä sen epänormaaliksi tekisi?
Oliko syytä huolestua heistä, jotka tälläiseen eivät kykene?- Anonyymi
Miksi täältä poistettiin viesti jossa kysyin:
Miksi ihmisessä ei saa olla jotain vikaa. Tämä on hyvä paikka turvallisesti pudota. Juuri kun luulee ymmärtävänsä jotakin ja maailma on järjestyksessä, niin pieni vilkaisu tänne palauttaa maan pinnalle niin että luut särkyy. Juuh, ja en edes halua olla normaali. Aika ajoin voin näytellä sellaista.
- Anonyymi
Yllättävän usein joutuu näyttelemään normaalia jos poistuu kotoaan. Viihdyn kotona.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Samaa voisi sanoa muista kyttäävistä palstalaisista. Jos joku on jonkun aikaa täällä kirjoittamassa ja kommentoi tiukkaasti hetkisen ja sen jälkeen häviää muihin menoihin, näkyy hän kyttääjälle koko illan. 😉 Kyttääjän kannattaa laskea ensin omat minuutit ja vasta sitten keskittyä laskemaan muiden minuutteja. Ja jos muiden laskemiseen ja viestien bongaamiseen jaksa lähteä, se vie vähintään saman ajan kuin itse kirjoittelu.
Taitaa pata soimata kattilaa ilman että tajuaa oman kylkiensä hohtavan mustaa nokea kaikkien muiden silmään. "Jotain puuttu"
Lähimuisti? Liikuntakyky?- Anonyymi
Modet haukkuvat minua ätmiksi, siksi niitä ilkeyksiä ei poisteta.
- Anonyymi
No voi ei, jospa jonkun sulle uppo-oudon tapsukseb kivissä vihloo ja sitten saat apua yms
Oheistoimintaa mein freund ja sinkku on sinkku vaikka perhettä olisikin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760