Osaatko olla

Anonyymi-ap

joustava jos sinulla on ihana ihminen, mutta tavattoman ärsyttäväkin, niin osaatko silti ja joustatko, että liitto pysyy balanssissa?

71

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osaan. Osaan olla helvetin ihana ja huomioiva, mutta osaan suuttuessani olla vitsin ilkeä ja tylykin. Parhaiten pärjää ne, jotka osaa joustaa ja myötäillä itsekin, eikä odota sitä vain minulta. Minä nääs haistan ihmisistä mitä ne on.

Jasu

• Minä taas tiedän ihmisistä mitä ne on, ei niitä tarvitse haistaa. Käytös määrittää ihmisen tekojen kautta myös toisen kohtelu täällä palstalla, minulle näyttää mitä ne ihmiset on. Minulle rehellisyys tärkeätä eikä sitten negatiiviseen sävyyn toisen pistäminen piilo keskustelu ole kenellekään hyöty päinvastoin kertoo ihmisen epäluuloista ja leimaamisesta.

En toivottavasti rintasi tervehtyvät, toivottavasti ei kokonaan kadonneet.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 ­­­N­y­m­­f­­o­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18267244

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Hetken, mutta loppupelissä en.

• Voin joustaa mistä tahansa, kunhan rakkauden kumoamaton määritelmä on voimassa ja pysyy voimassa.

• Anonyymi

Kompromissikyky on edellytys yhtään pidemmälle suhteelle.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Mikä on ollut vaikein kompromissisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on ollut vaikein kompromissisi?

Kumppanuussuhde - ja koko elämä ylipäätään - koostuu arjesta ja sen pienistä ratkaisuista.

Ehkä se, että jatkaakko ihmisen kanssa josta välittää ja joka muuten sopii, mutta jonka halut sekä kyvyt läheisyyteen ja seksuaaliseen kanssakäymiseen ovat pienemmät kuin itselläni.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Kumppanuussuhde - ja koko elämä ylipäätään - koostuu arjesta ja sen pienistä ratkaisuista.

Ehkä se, että jatkaakko ihmisen kanssa josta välittää ja joka muuten sopii, mutta jonka halut sekä kyvyt läheisyyteen ja seksuaaliseen kanssakäymiseen ovat pienemmät kuin itselläni.

-keinovaginamies-

Tuo se vasta rakkautta onkin! Tilanteet muuttuu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Naisten halut ovat lähes poikkeuksetta pienemmät kuin miesten. Biologinen tosiasia.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Tuo se vasta rakkautta onkin! Tilanteet muuttuu..

Tämä on huomattu. Ikä ikäännyttää ainakin riemutunnelin. Saa nähdä koska virvontavarpu alkaa lerpattaa :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisten halut ovat lähes poikkeuksetta pienemmät kuin miesten. Biologinen tosiasia.

No sinä et naisia tunne lainkaan tai si et ole osannu esilämmitystä lainkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, tuo on enemmänkin mantra, jota toistellaan.
        Erot yksilöiden välillä ovat sukupuolitekijääkin suuremmat.
        Jos kyseessä on naisten mielestä seksikäs mies, niin kyllä naisilla riittää haluja, usein ihan liikaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole vielä törmännyt mieheen, jolla olisi ollut omiani suuremmat halut, mutta sitä odotellessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Miten tekin olette sitten yhteen ajautuneet?…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se välttämättä ole noin. Jos nainen on sellainen että miehen tuoksu sopii naisen nenään niin halut voivat olla suuret. On kokemus sellaisesta vuosikymmeniä kestäneestä parisuhteesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se välttämättä ole noin. Jos nainen on sellainen että miehen tuoksu sopii naisen nenään niin halut voivat olla suuret. On kokemus sellaisesta vuosikymmeniä kestäneestä parisuhteesta.

Eivät naiset tahalleen vetäydy seksuaalisuudesta.. se voi vaan olla hieman työläämpää, kivuliaampaa vaihdevuosi oireista kärsiville.. sit jos et nuku kunnolla niin ei silloin jaksa edes ajatella rakastelua.. eli ihan luonnollisesti vähenee. Kyllähän ikä vaikuttaa myös mieheen.. Eihän mieskään vanhetessaan mikään kone ole😉

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Eivät naiset tahalleen vetäydy seksuaalisuudesta.. se voi vaan olla hieman työläämpää, kivuliaampaa vaihdevuosi oireista kärsiville.. sit jos et nuku kunnolla niin ei silloin jaksa edes ajatella rakastelua.. eli ihan luonnollisesti vähenee. Kyllähän ikä vaikuttaa myös mieheen.. Eihän mieskään vanhetessaan mikään kone ole😉

Seksiä silleen sopivasti. Aamuisin hyvä aika ja viikonloppuisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka ei vielä ole kevät, niin naisen halut ovat heränneet!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei aamu seksille. oon niin aamu uninen että ei🙈

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikka ei vielä ole kevät, niin naisen halut ovat heränneet!

Tunnistan itsessäni myös samaa.. sitä se lintujen viserrys teettää tai seura😂

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Sä et tiedä vaihdevuosista vttuakaan! Ei kaikki vaan ole samanlaisia. Joten mene himaas yleistämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tekin olette sitten yhteen ajautuneet?…

Ihan kuule viinamiehen väittämien vastaisesti: Selvin päin ja harrastusten kautta ;)

Ja kuten sanottua, aika muuttaa ihmisiä yksilöllisesti.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et tiedä vaihdevuosista vttuakaan! Ei kaikki vaan ole samanlaisia. Joten mene himaas yleistämään.

Minusta tuo Haaveilijan aikaisempi viesti yksilöllisesti vaihtelevista vaihdevuosioireista oli hyvinkin tiedostava, kun ottaa huomioon, että hän on itse vielä nuorehko nainen.

Veikkaan että hänen lähipiirissään on ollut kunnon oireilija :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

On myös haluttomia miehiä ja seksistä pitäviä naisia.

• Anonyymi kirjoitti:

No mielestäni tässä kyllä tarkoitin että se on ymmärrettävää.

Hyvä jos sinulla ei näin ole. Hyvin kyllä huomaa, että vaihdevuodet vaivaa. Kääkkä!

Simsalabim ja ylärivi poistui…. Sori tuosta😬

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuo Haaveilijan aikaisempi viesti yksilöllisesti vaihtelevista vaihdevuosioireista oli hyvinkin tiedostava, kun ottaa huomioon, että hän on itse vielä nuorehko nainen.

Veikkaan että hänen lähipiirissään on ollut kunnon oireilija :)

-keinovaginamies-

Juu äitini kanssa on tullut paljon höpötettyä asiasta. 😉 Hän on ollut vetovoimaisen kumppanin kanssa pitkään, voit kuvitella että se on ollut seksuaalisuudesta ennen nauttivalle naiselle myös kova pala.

Ei ollut mitenkään tarkoitus yleistää lähinnä koota niitä mahdollisia oireita.. Tiesin toki että jokainen on erilainen.. jos kommenttini ottaa jotain noin paljon aivoon. Vastaus tyyli on tuo. Niin Lupaan jatkossa jättää kiltin tytön roolini narikkaan.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Juu äitini kanssa on tullut paljon höpötettyä asiasta. 😉 Hän on ollut vetovoimaisen kumppanin kanssa pitkään, voit kuvitella että se on ollut seksuaalisuudesta ennen nauttivalle naiselle myös kova pala.

Ei ollut mitenkään tarkoitus yleistää lähinnä koota niitä mahdollisia oireita.. Tiesin toki että jokainen on erilainen.. jos kommenttini ottaa jotain noin paljon aivoon. Vastaus tyyli on tuo. Niin Lupaan jatkossa jättää kiltin tytön roolini narikkaan.

:)
        Joo, arvasin että äiti se oli.

Eilen viimeksi peruttiin iltapäivätreffit muorin kanssa, eikä se tainnut viime yönäkään paljon nukkua.

Täytyy siis avata tuo lelukaappi tänäkin iltana ;)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

:)
        Joo, arvasin että äiti se oli.

Eilen viimeksi peruttiin iltapäivätreffit muorin kanssa, eikä se tainnut viime yönäkään paljon nukkua.

Täytyy siis avata tuo lelukaappi tänäkin iltana ;)

-keinovaginamies-

Arvostan sinua mies oletettuna tosi paljon! Vaimollasi on siis hyvä mies rinnallaan🥰

Itse siis haluan ajatella noiden oireiden kohdalla. Että toimisin esim: ei halukkaan miehen kanssa juurikin noin niinkuin sinä. Jos on muuten kaikki asiat hyvin, niin ei se seksi saa tulla siihen väliin. En ole kyllä muutenkaan kovinkaan seksuaalinen että ehkä siksi myöskään haluton mies ei pelota😊

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Arvostan sinua mies oletettuna tosi paljon! Vaimollasi on siis hyvä mies rinnallaan🥰

Itse siis haluan ajatella noiden oireiden kohdalla. Että toimisin esim: ei halukkaan miehen kanssa juurikin noin niinkuin sinä. Jos on muuten kaikki asiat hyvin, niin ei se seksi saa tulla siihen väliin. En ole kyllä muutenkaan kovinkaan seksuaalinen että ehkä siksi myöskään haluton mies ei pelota😊

Kiitos,
        Pakko oli vastata, kun kirjoitit tuon vaimon tuohon.

Ikinä en ole oppinut tuota termiä käyttämään. Kyllä se on muori :))
        Tai jos oikein virallisesti esittelen hänet, niin käytän avorouvaa. Eikös se ole riittävän epävirallista? Epävirallisempaakaan en ole keksinyt.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos,
        Pakko oli vastata, kun kirjoitit tuon vaimon tuohon.

Ikinä en ole oppinut tuota termiä käyttämään. Kyllä se on muori :))
        Tai jos oikein virallisesti esittelen hänet, niin käytän avorouvaa. Eikös se ole riittävän epävirallista? Epävirallisempaakaan en ole keksinyt.

-keinovaginamies-

Muori kuulostaa sopivalta👍🏼

• Anonyymi

En osaa joustaa missään

• Anonyymi

Mitä vanhemmaksi tulen tuntuu että en jaksa vängätä turhista asioista. Nuorempana piti asioiden olla niin justiinsa. Nyt ku on lapsia ja muutenkin rantoutunut.

• Enpä huomannut avauksen perceilyä aiemmin: "Osaatko olla joustava ... että liitto pysyy balanssissa". Tyypillistä munasarjakkuutta. Selkosuomeksi: Ryhdytkö ovimatoksi välttääksesi eron. Kompromissi on aivan eri asia kuin joustaminen.

• Anonyymi

Siis tarkoitat ilmeisesti, ett kompromissä; mies saa käydä vierailla lammilla kalastamassa ja vain silloin liitto pysyy balansissa! Tämä munasarjakas ei myöskään ala kynnysmatoksi. Sulla on vielä paljon opittavaa, jollet todella tiedä mitä tarkoittaa balanssi! Kyllä balanssi tarkoittaa molemmin puolista huomioimista-> missään kohtaa parisuhteessa; ei kuulu syrjähypyt!
        trollikka

• Anonyymi

Se vaatii joustoa molemmilta, kykyä siihen. Ja jos toinen on jatkuvasti " ärsyttävä" niin mitenköhän siinä mikään balanssi toimisi? Toinen koittaa sivuuttaa ja keventää? Joustaa? Kun toinen on ihana, mutta "tavattoman ärsyttävä".

• Anonyymi

Kuulostat jotenkin eräälle ihanalle mutta välillä hieman ehkä tahallaan ärsyttävälle.
        Mutta juu, kyllä on mahdollista kaiken toimia vaikka toinen olis haastava. ♡

• Juu. Minä olen sellainen hyvien aikojen sikaihana ihminen, mutta auta armias, jos alkaa ne vaikeat ajat..

Olen tosi joustava. Minulla on yliliikkuva selkäkin. - Sitähän sä kysyit. 😉

• Anonyymi

Joko totut tai et. 20 vuodessa se selviää tuleeko ero vai opitko joustamaan.

Ikä tuo lisää kaikenlaista, luonteellista kulminoitumista mutta toisaalta myös sietokykyä jos olet osannut kasvattaa itsesi oikein.

Jokainen on jotenkin ihan v.tun ärsyttävä, mutta se oma ihminen on kuitenkin sitten se, ketä ilman sitä omaa elämää ei yksinkertaisesti ole ja sen tosiasian murskaava tiedostaminen hieman lieventää satunnaisia ärsyyntymispiikkejä.

• Anonyymi

Osaan olla liiankin joustava. Olen elämäni varrella joustanut siinä määrin, että oma hyvinvointini on jo kärsinyt vakavasti. Nykyään en enää tuossa määrin joustaisi, vaan vaadin tasapuolisuutta joustoissa.

• Anonyymi

En ole, pienikin pyyntö ärsyttää. Sano se kaksi kertaa niin pääsi kolahtaa lämmityspatteristoon:)

• Anonyymi

Tämmösiähän tässä alkuviikolla on saatu uutisista lukea, parhaimmat asuneet ruumiin kanssa kuukausia.

• Anonyymi

Kyllä kyllä iho tai lihas vähän joustaa kun sitä sormella painaa eli osaan olla vähän joustava

• Olen joustava, mutta joustavuutta tarvitaan molempiin suuntiin. Olen hyvin pitkäpinnainen.. ehkä jopa turhankin.. mutta eiköhän sekin muokkaudu tässä elämänvarrella.😁 mutta nipottajaa minusta ei tule, enkä nipottajan kanssa sopisi yhteen. Mielestäni jokainen hoitaa oman tonttinsa. Tekee vaikka niitä minua ärsyttäviä asioita.. en rupea niputtamaan ja samaa odotan myös toiselta.

• Anonyymi

Daniel ei turhista nipota ja daniel hoitaa asiansa eli täydellinen mies sinulle

• Siis nipottamaan…😂 autocorrect…

• Anonyymi kirjoitti:

Daniel ei turhista nipota ja daniel hoitaa asiansa eli täydellinen mies sinulle

No kappas juurikin näin! Hei välis👋🏻

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No kappas juurikin näin! Hei välis👋🏻

Voi sinua nauti danielin kyydeistä eli nautinnollisii hetkii ihanii

• Anonyymi

Pakko myöntää etten pidä ärsyttävistä ihmisistä, enkä sellaisista jotka eivät osaa keskustella kaikesta siitä mitä parisuhteeseen kuuluu!

• Jooh, mut on kasattu jousto-ompeleilla ja täytteenä on iskunvaimennusgeeliä

• Anonyymi

Aijai tummatukkaiset miehet ovat ihania ja ikää pitää olla vähintään 50+.

• Anonyymi kirjoitti:

Aijai tummatukkaiset miehet ovat ihania ja ikää pitää olla vähintään 50 .

Minkäs ikäinen on tuo E-lukka?🤗

• Haaveilija39 kirjoitti:

Minkäs ikäinen on tuo E-lukka?🤗

Wanha kääkkä, 50++, nelikymppinen nainen näkee minussa vain isähahmon josta ei ole kuin korkeintaan hiuksia letittämään 😘

• Anonyymi kirjoitti:

Aijai tummatukkaiset miehet ovat ihania ja ikää pitää olla vähintään 50 .

Ikä ja väriehdot täytetty, muista ominaisuuksista en osaa arviota esittää 😘

• E-Lukka kirjoitti:

Wanha kääkkä, 50 , nelikymppinen nainen näkee minussa vain isähahmon josta ei ole kuin korkeintaan hiuksia letittämään 😘

Voi, siitä onkin aikaa kun hiuksiani on letitetty.😁 Olet siis Arvokas vanhaherra😉

• Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

Wanha kääkkä, 50 , nelikymppinen nainen näkee minussa vain isähahmon josta ei ole kuin korkeintaan hiuksia letittämään 😘

Osaatko letittää siis hiuksia, mitäs jos sulta pyydetään hiusten harjaamista 🙃
        Entäs hiustenpesu apua? 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Osaatko letittää siis hiuksia, mitäs jos sulta pyydetään hiusten harjaamista 🙃
        Entäs hiustenpesu apua? 🤗

Noh, mä olen avulias luonne 🙂

Voi, siitä onkin aikaa kun hiuksiani on letitetty.😁 Olet siis Arvokas vanhaherra😉

Enpä oikeastaan kovinkaan arvokas, enkä herrakaan eli varovaisesti nyt letintekijöitten suhteen 😘

• E-Lukka kirjoitti:

Enpä oikeastaan kovinkaan arvokas, enkä herrakaan eli varovaisesti nyt letintekijöitten suhteen 😘

No sinäkin olet arvokas juuri tuollaisena kuin olet☺️

No sinäkin olet arvokas juuri tuollaisena kuin olet☺️

😀 jep, ei mitään katinkultaa vaan ehta kultakimpale. Hyvää tulevaa ystävänpäivää

• E-Lukka kirjoitti:

😀 jep, ei mitään katinkultaa vaan ehta kultakimpale. Hyvää tulevaa ystävänpäivää

Kiitos🤗 kuin myös itsellesi

• Anonyymi

E ollut silloin kuin se yksi muija vain.

• En enää muista mitä se joustaminen on. Minulle parisuhde on tiimipelaamista, jossa asiat hoituvat luonnostaan, ilman stressiä.

• Anonyymi

Osaan olla joustava ja hyvn harvoin olen sellainen, että ärsyttäisin miestä jonka kanssa haluan elämäni jakaa loppuelämän ajan. Pidän erityisesti tummatukkaisista lyhyistä 50´+ miehistä!

• Anonyymi

Voipa olla vaikeaa kertomasi Yhtälö... Muttakin En osaa tuohon vastata! Etsin rauhallista ihanaa kodin hengetärtä joka saa minut nauttimaan elämästä ja saavutuksistani

• Anonyymi

Miten en usko ihan tuohon? Ihanaa kyllä, mutta et rauhallista kodin hengetärtä. Siltä vaan tuntuu.

• Anonyymi

Mieheltä hengettärelle!

• Anonyymi

Aloittajako olet? Tuskin Tuo Hengetär olen, mutta kyllä osaan olla joustava, samaa voisi kysyä mieheltäkin, osaako hän?! Taidetaan kumpikin olla haasteellisia, vaikeita, jopa aika ärsyttäviäkin, mutta jokin sidos silti siinä on. Sanoisin että jos välissä on vahva sidos, silloin sitä joustetta ja "ärsyttämistä" kestää vaikka loputtomiin. Koska toinen on justiinsa se mitä on ja silti se mitä toinen rakastaa.

• Olen useimmiten "helppo" ihminen. En jaksa hermostua mistään pienistä ja olen hyvinkin joustava. Näin siitäkin huolimatta, että osaan olla myös omapäinen ja temperamenttinenkin, mutta rauhallinen, sovitteleva ja hyväntuulinen puoleni on vahvempi.

• Toki, joustan tiettyyn rajaan asti. Parisuhteessa olisi suotavaa, että sitä joustoa löytyy molemmilta. Kaikista asioista pitää pystyä keskustelemaan. Näin vältytään suurilta yhteentörmäyksiltä.

• Vähän riippuu millätavoin ärsyttävä?

Jos alkaa näyttää siille, että mun pitää vain joustaa, ja se ärsyttävyys on sitä, en katsele.

Mutta jos ärsyttävyys on tyyliin sitä, että jättää shampoopurkin auki tai laittaa veskipaperirullan väärinpäin, ei ehke haittaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      168
      2632
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      99
      2474
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      77
      2070
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      146
      2039
    5. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      116
      1873
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      105
      1587
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1584
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      48
      1534
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1234
    10. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1221
    Aihe